globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dodatek k "trable s dobijenim "
15.11.2009 v 11:14
Zdravim vas vsechny. Od posledniho reseni problemu jsem jezdil bez plastu kvuli chlazeni regulatoru a vse fungovalo jak ma . I bych rekl ze ta teplota nebyla tak strasna(ale je jine pocasi). Na ted uz posledni projizce mi ale odesla baterka. Totalka.uz nic nezabiralo. Ani blinkry nesly a konecna. Dal jsem jinou baterku a zase je vse jak ma byt.Panove-Priklanim se k vymene dratu od altiku.Ty mi zvednou amperaz a znici vse co uz se stalo. Jak na to ?Diky vam vsem............

dodatek k "trable s dobijenim "

15.11.2009 v 18:25 | Nahoru | #1
uz projizdim zajimava temata z drivejsich dob.poucne. ale jsem z toho uplne mimo. Vypada to ze musim vymenit pul motorky a natahat vsechny draty.Budu se zatim drzet tohodle . http://motoride.sk/?ID=418 Snad se nekam dostanu. Nebojte se ale radit

1 reakcí na tento příspěvek dodatek k "trable s dobijenim "

15.11.2009 v 19:31 | Nahoru | #2

...Dal jsem jinou baterku a zase je vse jak ma byt.Panove-Priklanim se k vymene dratu od altiku.Ty mi zvednou amperaz a znici vse co uz se stalo...


tuhle dedukci jsem nepochopil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodatek k "trable s dobijenim "

16.11.2009 v 18:09 | Nahoru | #3
Skalda> obijeni mi funguje (volty) ale neco mi porad odpaluje baterku (uz 3ti) a regulator mam taky menenej(ikdyz z bouracky) Chapal bych ,Studenak,nebo tak neco na dratech-) velky odpor-) teplicko-) ampery-) vyhoreni soucastek...

dodatek k "trable s dobijenim "

16.11.2009 v 18:17 | Nahoru | #4
no kdyz ti neco porad odpaluje baterku, tak nejspis dobijeni nefunguje . A co se tyce produkce tepla, tak v pripade, ze ostatni funguje, je bud zvysene teplo nebo zvyseny proud (ne oboji dohromady, protoze prechodove odpory, na kterych se teplo vytvari, proud snizuji)... prechodove odopry by mely za nasledek eventualne lokalni tepelne poskozeni, nikoliv napr. systematicke poskozovani baterie.

1 reakcí na tento příspěvek dodatek k "trable s dobijenim "

16.11.2009 v 19:02 | Nahoru | #5
No tady je jediná dobrá rada ampérmetr, voltmetr a osciloskop a měřit a měřit a......

dodatek k "trable s dobijenim "

16.11.2009 v 19:10 | Nahoru | #6
v horsim pripade aspon multimetr a merit (palubni napeti, proud z/do baterky) i pri jizde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodatek k "trable s dobijenim "

17.11.2009 v 08:41 | Nahoru | #7
Dingo> jak zmerim proud za jizdy ?Klestak nemam a 10 amper na multimetru nestaci na nastartovani. to uz je overeny. Mam novy merak!A osceloskop mi nikdo nepujci kdyz mu reknu jak jsem sikovnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodatek k "trable s dobijenim "

17.11.2009 v 09:10 | Nahoru | #8
slunceminator: Proč by 10A na nastartování nestačilo? Startovací proudy nejdou mezi altíkem a akumulátorem, na to je extra kabel přímo od akumulátoru ke startovacímu relé. Pokud nebudeš rozsvěcet světla, 10A musí stačit. Ale na to, abys zjistil přebíjení, ti stačí měřit napětí.
Máš regulátor pořádně ukostřený? Protože jestli máš nezi ním a kostrou velký odpor, napětí v elektrice stoupne i když je regulátor samotný v pořádku. No a to pak způsobí přebíjení, vyvařování a smrt akumulátoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodatek k "trable s dobijenim "

17.11.2009 v 11:29 | Nahoru | #9
1100Virago> To zni dobre...Meril jsem to na privodu do baterky-to byl fofr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodatek k "trable s dobijenim "

17.11.2009 v 15:30 | Nahoru | #10

slunceminator>1100Virago> To zni dobre...Meril jsem to na privodu do baterky-to byl fofr



Pokud chceš něco měřit, především musíš být znalý dané věci a ne něco někam připojit

(reakce na) dodatek k "trable s dobijenim "

17.11.2009 v 16:56 | Nahoru | #11
Dingo> ve vode se nejlepe naucis plavat...hihihi

dodatek k "trable s dobijenim "

17.11.2009 v 17:03 | Nahoru | #12
ovsem plati to pouze pro ty, kterym se podari vratit ke brehu

(reakce na) dodatek k "trable s dobijenim "

18.11.2009 v 11:44 | Nahoru | #13

slunceminator>Skalda> obijeni mi funguje (volty) ale neco mi porad odpaluje baterku (uz 3ti) a regulator mam taky menenej(ikdyz z bouracky) Chapal bych ,Studenak,nebo tak neco na dratech-) velky odpor-) teplicko-) ampery-) vyhoreni soucastek...


Pokud je to tak jak píšeš, TAK TI DOBÍJENÍ NEFUNGUJE !!!! Baterku Ti odpálí zpravidla když Ti to přebíjí, tedy regulátor reguluje blbě nebo vůbec. Ono se to zdá že to dobíjí, protože baterka po určitou dobu napětí "udrží" na hranici 12 - 14 V. Regulátor může být dobrý, ale pokud je v alternátoru nějaká dioda přerušená nebo ještě hůře zkratovaná, nebude to nikdy regulátor zvládat.

dodatek k "trable s dobijenim "

18.11.2009 v 11:59 | Nahoru | #14
.......Na ted uz posledni projizce mi ale odesla baterka. Totalka.uz nic nezabiralo. Ani blinkry nesly a konecna. Dal jsem jinou baterku a zase je vse jak ma byt ......

podle tohoto odstavce Ti to vůbec nedobíjí, pokud tomu dobře rozumím.
...odesla baterka ...ani blinkry nešly ...... (ano je v prdeli)
...Dal jsem jinou baterku a zase je vse jak ma byt......( jezdiš na baterku a nedobíjíš nebo ji vaříš)

1 reakcí na tento příspěvek dodatek k "trable s dobijenim "

18.11.2009 v 12:06 | Nahoru | #15
pokud je na baterce "spravne napeti" je spravne i proud a vsechno ostatni.. tzn staci merit napeti na baterce a pak az zkoumat vse ostatni...

pokud mas podezreni na spatnou kabelaz.. tak i nova je jednoducha zalezitost... od altiku u CBR pujdou 3 vodice do regulatoru a z regulatoru 2nebo 4 vodice.. ale stejne to je jen plus a minus... kdyz jsou dva .. rovnou muzes dotahnout na baterku (pokud mozno pres pojistku) kdyz jsou 4 tak spojit plusy a minusy a take pres pojistku na baterku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodatek k "trable s dobijenim "

18.11.2009 v 12:34 | Nahoru | #16

assassin>pokud je na baterce "spravne napeti" je spravne i proud a vsechno ostatni.. tzn staci merit napeti na baterce a pak az zkoumat vse ostatni...

pokud mas podezreni na spatnou kabelaz.. tak i nova je jednoducha zalezitost... od altiku u CBR pujdou 3 vodice do regulatoru a z regulatoru 2nebo 4 vodice.. ale stejne to je jen plus a minus... kdyz jsou dva .. rovnou muzes dotahnout na baterku (pokud mozno pres pojistku) kdyz jsou 4 tak spojit plusy a minusy a take pres pojistku na baterku...



Kdyby nebyl líný hledat a hledal sám, tak najde podrobný návod jak změřit
"dobíjecí soustavu" na motorce.

(reakce na) dodatek k "trable s dobijenim "

18.11.2009 v 17:16 | Nahoru | #17
Dingo> je Mi jasne ze nikdo z vas mi to merit nebude a nejaky stranky k promereni jsem si taky nasel . Ale taky sem nasel spostu dodatku k mereni a rovnez taky vic nazoru na dany problem . Chtel jsem jen vic nazoru a udelat si obrazek o tom vsem . Nemam prachy na vymenu vseho co mi tu nekdo doporuci,ani na servis. Musim najit presne to co je v prdeli!Z predchoziho Radeni,mereni a nasledne vymene regulatoru jsem zase odstaveny v garazi. To se pak nikdo nemuze divit , ze se v tom tak dloubam a vse me zajima. Diky vsem za rady ,snazim se.

dodatek k "trable s dobijenim "

18.11.2009 v 17:25 | Nahoru | #18
neprijde mi to jako otazka nazoru... proste je nutny soustavu promerit (a umet to - vedet co kam pripojit a jak interpretovat namereny vysledek) a podle toho relativne primocare provest napravu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist