Téma: Kawasaki 500-rozvody
 
17.6.2007 v 10:04
Scháním pro kamaráda schéma nebo fotku nastavení rozvodu při horní úvrati dle naček na ozub. kolech.Patrně přeskočil řetěz nebo je špatně nastavená.Díky i za typ.

Kawasaki 500-rozvody

17.6.2007 v 12:14 | Nahoru | #1
Sežeň si manuál na daný typ Kawy.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki 500-rozvody

17.6.2007 v 14:14 | Nahoru | #2
Budeš mít možná namysli ER5. Manuál najdeš na
http://www.kawa-er5.hustej.net/manualen.pdf
Jen kdyby byl v češtině, ale to nikdy nebylo a nebude :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki 500-rozvody

17.6.2007 v 14:34 | Nahoru | #3
Venda ER5>Dík za tip,jinak se jedná o Kawa EN500,a ty motory vypadají stejně,jde o to že tenhle pracuje jako "V" motor.Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki 500-rozvody

17.6.2007 v 21:28 | Nahoru | #4
mi18>>
JJ mas pravdu ty motory sou skoro totožny,jen by me zajimalo co myslis tim "V"motor??

(reakce na) Kawasaki 500-rozvody

17.6.2007 v 23:03 | Nahoru | #5
Craschman>Já to špatně reprodukoval od majitele moto,je to klasický řadový vyvážený motor s vyvažovacími hřídeli.

Kawasaki 500-rozvody

17.6.2007 v 23:18 | Nahoru | #6
Radak do "V" je, ze ty dva valce (resp. pisty v nich) nechodi spolu, ale proti sobe (stejne jako u triapule, jenze tam je to diky dvoutaktnimu motoru klasika, zatimco u 4t dvouvalu je klasicka koncepce, kdyz chodi pisty spolu).

Kawasaki 500-rozvody

18.6.2007 v 07:33 | Nahoru | #7
http://www.k1400.cz/chopper.htm
sekce manuál - kawasaki - en500
otevři návod na obsluhu - není to návod, ale manuál na údržbu a nastavení
je to v němčině

Kawasaki 500-rozvody

18.6.2007 v 12:24 | Nahoru | #8
Nemyslím si, že je klasika, aby písty chodily u dvouválce v řadě spolu. Když si uvědomíš jaký setrvačný síly prvního řádu by v takovým motoru byly tak je přece mnohem lepší tuto eleiminaci přenechat na pístech samotných. Na motorkách je toto běžný (GS500, CB500 apod). ER5 má tu zvláštnost, že se točí pozpátku než většina motorů (kvůli převodům). Sice toto uspořádní (přesazení čepů o 180°) vede k mírné nerovnoměrnosti zapalování, ale to není nijaká bolest a pokud je k tomu navrženo sání i výfuk tak není v ničem problém.
Každopádně co se setrvačných sil a momentů týče nemá to s motorem do V nic společnýho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist