otvíráte při nabíjení klasického Pb akumulátoru víčka? Některý typy je ani nemaj, tak tam je nějaká díra někde na odvod plynu při nabíjení? Nebo je to otvírat zytečný?
2 reakcí na tento příspěvek Otvírat nebo neotvírat baterku při nabíjení
1 reakcí na tento příspěvek Otvírat nebo neotvírat baterku při nabíjení
Naposledy editováno 13.11.2009 09:07:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otvírat nebo neotvírat baterku při nabíjení
Hollas>Otvíratm slyšel sem od kámoše že jeho kámoše od otce otec jednou sel k zavřený nabíjený baterce s cigárem a ten nahromaděný vodík mu utrhnul obě ruce u ramen.... (
LOL.....to nabíjel baterku z parníku ne?
fockewulf>LOL.....to nabíjel baterku z parníku ne?
hlavne by u otevrene baterky dopadl stejne.. ono jestli ten vodik z ni unika otevrenejma vickama nebo pretlakovejma ventilama je sumak.. pokud je to nevetrana mistnost nahromadi se tam tak jako tak a jit tam s cigarem je tak trosku ulet...
U auta otvírám, protože má odfuky ve víčkách článků a moc jim nevěřím. Navíc jediná možnost, jak zkontrolovat hladinu po nabíjení je pomocí můstků v nalívacích otvorech (baterie je neprůhledná), takže bych to otevřít musel stejně.
Hollas>Otvíratm slyšel sem od kámoše že jeho kámoše od otce otec jednou sel k zavřený nabíjený baterce s cigárem a ten nahromaděný vodík mu utrhnul obě ruce u ramen.... (
Tak tuhle ještě neznám Lepší než stará dobrá o Karkulce
1 reakcí na tento příspěvek Otvírat nebo neotvírat baterku při nabíjení
Naposledy editováno 15.11.2009 15:15:26
Hasky>Jo při nabíjení klasický baterky zásadně víčka povoluju protože baterka při nabíjení plynuje a když jsou vička dotažená tak se plyn hromadí a mohla by taky bouchnout. A pokud jde o bezúdržbovou tak ta se nabíjí ale jinou nabíječkou která nenabíji stálim proudem ale nabijí po impulsech aby ten plyn stíhal utikat.
Á koukám, že další chytrej co vůbec neví o čem píše příště si nastuduj danou problematiku pak raď lidem, takhle akorát šíříš bludy
U dolívaček je vždy dobré zkontrolovat hladinu elektrolytu. Obvykle je třeba trošičku dolít, takže se to musí otevřít stejně.
PS: Na druhé straně se mi ani u auta ani u motorky ještě nestalo, aby byla bezúdržbovka někdy tak vybitá, že nešlo nastartovat (teda u auta jednou jo, když jsem nechal celý den zapnutá světla - ale to jsem taky nenabíjel, nastartoval jsem přes kabely a nabilo se to pak při jízdě). Obvykle znamená vybitá bezúdržbovka, že se baterka blíží konci životnosti.
Naposledy editováno 15.11.2009 16:27:24