paolo_novy Přidat reklamu

Téma: zaklad pro prestavbu
 
25.11.2009 v 12:12
Hledam zaklad (hlavne motor, ram, doklady) na (pre)stavbu ve stylu Indian Chief. Idealni by byl nejakej veckovej vzduchac 500 az 750 ccm s prevodovkou s vystupem na retez v ne moc coprovitym ramu. Napada nekoho neco? Virago ma kardan a otevrenej ram, blby. Shadow je pokud vim vodnik a ram je vepredu moc vysokej. Cruisery typu Drag Star jsou 1. drahy a 2. moc velky.... Ram se da pripadne upravit, hlavne nejakej vhodnej motor. Puvodne jsem uvazoval o Dnepru, vysrat se na vecko, ale z toho vychazi takovej krabicoidni tvar. To vecko to proste chce.

zaklad pro prestavbu

25.11.2009 v 12:20 | Nahoru | #1
hmm, strelim, Suza VX800???

edit: aha, ta ma kardan, takze nic..

Naposledy editováno 25.11.2009 12:22:16

zaklad pro prestavbu

25.11.2009 v 15:40 | Nahoru | #2
Taky mě napadlo jent o VX, jinak snad nic neexistuje (krom celý řady XV od Yamahy, která ti ale nevyhovuje)

zaklad pro prestavbu

25.11.2009 v 16:35 | Nahoru | #3
MotoMorini 500 exkalibur. je to starší motor ale ma to i suchou spojku

zaklad pro prestavbu

25.11.2009 v 18:34 | Nahoru | #4
Ty potrebujes Sportstera, nic jineho mi ze tveho zadani nevychazi. Az na tu cenu teda.

zaklad pro prestavbu

25.11.2009 v 19:57 | Nahoru | #5
Co osmistovka Marauder? Pokud je Drag velkej...
Jenže pořád nerozumím - chceš něco ve stylu Chief, což je velká potvora, cokoli menšího bude imho působit trochu jako miniatura. Asi bych to popasoval na větší motorku.
Dněpr jako stavba nevypadá až tak zle, průser je hrozivá kvalita motoru, nic gumovějšího snad už není. Z Dněpra jsem si kdysi choppera postavil, a právě skrz nekonečné trable s motorem šel do světa. Pokud zvažuješ rusa, tak Ural. (A některé stavby z něj vypadají VELMI dobře, a je to relativně levné pokud zvládáš "kovařinu", jen náročné na čas).
A přestavba novější západní/japonské motorky stojí hrůzu peněz, jen na okraj ;) (tedy pokud se bavíme o přestavbě), varuji předem ;)

1 reakcí na tento příspěvek zaklad pro prestavbu

25.11.2009 v 21:25 | Nahoru | #6
Včkovej vzducháč třebas tady http://www.motoinze...47402-vfr-750-f.html

(reakce na) zaklad pro prestavbu

25.11.2009 v 21:33 | Nahoru | #7

hollas>Včkovej vzducháč třebas tady http://www.motoinze...r-750-f.html [/quote]

myslim ze autor vlakna si spis predstavoval neco s polovicnim poctem valcu (i kdyz ej fakt ze se nevyjadril presne

a btw, neni ona VFR z roku 95 nahodou vodnik??

zaklad pro prestavbu

25.11.2009 v 21:35 | Nahoru | #8
Hollasi, nespletl ses trošku?

1 reakcí na tento příspěvek zaklad pro prestavbu

25.11.2009 v 21:41 | Nahoru | #9
Upřímně jsem kokot hledal jsem rychle něco s čím bych pomoh i když v kundách se nevyznám

(reakce na) zaklad pro prestavbu

25.11.2009 v 22:00 | Nahoru | #10

hollas>Upřímně jsem kokot hledal jsem rychle něco s čím bych pomoh i když v kundách se nevyznám


a ocividne ani v motorkach (jen joke, pochopil sem jaks to myslel )

1 reakcí na tento příspěvek zaklad pro prestavbu

25.11.2009 v 22:59 | Nahoru | #11
mrkni na Kawasaki jeste v roce 2000 delala neco jako kopii INDIANA. myslim ze to menovalo driftr nebo tak neco

(reakce na) zaklad pro prestavbu

25.11.2009 v 23:04 | Nahoru | #12

curdaracer>mrkni na Kawasaki jeste v roce 2000 delala neco jako kopii INDIANA. myslim ze to menovalo driftr nebo tak neco



asi myslis Vulcan 800 Drifter, ne?

1 reakcí na tento příspěvek zaklad pro prestavbu

25.11.2009 v 23:48 | Nahoru | #13
A co sehnat americkou verzi Reverky, pár se jich do čech dovezlo. Myslím, že se jmenovala HAWK. Ta má řetěz narozdíl od kardanu na Reverce...
Jen si nejsem jistej, jestli to není vodník..

(reakce na) zaklad pro prestavbu

26.11.2009 v 01:53 | Nahoru | #14

ŘízekGSF>A co sehnat americkou verzi Reverky, pár se jich do čech dovezlo. Myslím, že se jmenovala HAWK. Ta má řetěz narozdíl od kardanu na Reverce...
Jen si nejsem jistej, jestli to není vodník..



mam takovy pocit ze hawk je vodnik, chladic to ma..

zaklad pro prestavbu

26.11.2009 v 10:16 | Nahoru | #15
Hawk je vodník.... A tady ho stejně nesežene, je tu jen pár kousků... Taky jsem jednu dobu sjáněl, je to celkem pěkná mašina

zaklad pro prestavbu

26.11.2009 v 12:09 | Nahoru | #16
Nějak jsem si to myslel, ale už pracuje skleroza a nic už radši nic neříkám na 100%..

Ještě mě napadl Včko, vzducháč o objemu 600ccm s řetězem je starej transalp. Těch je spousta, za dobrý prachy i s papírama. A když by dal jiný přední vidle a doupravil rám, tak by to bylo použitelný.

1 reakcí na tento příspěvek zaklad pro prestavbu

1.12.2009 v 14:17 | Nahoru | #17
PetrXX - Ona to zas az tak velka potvora neni, ale kazdopadne moje verze bude o neco mensi, to jo. Jasne, Ural by byl lepsi, myslel jsem proste ruskej boxer. Zas Dnepr se da sehnat levnejs a na bublani kolem komina to staci. Ze to bude stat cas a penize, no, nic neni zadarmo.

curdaracer - Drifter, no, to je ponekud draha sranda a hlavne by me to nebavilo, koupit hotovy.

DiegoGSX-R - To vypada zajimave, to neznam. Vim ze delali veckovou 350 enduro, ale o tomhle jsem nevedel.

RizekGSF - starej trandak? To me nenapadlo, ja myslel ze trandak je a byl vzdycky vodnik. Endurovej ram vede spis na choppera, dlouhou predni vidlu. Uz jsem o tom uvazoval u moji Supertenere. Ale treba by to slo nejak poresit.

Dik za rady. Je to takovy dost nevdecny tema. Jak bylo receno, idealni by byl Sportster, az na tu cenu. Mozna prece jen vezmu na milost ten ruskej (vlastne nemeckej :) )flat twin.

(reakce na) zaklad pro prestavbu

1.12.2009 v 18:51 | Nahoru | #18

Davy>PetrXX - Ona to zas az tak velka potvora neni, ale kazdopadne moje verze bude o neco mensi, to jo. Jasne, Ural by byl lepsi, myslel jsem proste ruskej boxer. Zas Dnepr se da sehnat levnejs a na bublani kolem komina to staci. Ze to bude stat cas a penize, no, nic neni zadarmo.

...Mozna prece jen vezmu na milost ten ruskej (vlastne nemeckej :) )flat twin.



Pak opravdu víc než vřele doporučuji Ural než Dněpr. U Dněpra je nekonečný záser "kvalita" motoru, je to šílená guma, servat závit je hned a můžeš být opatrný jak chceš. Trubky okolo jsou malá věc, to si stejně přizpůsobíš obrazu svému. Ale jen skrz ten hrozně ošizený motor šla jinak povedená motorka z baráku.
Jinak budeš mile překvapen, ten němco-rusoboxer je hrozně příjemný, má krásný tah odspodu, s otevřenýma trubkama super zvuk a je na tom sranda

zaklad pro prestavbu

1.12.2009 v 21:19 | Nahoru | #19
Jj, je to vzducháč..
Jinak co se týká rusů, hlasuju pro Urala, protože sám mám Dněpra MT9 a jak říká PetrXX je to tvaroh.
Hliníkové věci mají tvrdost bláta a železný jsou snad vyrobený z roxoru.Na jednom šteftu jem dvakrát dotáhl !s citem! matku a závit je pryč. Zrovna dneska, když jsem na něm dělal, tak jsem přemýšlel nad zástavbou motoru z BMW R80... Ten už by fungoval pěkně A šel by tam celkem v pohodě.. ale to by se člověk dostal spolu s papíry na cenu kompletní BMW, takže nic

Jo a u Dněpra budeš mít velký problém s papíry. Pokud se ti nepovede sehnat verzi prodanou v ČR od Kučery, nebo v té době dovezenou,tak se rozluč s přihlášením. To co dnes prodávají Litevci na burzách je nepřihlásitelný..

zaklad pro prestavbu

2.12.2009 v 08:22 | Nahoru | #20
Ja vim, kamos ho ma. Svez jsem se a dost casto posloucham historky o opravach. No, uvidime. Stehuju se do vetsi dilny, takze tak do jara je cas na premejsleni a kresleni. Zatim nejsou prachy, investuju do vybaveni.
Jeste me napadlo podivat se do statu a privezt si nejakej vrakoidni motor a ram z Harleye. (Na zacatku bylo slovo a par svarenejch trubek ... :) ) Jenze to by vedlo na individualni stavbu a skoncil bych na emisich. Zkurveny ekologove.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist