globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svíčky
31.7.2009 v 21:09
Zdravim, mám takový dotaz, po výměně svíček jsem narazil na problém.
při delší jízdě ve vyšších otáčkách s konstantním plynem mi začal motor vynechávat a chcípat.
Byly tam funglovky NGK DP8EA-9 po rozebrání a vyčištění palivové soustavy, a rozebrání a vyčištění elektriky jsem tam v zoufalství zkusil vrátit Densa X24EPR-U9 a problém byl vyřešen.

Je nějaké odůvodnění proč se motorce víc líběj ty Densa? sou už hodně jetý a studený starty s nima nejsou nic hezkýho ...

edit: tak motorce nechutna NGK DPR8EA-9 - vyse je vynechane pismenko R

Naposledy editováno 01.08.2009 10:54:23

Svíčky

31.7.2009 v 21:30 | Nahoru | #1
Možná třeba tím, že ta tvoje NGK tam nepatří? Má tam být NGK DPR8EA-9, čili s odporem

Svíčky

31.7.2009 v 21:31 | Nahoru | #2
aha ... zkontroluju, jestli sem neprehlid to pismenko R

Svíčky

31.7.2009 v 22:02 | Nahoru | #3
Ono výrobce udává typy podle teploty či co,nejsu také znalec .Jinak já vyměnil svíčky až letos(to mám motku3.sezonu) a hned jim dal"pokouřit"skrz rozdrbaný karbec .Ted už je dobrá,starty poho,jinak pro úplnost mám NGK.Jo a ten odpor,není tam jen kvůli lepšímu odrušení ?

Svíčky

31.7.2009 v 22:11 | Nahoru | #4
Odpor je buď ve fajfce nebo ve svíčce.. Prostě buď je v jednom nebo v druhém.. DPR8 má jinou tepelnou hodnotu než DP8, ačkoliv obě mají tepelnou hodnotu 8

Svíčky

1.8.2009 v 10:55 | Nahoru | #5
tak sem opet na zacatku, tet sem koukal ze ty NGK co spatne fungujou jsou DPR8EA-9 :-/

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky

1.8.2009 v 11:18 | Nahoru | #6
No tak kup zase ty Densa, ne? Stojí 92,- tak co řešíš?

Svíčky

1.8.2009 v 11:20 | Nahoru | #7
Nebo můžeš ještě zkusit náhradu Brisk BR12YC (ta odpovída X24EPR-U9 i DPR8EA-9) pokud máš chuť experimentovat :D
a stojí 68,-

(reakce na) Svíčky

1.8.2009 v 11:25 | Nahoru | #8

C.J.>No tak kup zase ty Densa, ne? Stojí 92,- tak co řešíš?



o prachy nejde, koupim Densa, ale nejde mi do hlavy proc doporuceny NGK neslapou jak maj ...

Svíčky

1.8.2009 v 12:36 | Nahoru | #9
Tohle jsem zažil na svém bývalém Peugeotu 405, původně tam byly Bosche. Po výměně za doporučované a všemi vychvalované NGK auto v nízkých otáčkách cukalo, na pětku nešlo jet 60km/h, protože to cukalo tak, že to vypadalo, že zapalování vynechává.. Tepelné hodnoyt stejné, byly to doporučené svíce pro tento motor.. Ale v mém prostě nejely, kouopil jsme Bosche za poloviční cenu a vše byl opět OK
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist