paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Karburátor
8.10.2009 v 21:52
Zdravím a prosím o radu.Koupil jsem GS a nedrží mi volnoběh,když se motor zahřeje,tak ho nastavím,ale po chvíli spadne,tak zase přidám a tak dál až motor najednou vyletí do otáček.Nevím už si rady a když už Vás otravuju,tak bych potřeboval vědět,kam má být zapojena hadička,která vychází z karburátoru nahoře směrem k airboxu,já jí nemám zapojenou nikam a moc se mi to nezdá.Děkuji za rady

Karburátor

8.10.2009 v 21:54 | Nahoru | #1
Není to podtlak pro palivový ventil? Měla by někam být zapojena.. Zkus ji jen uspat, jestli se to zlepší, myslím, že jo

Karburátor

8.10.2009 v 21:59 | Nahoru | #2
Ke kohoutu to není,ucpat jsem zkoušel a se sytičem to zdechlo a bez to nešlo do otáček

Karburátor

8.10.2009 v 22:32 | Nahoru | #3
do airboxu

Karburátor

8.10.2009 v 23:00 | Nahoru | #4
Mrkni ke mně do vlákna, také s GSkem trochu bojuju... Ale neseřizuje se volnoběh při plném zahřátí a konstantních podmínkách? Jinak jestli ti to takhle lítá, tak se obávám jestli nemáš rozhozených víc věcí, ne jen volnoběžné otáčky. Přesně tohle mi dělala také (po startu neudržela volnoběh, lítala od kuckání po 4 tisíce, jemně jsem pohnul se sytičem a uplně se to celé rozhodilo) a po rozebrání karbeců a seřizování v servise se tohle chování o hodně zlepšilo. Prý byla celá rozštelovaná, tak nevím.

Hadičky vyfoť, třeba někdo bude vědět. Je tam toho víc, kromě podtlaku ke kohoutu (bez něj bys ale se správně fungujícím ventilem nefungoval v polohách on a res) tam je také přepad, který normálně vede jen dolů pod mašinu (pod ní je ostatně více "slepých" hadiček, pod motorem je přepad a někde kolem zadního tlumiče zase odvětrání z baterky). Nebo tam také různě divoce vede odvzdušnění z nádrže. Abych se přiznal tak bych také potřeboval to své složit podle fotografie :) bo nevím jak má být v originále. Mikrofiše jsou fajn, ale na detaily, chybý plán na osaz celku.

Karburátor

9.10.2009 v 11:02 | Nahoru | #5
Měl jsme to celé rozebrané a pokud je to takova hodně tenká hadica, tak myslím, že vede buď do nádrže na ten samostatný vývod (ne u kohoutu) a nebo, jak už tu někdo psal, do airboxu... Tak kdyžtak ji nějak zaškrtni v obrázku, ať víme ( taky jaký máš r.v. tohle je 1997-2000 na tom obrázku)... A pak uvidíš jak to půjde, ale myslím si, že bys pak měl ještě udělat synchro karbeců, takže aby v každém potrubí byly stejné podtlaky, ono když to nemáš stejné tak to na volnoběh houpe a nedrží ho to...

[img]

Karburátor

9.10.2009 v 11:56 | Nahoru | #6
Myslím,že je to ta hadice č.44,z nádrže mi vede jedna hadice vedle kohoutu,ta je asi jen na odvětrání,protože jde taky jen pod moto a jinam jí na nádrži nemám kam zapojit a na airboxu také nevidím kam.Děkuji za rady

Karburátor

9.10.2009 v 17:02 | Nahoru | #7
Ještě upřesním

[img]

Karburátor

9.10.2009 v 18:56 | Nahoru | #8
Nikam,to je odvětrání plovákových komor.Má být na volno do prostoru.

Karburátor

9.10.2009 v 20:56 | Nahoru | #9
Díky za radu,myslel jsem,že to nějak souvisí s popsanou závadou,tak nic,budu hledat jinde.Zítra zkusím karbec vyndat,vyčistit a mrknu,jestli není někde nějaká netěsnost.Ještě jsem si pohrával s bohatostí a nastavil jsem jí,jak jsem se někde dočetl na 2,25 otáčky na obou karburátorech stejně a ještě mám dotaz ohledně jehly,někdo se tady ptal v jaké drážce má být,ale já mám na každé jehle pouz jednu drážku,což nevím,jestli je v pořádku.Díky za každou radu

Karburátor

9.10.2009 v 21:12 | Nahoru | #10
Ja uz si to presne nepamatuju a GS uz nemam abych se ti povidal, ale mam takove tuseni ze to vede k palivovemu kohoutu k vyvodu, kde je poloha kohoutu PRI (ale mozna kecam blbost), to znamena, ze je to prepousteni karburatoru palivem, treba kdyz ti dojde benzin, nalejes do nadrze a abys necekal a netocil motorem naprazdno nez to tam natece... Pokud mas vsechny hadice z kohoutu zapojene, tak nevim, jestli jsou dobre... Co si pamatuju na jistotu, tak kazdy privod nebo vyvod k nebo z karburátoru byl zapojeny... zadny nebyl nezapojeny...

Naposledy editováno 09.10.2009 21:15:04

Karburátor

10.10.2009 v 06:37 | Nahoru | #11
Na podtlakové ovládání kohoutu je hadice č.42,(je jediná tenká),ta horní (č.44)od toho odvětrání je nezapojená,je tam proto aby se mohla pohybovat hladina benzínu(stručně řečeno )

Naposledy editováno 10.10.2009 06:50:48

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor

10.10.2009 v 21:19 | Nahoru | #12
Tak sem vyčistil karbec a byla přicpaná jedna volnoběžná tryska,volnoběh už je OK,jenom se mi zdá,že nejde plynule do otáček a pořádnej zátah je až tak kolem 7000,myslíte,že na to může mít vliv to,že jsem ladil tu bohatost směsi.Dík

(reakce na) Karburátor

12.10.2009 v 16:11 | Nahoru | #13
metalunion>na pořádný zátah bude mít největší vliv obsah motoru Ta bohatost směsi co si nastavil těmi šroubky nemá se zátahem nic společného,to je jen ,,volnoběžná,, směs.Na ten zbytek má vliv nastavení jehel a velikost hl.trysek.Ale i když bude vše O.K,nečekej že ti Geesko vykloubí při zrychlení ramena

Naposledy editováno 12.10.2009 16:19:15

Karburátor

13.10.2009 v 16:19 | Nahoru | #14
Chápu,neočekávám brutální výkon,ale jde o to,že netáhne v nízkých otáčkách

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor

13.10.2009 v 19:20 | Nahoru | #15
máš správné hladiny, bohatost, seřízené podtlaky, opravdu dobře vyčistěné, v jakém stavu sou jehly, jehličky, co zavírají plovákovku, pružiny? kolik to má +- najeté? né na tacho, ale opravdu. tak pak můžeš nastavovat podle tabulek, co chceš a nepojede to. to ti musí udělat někdo, kdo to má "naposlouchané". v jakém stavu je vzduchový filtr? je "čistý" nebo si dával nový? není tam třeba KN nebo nějaký jiný propustnější?

Naposledy editováno 13.10.2009 19:21:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor

13.10.2009 v 19:23 | Nahoru | #16
Dolík....> propustnější než KN? to myslíš sítko proti cihlám?

(reakce na) Karburátor

13.10.2009 v 19:56 | Nahoru | #17
qwert> myslím ještě třeba BMC, GREEN nebo jak se to všechno jmenuje.

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor

14.10.2009 v 17:46 | Nahoru | #18
Čisté to mám určitě,jestli to nemůže být tou bohatostí jsem se právě ptal,ale bylo řečeno,že bohatost má vliv pouze na volnoběh.Jediné,co se mi trošku nezdá,že tam mám hlavní trysky stejné 122,5 a potom vůle šoupátek,jsou asi trochu vydřné ty pouzdra,co to v nich jezdí,ale nejsem si jist,jak by se to mělo projevit na chodu.Mě se jedná opravdu jen o to,že nejde moc za plynem v nízkých otáčkách,prostě je tam,jak říkáte díra,ale když už se dostane k těm 7000,tak jede skvěle

(reakce na) Karburátor

14.10.2009 v 18:25 | Nahoru | #19
metalunion>není bohatost směsi jako bohatost směsi,volnoběžná je regulovaná těmi šroubky,další regulaci směsi mají na starost jehly,hladiny a velikost hl.trysek.Ony se ty jednotlivé funkce překrývají,do určitých otáček má vliv nastavení těch šroubků bohatosti,pak už to přebírají právě jehly,no a při plném knedlu už to mají na starost jen hl.trysky.Napsal jsem to jak nejstručněj to šlo,ono je to složitější

Naposledy editováno 14.10.2009 18:32:39

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor

16.10.2009 v 13:10 | Nahoru | #20
A co konkrétně ta vůle šoupátek,jaké by měla příznaky

(reakce na) Karburátor

16.10.2009 v 20:18 | Nahoru | #21
metalunion>To už by tam musely mít hodně velkou vůli aby to mělo vliv.Ony ani nové nejsou moc natěsno.Když to nevidím,těžko to posoudím

Karburátor

16.10.2009 v 21:33 | Nahoru | #22
Ten extra vývod z nádrže mimo ten dvojitej kouhoutek, je u GS500E odtok od víčka nádrže, tama chčije benzín co při tankování přeteče nebo voda co naprši na víčko. Rozhodně na tenhle vývod nenapojujte hadičku odvětrání karburátoru o které tu byla řeč. Pokud na ten přepad chcete něco napojit, tak extra hadičku vedoucí dolů pod motor, ať ten bordel chčije pod motorku.
Jediná hadice vedoucí do airboxu je oddech z hlavy motoru.
Pujč nebo kup si někde startovací sprej. Nastartuj, vypni sytič hned jak to poběží bez něho a stříkni sprejem mezi karburátory a motor. Pokud vylítnou otáčky, někde ti to přisává falešnej vzduch - najdi kudy a utěsni to. Oblíbené místo je mezi víčkem a tělem karburátoru v místě kde je trubička pro připojení podtlakoměru (synchronizační budíky). V tom místě je malinkatý gumový kroužek který se při sundání víčka rád ztratí. Dokud to někde přisává, nemá smysl vůbec nic seřizovat.

Jinak s tím netahem v nízkých otáčkách - motor GS500E je pod 3000 otáček v podstatě nepoužitelný a plnej plyn má správnou odezvu až tak od 4000 otáček ikdyž je seřízen optimálně. Po tomhle motoru nemůžeš chtít zátah odspodu.

Karburátor

16.10.2009 v 23:28 | Nahoru | #23
Ten spray určitě vyzkouším,někde jsem tady četl,že to může být i voňafka a potom půjde na sychronizaci.Díky za rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist