paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zapojení světla
 
5.10.2009 v 18:08
Zdar chtěl zapojit světlo na Aprilii rx125 problém je v tom, že je tam asi jiné zapalování a není tam baterka. Dneska jsem měřil jaký de ze zapalování proud a šlo tam 80V ale na plné otáčky tam pude určitě vic. Tak se chci zeptat jestli to vůbec pude něak zapojit . prosím poraďte

Naposledy editováno 05.10.2009 18:09:26

Zapojení světla

5.10.2009 v 18:23 | Nahoru | #1
hod tam 60Wattovku do lustru a pozor !!mel by sis na tu masinu hodit proudovy "I"chranic

dej tam srazec napeti

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení světla

5.10.2009 v 18:49 | Nahoru | #2
chybi tam pouze baterka nebo i regulator napeti?

(reakce na) Zapojení světla

5.10.2009 v 19:27 | Nahoru | #3
Skalda> chybí tam oboje

Zapojení světla

5.10.2009 v 19:31 | Nahoru | #4
to dava smysl tomu cos nameril... bez regulace (nebo elektroniky specialne pro zarovku) nemas sanci

Zapojení světla

5.10.2009 v 19:32 | Nahoru | #5
kolik tak stojí něaké relé

Zapojení světla

5.10.2009 v 19:36 | Nahoru | #6
dnesni regulace se realizuje na bazi polovodicu (neni to rele) a takovy regulator je otazkou dejme tomu 500-1500 Kc; mrkni na www.vape.cz a www.ignitech.cz

Zapojení světla

5.10.2009 v 19:39 | Nahoru | #7
a k tomu bych potřeboval asi aji baterku že

Zapojení světla

5.10.2009 v 19:50 | Nahoru | #8
teoreticky ne, zalezi na regulatoru, event. by mohl stacit vetsi kondenzator; zapalovani nesmi mit tu vlastnost, ze potrebuje baterii na nastartovani (coz asi nema, kdyz tu motorku pouzivas; jedna se o tzv. kondenzatorove zapalovani) a samozrejme nemuzes pocitat s funkcnosti pristroju za vypnuta (coz taky jiste nepocitas)

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení světla

5.10.2009 v 19:59 | Nahoru | #9
Máš v tom nějaký bordel !!!
Proud má jednotky v Amperech !!! Napětí ve Voltech !!!! Mělo by tam být cca 12 V, tedy prakticky do 14,5 V, protože označení 12V je jen vžité označení, ale jinak musí dobíjet přes 14 Voltů. Pokud tam máš 80V tak je něco v pí.. . Pravděpodobně regulátor dobíjení, nebo tam nemáš baterku, ale v obojím případě riskuješ, že z toho budeš mít za chvíli ohňostroj !!!! A nebo taky blbě měříš !!!

(reakce na) Zapojení světla

5.10.2009 v 20:01 | Nahoru | #10
MilanR1> mas pravdu, ze jednotky uvedl spatne, ale to asi nema cenu resit. Nema tam regulaci, takze namerenych 80V je realna hodnota a zcela pochopitelna...

EDIT: obzvlast ve vyssich otackach

Naposledy editováno 05.10.2009 20:01:38

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení světla

6.10.2009 v 15:54 | Nahoru | #11
hod tam poťak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení světla

6.10.2009 v 16:01 | Nahoru | #12

j.e.d.i.>hod tam poťak


a bude s nim tocit podle toho, kolik ma zrovna na motoru otacek, ne?

Zapojení světla

6.10.2009 v 16:03 | Nahoru | #13
Pokud tam je skutečně nějaké zapalování s nebuzeným altríkem/dynamem, něco jak v motorvé pile, ta ks tím asi nic vymyslet nepůjde, když tam dáš odpor něbo něco, tak ti bude svítit v lepším případě podle otáček, s tím, že to bude svítit od středních otáček výše.. Jedině komplet novou elektriku..

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení světla

6.10.2009 v 16:12 | Nahoru | #14
proc komplet novou elektriku? at tam da regulator pro alternator s permanentnimi magnety (ev. jeste baterku) a je to...

(reakce na) Zapojení světla

6.10.2009 v 16:15 | Nahoru | #15

Skalda>proc komplet novou elektriku? at tam da regulator pro alternator s permanentnimi magnety (ev. jeste baterku) a je to...



už jsem mimo, sry Celý den řeším dobíjení na jawě (s buzeným dynamem) a tak to dopadá

Jasně, pokud tam jsou pemamentní magnety, což jsou, tak stačí regler.. a asi ta baterka.

Naposledy editováno 06.10.2009 16:16:20

(reakce na) Zapojení světla

6.10.2009 v 16:49 | Nahoru | #16

Skalda>a bude s nim tocit podle toho, kolik ma zrovna na motoru otacek, ne?



finta fňo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist