globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nevím si rady cagiva mito (
 
29.7.2007 v 10:51
zdravím všechny

na sve motorce cagiva mito mam novy nikasil i pist dle rozmeru, motor je z roku 1991 ale valec z roku 1990, motorka pri nastartovani se strasne trepe!!!to byl aji duvod generani opravy ale porad to dela, myslel jsem ze je to tim ze se je pist pridreny, ale v servise mi poradili ze to muze byt spatne polozena klika a nebo tesneni pod valcem ma jiny rozmer.

ja si nevim rady, nevi nekdo jaky rozmer tesneni pod valec tam prijde?

diky vsem co napisou....

Nevím si rady cagiva mito (

29.7.2007 v 10:55 | Nahoru | #1
no nevim jestli tesneni ma za nasledek trepani motoru ale chybu bych hledal spis na klikovce- nevyvazeni, kriva ojnice, spatne vyuhlovani apod. jak vis ze motor je z 91 a valec z 90? tam by problem byt nemel on ten motor je vicemene stejny ...co uchyceni motoru v ramu? je perfektni? silentbloky pod. na to taky mrkni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím si rady cagiva mito (

29.7.2007 v 21:19 | Nahoru | #2
kdyz to nastartuju tak to jede dobre, moc se to netrepe, kdyz pridam plyn tak se zacne trepat cela motorka, a kdyz pridam do 11tisic tak se trepe nehorazne...zadne silenbloky nemam, v tom problem nevidim, zkusim to tesneni a pak uvidim, potrebuji vedet rozmer ktery ma prijit na valec z roku 1990, protoze kdyz je valec nize nez ma nebo vyse tak se spatne odkryvaji kanalky pri chodu pistu, kdyz to nebude tim tak si myslim ze to bude tou klikou no, ojnice je v poradku...jestli vis o mitu neco vice tak mi prosim napis na icq 379 213 318 nebo paul_van_Dyk@email.cz

Nevím si rady cagiva mito (

29.7.2007 v 21:35 | Nahoru | #3
Lidi myslím taky na kliku,ale nemůže být špatně poskladany vyvažovací hřídel?Když jsem generalkoval TZR tak jsem musel dávat baha aby tečky na ozubených kolečkách byly u sebe.Jestli tam něco takovýho máš kukni nato.Bude to klika,vyv.hřidel nebo uchycení motoru.Kdybys měl špatný těsnění nejelo by ti to nebo jelo ale chujovo tzn. dusí se to a nejde do otáček.Koukni nejdřív na ten hřídel myslim,že to bude tam.A pokud né kouknul bych jestli není někde ten motor v rámu špatně chytlý,až pak bych řešil kliku.Nevim jestli to začlo dělat tobě nebo užs to tak koupil Od toho se odvíjí postup řešení.
Přidřený píst=menší výkon.

Nevím si rady cagiva mito (

29.7.2007 v 21:40 | Nahoru | #4
tohle nam delala RS 50 i 125 a pricina byla povolenej motor,jezdil asi o 3 mm doprava a doleva :rolleyes: zajimavy bylo ze obe dve meli stejnej problem

Nevím si rady cagiva mito (

29.7.2007 v 22:44 | Nahoru | #5
bud ložiska na klice a nebo špatne nastavenej rozvod na vyvařovacím hřídeli, pozor! to lolečko je tam na klínku a může bejt klidne ustříhlej , sundej boční víko jak je spojka a uvidíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím si rady cagiva mito (

29.7.2007 v 22:46 | Nahoru | #6
zunik>>
Asi to ještě zajetý nemáš a už to tak točíš? :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím si rady cagiva mito (

30.7.2007 v 09:17 | Nahoru | #7
Fidži> ne ted mam najeto cca 80km, ale nez jsem udelal go tak mi to delalo, a udelal jsem go protoze jsem si myslel ze to je tim, ale nebylo...

(reakce na) Nevím si rady cagiva mito (

30.7.2007 v 10:32 | Nahoru | #8
zunik>>
Já neřešim proč si jí dělal, ale proč točíš 11k, když to má najeto na nový G.O. Tim si to akorát zas odkrádluješ.

Nevím si rady cagiva mito (

30.7.2007 v 11:28 | Nahoru | #9
na 95% je to nastavenim vyvazovaci hridele!pokud mas manual tak podle neho nastavis ozubena kolecka na sebe!jinak Fidzi ma pravdu...kdyz zajizdis 2takt tak s nikasilem tam min prvnich 500km tocit do 7-8tis,motor nezatezovat na 1-3rych.stupen,opatrne stridat rezim jizdy a po nejakych 500km muzes obcas vytocit motor do otacek ale ne do cerveneho pole...atd

1 reakcí na tento příspěvek Nevím si rady cagiva mito (

30.7.2007 v 14:53 | Nahoru | #10
1-7 rychl. stupen myslis vid.. *yes*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist