globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Uplný začatek motard
 
29.8.2009 v 15:20
Zdravim,

Jezdim jako každej skoro o d 18 v autě. a tka nějak mě ted chytli motorky. Momentálně dělám papíry. Dřiv jsme jezdil sjezdy na kole a trochu velmi malé zručbnosti jsme s řidítky a páčkami pobral, ale opravdu malé. Vim že chci určitě Motarda. Nejsem střelec a 200km/h na mašině mě neláká. Převážně to bude do Města a na jízdy na křivoklát atd samý klikatky a pořádný utahováky:D Mám dva horký favority KTM DUKE II a nebo Husgvarna SM 610 rok 2000 a výš. Praktické zkušenosti stím žádné nemám. Vím že se to tu parkrát řešilo ale moc jsme toho nenašel prosím tedy každého o rady zkušenosti prostě vše co o tom víte.

Díky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Uplný začatek motard

29.8.2009 v 15:45 | Nahoru | #1
250 Ctyrtakt... Tyhle masiny v tvym vyberu te potahaj vic nez je zdravo... Zacni na mensich...

Uplný začatek motard

29.8.2009 v 16:06 | Nahoru | #2
ja o zadny 250 moc nevim. Vis o nejaky krom tedy Yuki?

Dik moc za odpoved

Uplný začatek motard

29.8.2009 v 16:09 | Nahoru | #3
proč začínat na 250?Tu na silnici během pár kilometrů užene.
Husky SM610 bych se vůbec nebál krom teda toho, že už je to prostě starší motorka a může se tam začít cokoli mrdat a díly u Husky jsou(a třeba se do mě pusťte)stále problémem.

1 reakcí na tento příspěvek Uplný začatek motard

29.8.2009 v 16:12 | Nahoru | #4
Nedávno tady někdo nabízel pekný KTM výměnou za 2-válec

Uplný začatek motard

29.8.2009 v 16:13 | Nahoru | #5
Mne se prave ta huska libi jak cenou mam nabidku na 2001 za 60000 cca a 13000 najeto tka i ze jsme cet ze je to drzak. duke je klasika, ale asi by me to trochu zrujnovalo. tma nemuzes pouzivat dily z motorvy pily :D

dik moc

Uplný začatek motard

29.8.2009 v 16:14 | Nahoru | #6
Co na začátek třeba dr-z 400?
V týhla kategorii se zas tak nevyznám, ale moh by to bejt na začátek dobrej kompromis

(reakce na) Uplný začatek motard

29.8.2009 v 16:15 | Nahoru | #7
czert> Bych mu mohl nabidnout jen 2,0TFSi 4 válec :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uplný začatek motard

29.8.2009 v 16:18 | Nahoru | #8

Mr.Zout>250 Ctyrtakt... Tyhle masiny v tvym vyberu te potahaj vic nez je zdravo... Zacni na mensich...



jo..esi chce závodit,tak proč ne...ob dva závody dělat servis..atd...atd..
jestli to chce na normalni ježdění-vyblbnutí v zatáčkách,tak mu ten kultivovaný velký objem bude vyhovovat

(reakce na) Uplný začatek motard

29.8.2009 v 16:19 | Nahoru | #9
Axel> Jo jo přesně moje pocity na zavody mam auto a motorka je pro radost a pro tu zabavu proto taky volba padla na motarda :)

Uplný začatek motard

29.8.2009 v 16:20 | Nahoru | #10
Případně na svezení na okruhu

Uplný začatek motard

29.8.2009 v 16:25 | Nahoru | #11
padla mi do hledacku tahle

http://www.motoinzer...a/309820-sm-610.html

díky všem za rady a názory.

Uplný začatek motard

29.8.2009 v 16:34 | Nahoru | #12
kounakov>zkus napsat některemu z uživatelů,co tuhle motorku má...radši napiš vice lidem-vice zkušeností..jaké jsou závady..atd...atd.. at nekoupiš moto zralou na GO motoru

Uplný začatek motard

29.8.2009 v 16:47 | Nahoru | #13
bejt tebou sel bych klidne do wr250 to na zacatek bude az

1 reakcí na tento příspěvek Uplný začatek motard

29.8.2009 v 17:03 | Nahoru | #14
záleží jak moc chceš jezdit a servisovat ono není problém koupit velkýho buchara ale využít jeho potenciál a ovladatelnost je tu někde jinde... bavíš se o motorkách +- 150-160 kg suché váhy :\ pravý motárdy maj 100 kg a homologovaný tak těch 120 z hlediska ovladatelnosti někde jinde...na silnici až tak ne ale na trati je to znát dost... za mě když už z těhle dvou je to víceménně jedno ale když už tak to aspon vypadá tak DUKE ale určitě bych bral v potaz a pohledal mašinu s co nejmenší váhou/servis

Naposledy editováno 29.08.2009 17:04:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uplný začatek motard

29.8.2009 v 17:31 | Nahoru | #15
No jasný no ta husqvarna ma nejakych 142 kg suchá ale nevím jak často servis?? Duke je super ale jak říkám ojetin málo a za docela dlouhý peníze:( jako na první motroku samozřejmě. Chci to na normalni jezdeni a kravinky kamarád ma ninju 600 tak na projetí snim a tak. Nechci mašinu novou oběsil bych se po prvním položení :) a myslím že je to i zbytečný:) představoval jsem si cenový horizont do těch 75 000 kč.

Dík moc za tipy.

Uplný začatek motard

29.8.2009 v 21:59 | Nahoru | #16
jestli má kamarád ninju tak se s nim moc nepovozíš, leda v nějakejch serpentinách. Rohodně jdi do většího objemu, měl jsem 410ku a aby to jelo musel jsem to honit jak vzedmutou kozu. Šel bych do LC4

2 reakcí na tento příspěvek Uplný začatek motard

29.8.2009 v 22:36 | Nahoru | #17
Vem Berga 650 když to chceš na silnici.

(reakce na) Uplný začatek motard

30.8.2009 v 13:07 | Nahoru | #18
kounakov> no sevis se u těch dvou pohybuje něco kolem 5000 km asi... KTM bude vždycky dražší :\ případně bych se poptal jak je to servisem u WRF 450, EXC 450... pokud by tam byl slušnej interval tak bych šel radši do toho

(reakce na) Uplný začatek motard

30.8.2009 v 13:09 | Nahoru | #19
bizon17> pro úplného začátečníka ideál....

Uplný začatek motard

30.8.2009 v 13:26 | Nahoru | #20
začal sem na Husqvarně SM610 rv. 1999,nakopávačka i startér,při prodeji měla najeto cca 29600km,měnil sem jednu hadici od chlazení(1300kč a za týden sem ji měl) a musel sem nechat převinout altík(skrytá vada od předchozího majitele-cca 2500Kč,novej asi 11tis kč)jinak olej 6000km a stim i ventily....Spotřeba od 4,6 do 6litrů na okruhu,gumy Metzeler Sportec M1,můj max. dojezd na nádrž 189km a to sem jen tak tak dojel k benzínce na rezervu není to na žádný cestování,po 120km sem sesedal,bolel zadek(úzký sedlo)
jinak motorka šlapala jak hodinky
je to jen o údržbě
šel bych do ní(možná půjdu)znova jako do druhý motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uplný začatek motard

30.8.2009 v 13:27 | Nahoru | #21

bizon17>Vem Berga 650 když to chceš na silnici.


pro nás možná ale na začátek fakt nedoporučuju

(reakce na) Uplný začatek motard

30.8.2009 v 13:29 | Nahoru | #22

1 reakcí na tento příspěvek Uplný začatek motard

30.8.2009 v 13:30 | Nahoru | #23
Tou DR-Z podle mě nic nezkazíš a na začátek to není žádný trhač

Uplný začatek motard

30.8.2009 v 13:34 | Nahoru | #24
ta Huska viz odkaz.není 2001 rok výroby,ty už nakopávačku neměli,nemá origo polep na kyvce,ani přední a zadní blatník není origo,má zkrácený výfuky,neorigo zrcátka,a nevim proč prořezaný ty prolisy na airboxu vzduch.filtr(asi aby to líp sálo ale je to zbytečný)
chce to projet a poslechnout motor

13tis Km nevěřim

Naposledy editováno 30.08.2009 13:35:38

(reakce na) Uplný začatek motard

30.8.2009 v 13:35 | Nahoru | #25
maras> dražší,slabší,těžší ale bude spolehlivější,přece jenom made in Japan

Uplný začatek motard

30.8.2009 v 13:43 | Nahoru | #26
To jsem potřebovla vedět. v motorkách a koupi jetý se vůbec nevyznám. Kdybych si kupoval auto tak vím na co čumět jako sváry, lak atd. : ale u motky nevím na co koukat???? do motoru stejně neuvidím.

Delta: Takže myslíš, že je to starší rok než prezentuje majitel? Sem v tomhle namydlenej :(

1 reakcí na tento příspěvek Uplný začatek motard

30.8.2009 v 13:45 | Nahoru | #27
Ještě se mi líbil děsně tenhle vévoda, ale asi musim rozbit prasátko:) :(

http://www.motoinzer...430-640-duke-ii.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uplný začatek motard

30.8.2009 v 13:58 | Nahoru | #28
kounakov> No 2001 bude datum 1.registrace ale určitě ne rok výroby....
na jednohrnku jde docela dobře podle zvuku motoru poznat jestli je vylágrovanej nebo ne....
jednoválec nesmí mlátit
ten Duke II vypadá dobře,dobrá cena,vejfuky by samotný stáli balík,kiklometrům nevěřim....

(reakce na) Uplný začatek motard

30.8.2009 v 14:34 | Nahoru | #29
Delta> Prej to ma z němec ze serviskou kde to kupoval v 7200 a tady najel jen 3000 pr dělá díly na auta spíš a tohle měl jako přibližovadlo. Na rovinu mi řek, že je potřeba udělat řetěz, že na to se vybodnul. zněl dost férově jen ted porad váhám přec jen je to hodně peněz na první motku :) Ale byl to vždycky muj sen :) ale zas známe jak to chodí ze serviskama u aut :D

Díky moc za rady

1 reakcí na tento příspěvek Uplný začatek motard

30.8.2009 v 14:38 | Nahoru | #30
hele já Husku kupoval tedá za 88tis jako první moto
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist