globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podtlakove manometry
 
30.6.2007 v 23:02
Ahoj, nema tu nekdo prosim z okoli Kutne Hory, Caslavi nebo Kolina podtlakovy manometry pro serizeni karburatoru? Potreboval bych seridit a nemam je... A prijde mi zbytecny kvuli takovy banalite davat motku do servisu. Kdyztak napiste, domluvili bysme se na nejake provizi za zapujceni, diky, Vlada
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Podtlakove manometry

1.7.2007 v 10:20 | Nahoru | #1
nebo to zkus přes hadičku naplněnou vodou, dělal sem to s tím a je to dost přesný.
Někdo tady bude mít i odkaz

1 reakcí na tento příspěvek Podtlakove manometry

1.7.2007 v 10:35 | Nahoru | #2
Bludevil>dost lidí to považuje za banalitu, ale až tak jednoduché to není. Já, kdybych si třeba přes seřizováním synchronů na mojí cbr nepřečetl manuál, tak bych vůbec nevěděl, že mám odpojit hadici odfuku z hlavy do airboxu a že mám ten odpojený konec zaslepit. A to byl potom rozdíl!
Nevím jak gsx, ale mnohdy to není jenom o připojení čtyř budíků na hrdla a srovnání rafik..
doporučuju si předtím projít manuál, jestli tam není nějaký fígl..

(reakce na) Podtlakove manometry

1.7.2007 v 10:38 | Nahoru | #3
Jurawood>ano, u-trubice je přesnější než budíky, ale profi řešení je naplněná rtutí, kterou asi doma nemáš:)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlakove manometry

1.7.2007 v 11:01 | Nahoru | #4
RUTAN>Tak to dik za radu, manual bohuzel nemam, ale asi se do nej vyplati zainvestovat... Vubec ty tomu hodne rozumis, tak kdybys mi poradil s timhle problemem byl bych rad:) Situace se ma takhle, jsem moc sikovnej a zadrel jsem stary motor, takze jsem koupil jiny. Jenze ten zatim moc nejede. Pricina je ze se mi skoro nezvedaji u dvou valcu soupatka v karburatorech. Falesny vzduch mi to na 99procent nesaje, cele jsem to pretesnoval, soupatka maji volny pohyb, nic je neblokuje ani nedre, membrany jsou neprotrzene, trysky jsem profouk a furt nic. Myslis ze to opravdu muze byt jen tim ze je spatna synchronizace (zatim jsou karburatory nastavene na stary motor...)

1 reakcí na tento příspěvek Podtlakove manometry

1.7.2007 v 12:35 | Nahoru | #5
Docela by mě zajímali ty hadičky s kapalinou,nemáte někdo na to schéma??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlakove manometry

1.7.2007 v 13:30 | Nahoru | #6
Bludevil>..mno takže si koupil jiný motor a i s karburátory, nebo jsi tam dal ty své staré? Pokud máš původní karburátory, tak bych nehledal chybu v nich, ale začal bych odměřením tlaku ve válcích (zatepla). Hodnoty tlaku by měly být okolo 10BAR a hlavně rovnoměrné ve všech válcích. Tenhle model má známý problém právě s praskáním membrán šoupátek, je naprosto nezbytné, aby byly membrány těsné a nikde ti to nefoukalo. Následně bych až potom dělal synchronizaci, kterou to být může. Každopádně pokud jsi měnil motor, synchrony budou rozhozené, to je jistota.
dej vědět jak to dopadlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlakove manometry

1.7.2007 v 14:11 | Nahoru | #7
pafl> http://www.obairlan...cycle/manometer.html

Ja jsem si to delal a je to dobra vec. Presny dostatecne a za par Korun. Je na to potreba cca 5m hadicky a 1,5 m dlouha drevena tyc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlakove manometry

1.7.2007 v 14:12 | Nahoru | #8
RUTAN>Mam tam stare karburatory. Je nejaka moznost jak zjistit zrovna to ze membrany jsou tesne krome vizualni prohlidky? Jinak ten puvodni motor do zadreni jel na tehle karbecich jak certik, takze si myslim ze primo zavada v karburatorech to snad nebude. A kdyby byly male tlaky ve valcich tak to znamena ze jsou spatne krouzky nebo je to zrale na vybrus ne? to bych pak moh rovnou shanet dalsi motor :marod:

(reakce na) Podtlakove manometry

1.7.2007 v 18:46 | Nahoru | #9
Honza XT: Doplním ještě tímhle odkazem
http://www.powerchutes.com/manometer.asp
a tady je zajímavé řešení s jedním manometrem:
http://www.xs11.com/...10a7&postid=4652

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlakove manometry

1.7.2007 v 20:14 | Nahoru | #10
Bludevil>aha...takže jak jsem si myslel, takže trochu měním názor, zkus nejdříve udělat ty synchrony a uvidíš co se stane. Pokud to na starém motoru běhalo jak mělo, tak by měly být v pohodě a opravdu jsou možná jen hodně rozhozené podtlaky. Ale ty tlaky bych si rozhodně změřil, stejně jako tlak oleje, ten je hodně důležitý (viz manuál..)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlakove manometry

1.7.2007 v 20:26 | Nahoru | #11
RUTAN>Kdybych ja mel manual;)

Podtlakove manometry

1.7.2007 v 21:24 | Nahoru | #12
buď v klidu v manualu nic stajně není.. tedy na gsxF, synchonyzační otáčky jsou 1800, nebo 1700. to je stejně jedno pač se to lišit nebude.. nasadíš, naladíš, zašpuntuješ

2 reakcí na tento příspěvek Podtlakove manometry

1.7.2007 v 22:53 | Nahoru | #13
Bludevil> Stav se a manuál ti vypálím. Jinak baterie s 4 podtlakovými manometry se mi válí v garáži zkoušel jsem jí s tím nastavovat jenže to kmitalo jako blázen navíc jsem neměl jak udělat náhradní nádrž na benzín takže než jsem něco nastavil tak mi došel benelej v pal. filtru :D...
Dal jsem mašinu na seřízení do ISŠA a dál si s manometrama nehrál...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlakove manometry

1.7.2007 v 23:11 | Nahoru | #14
Bludevil>jaký rok máš toho fka?

(reakce na) Podtlakove manometry

1.7.2007 v 23:12 | Nahoru | #15
MíraGSX>...to, že ti to kmitá se musí odstranit škrcením. buď profesionální cestou jehlovým ventilem, nebo amatéřina, kdy se do hadičky zašroubuje šestka červík a taky to funguje.
náhradní nádrž s benálem se dá za deset minut udělat z flašky a hadičky...teda pokud nemáš stříkačku, to tam tu nádrž musíš nechat, protože v ní je čerpadlo:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlakove manometry

2.7.2007 v 13:39 | Nahoru | #16
RUTAN>Asi se ptas na rok vyroby motoru, ten je 99.

(reakce na) Podtlakove manometry

2.7.2007 v 13:40 | Nahoru | #17
MíraGSX>Kdyztak te vezmu za slovo a nekdy se stavim, dikec ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlakove manometry

2.7.2007 v 14:36 | Nahoru | #18
Bludevil>aha..předpokládám, že zbytek motorky je stejný model, nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlakove manometry

2.7.2007 v 14:39 | Nahoru | #19
RUTAN>Ne-e, zbytek maseny je 88 :shy: Proc se ptas, ma to snad nejaky vliv na funkci (rostlináře :D )??

Podtlakove manometry

2.7.2007 v 14:58 | Nahoru | #20
U GSX žádnej fígl není jen zaslepit podlakovou hadici ovládací ventil nádrže, která u tohoto modelu nevede přímo z jedné díry sání určené pro napíchnutí budíků.
Ale to bys viděl. bohužel u starších karbeců bývá mnohdy problém např. v netěsným potrubí. Manometry jsou dobrý s glycerínovým tlumením, nebo tlumením aspoň v hadici. Rtuťový trubice nejsou špatný a nepotřebují takový útlum. V poslední řadě digitální synchrontester viz: http://www.motorkar...php?show=00000003479

(reakce na) Podtlakove manometry

2.7.2007 v 20:08 | Nahoru | #21
Bludevil>heh:))) no to bych řekl, že to má vliv:))))Mikuni BST31SS versus MIKUNI BSR32SS :lol: každý model má třeba jiné karburátory:)))
porovnej parametry:
<strong>Mikuni BST31SS (r.v.88)</strong>
Volnoběžná tryska - 40(32,5)
Hlavní tryska - 137,5 (135)
Jehla - P9 (P8)

<strong>MIKUNI BSR32SS</strong>
Volnoběžná tryska - 12,5
Hlavní tryska - 115 (112,5)
Jehla - P0

prostě na tento motor patří karburátor MIKUNI BSR32SS, který má naprosto jinou chartakteristiku než ten starý!!! to není jenom o tom to tam fláknout, protože to má stejný průměr difuzoru chlape!!:))
motor je taky jiný..novější má papírově nižší kompresi, větší ventilové vůle, jinou náplň oleje a určitě i jiné rozdíly, já to beru jen z motodat..
takže zanech ladění a sháněj správný karburátor. Můžeš se to pokusit koneckonců doladit, ale výsledek asi moc pozitivní nebude... směs bude moc bohatá, protože tam máš větší trysky..patrně..prostě fušeřina..

Podtlakove manometry

2.7.2007 v 20:25 | Nahoru | #22
Rutan ma pravdu, mas tam karbce s mensim difuzorem (1mm) a krom toho BSR a BST muzou byt jiny typ (ploche vs. kulate soupatko) - ale to si nejsem jist, nemuze nikde najit poradne obrazky. V motopuzzle ma nejaky karbce pro GSX600F rv 98-06 ale tam nemas jistotu ze ti treba nedojde karbec na skodu 120L SEDR32 :D:D:D:D

Zapatrej po ebayi, presne ty tvoje (BST31SS) tam maji za 125EUR, dalsi sem nehledal. Nak

1 reakcí na tento příspěvek Podtlakove manometry

3.7.2007 v 14:46 | Nahoru | #23
proc by melo dojit z motopuzzle nějaký sedr na škodovku? kupoval jsi od nich někdy vůbec něco? já s nima mám dobré zkušenosti!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlakove manometry

3.7.2007 v 14:55 | Nahoru | #24
Kovi_VTR>tak takovych vas moc neni :D viz. debata na foru o motopuzzle. Ja se pouze dotazal na cenu olejoveho chladice, potreboval sem se totiz nutne zasmat :D . Na ebay se ten samy v primem prodeji pohyboval s cenou o polovinu mensi. Samozrejme je tu vec postovneho z venku, ale to muzu vyresit pres kamarady pracujici v zahranici.

Kdyz mas dobry zkusenosti tak bud jenom rad, jini takove stesti zrejme nemeli. Nak

PS. kdyz spinac starteru NOVY od OEM vyrobce stoji cca 1450kc (bez posty) a za ten samy ale ojety (kdo vi jak dlouho spinal a jak casto) si rekne 1000 babek (bez posty) tak co si o tom mam myslet.

Podtlakove manometry

3.7.2007 v 14:55 | Nahoru | #25
Takhle, napřed zkusím seřídit podtlaky které jsou vážně v tahu, případně poštelovat směs a když stejně nic tak jdu shánět karbece... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlakove manometry

5.7.2007 v 17:37 | Nahoru | #26

Nak píše: Kovi_VTR>tak takovych vas moc neni :D viz. debata na foru o motopuzzle. Ja se pouze dotazal na cenu olejoveho chladice, potreboval sem se totiz nutne zasmat :D . Na ebay se ten samy v primem prodeji pohyboval s cenou o polovinu mensi. Samozrejme je tu vec postovneho z venku, ale to muzu vyresit pres kamarady pracujici v zahranici.

Kdyz mas dobry zkusenosti tak bud jenom rad, jini takove stesti zrejme nemeli. Nak

PS. kdyz spinac starteru NOVY od OEM vyrobce stoji cca 1450kc (bez posty) a za ten samy ale ojety (kdo vi jak dlouho spinal a jak casto) si rekne 1000 babek (bez posty) tak co si o tom mam myslet.


Nijkdo tě nenutí u nich nakupovat a ceny si stanovují sami,kdyby je měli vysoké tak by to poznali ;)
Já tam třeba kupoval svody které nové stojí tak 20 litrů a dal mi je za 4 :)

2 reakcí na tento příspěvek Podtlakove manometry

5.7.2007 v 17:57 | Nahoru | #27
chlapi potrebovaly bych jen podtlakový manometr - nevite kde to sehnat - kdyz tak hodte link diky moc... *yes*

Prodává se sada 4 kusů , asi za 1000 Kč ale ja bych potřeboval jen dva a zvlášť. Jeden se da sehnat okolo 160 Kč jenže nemuzu to nikde najit .. dik.

1 reakcí na tento příspěvek Podtlakove manometry

5.7.2007 v 20:40 | Nahoru | #28
www.armex.cz

jinak sadu za 1000 je dost levný

(reakce na) Podtlakove manometry

5.7.2007 v 21:00 | Nahoru | #29
šmudla>já je koupil na www.manometr.net ale jak tak na to koukám tak za 160 už je nemaj

1 reakcí na tento příspěvek Podtlakove manometry

5.7.2007 v 21:24 | Nahoru | #30
nikdy sem na téhle motorce nádrž nesundával pouze sesunul na místo sedla.. ani plasty , poze sedlo a 2 šroubky, je to na 10 minut..
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist