Chtěl bych poradit ohledně výběru svého příštího stroje (Stromek bohužel definitivně pujde z domu ). Tak nějak jsem se zakoukal do kategorie litrových naháčů. Tedy chtěl bych stroj, který se lehce ovládá, dobře se klopí a zároveň má dostatek výkonu. A občas taky na nějakou tu cestu v jednom, ale nic tragicky dlouhého. Takže bych rád kdybyste mi, hlavně ti kteří mají s touhle kategorií osobní zkušenosti, poradili ve výběru. Zhodnotit plusy a mínusy strojů ve výběru, kvalita podvozku, zpracování a tak..Nejvíc se mi asi zamlouvají Z1000 a sv1000, takže pokud má někdo zkušenosti s oběma, určitě bych si je rád vyslechnul . Jsem si vědom toho, že porovnávám uplně jiné motorky, hlavně co se týče motoru (4Vvs2V), ale zkuste si i přesto vybrat ...
Vzhledem k finačním možnostem se jedná o modely z roku 2003-4, popřípadě 2000 u BMW.
Díky
Naposledy editováno 09.07.2010 10:51:50
Ale jinak FZ1 už tak drahá není...
Nebo Yamahu XJR
http://www.tipmoto.c...676-xjr-1300-sp.html
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
Tuono - pro něj hovoří hlavně to, že je prostě lepší , ale docela mě děsí sevisní síť a mám pořád v koutku duše pocit, že bych se na něj měl asi ještě trochu vyjezdit.
Z1000 - i ve většině testů se vyskytuje na druhém místě za tuonem, ale hovoří pro něj nižší cena, dostunost dílů, a taky jsem si chtěl vždy vyzkoušet čtyřválec. (Vím, že tu někdo říkal, že nejede, ale já myslím, že po Stromovi to "pojede" až moc ).
Ale každopádně, díky moc všem za rady, zkusím si prostě projet oba dva hlavní adepty .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Petrmoto>Opomíjený, ale přesto dost dobrý stroj - CBF 1000. Svižný, pohodlný na delší cesty, dobře ovladatelný. Asi ne Tvá cenová skupina, ale za úvahu stojí.
CBF spíše ne, řadím ho spíše mezi "cesťáky" a i když ten motor je moc fajn, moc se mi nelíbí jak vypadá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
kamoš ju má druhým rokem, a po svezení na gsx1400 a cb1300 je ta motorka prostě zábavnější, jen je to fakt spíš cestovatel, a pokud někdo hledá nahajdu, tak na polokapotu cestovního ražení nezabere.
neříkám, že je v nečem horší, to vubec, ze třech nahoře jmenovaných mě paradoxně nejvíc pobavila, po krátkém svezení, ale ve společnosti tuona, z1000 nebo Rka je to nezapadjící exot
bawca projeď než něco koupíšpodvozek si zamiluješ po deseti kilácích a nebudeš chtít dolů tak dobrý výběr a nespěchej v úsudku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Pokud chceš vážně naháče, zvažuj svoji "konfekční" postavu ať na tom nevypadáš jak cirkusovej medvěd na koloběžce!
Ale pokud chceš fakt zrychlit, tak motorku vrať tam kde jsi ji koupil (free m.) a vem si tu busu za 110 tis, ta bude dost velká i rychlá
Naposledy editováno 02.11.2009 17:40:11
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
Takže doporučuju vyzkoušet i toho raptora.
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
Raptík>Když jsme kupovali SVéčko pro přítelkyni tak jsem se jen tak pro zajímavost v tom bazaru projel na Raptoru. Pak jsem tři dny nespal, no a pak jsem si ho koupil. Svezl jsem se na spoustě motorek ale žádná mě takle nechytla. Ted mám na Raptoru najeto něco přes 7 tis a není nač si stěžovat, snad jen na malou kapacitu nádrže.
Takže doporučuju vyzkoušet i toho raptora.
Já čím víc si to rozmýšlím, tím více se mi chce vyzkoušet všechny 4 (raptora, Zeda, Tuono i BMW)..ach jo, to byl blbej nápad založit si tohle téma teď, vůbec mi to nedá spát, proklatě...
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
www.tipmoto.com/motorky/bmw/122993-r-1200-s.html
je to ten BMW R1200S 07...jen trošku ta cena, ale zase vypadá mocně!
Zdarec, zhruba před rokem jsem řešil úplně to samé dilema, za favority jsem měl Monster 900, Raptor 1000, TNT a TUONO. Dnes mám na Tuonu najeto 12. tis. a jsem spokojený jak mimino.
Výkon, výbava, jízdní vlastnosti vyšly teoreticky nejlépe, tajný sen je TNT, ale na to zatím nemám...
Základní servis si dělám sám, pokud potřebuješ díly, seženeš kromě plastů vše za pár kaček z rozflákaných RSV. Já krom start. relé nic neřešil, to bylo za 500.
Umí jezditi i pomalu(necuká), reakce na plyn v pohodě, při podřazování "antihop"(zkus Duknu a poznáš o co jde).
Při výběru hlavně přeji šťastnou ruku, prodává se tady lecos
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Neboj FZ1 má spodek dobrej, dokonce o kapku lepší než tuono...
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |