paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CBR900RR,LPX,Ladak
 
7.1.2007 v 21:19
Cau borci, mel bych dotazek na stranky LPX tunning ktere mi byly hodne doporucovány kvuli jejich recenzim na CBR,pokud tedy nejsou uz zrusene pze je nemuzu najit. Taky bych tu rad rozpoutal diskuzi,jaky ladak na toto moto vybrat(model'99), podle ceho a jaky to ma vliv na parametry motoru. Dik!!

2 reakcí na tento příspěvek CBR900RR,LPX,Ladak

27.2.2007 v 18:10 | Nahoru | #1
Cau,ja mam rok 98,takze stejnou.
Mam tam ladak SLK.
Jeste k historii moto - je kupovana v Nemecku,takze v TP ma 100 koni,ale je otevrena - nevim jak - tak sem to nechal loni zmerit v Nikolcicich na srazu na brzde a "dala" 126 koni.Coz si myslim,vzhledem ke stari,neni spatny.
Co se tyce vykonu,je tam mensi pokles mezi 5000az6000tis.otacek , coz obsluha brzdy pripisuje prave tomu ladaku.
Mam k ni i origo vyfuk a ja osobne zadny rozdil nepocituji (ta dira nebude tak hrozna) , ale zvuk to ma bozi.
Jinak kdyz sem kdysi kupoval SLK na 6-ku,stal 3900,-
dalsi info tusim www.slk.cz ale pospes,do konce unora maji 10 proc.slevu......

(reakce na) CBR900RR,LPX,Ladak

27.2.2007 v 18:33 | Nahoru | #2
bagr12>Jo když ti to řekli na srazu, tak to bude asi tak. :lol:

2 reakcí na tento příspěvek CBR900RR,LPX,Ladak

28.2.2007 v 07:36 | Nahoru | #3
Nevim co mas proti mereni NA BRZDE!!!
A jestli neumis cist,tak to je tvuj problem.

(reakce na) CBR900RR,LPX,Ladak

28.2.2007 v 07:43 | Nahoru | #4
bagr12>Proti měření na brzdě vůbec nic, ale nechat si měřit na srazu jo, bo je to úplně zbytečné. :lol: Ale jestli se ti to líbilo, tak hezké sny a nech se dál oblbovat. :lol: *yes*

(reakce na) CBR900RR,LPX,Ladak

28.2.2007 v 08:11 | Nahoru | #5
bagr12>těmhle srazovým měřením se nedá zrovna věřit. Nestálé podmínky, honem nahodit, honem roztočit bez většího nastavení a rychle další.
Myslím, že kdyby sis to nechal změřit třeba u Ešnera nebo v DK Racing, tak by se ti ty čísla moc nesešly. schválně to zkus:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR900RR,LPX,Ladak

28.2.2007 v 09:43 | Nahoru | #6
bagr12>Je to tak jak ti tady píšou,měření někde na sraze během 10 minut je akorát organizovaný kurvení motorek,ani by jsem se nedivil kdyby měli ty grafy předtisknutý :lol:

(reakce na) CBR900RR,LPX,Ladak

28.2.2007 v 17:02 | Nahoru | #7
VlaHa>Když si tak vezmu, kolik si bere firma za měření motorky a kolik pitomců to postaví na brzdu na srazu za třeba třetinu ceny, tak to je vývar jak prase!!! :lol: Kdo umí, umí...

3 reakcí na tento příspěvek CBR900RR,LPX,Ladak

28.2.2007 v 17:13 | Nahoru | #8
To je zajimavy,ze "odborniku na vsechno" je na kazdym foru tri prdele,ale za 8 let po srazech jsem se s takovym nazorem nesetkal a ze jsem poznal hooodne lidi.
Jen si rejpejte,kdyz nic jinyho neumite...

(reakce na) CBR900RR,LPX,Ladak

28.2.2007 v 17:32 | Nahoru | #9
bagr12>OK :lol: :lol: :lol: *yes*

(reakce na) CBR900RR,LPX,Ladak

28.2.2007 v 17:36 | Nahoru | #10
bagr12>Bohužel pro tebe a ostatní takový,tohle není rejpání ale holej fakt

(reakce na) CBR900RR,LPX,Ladak

28.2.2007 v 17:43 | Nahoru | #11
bagr12>A kdo by ti to tak na tom srazu řekl? Brzdař, který rýžuje hrozný balík? Nebo ostatní většinou ožralí pacienti, kteří si pak s namalovanou čárou honí ego?

Je pravda, že ten člověk umí, bo se trefí do přiblížných hodnot, které by to mělo ukázat. Není blbý, tak ví, co kolik koní má (bo krouťák nikoho nezajímá :lol: ).

Když sme měli s kamošem motorku na brzdě, ukazoval nám tam několik křivek, od "uhlazených", které ti vrazí na papíru do ruky, abys tam neviděl malé propady, bo by to nebylo tak super až po dost přesné, které vypadaly jak ježek a se kterýma se pracuje.... A na takové měření se neuváže motorka jen tak na válec, plný plyn a je to... Nejlíp je to jen pro sladění brzdy měřit tak 3-5x a pak se teprve něco začíná pořádně měřit nebo dělat.

Na brzdě nedělám, takže přesněj by to určitě popsali kluci, co se tím asi živí a pár jich tu je. ;)

Ale jak sem psal, jestli tomu chceš věřit.... :D

CBR900RR,LPX,Ladak

28.2.2007 v 17:49 | Nahoru | #12
Jo je to tak,já byl na brzdě minulej tejden a byl jsem tam asi 4 hodiny,základní postavení na brzdu stojí kolem pětikila a trvá mu to asi 20 minut než to dá do kupy aby to měřilo,pak taky každej kdo to měří normálně tak veme teploměr a nechá motor proběhnout až má správnou teplotu ,pak záleží na citlivosti v kerý měří,měření se opakuje třikrát i víckrát ,to co ti ukážou na sraze tu krásnou hladkou křivku co ti tam vyčaruje do 10 minut,to je jen hodně hrubej údaj,Ale když chceš ,věř si tomu a podporuj si ty zlatokopy,To se to pak kecá u píva s grafem v ruce,coooo :lol:

1 reakcí na tento příspěvek CBR900RR,LPX,Ladak

28.2.2007 v 19:07 | Nahoru | #13
Ja jen ze tato diskuse je o ladaku na CBR 900.
Napsal jsem svoji zkusenost,nikomu svuj nazor nenutim.
Nejsem zavodnik ani ladic.Me osobne takove mereni "nahrubo" bohate staci.
Jestli jste cetli pozorne,tak uvadim,ze namerili znatelnou diru mezi 5-6 ti tis.
Pouze jsem pridal,ze ja tam rozdil necitim.

Kdyz je rec o vyhazovani penez - tak se podel VlaHa,koli to stalo cely a jakej je efekt?
Kdyz ladis tak fundovane,predpokladam ze mas ladak,sani + Dyno kit,nebo power commander to cely i s naladenim za cca 20tis Kc a vysledek max 15koni navrch a taky 4l na 100km navrch :thmubup:
Kdyz jste takovi ZNALCI,tak napiste Slumovi semestralku na tema ladene vyfuky.
Ale to asi nechtel vedet.

(reakce na) CBR900RR,LPX,Ladak

28.2.2007 v 20:10 | Nahoru | #14
bagr12>o peníze nejde,dáš to do toho protože chceš ale na jednoválci mi naběhlo 12 koní,a to je hodně dobrý.mám jen Kn,trisky a vejfuk,spotřeba šla dolu.Nikdo neříká že jsme znalci ale je měření a pak taky kurvení

CBR900RR,LPX,Ladak

1.3.2007 v 06:21 | Nahoru | #15
HAHAHA a ted tu o cerveny karkulce...

2 reakcí na tento příspěvek CBR900RR,LPX,Ladak

1.3.2007 v 06:53 | Nahoru | #16
Jo uz tomu konecne rozumim.
Takze tobe motorku kurvili aspon petkrat aby tam pak vytiskli o 12 koni vic nez poprvy.

(reakce na) CBR900RR,LPX,Ladak

1.3.2007 v 08:23 | Nahoru | #17
bagr12> :lol: co o červený karkulce???jako že nevěříš,?Proč je mi to fuk???? :lol: jinak ano měřila se asi 4krát,v jeden den ale pokaždý s jinejma triskama,a taky jsem vystřídal 3 druhy vejfuku ale to zase v obodobí asi 4 měsícú,ale to nemá smysl s tebou ,ty očividně nevíš o čem je řeč a jak koukám jseš spíš na pohádky.Když řeknu že 12 koní tak ani o koně míň,jasný, :P

(reakce na) CBR900RR,LPX,Ladak

2.3.2007 v 07:47 | Nahoru | #18
Něco sem tu napsal, ale fakt vidím, že to nemám cenu. :marod:

1 reakcí na tento příspěvek CBR900RR,LPX,Ladak

3.3.2007 v 13:01 | Nahoru | #19
No abych pravdu rekl tak se docela dobre bavim :lol: !!!! Ikdyz vidim ze debata se zvrhava trosku jinym smerem nez jsem jsem ji sam nasmeroval na zacatku. Kazdopadne jak uz bagr12 napsal,nekdo z vas by mi mohl Semestralku na tema ladene vyfuky napsat,kdyz jste vsichni takovi znalci :thmubup: !Teda nic ve zlem neco jsem se prece jen dovedel.

Chci se ale jeste jednou zeptat na stranku LPX tunning,hodne mi byla doporucovana,prave skrz ladeni a testy CBR900RR.Znate nekdo takovou stranku,nebo uz byla zrusena??

To bagr12:Dik za tve info,jsem rad za kazdou pripominku a to ze se ostani do tebe navazi tak to je normalni,je to prece jen forum.Kazdopadne z me strany jako nezavisleho pozoravetele teto debaty maji ostatni pravdu.Opravdove mereni a ladeni stoji nejaky cas penize a hlavne zkouseni a zkouseni.nejde to za 5 min.Vlastne jsem ani netusil ze jsou na srazech s brzdma takovy zmetci,kteri vytisknou cokoliv.

To all bikers:No co dodat.Co jsem se opravdu chtel dozvedet,to se tady nedoctu. Rad bych kdyby v teto debate napsal nekdo jak vybirat ladak z aktualni nabidky. Jako vetsina motorkaru si chci dat ladak,hlavne kvuli dobremu zvuku(s tim aby vykon nesel dolu,nahoru je vyhodou).Udelat si neco doma nema v dnesni dobe smysl,taky uz byly takove pokusy.Davat masinu na brzdu kde ji ladi cely den a pak tahat z penezenky 20 - 40tisic je myslim taky naprosta blbost, pro cloveka ktery ma moto jen do provozu a nejezdi alespon nejake male souteze,nebo se aspon vyblbnout nekam na okruh.

Takze muj zaver a rozhodnuti v tuto chvili na jaro: Ladak Tenax...hodne dobra cena,zvuk i design. Slysel jsem na nej dobre i spatne,tak asi jako na vsechny Scorpiony,Remusy atd. Original si necham schovany,pze tak nebo tak je jen otazkou casu kdy prijde i k nam nejake to Euro a s nim flojdi strkajici klacky do pruchozich vyfuku tak jako je to treba na nemeckych hranicich.
Tak se mejte borci a hodne ujetych Km bez rozstreleni. cao

(reakce na) CBR900RR,LPX,Ladak

3.3.2007 v 18:53 | Nahoru | #20
Slum>Je jedno, co tam dáš, když ti nejde o výkon. Ale na tu brzdu bys měl stejně jít, bo ten výfuk ti může ochudit směs (třeba) a může ti to pomalu podpalovat ventily. Může a nemusí. Zase takový balík to není (20 - 40 je blbost). To ti ukáže lambda sonda. Přesně to se stalo na mojem bývalém hornetu. Tak se to krapet obohatilo a je OK. Každý má 150 na motorku, ale aby do ní vrazla jednou za pár let 10 litrů, to už ne!!! Když tam nepůjdeš, nic se nestane, motorku za pár roků prodáš..... a někdy se stane.

A kdybys našel pár desítek tisíc, tak si kup Akrapa a hotovo. :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist