Vytáhl sem vzduchový filtr z mašiny...v návodu psali profouknout nebo vyměnit. vzhledem k tomu, jak vypadal jsem ho radši vyměnil, za Hiflofiltro HFA 3503. starý a nový filtr na foto. nahodil sem ji a jel sem se projet. vůbec nechtěla jet od 4000 do cca 6500ot. cukala..dusila se..proste nejela. kdyz sem ji vytočil výš tak nahoře táhla už pěkně. pak sem jel na vyjížďku cca 100km a během této doby se pomalu dostávala,,do starých kolejí" a jak sem přijel domů, tak už se chovala naprosto normálně. Nevíte někdo, čím to bylo? filtr se přeci nemusí nějak ,,usadit nebo zajet" ne? diky moc
Obrázek: http://leteckaposta.cz/426793939
Naposledy editováno 10.10.2009 18:56:48
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500E -výměna vzducháče a nechce za plynem
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500E -výměna vzducháče a nechce za plynem
Ten vzduchový filtr na obrázku už nevypadá moc ok, ale hlavní je, jak vypadá zevnitř. Teoreticky je možnost ho i vyprat v lihu. Jednou jsem to už v krajní nouzi udělal a fungovalo to. Doporučím ti zjistit cenu originálu a tenhle jim zkus vrátit že ti tam nepasuje, beztak to berou z elitu a ten s tím nemívá problém. Druhá možnost je zkusit nastavit bohatost, ale u mě se to potom zlepšilo jen málo a zcela jsem se toho zbavil až zakoupením originál filtru.
špilas>to jo. no právě ja sem zasel k nam do suzuki a ptal sem se na filtr a dali mi tenhle..jako uz ten nazev znacky napovida mozna neco:D stal mne 620. videl sem aj filtry za 480 ale..tak sem si rikal ze to nebude uplna sračka treba
Myslíš, že papírovej filtr do š120 apod za 50,- je sračka??
Ty filtry do motorky by mohly stát klidně do 150,- a pořád by byly velice kvalitní.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500E -výměna vzducháče a nechce za plynem
Pokud tedy budeš vyrábět tak obrovský počet filtrů 20 let beze změny, cena se samozřejmě může takto snížit. Podívej se na obrázek který sem dal zakladatel vlákna a porovnej ty filtry. Hiflo má plechovou přírubu tenkou a snadno ohebnou, ostatně všechny plechové díly jsou podstatně tenčí. Děrovaný plech má daleko větší nepropustnou plochu, než ocelová mřížka. Ale výrobně je to jednodušší. Ten plech je jen tak namotanej a o tu hranu se navíc snadno pořežeš. Tzn za cenu zhruba poloviční tu máme poloviční kvalitu v porovnání originál/náhrada.
Ale jsi z Jihlavy, tak třeba do toho vidíš víc. Třeba jsi objevil díru na trhu a tak s chutí do toho.
Spousta lidí porovnává auta s motorkama, hlavně pokud se doslechnou ceny nd, ale to jsou dost odlišné světy. Pochybuju, že kdy bude existovat tak obrovská nabídka aftermarketových dílů jako je tomu u osobních automobilů.
Naposledy editováno 11.10.2009 19:37:11
A extra pro tupce s tím mám kladné zkušenosti již 5let
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | Včera v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |