globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Začínám s CBR600F
 
4.2.2007 v 21:45
Ahoj všem. Pořídil jsem si CBR600F, rv98, dnes jsem s ní najel cca 100km a zjistil jsem následující:
- při podřazování černě zakouřila / kamarád jel za mnou a hlásil mi to/,
cca 30 km, pak to přestalo. sytič vypnutý:o)¨
- kolem výfuku je černo, včetně blikru...... je to normál?
- volnoběh je cca 1500 otáček a je nestabilní - houpe se
- někdy , když jsem přidal prudce plyn z nižších otáček, tak se mi to zdálo dost přidušené,rozhádané musel jsem ubrat a pak plynule přidávat, než se to chytlo.
- teplota motoru byla nepatrně nad "C", ale byla dost zima, je to normál?

Chtěl bych se zeptat, co by bylo třeba překontrolovat. Napadají mě svíčky a vzduchový filtr, taky to bude chtít určitě seřídit podltaky, nebo tak něco?

Předem děkuji a omlouvám se za "lama" dotazy...
Hezký den

Začínám s CBR600F

4.2.2007 v 22:17 | Nahoru | #1
Ne, normální to není. Seřídit by to určitě chtělo.
1) Vyměnit těsnění na výfuku, výfukové potrubí nemůže zůstat netěsné. (4*70kč za těsnící kroužky+ 0,5h práce)
2) Zkontrolovat ventilové vůle a přeměřit tlaky. (přitom vyčistit/vyměnit svíčky)
3) Sundat karbece a znovu nastavit podle fabriky. Po nahození seřídit i synchronizaci podtlaků.
4) Pokud se nenarazí v bodu 2 na zásadní problém bude to ok.

- nižší teplota je touhle dobou normální, dá se to trochu vylepšit kobercem zastrčeným za chladič :) Motorka ale na cestování v kose dělaná moc není.
- volnoběh není nikdy úplně stoprocentně stabilní. Pokud je motorka dobře seřízená a lítá to víc jak +-100ot/min. mohlo by to znamenat problémy s kompresí. Na CBR je hodnota volnoběhu závislá na modelu. 1500 je trochu hodně - dej tak 1300 (ten šroubek jsi snad už našel)
- ucpaný vzduchový filtr poznáš dřive podle odporné spotřeby než podle zhoršeného chodu motoru

(reakce na) Začínám s CBR600F

4.2.2007 v 22:17 | Nahoru | #2
Začal bych tím filtrem. Ta čerň signalizuje bohatou směs a pokud je sytič fakt vypnutý a nevázne někde lanko, nejčastěji to bývá neprůchodným filtrem. Stačí, když je navlhlý (pokud je papírový) a už se to chová jinak. Mrkni na filtr, pokud je tam molitanový, tak ho vyper a naolejuj, pokud papírový, zkontroluj stav a pak teprve jdi po dalších možnostech.

Začínám s CBR600F

4.2.2007 v 22:31 | Nahoru | #3
Děkuji za odpovědi. Kouknu se na filtr a svíčky, volnoběh stáhnu - šroubek jsem našel ;) O víkendu na to vlítnu a dám vědět. hezký den

1 reakcí na tento příspěvek Začínám s CBR600F

11.2.2007 v 13:22 | Nahoru | #4
Když už to tu je o CBR tak bych se rád zeptal,mam to dva dny a nějak nevim jak se na ní sundavá sedlo? nikde nevidím nic na odjišťování a nechci za to moc brát abych něco neulomil?.....jo je to r.v.98

Začínám s CBR600F

11.2.2007 v 13:36 | Nahoru | #5
VT> začal bych kontrolou vzduchového filtru. Pokračoval bych vyčištěním/výměnou svíček a pokud to nepřestane seřizoval bych karburaci a provedl synchronizaci klapek. Ta mdlá reakce na plyn a halvně houpání volnoběhu by tomu mohla napovídat, že budou podtlaky rozhozené.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám s CBR600F

11.2.2007 v 18:14 | Nahoru | #6
bexxx>Pokud se nepletu tak u 98 se sundavat sedlo ani neda..jedine tak ze sundas podsedlovy plasty a pak to nejak uvolnis.

(reakce na) Začínám s CBR600F

11.2.2007 v 19:42 | Nahoru | #7
SCUD>>
Jo už sem to zjistil...trochu mě to překvapilo,no ale překousnu to nějak :/
Ještě jeden dotaz,nevíte odkdy se dělal na CBR rám ze slitin hliníku?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist