globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supermoto
1.9.2009 v 13:15
Zdravim všechny,
uvažuju, že vyměnim svoje RSV za nějakýho motárda...
Potřeboval bych tipy po čem koukat, cenová hranice zhruba 100 tis, nechci žádný xt, nebo něco takovýho, chci prostě motárda, koukal jsem po moto typu LC4 640, atp...ale zajímalo by mě i něco ostřejšího...měnit častěji olej a seřizovat by nebyl až takový problém (pokud někdo nadhodí nějaký výčet servisních intervalů, bylo by to super)
chci motorku na krátký průlety po okolí..agresivní, silnou, lehkou...
díky za rady a tipy
Předchozí
1 2
Následující

Supermoto

1.9.2009 v 13:20 | Nahoru | #1
http://www.motoinzerce.cz/motorky/ktm/328560-690-supermoto.html

Servisni intervaly po 5000 km. Ted je servis hotovy.

Naposledy editováno 01.09.2009 13:21:01

Supermoto

1.9.2009 v 16:10 | Nahoru | #2
Nevím, zda-li by Ti vyhovovala ta moje... Asi jí prodám a koupím nějakého naháče. Ale zase ta lehkost je do města velkou výhodou.

http://www.motorkari.../?ft=69503&fid=4

Supermoto

1.9.2009 v 16:52 | Nahoru | #3
Jojo nějakou vostrou ktmku nebo husara to by se mi taky líbilo.

Supermoto

1.9.2009 v 17:03 | Nahoru | #4
za mě 450...ten výkon tam je jen krouták od spodu je menší... nebo bych zkusil klidně i 530/550 ale díval bych se na hmotnost a jak ti to sedne at se s tím pak nepereš v technickejch zatáčkách olej je zhruba 1000 km u ostrejch a objem kolem 1-1,5 l... je jich celkem dost TM, KTM, HQ, Husaberg...

510 SM od uživatele Badbikers ale musel by ses ho poptat jak je to s těma papírama :\

Naposledy editováno 01.09.2009 17:03:50

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto

1.9.2009 v 17:11 | Nahoru | #5
Pokud chceš něco opravdu ostrého, tak proč ne to nejostřejší. Servisní interval je 10mh. Pokud si servis budeš dělat sám, tak náklady včetně nejlepšího motorexu, kterej dávám já jsou 500Kč. Je komplet po servisu v Husabergu, bez investic a věř, že je to ostrost sama. Navíc problém těchto strojů začíná u zanedbaného servisu (proto bych se bál většího počtu mh), ale ručím za to, že tenhle kus měl ten nejlepší servis.

Husaberg FS650

K vidění je u Sulka v Husabergu (Plačice u Hradce Králové), kde také prošel kompletní výstupní kontrolou a servisem.

Naposledy editováno 01.09.2009 17:15:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto

1.9.2009 v 20:34 | Nahoru | #6
Lukas560> co přesně se teda mění? olej, filtr? ventily se seřizujou při každym oleji? potřebuju si udělat obrázek jinak tohle je trochu mimo cenovou relaci...

Naposledy editováno 01.09.2009 20:36:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto

1.9.2009 v 20:45 | Nahoru | #7
peetr> Olej a olejovej filtr každých 10mh. Potom seřízení ventilů každých 30, ale většinou není co seřizovat. Jinak tohle je vyjmečnej stroj a v takovém stavu se neprodává každý den, takže mimo o 30 tisíc stojí za přemýšlení. Teď pořídíš nějakou mrkev a za chvílku budeš chtít víc.. A budeš se toho zbavovat, protože to nestačí. Tenhle Husaberg tě zaručeně nezklame. Není kam vejš jít a proto se vyplatí koupit nezničenej v takovém stavu, protože s ním budeš jen jezdit a jezdit.. Ne sypat a sypat a posléze ho prodávat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto

1.9.2009 v 21:01 | Nahoru | #8
Lukas560> jasný, já spíš jenom rozmýšlím, jestli si nechat rsv a k tomu něco dokoupit(ale luxus více motorek asi neni pro mě), nebo ho prodat s tim, že tady v okolí na tom neni pořádně kde jezdit a koupit nákou takovou potvůrku a lítat po okolí...

někdo znalej věci mrkněta na tohle:
www.motoinzerce.cz/motorky/husaberg/288535-fe-650-e.html
www.motoinzerce.cz/motorky/husqvarna/326586-sm-510-r.html
www.motoinzerce.cz/motorky/husqvarna/323233-te-510.html
www.motoinzerce.cz/motorky/husqvarna/271623-sm-450-r.html

mělo by něco z toho smysl?
myslim si že se vyplatí připlatit si za servis za pořádný svezení, takže bych se úplně nebál do toho něco sypat...

Naposledy editováno 01.09.2009 21:02:57

2 reakcí na tento příspěvek Supermoto

1.9.2009 v 21:44 | Nahoru | #9
Jako takhle, když nezaplatíš hned - budeš platit potom. Buďto koupíš drahýho motárda s tím, že je ready to race a nebo koupíš levnýho, kterej potřebuje nebo hned bude potřebovat nalejt prachy(GO).. Budeš na podobných penězích s tím, že ten do kterého si nasypal bude pořád starší než ten ready.. Ale zase když ho uděláš tak víš na čem seš.

K husabergu v inzerátu. Nikdo ti nikdy neřekne kolik má najetých hodin, ale je jasné že 150+, což znamená GO motoru.. Tohodle kousku bych se bál, protože v něm můžeš zůstat za opravdu hodně peněz. Navíc co do Husabergu koukej na roky 2004 a vejš, protože nižší ročníky mají hoodně problémů.

Těch Husqvaren bych se bál všech. Ovšem pokud ten s tou 510-R tu GO doloží tak asi nejlepší volba. Ovšem chceš asi papírovou motorku ne?

Jinak u všech opravdu ostrých motárdů počítej GO motoru zhruba 50 motohodin. Jediný Husaberg je ukovaný tak, že přes ten výkon zvládne úplně jiné hodiny.

(reakce na) Supermoto

1.9.2009 v 21:51 | Nahoru | #10

Lukas560>Jako takhle, když nezaplatíš hned - budeš platit potom. Buďto koupíš drahýho motárda s tím, že je ready to race a nebo koupíš levnýho, kterej potřebuje nebo hned bude potřebovat nalejt prachy(GO).. Budeš na podobných penězích s tím, že ten do kterého si nasypal bude pořád starší než ten ready.. Ale zase když ho uděláš tak víš na čem seš.



Ready to race je jedine moje KTMka.

(reakce na) Supermoto

1.9.2009 v 22:15 | Nahoru | #11
peetr> Husaberg už je tam od března, Husqvarna taktéž a TE 510 už tam nákej ten měsíc je...jinak ta SMR 510 je ta co jsem ti posílal...uživatel BADBIKERS ji má tak se zkus poptat...za tu cenu bych ji bral ale jak je to z papírama nevím... k mýmu Voru byl prej jen nějakej sportovní průkaz či co co by tady nemělo smysl..ale zas byl kompletně očesanej od elektro instalace, na slickách a docela fest postavenej (starší rám,novější motor a docela zprasený svody páč u novýho deltaboxu šli druhou stranou)...jinak opravdu zvaž jestli není lepší menší objem maximálka bude si troufám říct stejná jen zrychlení bude jiný... menší obsah budeš mít líp v ruce a až ho utaháš tak můžeš větší...což nebude jen tak protože 160+ do zatáček určitě nepoletíš a nemusíš mít strach že se ti při výjezdu 650 zbejčí a nakope ti prdel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto

1.9.2009 v 22:17 | Nahoru | #12
Lukas560> no tím bych si nebyl tak jistý TM MX 450 08´najezdila 100 mth na píst a když se tedka zkontroloval tak na něm bylo zřetelné drážkování... a to nejzdila prckačku o to se neboj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto

2.9.2009 v 11:44 | Nahoru | #13
Lion> Nojo, to je vyjímka, která potvrzje pravidlo. Navíc je to kus od kusu a ke všemu nemůže konkurovat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto

3.9.2009 v 22:40 | Nahoru | #14
Lukas560> údržbu dostávala podle předepsaných intervalů...takže když se chce tak to najede i přes těch 100 mth nemůže konkurovat?? čemu? Husabergu?? :\ tedka je na motardech a sem si jistý že by určitě i větší obsahy pojezdila....je to jen o řidiči

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto

4.9.2009 v 13:33 | Nahoru | #15
Lion> Samozřejmě, ale bavíme se snad o strojích. A konkurovat zkrátka nemůže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto

4.9.2009 v 22:05 | Nahoru | #16
Lukas560> ale proč nemůže?? dovím se to nebo to vychvaluješ z důvodu prodeje?? a chceš mi vtlouct do hlavy že je to nejlepší? když už teda 450 konkurovat nemůže tak TM 660 by si Husaberga dala s prstem v nose Výkon v sérii nad 70 koní

(reakce na) Supermoto

5.9.2009 v 23:29 | Nahoru | #17
Lion> Protože Husaberg je zkrátka někde jinde. Nejde jen o konečný výkon. O TM 660 nevím nic, ale myslím, že rohodně nedá to co TM 450, protože u těchto jednoválců(stejně tak i v případě Husabergu) neplatí, že čím větší obsah, tím méně namáhané součásti jsou. Nicméně se tu přesvědčujeme o blbostech.. každý má svého koně a na něj si vsadí.

Supermoto

5.10.2009 v 23:23 | Nahoru | #18
Když už je tady toto vlákno, tak bych se já chtěl taky připtat a doufám, že to zakladateli tohoto vlákna vadit moc nebude.. Já bych chtěl pořídit motarda z důvodu rozšíření jezdeckých schopností. Chtěl bych se naučit na motorce driftovat a taky by se hodilo kdybych se na motorce ještě trochu víc dokázal uvolnit a "změkčit",naučil se dobře reagovat na zvedání předního kola na výjzdech atd. Vím že zatím stojí hromada ježdění a zkušeností ale šiklo by se to. Většina výborných závodníků trénuje právě na motardech
Co by jste mi hoši doporučili v takovémto případě.. Vůbec netuším jaký objem bych měl zvolit, takže bych to vzal spíš od základu..
Dejme tomu že mám taky strop 100000kč.. Díky moc za rady
P.S. mým tajným koníkem je DRZ 450, ale nevím jestli to není moc silné..

Supermoto

6.10.2009 v 14:55 | Nahoru | #19
Čau kluci.... zbavuju se Husaberga 450, tak kdybyste měli někdo zájem. Je 10 mth po GO, dám k tomu přední qualifierku, 4 olejový filtry a další blbosti. Podvozek je poservisu u Honzy Halbicha a sníženej na supermoto. Přidám k tomu ještě 320 mm kotouč. Cenovka 79 900,-, je to rok 04. Fotka viz profil. Na jaře po koupi komplet rozborka a nasraný milióny do blbostí, jako šrouby, vypálenej regulátor dobíjení, rolny atd.

Jinak jak píše Padre58, na supersporta ti dá supermoto fakt hodně, ale jedině tim, že něco koupíš a vyzkoušíš zjistíš, jestli potřebuješ něco ostřejšího nebo mírnějšího...od stolu to nevymyslíš... DRZ 400 SM je hodně líná a měkká..pokud jezdíš min. hobby supersporty, tak rozhodně něco ostrýho.

Jo a k bergatýrovi kdyžtak foto mailem :)

Supermoto

6.10.2009 v 19:09 | Nahoru | #20
Hawk> A jakou motorku by jsi mi třeba aspoň doporučil abych zkusil?? Já fakt vůbec nemám ani páru..

Supermoto

6.10.2009 v 19:30 | Nahoru | #21
Tu mojí samozřejmě :D....

Pokud ti jde jenom o trénink a né vození se někde mezi hospodama, tak cokoliv krosovýho motardovýho, nebo postavenýho z endura. Jako bonus si na to pak můžeš nasrát bahnokola a můžeš drandit v zimě.

Abysme ale byli konkrétní, - Husaberg 450/501/550, KTM EXC/SX 450, Suzuki RM-Z 450, Kawasaki KX-F450, Honda CRF 450, Yamaha WR/YZ 450, Husqva 450/510 SMR...to jsou asi nejběžnější stavby motardů kterejma rozhodně neuděláš chybu...pokud bys to chtěl mít na papírech, tak je to spíš jako bonus, že si potrénovat můžeš zajet i po ose.

Důležitý aby to mělo udělanej podvozek a celkově se to tvářilo motardově (kola, brzda atd.). Až na tom něco najezdíš, tak zjistíš co potřebuješ dokoupit a vylepšit, což může znamenat i výměnu stroje a o tom to je

Supermoto

6.10.2009 v 19:54 | Nahoru | #22
Hawk> No ta tvoje se mi taky líbí a myslím, že je to i celkem rozumná cena.. Ještě to musím promyslet a uvidím co se dá dělat. Zatím díky moc za tip Aspoň už trochu vím, na čem bych mohl stavět a od čeho se mám odrazit
Pošli mi pls když tak ještě nějaké foto na email..
kieffer@centrum.cz
Díky moc

Naposledy editováno 06.10.2009 19:55:18

Supermoto

6.10.2009 v 20:33 | Nahoru | #23
máš to tam

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto

8.10.2009 v 19:24 | Nahoru | #24
zdravím... nechci zakládat nové téma... tak se ptám, jakého motárda by jste mi doporučili v 18??? Něco už naježděno mám a pár svezení na silnější motorce bylo, ale tak je to pořád 00 nic... Nechci žádnou zběsilost typu husaberg 650 která mi nakope pozadí v první zatáčce ale zase ty pseudomotardy typu XT a Pegaso mě nelákaj... zatím mě nejvíc láka Husqvarna SM 610S... ale nevím jak je na tom servis a tak... cenová relace se pohybuje kolem 80tis... tak vás prosím o radu... díky moc předem

(reakce na) Supermoto

8.10.2009 v 19:36 | Nahoru | #25
PRiPaDoVaK> U SM610S je interval výměny oleje myslím 5 000 km ale zas je to vykoupeno tím že je to spíš civilnější motard... za 80 tyček bych já osobně bral Husaberga 450 od Hawka nebo uživatel DObroš za tuto cenu dává DRZ SM 400 servis po 6 tis.

nebo mě hodně zaujal GAS GAS FSR 450 který má údajně vstřikování ale nevím co si pod tím představit za 80 jich v inzerci taky pár je, podvozek je Ohlins,radiání pumpa a ladák Gas Gas...ale výkon je 25 kw což asi nebude splnovat poměr :\

Supermoto

8.10.2009 v 19:36 | Nahoru | #26
610 si nekupuj...je to už moc těžkopádný...ideální 510tka nebo 450. Lehoučká, výkonná, koukej spíš po něčem takovym. Dá se s tim jet solidní kalup a kdyby ti ruplo v bedně, tak to lehce přestavíš na enduro a nebo s tim můžeš klidně jezdit po pár úpravách republiku Ty servisní nároky jsou vesměs stejný...

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto

8.10.2009 v 20:51 | Nahoru | #27
Lion: no ten gas gas vypadá peckově, ale nevím o žádným prodejci u nás... takže situace je stejná jako s MZ co mám teď... Na DRZ jsem jel a nebylo to pocitově nic moc, mě to přišlo takový ne moc ochotný jít do otáček, ale najel jsem na tom asi 10km, takže to moh bejt milnej dojem...

Hawk: no, koukal jsem i na toho tvýho husara, to je asi přestavba z endura co???... máš to normálně na papírech???... a hlavní věc promě, provozní náklady a nějakej ten základní servis a na co si dát eventuelně při koupi pozor...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto

8.10.2009 v 21:45 | Nahoru | #28
PRiPaDoVaK> tak je to "jen" 400... a chce se na tom naučit řadit atd. krouták velkýho objemu to mít nebude gase má Gas gas a MotoHora

Hawkuv HB je postavený z endura ale má papíry který hravě slnují poměr váhy, celá ta sranda váží suchá kolem 115 kg, spotřebu bych viděl tak kolem 5-8 l , olej bude nejhorší výměna každých 10 mth, píst vydrží roky a Hawk ho má po GO takže investice asi nebudou třeba krom zadních gum

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto

8.10.2009 v 21:55 | Nahoru | #29
Lion> cože??? husar splňuje ten poměr???... no tak to mám asi jasno do budoucna... jo a když už jsme u toho... kolik bude vycházet motard obutí se vším všudy???... ráfek, guma, brzda atd... sice motardy sleduju od mala ale v tomhle se ještě nevyznávám...

2 reakcí na tento příspěvek Supermoto

8.10.2009 v 22:24 | Nahoru | #30
jo husar má v papírech 5,5 kW ))...kdyby si měl zájem, tak mi sem hoď mail a pošlu ti bližší info i s fotkama, co jsem posílal klukovi nad tebou...

Nový gumky na motarda počítej sada 4-6 K, nový ráfky 30K a brzdič s pumpou nějakej jetej třeba 8K.

Jinak co se GasGasu týče, tak v Dobříši ELMOTO..lepší přístup firmy jsem neviděl! Skvělej prodejce!

A k mýmu bergatýrovi, je to postavený endura, sníženej a nastavenej podvozek po servise a prostě všechny SM blbinky ready to race , motor po GO, nová vata v laufu, novej vzducháč, ložiska v krku řízení atd. Celkem mě to stálo hodně peněz, mrcha jedna žluto-modrá, až mi je líto se ji zbavovat

Naposledy editováno 08.10.2009 22:30:02
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist