1 reakcí na tento příspěvek Noční vidění na motorce, co si o tom myslíte?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Noční vidění na motorce, co si o tom myslíte?
3 reakcí na tento příspěvek Noční vidění na motorce, co si o tom myslíte?
1 reakcí na tento příspěvek Noční vidění na motorce, co si o tom myslíte?
využití pro cestovatele..no..cestovatelé v noci nejezdí, protože by tím potlačili základní princip proč cestují=poznání lidí a krajiny
..fakt bejkárna
1 reakcí na tento příspěvek Noční vidění na motorce, co si o tom myslíte?
ra.rasch.ek>Kdysi mi někdo vyprávěl, jak na vojně jezdili podle noktovizoru a každej to někam narval, protože to absolutně smazávalo plastičnost a lidi neměli odhad na vzdálenosti. Z 3D prostoru se stával 2D obraz, ale sám jsem to na očích neměl, ale chtěl bych A to nepočítam, co to udělá, když ti někdo posvítí ...
dřív byly jen monookulární noktovizory-stejné jako když se koukáš jedním okem-nejsou vidět vzdálenosti a hloubky. Dneska už jsou binokuláry, takže tenhle problém není.
Naposledy editováno 23.10.2009 14:40:43
trinidad>je to naprostý nesmysl, "noční vidění" (noktovizor) funguje na principu elektronického zesílení zbytkového světla(v úplné tmě stejně nic nevidíš), ostrost vidění je mizerná, má zpoždění a při oslnění nevidíš vůbec ale vůbec nic - hodí se to do tanku a né na motorku..krom toho je stejně důležité být viděn a ne jenom vidět. Další varianta je "svícení" infralampou-prostě to svítí v jiném spektru-dobrý tak pro zloděje a vrahy.
využití pro cestovatele..no..cestovatelé v noci nejezdí, protože by tím potlačili základní princip proč cestují=poznání lidí a krajiny
..fakt bejkárna
noční vidění je dobrý pro lovce, zloděje, bezpečnostní agentury a armádu, na silnici si použití nějak nedovedu vůbec představit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Noční vidění na motorce, co si o tom myslíte?
Naposledy editováno 26.10.2009 07:18:51
1 reakcí na tento příspěvek Noční vidění na motorce, co si o tom myslíte?
1 reakcí na tento příspěvek Noční vidění na motorce, co si o tom myslíte?
Najděte si test Mercedesu S500 v autosalonu, tam to ukazujou, bohužel teď to maj mimo provoz, jinak bych sem dal odkaz. Autosalon
Everts72>Sem zjistil že nejvíc oslnují fabie. Všichni šulini to maji co nejvýš a svítí to do xichtu jako prase. Aj kamoš co ma fabku z toho byl neštastny proč na něho všichni blikají
No vidíš a na mě nikdo nikdy neblikal, ale to bude asi tím, že si to vždycky seřídím tak abych viděl daleko a přitom to neoslňovalo a né to mít jak šulín na max
Hiffson>Ty nový pekáče mě pěkně štvou. Ještě když jedu se starou mrchou s poškrábaným sklem to je jako bych mu vjel do žárovky(xenonu)! V luxusních autech to bude co nevidět a proč ne na moto? Třeba na noční vyjížďky do terénu. V utajení samozřejmě..
No vidíš a já mám zase na starý šunce vevnitř skla v zorným poli hromadu malých bublinek
(pro trubce - používám dvě auta - fábku a Uno)
Naposledy editováno 24.10.2009 07:01:59
dave-lister>Noční vidění na motorce? Něco podobnýho už má pár let Mercedes. V čelním skle je infra kamera a v předních světlech jsou nějaký obyč žárovky s filtrem kterej propustí jen to infračervený světlo.
Najděte si test Mercedesu S500 v autosalonu, tam to ukazujou, bohužel teď to maj mimo provoz, jinak bych sem dal odkaz. Autosalon
S tímto Mercedesem jsem měl možnost najet pár km a to noční vidění je celkem vychytaná věc. Opravdu máš "o jedno oko více" Podle mě to má budoucnost - v autech určitě, na motorkách nevím nevím.
Naposledy editováno 24.10.2009 23:54:48
Everts72>Sem zjistil že nejvíc oslnují fabie. Všichni šulini to maji co nejvýš a svítí to do xichtu jako prase. Aj kamoš co ma fabku z toho byl neštastny proč na něho všichni blikají
Ony fábie totiž fakt moc dobře svítí na potkávací světla. Krásný ostrý světlo. Podotýkám že jsou správně seřízené. Mimochodem to je jediná dobrá věc za posledních 12 let vývoje škodovky
To zarizeni z obrazku od androida by utrcite u pilotu obstalo
Naposledy editováno 25.10.2009 15:38:14
1 reakcí na tento příspěvek Noční vidění na motorce, co si o tom myslíte?
tak něco o infra :
za prvé to zkresluje vzdálenost, zhruba o 5 metrů. (na silnici tedy nepotřebných) [lol] [lol]
Infra, jede na zbytkové světlo z přírody a jen je zesiluje, pak převádí zbytek do optiky.
Infra, pokud je nasvíceno přímím světlem (např. od protijedoucího vozidla) oslepne, neboť moc světla mu vadí, v horším případě shoří.
Infra se b co mžná největší míře opouští a nahrazuje tepelným viděním.
tepelné -
výhody jsou v tom, že vidíte i neosvícené vozidlo, které před chvilkou zastavilo.
nevýhody jsou v tom, že svítíli nějaké vozidlo led světly a neběží mu motor a je studený motor, neuvidíte jej, protože led světla netvoří teplo. Alespon ne takové, aby to vytvořilo tolik tepla, které by jste registrovali čidlem určeným na tak nízké teplené rozdíly.
V noci ject jen na něco takového, vyžaduje dlouhý výcvik a schopnost jedince se tyto prvky naučit ovládat v reálném čase, jinak to někam narvete. Bavím se o vozidlech minimálně se čtyřma kolama.
Na motorku ??????????
blbina
[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]