Nestartuje mi GIXRO po pádu. Startovalo bezprostředně po pádu a asi po cca týdnu taky, pak jsem to ale rozdělal kvůli opravě....
Po smontování nestartuje
Měl jsem venku baterku, jednotku, rozpojil jsem většinu konektorů (vepředu celou pojistkovou skříň, na zadek kde je pod sedlem pádový čidlo, relé na pumpu a spol jsme nesahal, a pak až zase konktory co vedou dozadu ke světlu a blinkrům) pak jsem měl sundanou nádrž (konektory jsem taky rozhodil)
Vše jsem zapojil (předpokládám že dobře, každej konektor má jinej tvar a přejížděl jsem to a nenašel jsem žádněj kterej jsem nezapojil) dále jsem projel všechny pojistky, všechny OK,
Myslel jsem si zezačátku že to bude vyfluslá baterka, když otočím klíčkem, tak budíky naběhnou, když rozsvítím, tak světla svítí, pumpa natahuje ...) Navíc třeba u auta když je kaput baterka tak to točí aspoň trochu, nebo aspon kotva vyjede, ale tady ani cvak, prostě se dotknu startéru a bez odezvy ....
Mám to v garáži a tak jsem radši všechny kontakty prostříkl WDčkem a 10x rozpojil a zapojil, vysušil ... Přece jen je v garáži vlhko a tak mohli jak byly rozpojený mohly trochu zoxydovat, ale tohle taky nepomohlo....
Než jsem boural, tak mi tohle občas udělalo, otočím klíčkem, přepnu na řidítku, pumpa tahá, startér a <strong>NIC</strong> takže vypnu přepínač na řidítku, klíček a nanovo a třeba na druhej a X-tej pokus (né víc jak 3) startuju a pohoda ..... bylo to hodně neobvyklý, spíš vyjímečný a teď jako kdyby se to na tom režimu zaseklo....
Dostal jsem radu že jak se mi tohle stávalo, že to je ve startéru, že jak mi to dělalo, tak by se to jen zhoršovalo (bylo by to častější a častější) a že tím pádem se mohl zlomit uhlík, nebo se to mohlo prostě zaseknout..... Divný ale je, že hned po pádu startovala a dokud jsem to nerozhodil tak taky.....
Poraďte prosím na co kouknout, čím by to pravděpodobně mohlo být ...
Kdyby cokoliv nebylo jasný ptejte se, snažil jsem se popsat všechno co to dělá
DIKY *yes*
1 reakcí na tento příspěvek Po pádu nestartuje Suzuki GSX-R 750 srad 1999
Spojková páčka aj její držák (objímka na řidítko) je originál z bouranej, koupeno před inzerát
Zkusím určo ručně, ale jakej na to má vliv spojka? Startovat předtím šlo jak s vymáčklou tak ne ....
Zkoušel jsem aj pořádně zamáčknout čidlo na stojánek (i když by to taky nemělo ít vliv, když startuješ na neutrál)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po pádu nestartuje Suzuki GSX-R 750 srad 1999
Díky
Problém ale je, že jsem předtím startoval at jsem jí měl vymáčklou či ne, bylo to jedno, jak tam byl neutrál tak šla (já ji samo vždycky startoval s držením spojky aby nemusel startér točit s převodovkou i když tam byl neutrál)
Když jsem kupoval, byl jsem se podívat na ZX6R a ta zase nešla nastartoval, když se držela spojka, musela být na startování puštěná ....
Ale je dost možný, že to bude v tomhle .... pořádně s tím zalaboruju....
Máte jětě nějaký rady na co bych mohl kouknout, kde by mohl být problém?
1 reakcí na tento příspěvek Po pádu nestartuje Suzuki GSX-R 750 srad 1999
Prosím zkuste aspoň napsat čím si myslíte že by to mohlo být
DIKY
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po pádu nestartuje Suzuki GSX-R 750 srad 1999
1 reakcí na tento příspěvek Po pádu nestartuje Suzuki GSX-R 750 srad 1999
1 reakcí na tento příspěvek Po pádu nestartuje Suzuki GSX-R 750 srad 1999
jako něco jo.....
každopádně to zkusím
dostal jsem už aj radu at zkusím propojit ten drát silnej co jde od baterky na cívku s tím co jde z cívky do startéru ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po pádu nestartuje Suzuki GSX-R 750 srad 1999
je ale možný že to bude třeba po tom pádu dojeblý ....
Krabička prasklá není, kabely jsme projížděl hejbal s níma a u toho držel startér (čudl) kdyby něco abych o tom věděl že tam je chyba v kontaktu... ty konektoy jsem taky čistil a prostříkl....
Vzpomínám si že na 125 mě to točilo motorem ale nechyto to.....
Jak vám? Točí to motorem nebo jak to máte vyplý tak se startér ani neobtěžuje?
Jako po tom co otočím klíčkem se neozve žádný cvaknutí, pak spustím ten červenej do polohy kdy by měl makat a zuačne v tu chvíli tahat pumpa palivo..... je to doprovázený cvaknutím relátka pod sedlem..... při startu tahíání a při konci....
ale startér nic.... takže ten červenej mám v klidu ....
tady jsou http://images.googl...cs:official%26sa%3DN
a ještě http://heavyduty.me...s/105P%20Starter.jpg
1 reakcí na tento příspěvek Po pádu nestartuje Suzuki GSX-R 750 srad 1999
*yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po pádu nestartuje Suzuki GSX-R 750 srad 1999
ze jsem mel uplne stejnej problem (svetla svitila, alarm fungoval,......)
a muj problem byl v tom, ze baterka nebyla dostatecne nabita.
Nech si ji nabit na 100% a zkus to.
1 reakcí na tento příspěvek Po pádu nestartuje Suzuki GSX-R 750 srad 1999
Motorku mám v Ustí a internet v práci (v ústí jsem jen o víkendu a v práci jen v týdnu) tudíž hned dneska první en u netu píšu výsledky, dřív to fakt nešlo :thmubup:
Takže asi po cca hodince měření (přepínač na pravým řidítku, čidlo spojky a kabeláž od baterky až ke startéru jsme usoudil že nikde problém není, nebo jestli je tak pro mě nepochopitelnej..... Jenže stále nestartovalo. Ani po už docela silným zaklepání na startér..... Tak jsem teda usoudil že ho zkusím zapojit napevno..... Nejdřív jsme nevěděl jak na to, pak jsem po chvilce lámání hlavy zjistil, že to půjde úplně jednoduše a to když spojím klíčem kabely na startovacím relátku (jsou pod krytkou pod sedlem a je tam s níma i zelená 30A pojistka) .... jak jsem je spojil tak startér cvaknul a protočil se... Pak mě chvilku trápila tím že točila a nechtěla naskočit .... Pak ale naskočila a mohl jsem jí ustrojit a jít to zkusit....... První dojem dobrej, pak ale na houby.... motorka padá na levou stranu (mám vyteklou (asi jen částečně) levou přední vidli, podsedlák je i když novej tak stále nakřivo (asi bude hlej celej rám) a po cca 50km jsme zjistil, že mám oskákanou gumu a trochu žmolkuje jen v malým náklonu (velkej jsme radš ani nezkoušel) ... takže se jen modlím aby nebyla hlá kyvka.... Teď jsem si ještě vzpomněl že mám řidítka trošku nakřivo, může to ejt tím že to táhne na stranu?
Zatím dík a mějte se *yes*