globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet 600- ladák
 
27.1.2007 v 10:54
jakej dát ladak na horneta?musí se neco upravovat? nebo se dela přímo na určitej typ mota?
Předchozí
1 2
Následující

Hornet 600- ladák

27.1.2007 v 11:43 | Nahoru | #1
koupit poradnou motorku a na ni uz to neni problem :))

(reakce na) Hornet 600- ladák

29.1.2007 v 08:45 | Nahoru | #2
Imho já jsem si teď po nějaké době vybírání konečně vybral - Creptus, tak snad budu spokojen! Je to včetně svodu a tak údajně nemusím nic řezat abrousit a pak se dá origoš případně nasadit zpět. I cena je velice zajímavá *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600- ladák

29.1.2007 v 11:53 | Nahoru | #3
NEdavej tam ladak,budes vypadat jako trubka,bude ti to hucet a motorka ti nepojede

Hornet 600- ladák

3.3.2007 v 21:28 | Nahoru | #4
ladak tam rozhodně dej *yes* :)

Hornet 600- ladák

3.3.2007 v 21:44 | Nahoru | #5
Kašli na laďák jede to dobře a zvuk taky není nijak špatnej.Dej peníze do něčeho užitečnějšího (panc.hadice, benzín a pod.) ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600- ladák

5.3.2007 v 07:15 | Nahoru | #6
AgentMlicnak>

Jasně, nedávej laďák a budeš to mít jak vysavač..... :thmubup:

Hornet 600- ladák

5.3.2007 v 17:49 | Nahoru | #7
:/

(reakce na) Hornet 600- ladák

5.3.2007 v 18:49 | Nahoru | #8

ajfi píše: AgentMlicnak>

Jasně, nedávej laďák a budeš to mít jak vysavač..... :thmubup:


To je ´06 ne ´03 ta už má zvuk o trochu lepší.Ale taková pěkná díra do vejfuku třeba šroubovákem nebo korozí taky néni marná-rámus stejnej a je to lacinější. :lol:

Hornet 600- ladák

8.3.2007 v 12:07 | Nahoru | #9
Ladak rozhodne ne! ne na 06. Akurat budes mit problemy se zarukou kdyz se neco p0sere.

Hornet 600- ladák

8.3.2007 v 18:27 | Nahoru | #10
to je asi pravda s tou zarukou

Hornet 600- ladák

10.3.2007 v 02:38 | Nahoru | #11
a co mu brani kdyz se neco posere zase tam namontovat zpet origos vyfuk a jit reklamovat?? :D

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600- ladák

5.4.2007 v 00:48 | Nahoru | #12
souhlasim ze ladak ANO, origo H6´05 zni hrozne .... skoro jak skuuutr :lol: . Ja hlasuju pro Akrapovice !!! *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600- ladák

6.4.2007 v 21:39 | Nahoru | #13
Přesně tak pan AKRAPOVIČ ví co vyrábí,já ho tam mám taky sice mě stál 17.500,ale za ty prahy a ten zvuk to kua stojí!!!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600- ladák

6.4.2007 v 23:06 | Nahoru | #14
žbirka - a jakej je to ten tip co tam máš? nakej odkaz ? jestli maš náke foto toho svého honetka tak mi je pošli mejlem

(reakce na) Hornet 600- ladák

7.4.2007 v 15:10 | Nahoru | #15
žbirka>uz aby tu byl cekam na nej uz 6-ty tyden .... kawa ten cas se tahne Mazec je ze to ze krome zvuku jak se patri udela od strednich otacek dost kobyt navic :thmubup:

666 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600- ladák

7.4.2007 v 16:49 | Nahoru | #16
666>číslo ti teď neřeknu,nejsem doma.Ještě nevim jestli by tam pasoval mám H6 04 a ty máš 05,06?V tomhle nejsem moc zběhlej,to by věděli v servise,ale pokud laďák tak tenhle,sice je drahej jako prase ale je to KUŘBA!!! Mrkni mi na profil na motorkářích ID 30969.Mám i asi 7 minutový video přímo z továrny jak se vyrábí.

Hornet 600- ladák

7.4.2008 v 18:07 | Nahoru | #17
Koupil jsem pred tejdnem horneta 600 rok 1998 a je tam ladak Tenax...stal 4 600 Kč a ten zvuk je faakt hodne luxusni

Hornet 600- ladák

7.4.2008 v 20:21 | Nahoru | #18
zdarec,nevim,jak na novejsich hornetech,ale na H6/05 modelovej rok 04 zni Akrapovic paradne,ale je fakt,ze za ty prachy se taky od toho neco ocekava. Co se tyce uprav,tak mam pouze koncovku bez svodu a vse pasovalo v pohode. Takze preji dobrej kup

Hornet 600- ladák

8.4.2008 v 16:31 | Nahoru | #19
zdar,já mám na šestce mig a má perfektní zvuk

[URL=

Naposledy editováno 08.04.2008 16:39:30

Hornet 600- ladák

8.4.2008 v 17:29 | Nahoru | #20
kamos mel na Hcku Scorpiona, vypadal super, a zvucel taky super

Hornet 600- ladák

8.4.2008 v 18:19 | Nahoru | #21
Já bych dal Devila!
Podle mě má bezkonkurenční zvuk!


Hornet 600- ladák

8.4.2008 v 18:56 | Nahoru | #22
Se mi líbí, jak všichni řeší zvuk a nikoho nezajímá změna křivky.
Třeba už lidi dospěli k názoru, že 600 jede i když zmrší křivku

Hornet 600- ladák

8.4.2008 v 23:39 | Nahoru | #23
Mě se zase líbí jak tady někdo řeší křivky...motorka je o zábavě a pokud to někoho baví víc když motorka hezky vrčí tak sere na křifky a o tom to je. Protože ty slavný křivky budeš řešit až budeš honit desetiny na okruhu a ne když se pujdeš projet odpoledne pro radost. Navíc se sportovním výfukem speciálně Hornet vypadá o 100% lepe

Hornet 600- ladák

9.4.2008 v 00:15 | Nahoru | #24
David_98> věř mi, že díra v 8-10 tisících ti dokáže radost z ježdění dost pokazit

Taky mám na motorkách laďáky ...ale zrovna ten zvuk považuju za velký minus (na enduru v lese a na H9 v cizině)

Hornet 600- ladák

9.4.2008 v 06:48 | Nahoru | #25
mariano> Taky bych se bál, že mi laďák zkazí krouťák, výkon, nebo i spotřebu. Ale většina lidí nemá možnost si hned zajet na brzdu a nechat si to změřit. Výrobci křivky taky moc neuvádí. Tak nám prozraď, jak na to jdeš ty?

Hornet 600- ladák

9.4.2008 v 10:55 | Nahoru | #26
mariano> hezky zvuk nemusí být zrovna hluk jak předpokládáš...existují homologované koncovky které jsou určeny pro běžný provoz. Za sportovní výfuk považuji výrobek renomované firmy...třeba Akrapovič, Sebring, Arrow. Tady bych se opravdu nebál. Štve mě jen jak se tu porát slučují dva pojmy: "laďák" tedy výfuk konstruovaný pro urcitý motor a i pro specifické požadavky jezdce ( maximální výkon, posílení středních otáček a podobně) a proti tomu "roura" kterou nejakej lojza v garáži vyrobí a jediný vývoj a výzkum věnuje sešmodrchání nějaké trubky kterou to napachtí k originílním svodům či nedej bože vyrobí i ty svody. Zářným příkladem jsou garážové ceníky typu univerzál ovál 3000,- univerzál triovál 3200,- příruba za příplatek 200,-. Takže resumé mluvme o kvalitním a nekvalitním výfuku a nechme stranou zdali je to ladák či série

Hornet 600- ladák

9.4.2008 v 16:29 | Nahoru | #27
Kapka> Zeptám se, najdu si grafy lidí, kteří nějakou takovou (konkrétní výfuk na konkrétním modelu) úpravu dělali.
O zvuku...rád sytější, ale relativně tichý.

Jinak jsem k prvním laďákům (na své páté motorce, do té doby jsem byl proti) přišel jak slepý k houslím...na prvním H9 byli. Jen jsem si zjistil, že opravdu fungují, jak by dle mě, netlačím časy na okruhu, měly (zlepšovat průběh krouťáku a trochu zvednout výkon).
To samý na XR

Hornet 600- ladák

9.4.2008 v 16:32 | Nahoru | #28
David_98> Tohle chápu

Jen mě štve, že mé výfuky jsou v nerezu homologovaný a v titanu ne (Scorpion)

Hornet 600- ladák

9.4.2008 v 16:56 | Nahoru | #29
mariano>
Tak to by nemělo chybu, protože tlachat se o tom dá do nekonečna, ale když je to změřený, je to jasný. A s tím zvukem s tebou souhlasím. Když už hlučnější, tak jen ve vysokých otáčkách. Mě by se právě na H6 líbili dvě roury, jako má H9. I originál vzhled bych docela zachoval, ale tlumiče by museli mít menší vnitřní průměr, abych nepřišel o krouťák, atd. Asi za to nestojí, zničit jízdní vlastnosti. A o žádný firmě, která by něco takovýho dělala, nevím.

Hornet 600- ladák

26.4.2008 v 12:05 | Nahoru | #30
mariano: Když máš na motorkách ladáky, vadí ti, tak si je tam nemáš dávat.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist