globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nádrž v zimě
 
19.11.2009 v 12:24
Chci se zeptat jak mám postupovat přes zimu se zazimováním mojí RSV. Má to plastovou nádrž, tak nevím jestli jí mám nechat prázdnou, nebo ji naplnit. Moto je v nevyhřívané garáži a mám strach a by mi mráz neroztrhnu nádrž, nebo nějaká plastová rez

Naposledy editováno 19.11.2009 12:40:34
Anketa: plastová nádrž:
prázdná
18%
12
plná
15%
10
jdi se bodnout
67%
44
Předchozí
1 2
Následující

Nádrž v zimě

19.11.2009 v 12:28 | Nahoru | #1
Mráz ti jí roztrhne leda bys do ní nalil vodu. Myslim že u plastovky je zazimování celkem fuk, já bych to moc neřešil.

Nádrž v zimě

19.11.2009 v 12:33 | Nahoru | #2
Naplnit

Nádrž v zimě

19.11.2009 v 12:38 | Nahoru | #3
U plasťáku to bude celkem jedno. Osobně bych ji vyprázdnil. Pokud v ní bude benzín, tak maximálně doplnit trochu velfobinu .

1 reakcí na tento příspěvek Nádrž v zimě

19.11.2009 v 12:58 | Nahoru | #4
Myslím, že nemusíš nic řešit. Prý je sice lepší mít plnou nádrž, aby nekondenzovala voda, ale já to tak nedělám. Jen prostě když nejezdím, tak co 3 týdny motorku nastartuju a zahřeju na provozku nebo lépe se aspoň kousek projedu a víc přes zimu krom dobíjení baterie neřeším.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nádrž v zimě

19.11.2009 v 13:00 | Nahoru | #5

Danielos>Myslím, že nemusíš nic řešit. Prý je sice lepší mít plnou nádrž, aby nekondenzovala voda, ale já to tak nedělám. Jen prostě když nejezdím, tak co 3 týdny motorku nastartuju a zahřeju na provozku nebo lépe se aspoň kousek projedu a víc přes zimu krom dobíjení baterie neřeším.



Když nejezdíš, tak ty blbosti s tim startováním "na chvilku" nedělej, tím naděláš rozhodně víc škody, než užitku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nádrž v zimě

19.11.2009 v 13:06 | Nahoru | #6
Dave81> Já to nechám prohřát, několik minut v provozce, tak se nezaserou svíčky. Jiná by byla, kdybych to jen tak nastartoval a po minutě vypnul. Pokud je možnost, tak to projedu. Takhle to dělám už hezkých pár let s různýma mašinama a nikdy jsem neměl problém s nastartováním. Horší když to stálo delší dobu, tak se svíce ulily a musel jsem je vyndat a vypálit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nádrž v zimě

19.11.2009 v 13:11 | Nahoru | #7
Danielos> No svíčky jsou jedna věc, pak je tu třeba kondenzování par ve výfukovym potrubí, to jentak nevyschne, pak to chcípneš a zbytečně ve výfuku zůstane voda. Baterce to taky zrovna úplně nesvědčí. Jen můj názor a dobře míněná rada.

Nádrž v zimě

19.11.2009 v 13:19 | Nahoru | #8
Dave81, Danielos> Je to tak nejak jedno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nádrž v zimě

19.11.2009 v 13:19 | Nahoru | #9
Dave81> Asi za deset let co to takhle na velkých mašinách dělám jsem neměl problém. Já nastartuju vždy, narozdíl od některých kámošů . Vodu ve výfuku neřeším, ten to přežije. Baterce to určitě nevadí, není ji aspoň na chvíli smutno. Ale stejně se dá většinou každý měsíc v roce aspoň kousek projet..

(reakce na) Nádrž v zimě

19.11.2009 v 13:44 | Nahoru | #10
spis s tim nastartovanim na chvilku je horsi to, ze studenej moutr a prvni rozbehnuti valcu motoru uskodi nejvic, bo volej nikde na stenach nejni, pac je nekde skapanej ve vane... ale to je problem i v lete... proste nastartovani motoru dela motoru vzdycky nejhur... a v zime je ten volej takovej tuzsi... no samo, ze se to jen tak nepozna, bys musel startovat jak magort furt dokola stylem vystydne/nastartuju... nadrz z plastu vem cert, rezatej plast sem este nevidel:)

2 reakcí na tento příspěvek Nádrž v zimě

19.11.2009 v 14:24 | Nahoru | #11
je lepší mít plnou nádrž protože na jaře se v tom malém množství benzínu více projeví ten bordel co se tam může udělat a ucpe kaburátor, v tom velkym množství paliva se to víceméně naředí tak že to ani nepoznáš....

Nádrž v zimě

19.11.2009 v 14:26 | Nahoru | #12
možnost "C" je správně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nádrž v zimě

19.11.2009 v 15:18 | Nahoru | #13

PRETORIAN88>je lepší mít plnou nádrž protože na jaře se v tom malém množství benzínu více projeví ten bordel co se tam může udělat a ucpe kaburátor, v tom velkym množství paliva se to víceméně naředí tak že to ani nepoznáš....



jakej bordel???

(reakce na) Nádrž v zimě

19.11.2009 v 15:39 | Nahoru | #14

Dave81>jakej bordel???


Myslel asi pavouky

1 reakcí na tento příspěvek Nádrž v zimě

19.11.2009 v 15:44 | Nahoru | #15
Ale bacha na plastožrouta vodního, kde se udělá kapka vody, tam ti sežere nádrž.

1 reakcí na tento příspěvek Nádrž v zimě

19.11.2009 v 16:07 | Nahoru | #16
Nechci vidět, co tady bude zase přes zimu.

(reakce na) Nádrž v zimě

19.11.2009 v 16:40 | Nahoru | #17

PRETORIAN88>je lepší mít plnou nádrž protože na jaře se v tom malém množství benzínu více projeví ten bordel co se tam může udělat a ucpe kaburátor, v tom velkym množství paliva se to víceméně naředí tak že to ani nepoznáš....

na druhou stranu ten benzín zestárne a v extrému je agresivní vůči gumovým komponentům , tudíž já sem vypustil i karbec..

Nádrž v zimě

19.11.2009 v 18:33 | Nahoru | #18
doktore, nejlepší je, když nádrž doliješ až po víčko naftou - aby ta plastová nádrž nerezla. No a pak do nádrže hoď ještě pár kousků polystyrenu, kdyby zmrzla, tak ať se zmáčkne polystyren a neroztrhne to nádrž. A na jaře to normálně vyjezdi, RSV prej jede na naftu líp jak na benzín

Nádrž v zimě

19.11.2009 v 19:35 | Nahoru | #19
C je správně

Nádrž v zimě

19.11.2009 v 21:50 | Nahoru | #20
...dělám to leta letoucí stejně jako Danielos a jedinej problém jsem neměl a když to jde mašinu projedu, třeba i na Štědrej den......

Nádrž v zimě

19.11.2009 v 23:55 | Nahoru | #21
tak jsme se pobavili a ted vazne....benzin mrzne pri -150°C

Nádrž v zimě

20.11.2009 v 06:24 | Nahoru | #22
plast vypustit, plech napustit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nádrž v zimě

20.11.2009 v 10:13 | Nahoru | #23
Dave81> karbec samozřejmě vypustit aby v tý zimě benzín nerosolovatěl, ale když necháš v nádrži málo benzínu, bordel samozřejmě klesne ke dnu, můžou se vytvořit vrstvy odmísených složek paliva který můžou ucpat pak na jaře filtr, karbec, trysky,....když máš plnou tak stačí na jaře zamíchat nádrží, všechno se promísí a nečistoty se tom objemu ztratí....

1 reakcí na tento příspěvek Nádrž v zimě

20.11.2009 v 10:36 | Nahoru | #24
je to fuk, hlavně to přes zimu nestartuj... nastartuj teprv až někam pojedeš, RSV je na tohle háklivý, odserou to svíčky. Vlastní zkušenost, letos na jaře první start na škrtnutí, pak zahřátí než seply větráky, pak chcípnout, a příště už nechytla, svíčky zařvaly. Pokud si dobře vzpomínám, tak GRASSELovi se stalo to samý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nádrž v zimě

20.11.2009 v 13:52 | Nahoru | #25
PRETORIAN88> pořád nevim jaký nečistoty a bordel máš na mysli.

Nádrž v zimě

20.11.2009 v 14:06 | Nahoru | #26
Ty vole aby to nevyhnalo cenu benzinu nahoru, když každej motorkář pojede před zimou pro plnou nádrž:)aby nemuseli popustit státní palivové rezervy:))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nádrž v zimě

20.11.2009 v 14:36 | Nahoru | #27
Dave81> škoda slov, copak tys nikdy nečistil palivovej filtr?

(reakce na) Nádrž v zimě

20.11.2009 v 14:40 | Nahoru | #28
PRETORIAN88> Nečistil. vidíš jak jednoduše sem odpověděl? Tak teď odpověz ty mě - jakej bordel máš na mysli? A když to rozvedu, tak ještě připiš jak na to má vliv množství benzinu, který je přes zimu v nádrži?

Naposledy editováno 20.11.2009 14:42:20

1 reakcí na tento příspěvek Nádrž v zimě

20.11.2009 v 15:05 | Nahoru | #29
kdyby ses podíval blíže na filtr tak je v něm takovej jemnej slepenej maz, kterej se usazuje na dnu nádrže protože je těžší než benzín, to znamená že pokud necháš málo benzínu a na jaře nastartuješ( i když promícháš benzín) tak to ucpe filtr protože ta sračka v tak malém množství benzínu bude ve velké koncentraci, zatímco pokud natankuješ plnou tak se ta sračka na jaře po promíchání rozředí v tom velkym množství benzínu a máš mnohem větší šanci že to nic neucpe než když ti do filtru vlítne najednou dávka týhle sračičky která může projít filtrem, ucpat cesty v karbu, trysky, což je práce na piču. tato sračka je složena jak z nečistot v benzínu tak z toho co se oloupe z nádrže, prach a špína která se tam během používání dostane. UFF, doufám že to bylo dostatečně i pro tebe pochopitelné, TAK PROTO!

Nádrž v zimě

20.11.2009 v 15:07 | Nahoru | #30
u plastový je to fuk, a startovat jen tak není dobrý

Naposledy editováno 20.11.2009 15:09:44
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist