paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Motor z 800Fi do V-tecu
23.9.2009 v 07:22
Má někdo možnost zkouknout, jestli by bylo možné přehodit motory. Design V-tecu se mi líbí, ale ten motor ne-e. Teoreticky si myslím, že by to mohlo být proveditelné, ale třeba tam je nějaký zádrhel, který mě nenapadl.
Předchozí
1 2 3
Následující

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 07:31 | Nahoru | #1
Ty motorky mají úplně jiný rám, bude tam dost práce.

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 07:33 | Nahoru | #2
Co jsem koukal,tak rám je jinej asi jen v zadní části, kvůli přepracovanému podsedláku, aspoň se mi to zdálo vepředu a uprostřek stejný.

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 09:22 | Nahoru | #3
Což o to, úchyty by pasovat mohly. Ale je to komplet předělávka elektriky. To myslím bude větší oříšek.

1 reakcí na tento příspěvek Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 09:27 | Nahoru | #4
Tak kdyby byla komplet druhá motorka, tak by to složité nebylo.. (otázka, jestli se to vyplatí finančně (no ono se to nevyplatí nikdy, ale tohle je za cenu dvou motorek )) A nedá se jen nějak obejít to odpojovaní ventilů? I když rozvodový řetěz, fuj, celý motor pryč

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 09:33 | Nahoru | #5
no kdyby byla komplet druhá motorka,tzn. Fi, tak bych chtěl vidět toho kolíka, kterej bych chtěl naopak do Fi motor z V-teca.... , no elektrika- komplet nebo jen ŘJ?

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 09:35 | Nahoru | #6
motor 800Fi


VTEC


Rám Fi


Rám VTEC

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 09:39 | Nahoru | #7
é, takže? motory vypadají stejně, ne?

Naposledy editováno 23.09.2009 09:40:45

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 09:48 | Nahoru | #8
taky mi to tak připadne

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 09:49 | Nahoru | #9
..ale stříkačku bych nechtěl, takže vlastně nic

2 reakcí na tento příspěvek Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 09:53 | Nahoru | #10
drzej.... škoda, že bydlíš tak daleko, docela bych zkusil 750, ostatně mít peníze, tak ji koupím do zásoby...jen nevím, která je nej, tuším RC36 a rok?

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 10:12 | Nahoru | #11
Říká se, že nej je RFC36II (94-97), no jel jsem na třech a všechny jely podstatně hůře (hlavně dole) než RC36 (90-93), ale mohla to být náhoda.. Ale 94-97 je už více podobná Fi, podobný posed (sportovnější než na RC36 90-93) a mnohem lépe se klopí. Mojí musím do zatáčky fakt tlačit. POsad je nejpohodlnější na původní RC24, pak RC36, pak RC366II a na 800Fi se už sedí skoro sportovně (oproti předchozím). Mimo své RC36 sem tam jezdím na druhé, stejný rok, od kámoše, jede mu mnohem lépe než mi (taky nemá najeto ani polovinu co moje), na zadní jde sama plynem, na dvojku se kolo má taky tendence při výplachu odlepit.. No ale největší zábava byla s RC24 (86-89), obzvláště první ročníky s legračními rozěmry pneu 110/90 V16 a 130/80 V18 vzadu.. To byl masakr, 100 koní přenést na vozovku gumou 130/80 18", to byl v každé druhé zatáčce highsider Jezdil jsem na dvou, rozdíl váhy 25kg oproti RC36 je znát pekelně, posaz nejvíce turisrický a motor bych řekl nejlepší ze všech VFR Kdybych našel RC24 v původním stavu, tak ji beru

Na 800Fi jsem jel jen na jedné (01), oproti 750 citelně horší spodek, šlo jet minimálně od 3500 ot/min, jinak se cukala (na mé jde jet v pohodě 2500 ot/min, přidám plyn a zrychluje), na stříkačce mě trochu překvapila prodleva při přidání plynu, za normální jízdy to člověk nepozoruje, ale při rozjezdech v obci, kdy člověk pořád odbočuje, mě to dost štvalo.. Ale není to tak hrozné, aby si člověk nezvykl. Vadí mi to proto, že black se vstřikováním se tak vůbec nechová a kdyby tam člověk neviděl kontrolku Fi, tak nepozná, že to není karbec, tak proč to tak nefunguje na 800Fi?!

Nebo to dělá jen ta jedna, na které jsem jel? (je orig. stavu)

původní RC24


RC36 hujdy

(reakce na) Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 10:15 | Nahoru | #12

VeFeRák>drzej.... škoda, že bydlíš tak daleko, docela bych zkusil 750



Jinak teda zkus si od někoho RC36 (nejlépe 90-93) půjčit, fakt by mě zajímalo, jestl ijá jsem jen paranoidní a nebo jestli skutečně jede lépe

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 10:26 | Nahoru | #13
. . . no, když už jsme u takových hovadin, tak co takhle dát kapoty z vtecu na fi? nebude těch komplikací o poznání míň?

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 11:22 | Nahoru | #14
kamarád měl RC36..tuším 91 rok... druhej na obič VFR se natom vozil,a nadaval,že toje liná mrdka přitom sem mezi těma motorka viděl rozdíl snad jen vtom,že rc36 měla vzádu letmák... ale nevím,, vubec těm Hujdám nerozumím,jen vím,že ty V4 Sou něco strašnýho...HUJDY!!!

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 11:29 | Nahoru | #15
Ty ramy jsou si fakt podle obrazku podobne Staci sehnat Vitka s motorem v prdeli, takze bude levnej. Koupit levne motor z 800 Fi nebude taky problem, protoze nikdo nahradni nechce, protoze vubec neodchazeji
VeFeRáku, jakmile se ti prestavba povede, hned se hlasim na druhy vyrobni kus

(reakce na) Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 12:01 | Nahoru | #16
VeFeRák> to jsem zvědavej,kdy s tím za mnou příjdeš

1 reakcí na tento příspěvek Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 12:14 | Nahoru | #17
no jestli NX neprodá v dohledné době svého V-teca, tak si myslím že možná by se nechal přemluvit na přeinstalaci motoru, což Mirku? Von je Zil fakt šikovnej....

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 12:16 | Nahoru | #18
že by se konečně udělalo vefro s řadovým čtyřválcem??? když na to nepřišly japka,tak to budu muset udělat já

(reakce na) Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 12:17 | Nahoru | #19
VeFeRák> ja chtel byt az druhy na rade. Musime sehnat jinyho pokusnyho kralika Ale pokud by to slo, tak ja bych se tomu predelani nebranil Z Vitka jsem zatim nevymackl vic nez 245km/hod

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 12:17 | Nahoru | #20
což tam nacpat dva ty tvé motůrky, pěkně do V, co myslíš? V8 1200, to zní dobře, ne?

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 12:19 | Nahoru | #21
no jo, ty máš aspoň základ, V-teca, já bych ho musel kupovat....Krom toho, Zilovi začnou od 1.10.09 galeje, tak nemá tolik času, jak si myslí

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 12:44 | Nahoru | #22
Cus...

kdybys byl sponzorem Bikersoracle tak by ti fungoval odkaz z tyhle stranky, kterej driv byl viditelnej i pro nesponzory a kde nejakej chlapik tuhle vymenu provadi...

1 reakcí na tento příspěvek Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 12:54 | Nahoru | #23
no a tys viděl, co s tím provádí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 13:48 | Nahoru | #24
VeFeRák> cus...

no vim ze jsem ti tim odkazem, vzhledem k tomu ze v podstate nefunguje pokud je nezasponzorujes - coz nevim co to presne obnasi, moc nepomohl, ale videl jsem jen ten zacatek takze v ty dobe se tam resil hlavne ten vnejsi tvar (jestli se to tam da vlastne vubec nacpat) a to ze se to zda podobny temer az totozny, bohuzel ne uplne (co si vzpominam tak nejaky vystouply casti co tam jsou kvuli tomu VTECu a tak podobne se s necim dost tloukly) takze modifikace tam jsou potreba... v podstate jsem to ale pochopil tak, ze to je proveditelny - otazkou je za jakou cenu a to at uz casovou tak financni... ale jak rikam je to dyl a uplny podrobnosti nevim... tenkrat jsem to jen prolitnul jako dobrej napad protoze se mi ten Vtec taky libi designove takze spojeni s motorem z 800Fi nebyla spatna vize... no sam mam RC36I (treti generace) takze jsem to fakt nestudoval detailne...

no myslim, ze jsem ti ani napodruhy moc nepomohl...

1 reakcí na tento příspěvek Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 14:34 | Nahoru | #25
zdarec, no tak pomohl....min. odkazem, že se to někde řešilo..no popřemýšlím, jestli má moje zvědavost cenu 15 ₤

Naposledy editováno 23.09.2009 14:36:19

(reakce na) Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 14:55 | Nahoru | #26

Honza VFR>... no sam mam RC36I (treti generace) takze jsem to fakt nestudoval detailne...



Tak si sakra kup Vitka, at to muzeme na nekom vyzkouset

1 reakcí na tento příspěvek Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 15:46 | Nahoru | #27
a nedáme tam motor z VTR 1000 SP2 ???

(reakce na) Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 15:50 | Nahoru | #28

Zil>a nedáme tam motor z VTR 1000 SP2 ???



Beru

Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 15:51 | Nahoru | #29
konečně by byla pořádná Honda
SPéčko je super, dokud si na něj člověk nesedne a nenajede na první díru

(reakce na) Motor z 800Fi do V-tecu

23.9.2009 v 17:02 | Nahoru | #30
VeFeRák>
tak uz podle tech komentu co jsou na ty strance odkud vede link to asi bude drahy a pracny cili ve finale se do toho asi tak jako tak nepustis, tak tech 15 liber budou vyhozeny prachy... ale znam to zvedavost je desna svina...

nekde jsem videl pekne udelanej kompresor na prave 800Fi, tak kdyz utracet, tak tam... ono by to totiz vyslo stejne jako koupit toho VTECa ze kteryho budes kuchat motor... no a ve finale jsme u toho, ze uz vyjde lip koupit uplne jinou motorku

nx9005>
kdepak moji babicku nevymenim... ale vypada to ze tobe se v garazi vali jeden VTEC... zkusil bych montovat spis tam

az se tam nekdo z vas zvedavcu probojujete nahodte login a heslo at se i my ostatni muzeme kouknout
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist