globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RF900 - chcípla a už nenastartuje
21.9.2009 v 12:57
Tak mám s RF bohužel další problém .... ten minulý se vyřešil ale uvádím to tady pro úplnost kdyby v tom někdo třeba viděl spojitost. Stalo se mi během posledních cca 200 km tak třikrát že na volnoběh probliklo (zhaslo a okamžitě zas zaplo) přední svělo (možná to nesouvisí s tím co budu psát dále ale raději jsem to napsal taky). Teď již k věci : Při přidání (5rychl.,100km/h)motorka zabrala jakoby se zpožděním - přidání plynu...prodleva...a škub. To se opakovalo asi pětkrát protože jsem si ověřoval jestli se mi to nezdá -nezdálo. Poté jsem sjel na exitu z dálnice, zastavil a při rozjezdu (pro rýpaly : 1rychl.,dostatek plynu a dostatečně puštěná spojka ) začala vynechávat že jsem téměř zůstal stát v křižovatce,spojka,skoro plný plyn a jela dále 300m , kruháč a při podřazování na 1rychl. začla cukat a chcípla. Pokusy o startování naprosto neúspěšné , startér točí ale motor ani neškytne. Světla svítila ale bez nastartovaného motoru se jejich intenzita ztrácela na očích , při jízdě z kopce a klíčku v poloze 1 se viditelně "dobíjela" (netuším jak je to u RF uděláno ale mylsím že přeci jen není dobře aby světla nevydržela svítit ani pět minut z baterky). Zajímají mě vaše nápady co by to mohlo být , podotýkám že jsem ještě neměl čas se na to podívat takže si spíše chci tady vytvořit takový seznam na co se podívat co koho napadne. dík
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 13:00 | Nahoru | #1
To bude asi porucha

1 reakcí na tento příspěvek RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 13:02 | Nahoru | #2
zajeď k benzince

(reakce na) RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 13:03 | Nahoru | #3

dr.dainese>To bude asi porucha

takže super , dík za radu , už vím co s tím je : je to rozbitý viď

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 13:04 | Nahoru | #4

Edy>zajeď k benzince


nádrž je plná chtěl jsem jet na slovensko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 13:10 | Nahoru | #5
tureg> jakou si mel teplotu motoru??byla v normalu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 13:15 | Nahoru | #6

Edy>tureg> jakou si mel teplotu motoru??byla v normalu?


přiznám se že nevím , ovšem domnívám se že kdyby byla vysoká asi bych si všimnul

(reakce na) RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 13:19 | Nahoru | #7
tureg> tak nejprve zmer baterku.jak dlouho ji tam mas?

RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 13:25 | Nahoru | #8
a kontakty na beletrii máš ok? může být baterka v kebu,ale já se v tom nevyznám,je to čistě cizí názor

2 reakcí na tento příspěvek RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 13:40 | Nahoru | #9
baterka je samozřejmě snad první věc která mě napadla , pro tuto teorii hraje i to že už je relativně stará ale to by podle mě nezpůsobilo chcípnutí motorky za jízdy takže budu rád když sem někdo přihodí další názor

1 reakcí na tento příspěvek RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 13:47 | Nahoru | #10
No, bude to pořád ta elektrika..jestli to náhodou nemůže i souviset-ten problém z minula. Koukni co jistila ta špatná pojistka, třeba tě něco napadne. Případně preventivně vyměň i zbytek pojistek za nový. A pak to může bejt baterka(tomu ale moc nevěřím), zase kontakty atd...pochybuju že by něco jinýho ještě. Nedělals nějaký úpravy v poslední době co se týká elektriky(silnější žárovky třeba)? Dělá to pravidelně, nebo náhodně?

RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 13:50 | Nahoru | #11
Jiskru to háže?
Prvně bych zkontroloval zapalování, snímač otáček, proměřil jestli generuje impuls, pak vedení k indukčce, konektory k CDI, jestli nejsou zaoxidované..

RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 13:50 | Nahoru | #12
Má RFo palivové čerpadlo?

RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 13:52 | Nahoru | #13
projít všechny chcáble a kunďěktotry, přeměřit dobíjení a i baterku, nejlepe zátěžovým měřičem. na thunderace se mi tehdá stalo že jsem jel najednou za jízdy motorka umřela, spadly rafičky a pak se zas chytla, ohromná rána z vejfuku a zase to valilo. byl to kraťas přeseklejch drátů od nějakého bastlíře co ji měl předemnou.
to co říkáš ty opravdu vypadá na elektriku.

(reakce na) RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 13:56 | Nahoru | #14

tureg>baterka je samozřejmě snad první věc která mě napadla , pro tuto teorii hraje i to že už je relativně stará ale to by podle mě nezpůsobilo chcípnutí motorky za jízdy takže budu rád když sem někdo přihodí další názor



tak to by ses divil.. stalo se mi to i v aute ze mi prestalo jet kvuli vybite baterii to rele to proste nestiha dobijet.zkus ji promerit..to je prvni a nejjednodusi co muzes ted udelat.pak uvidis.

RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 14:03 | Nahoru | #15
Nekde neco preskriplyho.

RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 14:28 | Nahoru | #16
relativně na tom nic není, pokud tam jde benzín, vzduch, hází to jiskru ve správnou chvílu a má to kompres, tak musí blafnout.. Chtělo by to lépe popsat, v jakém stavu tyto věci jsou..

RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 14:39 | Nahoru | #17
Jak jsem psal zatím nebyl čas se na to podívat a do víkendu ani nebude proto jakékoli bližší info nejsem schopen dodat. Každopádně pár postřehů jsem tady pochytil a na to se zaměřím. Přesto kdyby někoho ještě napadlo něco specifického sem s tím. Jak vidíte víceméně se všichni shodují na elektrice s čímž se taky stotožňuju. Jen pro zajímavost , nevíte někdo jak funguje kontrolka oleje? Před nastartováním a s klíčkem svítí , po nastartování motoru zhasne .... to je jasné. Zajímá mě však co by ta kontrolka dělala kdyby byl snímač vadný. Jestli třeba před nastartováním nesvítí jaksi "defaultně" a po nastartování již v závislosti na snímači , a v případě že by se porouchal by nesvítila i kdyby nebylo dost oleje či dostatečný tlak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 14:43 | Nahoru | #18

kakabus>No, bude to pořád ta elektrika..jestli to náhodou nemůže i souviset-ten problém z minula. Koukni co jistila ta špatná pojistka, třeba tě něco napadne. Případně preventivně vyměň i zbytek pojistek za nový. A pak to může bejt baterka(tomu ale moc nevěřím), zase kontakty atd...pochybuju že by něco jinýho ještě. Nedělals nějaký úpravy v poslední době co se týká elektriky(silnější žárovky třeba)? Dělá to pravidelně, nebo náhodně?


Preventivní výměnu pojistek mám v plánu , ta stará pojistka jistila všechny ty věci které jsem jmenoval a ty se její výměnou zprovoznily takže to asi ne. S elektrikou jsem nic nedělal takže to taky ne. Ale nechápu co jsi myslel dotazem zda TO (co?) dělá náhodně či pravidelně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 16:21 | Nahoru | #19
tureg> Jo, s tou pojistkou sem si to neuvědomil, jasný..(to co ta pojistka jistila..ten tvůj minulej problém s budíkama atd..). No jestli to vynechávání teď už dělá furt nebo to bylo jenom na tý jedný vyjížďce v tom momentu..to asi spíš, jinak bys psal o strastiplný cestě domů, že.. :)

(reakce na) RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 16:26 | Nahoru | #20

tureg>baterka je samozřejmě snad první věc která mě napadla , pro tuto teorii hraje i to že už je relativně stará ale to by podle mě nezpůsobilo chcípnutí motorky za jízdy takže budu rád když sem někdo přihodí další názor



S tou baterkou bych to stejně zkusil s jinou. Články baterky jsou mezi sebou propojeny vodiči, a jestli některý z nich odešel, chová se baterka jako přestřiženej drát. Projeď to s jinou, než ji vyloučíš ze seznamu příčin.
Za jízdy můžeš jet s prázdnou baterkou, ale ne s přerušeným okruhem.

Naposledy editováno 21.09.2009 16:31:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 18:44 | Nahoru | #21

kakabus>tureg> No jestli to vynechávání teď už dělá furt nebo to bylo jenom na tý jedný vyjížďce v tom momentu..to asi spíš, jinak bys psal o strastiplný cestě domů, že.. :)


pokud máš na mysli průpovídky bývalého autobusáka jakože on najel na autobuse 800000km a že ta elektronika v těch dnešních motorkách stojí za hovno když se to "už" po 60000km posere ; samozřejmě neúspěšnou snahu o vytlačení 240kilogramů do strmé kupy štěrku protože na druhou stranu by to po rovince bylo o půl kilometru dále ; trapnou prosbu kolemjdoucího o pomoc ; strach že mě po tmě něco srazí jelikož pak jsem již nesvítil ; díky kožené kombinéze komplet propocenou "pohonnou jednotku" která následně prozíravě tu kombinézu odložila a prochladla... ; to vše podpořené později sjížděním kopců alespon trochu se svažujících úseků bez přilby protože kebule nezůstala rovněž suchá :D ; díky všemu zmiňovanému také obavy o setkání se s PaCH ; potupnou jízdu kolem bandy závistivých vrstevníků ,neschopných si pořídit něco takového jinak než na hubě ,shlukujících se před diskotékou a šťastných že se mi to posralo (protože to si přeci zasloužím když jsem tak "bohatý") anebo totální vysílení po příjezdu(chodu???) domů ........ tak o tom všem bych klidně i pomlčel ale tlačit takovou těžkou kurvu 150metrů do značného kopce s veškerou vahou motorky na pravé dlani přes závažíčko pravého řídítka jelikož díky její stavbě a příčnému sklonu vozovky to jinak nešlo s rozbitýma botama ujíždějícíma na štěrku ze stavby - tak v té chvíli jsem byl nasraný že jsem si nekoupil nějakou zmenšeninu motorky typu 600RR atp. stačilo ??? myslel jsi něco takového ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 19:37 | Nahoru | #22
tureg> No vida..něco jako když mi došel benzín v tenerce a šlapal sem v motohadrech 3 km lesem po turistickejch značkách pro benzín..tomu ještě předcházelo asi 10 pokusů o roztlačení z kopce, s následným opětovným vytlačením zase do kopce..než mi to došlo.. Motorkou to není..jde jen o to najít tu závadu ;) Klasickej postup, když člověk vůbec netuší čím to je, tak je nějaká poučka ve stylu: "je co zapálit, je čím zapálit?". No palivo se pozná docela snadno, že neteče a pokud jde o elektriku, začne se baterkou a jde se dál.. Takhle na dálku je to stejně jenom hádání, budeš se muset zase ušpinit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 20:11 | Nahoru | #23
kakabus> benzín už mě s RF taky vypekl ale to bylo tak půl kilometru po rovince takže v porovnání s tímhle docela paráda od té doby nenajíždím přes 200km mezi pumpama
Tipnul bych si že nejspíše hráváš adventury ne ? ..... : "je co zapálit, je čím zapálit?"
Na ušpinění se těším , hlavně že budu vědět čím to bylo a pojede

(reakce na) RF900 - chcípla a už nenastartuje

21.9.2009 v 20:40 | Nahoru | #24
tureg> Hrával sem DrD..je před váma propast, přeskočit nepůjde..dobře, přivážu k sekyrce lano a házím..sekyrka i s lanem mizí v propasti..aha... Ale tahle poučka není z toho Nebude to nic vážnýho podle mě..RF nemívá s elektrikou problémy..bude to nějaká "blbost"..

RF900 - chcípla a už nenastartuje

27.9.2009 v 22:13 | Nahoru | #25
Otevří nádrž, jestli máš odvzdušnění ucpané, nedostane se tam benál. Podobně se mě choval bandit....Měl jsem zlomenou odvzdušňovací hadičku pod nádrži (ze servisu když mi ladili ventily)a dostal se do ni benal a v tom zlomu zustal viset. Ujel jsem 250 km, stal jsem 1 hod a jak jsem vyrazil po 500 metrech pak ta ceremonie s motorem začla. Taky jsem nemoh nastartovat (jen na plný sytič) a když jse se rozjel tak to chcíplo. Má stejné příznaky Zkus otevřet nádrž.........

RF900 - chcípla a už nenastartuje

13.10.2009 v 23:32 | Nahoru | #26
:o)ahojky všichni tak nějak mám čas a pročítám si vaše poznatky dodatky a šprýmy.
RF nemám dlouho a abych řekl pravdu ze začatku jsem byl z motorky neštastny furt se neco sralo. ikdyž i ted řeším to škubání, a ted k věci, pokud jsi ještě nepřišel na zavadu, sundej altík a podívej se na propojení alternátor a startovací soukolí je tam nešťasně řešená guma a ta praská. pokud praskne tak motorka sem tam ve vyšších otáčkach dobíjí a při nízkých už nee. ja to soukolí z gumou tehda nesehnal, ale myslím že ted ve "skříni" mám. jinač ja to řešil z motoru gsxr 750 ale neřeknu ti rok přesně tuším 97. tam je to bez gumy tudíž do budoucna problémek odpada:o)
ke svorkovnicím nejvíce je jich pod přední maskou a kolikrát jsou dost debilně přidělané k lešení. tedy doporučuju do budoucna kabeláž roztřídit a fasetama podotahovat k lešení.

1 reakcí na tento příspěvek RF900 - chcípla a už nenastartuje

9.4.2010 v 12:29 | Nahoru | #27
Takže mám po dlouhé době další poznatky. Koupil jsem novou baterku a motorka nastartovala po zimě na druhý ťuk. Říkám si, paráda, bylo to asi jenom starou baterkou. Jenže po 30 kilometrech ten samý problém který způsobil konec minulé sezóny. Najednou klesly otáčky, zhasly budíkz a světla a motorka chcípla a už nenastartovala. Nechal jsem ji přes noc na místě a ráno následujícího dne chytla bez problému a ujel jsem zase cca 20 km než se to celé opakovalo. Tentokráte však navíc ještě brutální ránz y výfuku a až pak chcípla a pak už ale ani ťuk. Po oživení baterky přes startovací kabely z auta chytla okamžitě a dojel jsem domů. Můj názor tedy je že to nemá co dělat s palivem atd. Je to teda určitě elektrika a očividně žádný zkrat jelikož to by po té noci nenastartovala ale vyždímalo by to baterku úplně. Dle mého názoru nedobíjí a je něco s alternátorem. Má někdo nějaké postřehy?

EDIT: Jo a po odpojení kontaktu baterky při nastartované motorce okamžitě chcípne, nevím jestli je to dobře ale vím že třeba u auta se to nestane.

Naposledy editováno 09.04.2010 12:32:58

RF900 - chcípla a už nenastartuje

9.4.2010 v 12:42 | Nahoru | #28
A nechces konecne zmerit napeti na baterii (pri 0 a 5000 ot motoru)? Ja myslim, ze pulrok je dost dlouha doba na to.

(reakce na) RF900 - chcípla a už nenastartuje

9.4.2010 v 13:08 | Nahoru | #29

tureg: ...Jo a po odpojení kontaktu baterky při nastartované motorce okamžitě chcípne, nevím jestli je to dobře ale vím že třeba u auta se to nestane.


Ono se ti může celkem dobře povést, že po odpojení kontaktu baterky při nastartované motorce stroj chcípne nafurt, neboť, jak praví tento článek
"Už pouhým odpojením akumulátoru od běžícího motoru se vystavujete silnému riziku, že ihned zničíte elektronické vybavení motorky což převedeno na finanční hodnotu dělá u jednotek zapalování několik tisíc, u jednotek vstřikování několik desítek tisíc."
Čili, hraješ si s ohněm. Dej to někomu zkušenému.

RF900 - chcípla a už nenastartuje

9.4.2010 v 13:15 | Nahoru | #30
Když chcípla,vykopej díru vedle garáže,hoď RF do ní,posyp vápnem a zahrň
I když takovouhle krávu bych nechal odvézt do kafiny
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r [1 ... 152, 153] Suzuki RF 900 MedWed 4567 20.9.2023 v 07:21 Fredy2
Suzuki RF900 cena Suzuki RF 900 Fandy2 6 21.10.2020 v 12:29 zdenysrx6
Vibrace pri brzdeni predni brzdou [1, 2] Suzuki RF 900 ineverexist 44 1.7.2019 v 06:47 buel
Problém s propadem výkonu Suzuki RF 900 WanDooM 1 16.4.2018 v 12:23 wáca
oprava spojkove pumpy Suzuki RF 900 mrakk 2 14.9.2013 v 16:25 Woky


TOPlist