paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 2T
 
26.7.2009 v 17:58
Zdravím lidi, chtěl jsem se zeptat jaké máte zjušenosti s 2T motocykly po GO. Jestli je dobrý mít mašinu po GO či ne, zkrátka bych chtěl poprosit o co možná nejvíc informací. Předem díky moc.

2T

26.7.2009 v 18:04 | Nahoru | #1
proc by nemelo byt dobre mit masinu po go?radsi budes litat na vylitane mrdce?
jestli nevis nic o go tak si to skus najit tady

2T

26.7.2009 v 18:04 | Nahoru | #2
však co se ti na tom nezdá? nechtěl bys snad v podstatě nové motor?

2T

26.7.2009 v 19:10 | Nahoru | #3
GO znamená Generální Oprava motoru. Už chápeš?

2 reakcí na tento příspěvek 2T

26.7.2009 v 19:12 | Nahoru | #4
GO u 2t se dělí na hořejšek(píst válec) a spodek(klika). To je v motoru to ejdůležitější. Takže generální!

(reakce na) 2T

26.7.2009 v 19:19 | Nahoru | #5

Field-RaDeoon>GO u 2t se dělí na hořejšek(píst válec) a spodek(klika). To je v motoru to ejdůležitější. Takže generální!



Jak se to dělí prosím Tě? jako Motor : Oprava = Hořejšek a spodek?

K Tématu: GO - prostě oprava (většinou výměna starých částí za nové (někdy může být repas)
celeho motoru... Vždy chtěj doložit nějakým dokladem nebo servisní knížkou!

pak máš ještě SO, což jsou střední opravy.. Většinou výměna jen jednoho nebo pár dílu (např. klika, apod.)

JE taky rozdíl mezi GO motoru a GO motorky (sem patří i ložiska, vydlice, gufera, apod. )

Pro rejpali> Většina čerpána z učebnice pro automechaniky 1. ročník

Naposledy editováno 26.07.2009 19:19:36

1 reakcí na tento příspěvek 2T

26.7.2009 v 19:35 | Nahoru | #6
copak kamo chces litat na necem jinem?
budes v Sobulkach za tejden? zebych se stavil a jelibychom se projet
jsem v IT ted
roberto.cz> Zdarec, jasny budu, snad bude i novy stroj. No asi jsem se uplne zblaznil, ale chci si vyzkouset nejakej ten sport, tak se koukam po Mitech. Tady jsem se s dovolenim na neco zeptal a uz jsu za curaka

2T

26.7.2009 v 21:44 | Nahoru | #8
no vetšinou je GO po KO

(reakce na) 2T

26.7.2009 v 22:07 | Nahoru | #9
Kožak.> klidně se pté, pokud to nebudou blbosti

Kožak.>roberto.cz> Zdarec, jasny budu, snad bude i novy stroj. No asi jsem se uplne zblaznil, ale chci si vyzkouset nejakej ten sport, tak se koukam po Mitech. Tady jsem se s dovolenim na neco zeptal a uz jsu za curaka



Ani nevíš, jak moc Ti rozumim...

Mito je určitě dobrá volba, na dvácu jede víc než perfektně Ale zvážil bych ještě RS nebo NSR

A co se týče GO, je úplně jedno jestli koupíš motorku před nebo GO, do inzerátu Ti napíše každej, že je motorka po GO, ale skutečně po GO bude tak cca < 5%

Naposledy editováno 28.07.2009 08:56:38

(reakce na) 2T

31.7.2009 v 01:01 | Nahoru | #11
dabel.v.kravate> RS jsem zvažoval, ale Mito s designem Ducati pro me vitezi a NSR mi neda to ted spat, ale je taková míň sportovní a né tak nabušená.Teďka jsem jezdil na Marauderovi což je 7,5 kw, proto bych si chtěl vyzkoušet něco sportovního a svižnějšího, abych se mohl na motorce naučit další věci.

2T

31.7.2009 v 22:32 | Nahoru | #12
No zkus se podivat treba na dily teda pokud nejsi nejak vic zamozny ono mozna na ty italy bude drahsi servis nez u toho japoncika...

(reakce na) 2T

31.7.2009 v 22:58 | Nahoru | #13

Field-RaDeoon>GO u 2t se dělí na hořejšek(píst válec) a spodek(klika). To je v motoru to ejdůležitější. Takže generální!


A ty seš frajere horňák nebo dolňák?
Jinak opravy u 2T se hlavně dělí na to co JE POTŘEBA a co NENÍ POTŘEBA vyměnit

2T

3.8.2009 v 17:12 | Nahoru | #14
..

Naposledy editováno 03.08.2009 17:15:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist