Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
po směru chodu hodin nebo proti (spíš bych řekl, že PROTI ),
takže ten náčrek trati (mně) nedává přestavu, které esíčko
máš KTM96ko na mysli ...
Naposledy editováno 07.12.2023 12:35:25
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Ve fabrické verzi byla tato *trojka* strojem mistra světa půllitrů Freddieho Spencera. Ve stejné sezóně byl Freddie
taky mistrem světa třídy 250ccm
Naposledy editováno 05.12.2023 20:00:33
Naposledy editováno 05.12.2023 20:50:04
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Koho zaujíma táto téme, tak na FB nájde profil s názvom Podjavorinský Okruh - som jeho správca a mapujem históriu pretekov v Novom Meste nad Váhom. Postupne zverejňujem fotky, dokumenty a texty k týmto pretekom, je to taká predzvesť zverejnenia web stránky, ak to dobre pôjde tak by to mohlo byť začiatkom budúceho roka. Ak budete mať záujem tak požiadajte o priateľstvo, určite prijmem.
https://www.faceboo...p?id=100071207043207
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
i když třeba jen Oblastní přebor C (jezdců Jihomoravského + Severomoravského kraje)
Když byl o řadu let později Opavský okruh opět zařazen do kalendáře,
to klesání obcí Raduň bylo z bezpečnostních důvodů rozděleno/zpomaleno dlouhým retardérem ...
Naposledy editováno 18.12.2023 17:03:08
2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
kde jsme každý v jiném roce a na rozdílné úrovni mistrovství ČSR-B 1979 (já)
a federálního ČSFR o pár let později Jura Mrkva Sr. (s podstatně závažnějšími důsledky) ,
*příliš podrželi plyn*, já za mrholení a Jura *na suchu*, tedy v pořádně vyšší rychlosti ,
a *ulehli*
Povídali jsme si o tom v brněnsé Úrazovce , když Jurovi museli x-krát reoperovat nohu
P.S. Jezdilo se tehdy proti chodu hodinových ručiček , tedy v opačném směru než je na této fotce ...
Naposledy editováno 19.12.2023 17:44:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
IvanDvoutakťák píše: ...P.S. Jezdilo se tehdy proti chodu hodinových ručiček , tedy v opačném směru než je na této fotce ...
Dík za potvrzení vzpomínek. Já byl jako divák v Těrlicku poprvé až začátkem 90. let a pamatuju si to hvízdání vzduchu, jak závodníci aerodynamicky brzdili při sjezdu od bludovického kopce dolů k přehradě. Pro nás, co jsme jezdili na Jawách to bylo něco z jiného vesmíru. A když jsem tam pak zažil obnovené závody o více než 15 let později, vrtalo mi hlavou jestli si to blbě pamatuju, nebo se jezdí opačně.
Každopádně, škoda Těrlicka, škoda Radvanic. Jezdil jsem tam rád, koukat i fotit.
Ivane ta fotka s Verčou je pěkná,jak z TT.
Naposledy editováno 19.12.2023 22:47:22
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Milan mně připoměl, co jsem jako otec dvou kluků *vyváděl* na konci 70.let .
Že v tom roce 1978 jsem vlastně ještě jezdil se sériovými tlumiči výfuků - pochromovanými
doutníky a papírovým filtrem v tlumiči sání, nazýván *médii* jako tichá Suzuki .
Když jsem v tréningu dost nakřápal plexi kapotáže, v *padoku* žádné náhradní
nebylo k mání, ani nový polotovar od ostravaka Zdeňka Paznochta , ani ojetina,
takže jsem musel vystačit s lepící páskou, technický komisař (tehdá !) opravu shledal
*závodu schopnou* a suchý závod jsem dokončil na osmém místě .
Ani nevím, jestli před Imoladu Milanem, nebo za ním
Bohužel v sezónách 1979 a 1980, už *vyzbrojen* dvoukomorovými výfuky a otevřenými
karbecy, což dávalo sériovému motoru *něco přes 50 HP*, jsem vynechával závody
kvůli astmatickým problémům a pro r.1980 neobhájil 2.výkonnostní třídu .
V této mojí poslední sezóně jsem z pěti vypsaných závodů Přeboru Moravy jel jen tři
a umístil se v Přeboru Moravy na 3.místě
1976
1977
1977
1978
1978
1979
1980
Naposledy editováno 20.12.2023 21:06:05