1 reakcí na tento příspěvek 500 ccm
1 reakcí na tento příspěvek 500 ccm
Ostatne ja z Jawy 350 '67 skocil na GSXR '87 a udelal sem moc dobre. :)
1 reakcí na tento příspěvek 500 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 ccm
1 reakcí na tento příspěvek 500 ccm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 ccm
1) velikost (ve srovnani treba s triapuli,kterou si mozna taky trapil, se jedna ve vsech trech pripadech o orezavatka, nejvic pidi je GS. Mozna si reknes,kdyz si na to sednes,dobry,na to se vlezu,ale jak si das delsi streku,zjistis,ze to neni to pravy orechovy).
2) výkon motoru: po prestupu z cekych "hi-tech" produktu budes sice nadsenej,to te ale casem omrzi a hlavne pokud si za zada nekoho povesis a nedojboze si nabalis i svacinu,tak to je nejen v kopeccich sakramencky poznat
3) odpruzeni,popr. podvozek: u petikil si ve dvou vic nez kde jinde vyzkousis limity hlavne odpruzeni-mekka predni vidle, plavani zadniho kola,atd.
4) Sedlo-to se tyka hlavne ER 5 do roku 2001. Podle me jedna z nejvetsich slabin jak estetickych,tak funkcnich. Pro spolujezdce sadlo maslo,sedlo je kratky a hlavne sikmy, kazdou chvili se drapes zpatky nahoru.
Ve vsech techto aspektech jsou nesrovnatelne lepsi stroje typu Bandit, Inazuma, Zr7, CB Seventyfifty,popr. XJ 600 (ta je ale mensi), sou to uz hotovy motorky a daj se poridit uz taky za solidni peniz kolem 70-75 tis.(rocnik 99).
Jestli to s tim cestovanim ve 2 neni tak horky, mladou vytahnes 2 x do roka na koupak a nejses homo gigantus,tak budes s petikilem spokojenej. Vyhodou sou nizky naklady (spotreba, gumy,atd.) a celkova koncepcni jednoduchost. To sou takovy hlavni a spolecny znaky Gs,Er,CB ci GPZ.
A proć u me vyhrala ER ka? Design (doporucuju skouknout v reale,CB je podle me osklivka a neharmonicky sladena moto), cena a znacka. Normalne by vyhrala GPZ,ktera je technicky snad ve vsem lepsi,ale rozhodly emoce. Za hlavni nedostaky myho bajku povazuju sedlo (pro spolujezdce), tlumice (prilis mekke), brzdy (predni kotouc me moc zklamal, zkusim jeste vymenit brzdovku a desticky, odmasteni kotouce nepomohlo, od bubnu logicky nelze cekaz zazraky), uzka seriova riditka (fakt pro mimina) a hoodne drahy dily (i na pomery japonskych stroju).
Tak dobre kup a hlavne neplas, v soucasne dobe je fakt z ceho vybirat *yes* . Ja uz taky pomalu premyslim o upgradu, za posledni mesic uz sem u ctvrte varianty :)
3 reakcí na tento příspěvek 500 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 ccm
Takže výkonově pětistovky v pořadí GS,ER-5,CB,GPZ(44kW).
to záleží na co ji budeš mít - pokud budeš jezdit sám a čas od času někoho svezeš, tak ti 5kilo bude stačit. Pokud se chceš věnovat víc cestovatelské činnosti, tak bych do nich nešel a raději do staršího bandita, ZR7,XJ......samozřejmě podle toho na co máš papíry..... *yes*