zjistil jsem (před dovolenou), že mám nerovnoměrně sjeté brzdové desky na předním kole; pravý třmen je OK - obě desky mají 3,5 mm, ale na levém třmenu je jedna strana 3,5 a druhá pouze 1,5mm. Co s tím?
a) koupit komplet nové desky (to mi přijde docela škoda, když jsou ještě hodně dobré; neřeknu, kdyby měly všechny ostatní 2mm....)
b) koupit nové desky jen do jednoho třmenu (to je zase takové kdovíjaké řešení)
c) nechat to být, protože před půl rokem ta tloušťka byla zcela stejná (dovolená = cca 3500km) a řešit až v zimě
???? Díky za názory, Martin.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové desky - nerovnoměrně sjeté
a neporhazovt mezi sebou , už jsou vydřený na "svou" stranu kotouče , každopádně 1,5mm je tak na výměnu , může se ti i stát že přehřeješ kotouč , ty sjetý desky nepojmou a neodvedou tolik tepla
ps: servis není jen výměna oleje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové desky - nerovnoměrně sjeté
PS
Co máte proti mým možnostem - nelíbí? :)
Martin
2 reakcí na tento příspěvek Brzdové desky - nerovnoměrně sjeté
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové desky - nerovnoměrně sjeté
d) pojedu s tím, průběžně budu kontrolovat stav a pokud by to výrazněji mizelo, nechám vyměnit cestou.
to se mi zamlouvá nejvíc...
Martin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové desky - nerovnoměrně sjeté
Já bych tady spíš očistil a namazal ty kluzný čepy na kterých se celej třmen pohybuje než pístky.. tea pokud má CBR plovoucí třmeny
EDIT: Aha, tak ne CBR ale Bulldog... sem si to spletl s Džinem "Tea Racerem" :))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové desky - nerovnoměrně sjeté
!Cafe-Racer píše: David 900SS>Psal tu někdo o servisu? Možná víš víc, než já - podle mě byla motorka před pár měsíci na pravidelném servisu 20.000 km...
PS
Co máte proti mým možnostem - nelíbí? :)
Martin
jo psal , servis není jen o výměně oleje. Pravidelný servis nic neřeší , pochybuju žes řekl mrkněte na vše , vše namazat a zkontolovat (například třmeny jestli chodí ) (těsnost všech míst , pohiblivost kyvky, vůli , pohyblivost všech kloubů, přepákování , centrálu, páček , výměna brzdovky tlumičovýho oleje , u některých motorek se mění i náplň v centrálu , pak je takřka nesmrtelnej )
tobě třmen nechodí jak má a bude to čím dál horší, vyčistit a rozhejbat, desky neprohazuj , budeš mít rozdílný rýhy na kotoučích a než si sedne , nebude to brzdit , až si sedne tak díky tomu že ty rýhy nejsou stejný , přijdeš o dalšího 0,5mm směsi , pak ti zbyde to limitu dle mamlosu 0,5mm , to už nikde nedojedeš. krom toho ůdaj 0,5mm se mě moc nelíbí , některý desky (různí výrobci a typy) maj takový výstupky který jsou vyšší než 0,5mm, většina desek má v sobě drážku to je "indikace výměny desek" krom toho to odvádí prach a nečistoty, já mám desky cca 1,5mm a už se začíná víc hřát kotouč, dřív byl nevyřitelnej aji na okruhu
ohledně věty "víš víc než já" asi jo , jinak by ses tu neptal co tím
Jinak se domnívám, že ta destička se sjíždí spíš jemným šoupáním při běžné jízdě, než při brždění, kdy je na obou stranách stejný tlak. Ale třeba se mýlím...