1 reakcí na tento příspěvek dodatek k "trable s dobijenim "
...Dal jsem jinou baterku a zase je vse jak ma byt.Panove-Priklanim se k vymene dratu od altiku.Ty mi zvednou amperaz a znici vse co uz se stalo...
tuhle dedukci jsem nepochopil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodatek k "trable s dobijenim "
1 reakcí na tento příspěvek dodatek k "trable s dobijenim "
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodatek k "trable s dobijenim "
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodatek k "trable s dobijenim "
Máš regulátor pořádně ukostřený? Protože jestli máš nezi ním a kostrou velký odpor, napětí v elektrice stoupne i když je regulátor samotný v pořádku. No a to pak způsobí přebíjení, vyvařování a smrt akumulátoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodatek k "trable s dobijenim "
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodatek k "trable s dobijenim "
slunceminator>1100Virago> To zni dobre...Meril jsem to na privodu do baterky-to byl fofr
Pokud chceš něco měřit, především musíš být znalý dané věci a ne něco někam připojit
slunceminator>Skalda> obijeni mi funguje (volty) ale neco mi porad odpaluje baterku (uz 3ti) a regulator mam taky menenej(ikdyz z bouracky) Chapal bych ,Studenak,nebo tak neco na dratech-) velky odpor-) teplicko-) ampery-) vyhoreni soucastek...
Pokud je to tak jak píšeš, TAK TI DOBÍJENÍ NEFUNGUJE !!!! Baterku Ti odpálí zpravidla když Ti to přebíjí, tedy regulátor reguluje blbě nebo vůbec. Ono se to zdá že to dobíjí, protože baterka po určitou dobu napětí "udrží" na hranici 12 - 14 V. Regulátor může být dobrý, ale pokud je v alternátoru nějaká dioda přerušená nebo ještě hůře zkratovaná, nebude to nikdy regulátor zvládat.
podle tohoto odstavce Ti to vůbec nedobíjí, pokud tomu dobře rozumím.
...odesla baterka ...ani blinkry nešly ...... (ano je v prdeli)
...Dal jsem jinou baterku a zase je vse jak ma byt......( jezdiš na baterku a nedobíjíš nebo ji vaříš)
1 reakcí na tento příspěvek dodatek k "trable s dobijenim "
pokud mas podezreni na spatnou kabelaz.. tak i nova je jednoducha zalezitost... od altiku u CBR pujdou 3 vodice do regulatoru a z regulatoru 2nebo 4 vodice.. ale stejne to je jen plus a minus... kdyz jsou dva .. rovnou muzes dotahnout na baterku (pokud mozno pres pojistku) kdyz jsou 4 tak spojit plusy a minusy a take pres pojistku na baterku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodatek k "trable s dobijenim "
assassin>pokud je na baterce "spravne napeti" je spravne i proud a vsechno ostatni.. tzn staci merit napeti na baterce a pak az zkoumat vse ostatni...
pokud mas podezreni na spatnou kabelaz.. tak i nova je jednoducha zalezitost... od altiku u CBR pujdou 3 vodice do regulatoru a z regulatoru 2nebo 4 vodice.. ale stejne to je jen plus a minus... kdyz jsou dva .. rovnou muzes dotahnout na baterku (pokud mozno pres pojistku) kdyz jsou 4 tak spojit plusy a minusy a take pres pojistku na baterku...
Kdyby nebyl líný hledat a hledal sám, tak najde podrobný návod jak změřit
"dobíjecí soustavu" na motorce.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |