globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CBR 1000 RR
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jestli je velkej rozdíl v těchhle ročnících ?

Díky za příspěvky
Anketa: CBR 1000 RR kerej ročník ?
r.v. 2004
5%
2
r.v. 2005
16%
7
r.v. 2006
79%
34
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 16
Následující

Honda CBR 1000 RR

17.8.2009 v 21:06 | Nahoru | #1
04-05 jen barvy

06 jsou vylepšený oproti modelu prvnímu a maj trošku jiný kapoty

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

17.8.2009 v 21:31 | Nahoru | #2
V závislosti na ceně..
Jestli je lepší zaplatit vo X chechtáků víc. Když rok se liší o 2 roky.

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

17.8.2009 v 21:34 | Nahoru | #3
Diacon> těžko říct, jediný co vím tak u cbr 1000 rr 05 se dalo lehce brousit kapotama o zem - vlastní zkušenost ta novější je má nějak upravený a hlavně nemá umístěnou řídící jednotku na boku která skoro při každým pádu na starší 1000rr odešla.

Honda CBR 1000 RR

17.8.2009 v 23:09 | Nahoru | #4
Kup si 954

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

17.8.2009 v 23:27 | Nahoru | #5
04-05 nejede, 06 uz snad poladili, tak mozna tu a nebo 954

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 07:17 | Nahoru | #6
954 je na tom lip co se vlastností týče ?

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 07:38 | Nahoru | #7
Bubrak ZX10R> 06-07 je na tom motorově stejně co já vím, Honda udělala jen opravu dětských nemocí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 07:39 | Nahoru | #8
Diacon> žádná Honda nemá dobrý vlastnosti si pamatuj ale je to super mašina -PRO ŽENSKOU

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 07:45 | Nahoru | #9
Tak co bys doporučil, v tehle kubatuře?
R1 se mě vzheldem taky líbí...

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 07:52 | Nahoru | #10
Diacon> jaké máš zkušenosti s litrama??? Pokud minimální tak ti nedoporučím ani toho fároše i když je to nejhodnější litr.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 08:42 | Nahoru | #11
v motoru by zas takovej rozdíl bejt neměl mezi 05 a 06 ale 06 má o 2 zuby větší rozetu... podle ohlasů v testech je to ale uplně jiná motorka než 05 a snad první honda co mohla konkurovat R1, ZX10 a GSXR...

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 09:53 | Nahoru | #12

mb>v motoru by zas takovej rozdíl bejt neměl mezi 05 a 06 ale 06 má o 2 zuby větší rozetu... podle ohlasů v testech je to ale uplně jiná motorka než 05 a snad první honda co mohla konkurovat R1, ZX10 a GSXR...



Jj presne tak

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 10:06 | Nahoru | #13
Diacon: 21 let, něco odježděno na stopětadváckách a vybíráš litra? Upřímnou soustrast rodičům.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 10:33 | Nahoru | #14
tohle se podle mě dost nafukuje... já šel ze 125 krosky rovnou na 750 silnici a když to máš v hlavě srovnaný a nemáš parkinsona v pravym zápěstí tak se to v pohodě dá si myslim... já bych si zase motorky typu gs500 nekoupil už jen proto že se mi nelíběj... (jó ale taková kawa zxr400 mi dlouho vrtala hlavou...) hlavně nesnášim procedury nákup/prodej ojetý motorky kor tady u nás v čechách takže nechci aby mě ta motorka za chvíly omrzela a radši koupim silnější a postupně to točit víc a víc... nejsilnější motorka na který jsem jel byla r1 04 a nepřišlo mi že by to byl nějakej zabiják v nízkejch otáčkách. všechno se dá ale je to v hlavě

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 10:37 | Nahoru | #15
mb> 750 je pořád ještě dost velkej rozdíl oproti litru jelikož má skoro poloviční spodek, když nechceš tak pojedeš ve spod v pohodě. U litra je to od spoda až nahoru heavy metal. Myslím že kdybys sednul na litra hned tak toho moc nenajezdíš. Já jsem taky na první motorce sednul v 16ti letech zxr 750 92 a pohoda, sice mazec ale dalo se to ukočírovat. Předtím jsem jezdil jen terén. Ale litra co mám třeba teď bych si nedal a vím že bych brzo končil.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 10:43 | Nahoru | #16
to mě člověče přišlo že ta kawa jela dole líp než ta r1 ale bylo to možná tim že jsem od ní čekal víc. né že by mě zklamala nahoře to jede jak kráva ale měl jsem z ní respekt a přitom v nízkejch otáčkách je to hodná holka. ale nevim jak ostatní litry vim že tenhle pětiventil sice nejvíc točil ale zas měl nejhorší spodek

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 10:48 | Nahoru | #17
mb> jel jsi na starý karburátorový R1 viď?! Ta jela nahoře a dole nic moc ale i tak víc než zxr 750.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 10:54 | Nahoru | #18
ne právě na 04... starý karburátory (hlavně uplně první 98) právě jeli vespod líp co jsem čet... ale jenom čet takže nevim nemůžu srovnat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 10:55 | Nahoru | #19

mb>to mě člověče přišlo že ta kawa jela dole líp než ta r1 ale bylo to možná tim že jsem od ní čekal víc. né že by mě zklamala nahoře to jede jak kráva ale měl jsem z ní respekt a přitom v nízkejch otáčkách je to hodná holka. ale nevim jak ostatní litry vim že tenhle pětiventil sice nejvíc točil ale zas měl nejhorší spodek



To ti prislo spravne. R1 je dole mrtva.

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 10:56 | Nahoru | #20

mb: tohle se podle mě dost nafukuje... já šel ze 125 krosky rovnou na 750 silnici a když to máš v hlavě srovnaný a nemáš parkinsona v pravym zápěstí tak se to v pohodě dá si myslim... ...všechno se dá ale je to v hlavě


Rozdíl mezi plavcem a neplavcem je taky jen v hlavě. Přesto se většina lidí, když je poprvé hodíš do vody, bez cizí pomoci utopí.
S tím srovnáním v hlavě je to IMHO pěkná blbost - některé návyky si vytvoříš jedině praxí a když jako začátečník se silnou motorkou vlítneš v zatáčce na štěrk, je pravděpodobnost že to nezvládneš a nedostaneš v životě další šanci mnohem vyšší, než pokud se zaučuješ na slabším stroji.

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 10:56 | Nahoru | #21
Bubrak ZX10R> ale model 02 jede zase dole a nahoře nic moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 10:57 | Nahoru | #22

mb>ne právě na 04... starý karburátory (hlavně uplně první 98) právě jeli vespod líp co jsem čet... ale jenom čet takže nevim nemůžu srovnat



Je to tak. Ono taky od 04 to ma delsi prevody. To mas jak ZX9 vs ZX10, taky ZX9 do 6tis jede lip, ma vyssi kroutak mezi 3-5 a kratsi prevod.

Jinak s tim CBR je to mozny, ze 06 jede lip jen proto, ze pridali 2 zuby na rozete. Ja myslel, ze pridali naky kone.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 10:59 | Nahoru | #23
Zajímavé téma .... uvažuji též o změně na 1000RR a tak se tady snad něco dozvím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 11:09 | Nahoru | #24
Charlie_Kladno> to jo, že to jako každá Honda nejede

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 11:10 | Nahoru | #25

mb>ne právě na 04... starý karburátory (hlavně uplně první 98) právě jeli vespod líp co jsem čet... ale jenom čet takže nevim nemůžu srovnat



jo tak o tý zase říkal Bubrak že je mrtvá dole, já lel na karbeci a ten měl spodek slabej, vršek dobrej. Pak jsem jel na 02ce a ta má zase spodek dobrej ale vršek slabej.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 11:10 | Nahoru | #26
tak nemyslel jsem to přímo tak že si někdo koupí litra jako 1. motorku ale po 125 už si myslim že je zvládnutelná třeba sportovní šestka... nevim ať se každej rozhodne jak chce řeší se to tu každej den ale každej by sám měl vědět jestli se na to cejtí nebo ne aby nedopad jak ten pán co si koupil cebro litra a pak se na něj chodil dívat do garáže protože když ho nastartoval tak se ho bál... něco jinýho je napsat výhody a nevýhody když se někdo rozhoduje mezi podobnejma motorkama ale poradit jestli si už dotyčnej může koupit r1 když odjezdil tolik a tolik na tomhle a tomhle nejde to musí vědět sám

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 11:12 | Nahoru | #27

Bubrak ZX10R>Je to tak. Ono taky od 04 to ma delsi prevody. To mas jak ZX9 vs ZX10, taky ZX9 do 6tis jede lip, ma vyssi kroutak mezi 3-5 a kratsi prevod.

Jinak s tim CBR je to mozny, ze 06 jede lip jen proto, ze pridali 2 zuby na rozete. Ja myslel, ze pridali naky kone.



koně jsou právě stejný i s motorem, akorát udlělali užší ty kapoty aby se zamezilo styku s vozovkou a řídící jednotku umístili jinam. Starýho fároše si i na silnici bez problému poslal na kapoty a měl je zedřený.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 11:12 | Nahoru | #28
Charlie_Kladno> souhlas, já zase roznýšlim mezi 1000rr a gsxerem 750 zatim vede gsxr

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 11:13 | Nahoru | #29
mb> šestka ano, třeba r6 je vysloveně koťátko vhodný i pro ženskou a věřím že s tím není problém.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

18.8.2009 v 11:15 | Nahoru | #30
bacman> 750 géčko je super, je to točivý jako šestka ale nahoře výkon skoro jako litr ale pořád má blíž k šestce. 750 gsxr je opravdu špička a pocitově je třeba 04ka srovnatelná s litrovým fárošem. 1000rr je nejpoužitelnější litr na silnici, nějakejch 172koní - tomu nevěřím. Na 1000rr jsem skoro nepoznal že jde o litra.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 16
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 6 13.4.2024 v 08:37 krokoš
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero Namalorazce2408 7 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM


TOPlist