XT600 http://anuch.com/im...5/photos/photo7.html odrenej predni stitek ,rozbity sklicko na blinkru ,rozbitej tachomer .
Stitek sel vybrousit a nastrikat -200korun za barvu,sklicko 180kc ,tachometr novej 3500 - sehnal sem starsi a funkcni za 1500 - skoda necelejch 2000kcs.
XT660R - http://www.anuch.com/XT660/index.html rozbitej predni stit za 4000, zrcatko za 1000 , stit za 450 + tachometr za 12000kc!
Celkova skoda podle cen zjistenych v yamaze pres 17000
Jo jak rikam porad zlaty stary XT :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
tak to by byla cena mezi 4 -5 tis. Kouzelna je cena toho digitalu , kdyz sem mu rikal ze analogovej na Xt stoji novej 3500 tak me odpovedel- tak to je pohoda ,digital musi bejt levnejsi
Jo zapomel sem to nejdulezitejsi , nedal by se nekde sehnat ten dig tachometr na XT660R ?? Neni nejaka firma co vozi nejaky starsi nahradni dily nebo jestli se tim nekdo zabejva?
2 reakcí na tento příspěvek Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
www.drzaci.websnadno.cz
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
www.drzaci.websnadno.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
jo kdyby se nekde nasla tahle terenka nejeta nebo jen malo tak bych nevahal ani vterinu
1 reakcí na tento příspěvek Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
www.drzaci.websnadno.cz
Jinak nové XT660 je pro mě velkým zklamáním *no* Je to hodně "sračkovej" stroj, sorry pro ty co se jim XT660 líbí, ale to byste pochopily jen po vystřídání několika XT a TT... a pak splácají tuhle novou mrchu, už to není ono... zlaté staré dobré XTko *yes* Vůbec tu novou hrůzu neměli pouštět do světa *no*
Teď momentálně mám dilema, co pořídím, jestli znovu TT600R.. nebo zda se vrátím k XT600E. Obojí je supr... a tak nějak mě láká na to hodit SM kola :) Každopádně...číhám čekám... :)
1 reakcí na tento příspěvek Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
No 62 mam najeto , zatim sem mel stesti jen vymena oleje ,filtru , za celou dobu jen 2x stelovani ventilu (kazdejch 10.000 jen premereni merkama) . jak skoncila zaruka tak sem presel s vymenama oleje na 8- 10.000 km a olej pri vymene je jeste porad cervenej tak to asi staci ,olej to zatim nezere max litr na tech 10t
Zatim zadna porucha- krome 3 vypaleny zarovicky v tachometru a jedna hlavni zarovka , a ted me prestal merit tachometr tak sem rozebral nahon a trochu tam prihnul to kolecko a zase funguje . Jedina zavada je ze me reznou svody ,strikam je kazdej rok ale je to marny , zacinam premejslet ze koupim nerezovy ale sem docela lakomej davat za ne 200€
posledni dobou kdyz nastartuju a je to studeny tak v hlave malinko chrasti ale asi po 10 minutach se to uklidni - co to muze bejt?
pokud nebudu mit zadny vaznejsi zavady tak zatim menit nebudu ,premejslim ze asi nekdy na podzim koupim v Nemecku jeste jedno XT tak 2002, daj se sehnat zatim jeste v dobrym stavu kolem 3000€ abych mel na cem jezdit kdyby tohle kleklo ,protoze dneska se uz zadna poradna motorka nedela jen samy vodou chlazeny jebky.No uvidim jak to bude pristi rok fungovat ... Kdyby se me podarilo najet bez oprav a investic tech 100tisic tak bych byl uplne spokojenej -tak snad budu mit stesti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
Jinak na mobile.de nebo kde jsem to nedávno viděl, bylo XT600E a najeto jen 2500km :P Když chceš, tak seženeš, vždycky to je jen otázka času, ale i kdyb měla najeto 15000km, tak je to v pohodě.... *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
www.drzaci.websnadno.cz
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
Mám taky celkem dost zkušeností s XT, tak ti napíšu co vadí konkrétně mě na novém XT:
Takže, začnu designem - je příšernej, opravdu hnus pro mě.
Svody výfuků pod motorem - nedokážu si s tímto strojem představit náročnější výlet někam do přírody, hodněkrát sme s podvozkem s kámošema vysely na kdejakým šplaku, pařezu a tak dále, z 99% by nové XT a ty jeho supr svody pod motorem nepřežily tyto výlety. u starýho dobrýho Xt, když nastala takováhle nějaká krizová situace, tak sme se maximálně přes tu káldu přehoupli, opřelo se to o spodek, a jelo se dál... *yes* u nového XT tohle opravdu nehrozí *no*
Vodou chlazenej motor - to samé - nedokážu si představit, že se prodírám lesem, někde na výletě kde to neznám, hledám cestu, a jak už to tak bývá, kolikrát není jiná možnost a člověk se musí doslova prodrat mezi kořenama, popadanými stromy, samá větěv... a když vidím u nového XT tu krásnou hadici s vodou co vede od motoru - čerpadla, tak ta by 100% nepřežila šlehání od větví, byla by to jen otázka času něž by se něco urvalo! *no*
Najezdily sme s kámošema hodně po výletech na starých dobrých XTkách, a moc dobře vím, tohle nový XT by nepřežilo *no* Kdo jezdí nebo jezdíval podobně, dá mi určitě za pravdu.. a ještě se musím zmínit o těch svodech, ty by opravdu nepřežili jediný náš výlet, když zavzpomínám do minulosti..
Další věc - přístrojovka -budíky - je to fakt děs,ja kmohli dát na enduro takovej SHIT!! Kam se poděli starý dobrý analogový budíky..makali věčně!! A tohle?už jen z pohledu se mi dělá z toho zle, design příšernej!
Plasty: nevím jak na to mje nové XT s plastama, ale taky mě nijak extra nenadchli, mám z nich špatný pocit, i vzhledově se mi nelíbí :|
Výkon a podvozek : zas tolik bych netvrdil že má lepší podvozek a výkon.. pro mě to je horší, větší hmotnost, a maximálka u nového XT?V podstatě stejná jako u starýho XT, a jestli maximálku dosáhnu o pár vteřin déle, to u mě nehraje roli. S tím podvozkem, nevím který starý XT srovnáváš, dejme tomu že třeba XT600E (3TB) no nevim, buď jsou na stejné úrovni nebo bude novější XT660 o malinko lepší, ale to stejně nepoznám, zase bude víc neohrabaný nový XT, a když to porovnám se starým XT600 model 2KF, tak na to nemá podvozkově nové XT ani náhodou... už jen ty zdvihy mluví za své, předek se nechá dofukovat, ladit dle libosti, zadní centrála velký zdvih, a tak dále, a výkonově jelo hodně dobře! Dle mého názoru to bylo nej XT co se vyrobilo! *yes*
To je asi tak prozatím vše, co mi vadí, a ještě jednou dodám, jsou to jen "moje problémy" ostatní to můžou vidět jinak a nové XT660 kdekomu může vyhovovat *yes* ale mě ne *no*
Samozřejmě může někdo namítnout, že stejně jezdí jenom po silnici tak mu svody a kdesi cosi nevadí... ale tak nebo tak, je to Enduro a podle toho to má taky vypadat! někdo si nový XT660 koupí..bude jezdit jen po silnici, někdo si nový XT660 koupí třeba s tím, že bude chtít podnikat náročnější cestování do přírody, poznávat neznámé...(viz třeba HTB) a tam pak hodně pohoří *no*
Jinak životnost motoru bych asi zatím neřešil, nevím jak na tom nové XT bude, ani nevím, jestli má nikasil či litinovou vložku, což se pak taky odrazí na výsledné ceně GO. u starýho XT se udělá výbrus, nový píst a jede se dál, čím dál víc mi připadá, že motorky se už nedělají aby tu byly na věky jako XR, TT, XT, DR, XL... ale aby s tím majitel odjezdil něco, a pak sbohem.. zkrátka spotřebák...
Lidi jsou to jen moje názory, nikomu to nevnucuju, ale takhle to prostě vidím, páč jsem obyčejnej člověk, a chci obyčejnou nenáročnou spolehlivou motorku... :| A tím pro mě je staré dobré XT600 nebo TT600..
Jo máš docela dobrý názor a určitě z tebe mluví zkušenosti, někdo může oponovat tím, že si nandá na XT 660 padáky a kryt na svody a vodní pumpa je zachráněná...Mě taktéž připadá nové XT víc načinčané, zranitelné, více elektriky, samá hadička. A to je bohužel dnešní trend.
Nedovolil bych si tvrdit, že je méně kvalitní, nebo z ošizených materiálů..to jistě ne...připadá mi víc na silnici, než na skákání přes pařezy...na ty může leckdo namítnout, že je krosový speciál. On si na to stejně udělá každý vlastní názor, rozhodně každému vyhovuje něco jiného..ale jisté je, že kvalitní, nenáročné a jednoduché motorky v této kategorii se už nedělají. Není to záměr a cíl výrobce?...nicméně ať si každý koupí to..co se mu líbí a co mu vyhovuje víc.. :) *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
V terénu máš absolutní pravdu,jezdíme převážně v terénu,blbnout na doupov,enduro tratě ale i motokrosové tratě a tady by mohlo být s novou 660 zle,ale jak psal Fido doplňky by mohly být v tomto řešením.Svody jsou nepraktické ale dekl bud origo nebo touratech to spraví Sice snížíš svět.výšku ale po plechu se po kořenech svezeš.Doba jde kupředu takže digitální budík už je i na ostrém enduru WR 450.Chladič a pumpa jsou blbě chráněný to ano *no* ,ale chladič člověk musí brát člověk jako + a ne jako -,mě osobně v létě v náročném terénu starý XT při přehřátí chcípá,nechce naskočit atd.,atd.Životnost a spolehlivost se teprve ukáže ale já osobně neznám ani jsem se zatím nikde nedočetl že by tahle motorka někomu někdy někde vypověděla službu.
jako jsi psal ty je to jen můj názor a nevnucu ju ho jen se bavím jestli jít do nového XT660R a nebo zůstat u prověřeného XT a čekat na nějakou novinku od Yamahy....................Jean
www.drzaci.websnadno.cz
1 reakcí na tento příspěvek Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
novy XT nema oproti starymu -
-placacky na rukou
-otackomer
-ohejbaci radicku
-ohejbaci brzdu
-ochrana spodku motoru -ta sice na mojim nic moc ale aspon neco a neprekazej tam svody
-vypicenou pumpu a spoustu hadic kolem
-stojanek z materialu co se ohejba - viz www.anuch.com - 2005 druha ukrajina
-gumovy stupacky -neco na zpusob cestaku
-mozna si jeste na neco vzpomenu
-sice to sou veci ktery se daj dokoupit ale uz sou to zase oproti starymu penize navic ,takze kdyz se to napocita (jen kryt po motor chtej pres 3000) tak to zase tak levny neni .
S tim eze je to osizeny sem myslel to ze se tam setrilo dost na materialech , stary a novy XT sou stejne tezky podle tabulek +- asi 2kg , a kdyz se kouknu tak novy ma navic chladic ,vodni pumpu, trochu vetsi motor a jeden vejfuk navic nekde to museli vzit , mozna prave na tom stojanku a podobne , jeste sem si vsimnul ze treba drzak stupacek je z polovicniho materialu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
jeankonig ... s tim prehrivanim nevim , zatim se me to jeste nestalo ,pokazdy motorka vydrzela vic nez ja , nez sem ji stacil prehrat tak sem byl unavenej a musel sem zastavit
s tou rychlosti se me to taky nezda , kdyz sem mel jeste 07 a jezdil bez kufru tak sem to testoval a vlnilo se to az tak pri 150 km/h , vetsi problem byl v naporu vzduchu kterej me rval z motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
Jinak nediskutuju tady že bych tuto motorku hanil,ba naopak beru ji jako motorku která mě oslovila ze všech motorek nejvíce a že jsem jich neměl málo,jen přichází čas výmněny tak hledám,hledám,hledám............XT 660 R je moje další volba (možná ale po pár diskuzích nebude)Jean
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
Toto vlnění je převážně u všech jednoválcových endur. Hodně si na to stěžují i u KTM.
Po výměně předního řetězového kolečka, dal jsem o zub míň, se vše změnilo. Těď už se nebojím jezdit na plný plyn. Vlnění z 90% ustálo a na kafe při jízdě si už ani nevzpomenu. Prostě si tu rychlost užívám. I když mě nějaká nerovnost na vozovce rozhodí, bez ubrání plynu se to samo srovná.
Proto se domnívám, že tohle nepříjemné vlnění vychází z motoru.
Jednoválcový motor a otáčky motoru, budou mít na toto vlnění velký vliv.
Je to jako u dostihového koně, když běží a najednou začne skákat.
Tak tohle je má zkušenost za kterou bych dal ruku do ohně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
Pod zmiňované vlnění kolem 120ti se tady podepíšu...když se přidá boční vítr při 140ti...mám staženej zadek jak špendlíkovou hlavičku
1 reakcí na tento příspěvek Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
a detaily sou dulezity - protoze dokonalost se sklada z detailu