paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Polozeni XT600E a XT660R - porovnani
 
21.12.2006 v 17:56
tady se muze te kouknout jak to vypada kdyz lehne stary a novy XT , obe padly pri rychlosti 50 - 60km/h .
XT600 http://anuch.com/im...5/photos/photo7.html odrenej predni stitek ,rozbity sklicko na blinkru ,rozbitej tachomer .
Stitek sel vybrousit a nastrikat -200korun za barvu,sklicko 180kc ,tachometr novej 3500 - sehnal sem starsi a funkcni za 1500 - skoda necelejch 2000kcs.

XT660R - http://www.anuch.com/XT660/index.html rozbitej predni stit za 4000, zrcatko za 1000 , stit za 450 + tachometr za 12000kc!
Celkova skoda podle cen zjistenych v yamaze pres 17000
Jo jak rikam porad zlaty stary XT :thmubup:
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

21.12.2006 v 18:53 | Nahoru | #1
HTB>Možná by to chtělo porovnat porovnatelné, takže i u starého vycházet z cen offic Yamaha :cool:

(reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

21.12.2006 v 19:02 | Nahoru | #2
Dingo>
tak to by byla cena mezi 4 -5 tis. Kouzelna je cena toho digitalu , kdyz sem mu rikal ze analogovej na Xt stoji novej 3500 tak me odpovedel- tak to je pohoda ,digital musi bejt levnejsi
Jo zapomel sem to nejdulezitejsi , nedal by se nekde sehnat ten dig tachometr na XT660R ?? Neni nejaka firma co vozi nejaky starsi nahradni dily nebo jestli se tim nekdo zabejva?

2 reakcí na tento příspěvek Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

23.12.2006 v 11:28 | Nahoru | #3
Porovnání při pádu je zajímavé ale co raději nepadat? :lol: Pravda je že moje starý XT leželo už mockrát,musím ale zaklepat jen drobnosti to odskákaly.Uvažuju hodně o nový 660R ale doznala by hodně úprav,aby mne nadchla ještě více ale těch doplňků se zase tolik nedělá.Doufám že letošní sezona je na starém dobrém XT poslední.Jean

www.drzaci.websnadno.cz

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

23.12.2006 v 18:52 | Nahoru | #4
jeankonig> padani se nevyhnes , ja mam najeto 62t km spadnul sem asi 20x z toho 2x v rychlosti 50- 60km.h - zatim jen par odrenejch plastu a 4x sklicko na blinkrech , tenhle co ma to novy XT660 spadnul za 10t km 2x a poprve jedna zlomena packa a podruhy tahle vanocni nadilka :puke:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

23.12.2006 v 18:52 | Nahoru | #5
jeankonig>v tvojem případě sis víc škod na motorce udělal ortézou než pády :lol: :lol: *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

23.12.2006 v 20:22 | Nahoru | #6
HTB>Tak nějak máš pravdu ale zasním se malinko a dokážu si představit 660R se slušnejma padákama,polisporty,krytem pod motor,vyšší štítek,mřížka na světle,ochrana chladiče, a dálší drobnosti aby člověk minimalizoval škody při pádu.Neznám dobře tuhle motorku,ale je to přesně to co mne nadchlo od Yamahy.Cena vs design vs výkon.Nevím no...... :rolleyes: Jean

www.drzaci.websnadno.cz

(reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

23.12.2006 v 20:24 | Nahoru | #7
jerryc> :puke: a to my radíš že se nemám rozčilovat.na mně tady veřejně žaluješ a já nemůžu za to že jsem jezdil závody v motokrosu a jsem v tom dobrej :lol: :lol: :lol: Jean

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

23.12.2006 v 21:21 | Nahoru | #8
jeankonig> no me se nejvic libi http://tt600r.wz.cz/HistorieXT.htm XT terene z roku 1985 - 90 , pak uz to jde jen od deseti k peti , jeste posledni rocnik co usel tak byl 2002 , to novy me dost xklamalo :(
jo kdyby se nekde nasla tahle terenka nejeta nebo jen malo tak bych nevahal ani vterinu

(reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

23.12.2006 v 21:59 | Nahoru | #9
HTB>koukal jsem na to je to hezká nostalgie,jak se říká poctivý materiály *yes* Bohužel čas nezastavíme a doba jde dopředu.Mám domluvený zapůjčení týhle motorky na víkend takže třeba mne to také zklame a budu čekat na nějakou novotu od Yamahy protože mně neříkej že žádnej japonec nebude sekundovat KTM a BMW ve velkých cestovních strojích,okolo obsahu 1000.Pro mne osobně je výkon nepodstatný ale krouták velkého bucharu bych si líbit dal :rolleyes: Jean

1 reakcí na tento příspěvek Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

23.12.2006 v 22:28 | Nahoru | #10
myslis XT660? tak si ji postav vedle tvojeho XT a porovnavej - uvidis ze se tam dost setrilo , pak napis - porovname nase nazory

(reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

24.12.2006 v 10:43 | Nahoru | #11
HTB>Koukal jsem na tvé cestopisy a vím že jí tvůj kámoš nebo spolucestovatel má,takže nějakou zkušenost s ní asi máš.Spolehlivost se projeví až za pár let pokud ne hned.To že se šetřilo je jasný protože cena nového kousku 159-179 podle toho kde a kdy je dost dobrá.Zatím vím jen to že podvozek je velice OK(kamarád z Mari moto ji testoval na Mosteckym okruhu verzi X ale to bude asi stejný a dost si to pochvaloval).Možná pokud okolnosti dovolý se stebou na kousku vaší cesty svezu a možná v té době budu už o nějakou osobní zkušenost moudřejší,takže pak bych mohl oponovat,zatím nemůžu.Jean

www.drzaci.websnadno.cz

(reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

27.12.2006 v 01:55 | Nahoru | #12
Zdarec HTB, jak tady čtu..ty už máš na tom svém XT600E nalítáno 62t.km???? *yes* To čučím :P Můžeš jen tak v rychlosti říct, jak na tom byl motor za celou tu dobu? Byla nějaká vážná porucha? Krom spotřebáku samozřejmě... ale jinak válec, píst? Zkrátka jezdíš pořád, jen bežná údržba a motor stále bez GO? :puke:

Jinak nové XT660 je pro mě velkým zklamáním *no* Je to hodně "sračkovej" stroj, sorry pro ty co se jim XT660 líbí, ale to byste pochopily jen po vystřídání několika XT a TT... a pak splácají tuhle novou mrchu, už to není ono... zlaté staré dobré XTko *yes* Vůbec tu novou hrůzu neměli pouštět do světa *no*

Teď momentálně mám dilema, co pořídím, jestli znovu TT600R.. nebo zda se vrátím k XT600E. Obojí je supr... a tak nějak mě láká na to hodit SM kola :) Každopádně...číhám čekám... :)

1 reakcí na tento příspěvek Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

27.12.2006 v 02:30 | Nahoru | #13
jo pro me 660 taky velky zklamani , ale abych ho jen nehanil tak sem nasel na nem oproti 600e dva + ... ma lepsi spotrebu a lepsi zvuk ,oproti asi 20 -

No 62 mam najeto , zatim sem mel stesti jen vymena oleje ,filtru , za celou dobu jen 2x stelovani ventilu (kazdejch 10.000 jen premereni merkama) . jak skoncila zaruka tak sem presel s vymenama oleje na 8- 10.000 km a olej pri vymene je jeste porad cervenej tak to asi staci ,olej to zatim nezere max litr na tech 10t
Zatim zadna porucha- krome 3 vypaleny zarovicky v tachometru a jedna hlavni zarovka , a ted me prestal merit tachometr tak sem rozebral nahon a trochu tam prihnul to kolecko a zase funguje . Jedina zavada je ze me reznou svody ,strikam je kazdej rok ale je to marny , zacinam premejslet ze koupim nerezovy ale sem docela lakomej davat za ne 200€

posledni dobou kdyz nastartuju a je to studeny tak v hlave malinko chrasti ale asi po 10 minutach se to uklidni - co to muze bejt?
pokud nebudu mit zadny vaznejsi zavady tak zatim menit nebudu ,premejslim ze asi nekdy na podzim koupim v Nemecku jeste jedno XT tak 2002, daj se sehnat zatim jeste v dobrym stavu kolem 3000€ abych mel na cem jezdit kdyby tohle kleklo ,protoze dneska se uz zadna poradna motorka nedela jen samy vodou chlazeny jebky.No uvidim jak to bude pristi rok fungovat ... Kdyby se me podarilo najet bez oprav a investic tech 100tisic tak bych byl uplne spokojenej -tak snad budu mit stesti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

27.12.2006 v 11:30 | Nahoru | #14
HTB> jj maš pravdu, vodou chlazený jebky... jinak ty XTka se dají sehnat z Německa v supr stavu, zrovna na takový já čekám nebo na TTko, jedno z toho, a co je ještě suprovější, že se dá sehnat stroj kterej má najeto okolo 5-8t.km.... takže zas na hodně dlouho bys měl vystaráno :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

27.12.2006 v 12:58 | Nahoru | #15
MaraTT-R>5-8 sem nevidel ale 15 jo , mozna kdybych mel vic penez tak bych vzal i 2 ,pak bych mel mozna vystarano do duchodu :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

27.12.2006 v 13:41 | Nahoru | #16
HTB> V čechách je teď na prodej XT600E, krásný stav...najeto necelých 9t.km :thmubup: přemýšlím o ní...je jak nová - prostě novota, rok 99.... *yes*

Jinak na mobile.de nebo kde jsem to nedávno viděl, bylo XT600E a najeto jen 2500km :P Když chceš, tak seženeš, vždycky to je jen otázka času, ale i kdyb měla najeto 15000km, tak je to v pohodě.... *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

27.12.2006 v 14:19 | Nahoru | #17
Musím hoši reagovat,myslím že jsem vystřídal dost XT na to že vím že tahle motorka je vděčná a spolehlivá,nebudu hanit žádnou jinou protože zkušenosti s jinejma jednoválama nemám (krom zkušeností ze svého okolí).Měl jsem zánovní Afriku ale to je o něčem jinném to se nedá srovnávat.vím že to tady padlo snad tisíckrát ale ještě jedno a konkrétně prosím řekněte mně v čem je 660 horší? Chápu že cena nové je docela nízko takže se to projevilo na kvalitě některejch komponentů,ale ptám se co konkrétního je špatně?Zkuste někdo naznačit a můžeme porovnávat se starým Xt.Začnu třeba já,rozhodně lepší podvozek a vyšší výkon.Oponujte,díky.Jean

www.drzaci.websnadno.cz

Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

27.12.2006 v 15:06 | Nahoru | #18
Hele a ma nove XT už takove ty nove plasty, co se jen prohnou, nebo ještě klasicke tvrde?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

27.12.2006 v 15:38 | Nahoru | #19
jerycc>
Mám taky celkem dost zkušeností s XT, tak ti napíšu co vadí konkrétně mě na novém XT:

Takže, začnu designem - je příšernej, opravdu hnus pro mě.

Svody výfuků pod motorem - nedokážu si s tímto strojem představit náročnější výlet někam do přírody, hodněkrát sme s podvozkem s kámošema vysely na kdejakým šplaku, pařezu a tak dále, z 99% by nové XT a ty jeho supr svody pod motorem nepřežily tyto výlety. u starýho dobrýho Xt, když nastala takováhle nějaká krizová situace, tak sme se maximálně přes tu káldu přehoupli, opřelo se to o spodek, a jelo se dál... *yes* u nového XT tohle opravdu nehrozí *no*

Vodou chlazenej motor - to samé - nedokážu si představit, že se prodírám lesem, někde na výletě kde to neznám, hledám cestu, a jak už to tak bývá, kolikrát není jiná možnost a člověk se musí doslova prodrat mezi kořenama, popadanými stromy, samá větěv... a když vidím u nového XT tu krásnou hadici s vodou co vede od motoru - čerpadla, tak ta by 100% nepřežila šlehání od větví, byla by to jen otázka času něž by se něco urvalo! *no*
Najezdily sme s kámošema hodně po výletech na starých dobrých XTkách, a moc dobře vím, tohle nový XT by nepřežilo *no* Kdo jezdí nebo jezdíval podobně, dá mi určitě za pravdu.. a ještě se musím zmínit o těch svodech, ty by opravdu nepřežili jediný náš výlet, když zavzpomínám do minulosti..

Další věc - přístrojovka -budíky - je to fakt děs,ja kmohli dát na enduro takovej SHIT!! Kam se poděli starý dobrý analogový budíky..makali věčně!! A tohle?už jen z pohledu se mi dělá z toho zle, design příšernej!

Plasty: nevím jak na to mje nové XT s plastama, ale taky mě nijak extra nenadchli, mám z nich špatný pocit, i vzhledově se mi nelíbí :|

Výkon a podvozek : zas tolik bych netvrdil že má lepší podvozek a výkon.. pro mě to je horší, větší hmotnost, a maximálka u nového XT?V podstatě stejná jako u starýho XT, a jestli maximálku dosáhnu o pár vteřin déle, to u mě nehraje roli. S tím podvozkem, nevím který starý XT srovnáváš, dejme tomu že třeba XT600E (3TB) no nevim, buď jsou na stejné úrovni nebo bude novější XT660 o malinko lepší, ale to stejně nepoznám, zase bude víc neohrabaný nový XT, a když to porovnám se starým XT600 model 2KF, tak na to nemá podvozkově nové XT ani náhodou... už jen ty zdvihy mluví za své, předek se nechá dofukovat, ladit dle libosti, zadní centrála velký zdvih, a tak dále, a výkonově jelo hodně dobře! Dle mého názoru to bylo nej XT co se vyrobilo! *yes*

To je asi tak prozatím vše, co mi vadí, a ještě jednou dodám, jsou to jen "moje problémy" ostatní to můžou vidět jinak a nové XT660 kdekomu může vyhovovat *yes* ale mě ne *no*

Samozřejmě může někdo namítnout, že stejně jezdí jenom po silnici tak mu svody a kdesi cosi nevadí... ale tak nebo tak, je to Enduro a podle toho to má taky vypadat! někdo si nový XT660 koupí..bude jezdit jen po silnici, někdo si nový XT660 koupí třeba s tím, že bude chtít podnikat náročnější cestování do přírody, poznávat neznámé...(viz třeba HTB) a tam pak hodně pohoří *no*


Jinak životnost motoru bych asi zatím neřešil, nevím jak na tom nové XT bude, ani nevím, jestli má nikasil či litinovou vložku, což se pak taky odrazí na výsledné ceně GO. u starýho XT se udělá výbrus, nový píst a jede se dál, čím dál víc mi připadá, že motorky se už nedělají aby tu byly na věky jako XR, TT, XT, DR, XL... ale aby s tím majitel odjezdil něco, a pak sbohem.. zkrátka spotřebák...

Lidi jsou to jen moje názory, nikomu to nevnucuju, ale takhle to prostě vidím, páč jsem obyčejnej člověk, a chci obyčejnou nenáročnou spolehlivou motorku... :| A tím pro mě je staré dobré XT600 nebo TT600..

(reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

27.12.2006 v 18:04 | Nahoru | #20
MaraTT-R>

Jo máš docela dobrý názor a určitě z tebe mluví zkušenosti, někdo může oponovat tím, že si nandá na XT 660 padáky a kryt na svody a vodní pumpa je zachráněná...Mě taktéž připadá nové XT víc načinčané, zranitelné, více elektriky, samá hadička. A to je bohužel dnešní trend.
Nedovolil bych si tvrdit, že je méně kvalitní, nebo z ošizených materiálů..to jistě ne...připadá mi víc na silnici, než na skákání přes pařezy...na ty může leckdo namítnout, že je krosový speciál. On si na to stejně udělá každý vlastní názor, rozhodně každému vyhovuje něco jiného..ale jisté je, že kvalitní, nenáročné a jednoduché motorky v této kategorii se už nedělají. Není to záměr a cíl výrobce?...nicméně ať si každý koupí to..co se mu líbí a co mu vyhovuje víc.. :) *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

27.12.2006 v 19:56 | Nahoru | #21
MaraTT-R>Napsal jsi to sáhodlouze a poměrně rozumně.Design je věcí vkusu a názoru každého jednotlivce tam je jasné že se nikdy všichni neshodneme.Mě osobně se velice 660 hrozně líbí.Co se týče podvozku starého xt,nechci se po netu hádat ale staré xt se začíná při 110 malinko kroutit při 130 to začíná být taneček.Max./okolo 160-165 podle převodu a věcí na zvýšení výkonu ale to už je jízda podle ,me nesnesitelná a krátkodobá.U nového 660 (ježděno mojím kamarádem pro miramoto a testováno na okruhu v Mostě a verze X) je podvozek skvěle naladěnej úplně pohodová cestovka 130 a i při 150 se nechová podvozek nestabilně.Max.zhruba o 10 km vyšší ale ruku na srdce u těhle motorek snad nejde o maximálku.
V terénu máš absolutní pravdu,jezdíme převážně v terénu,blbnout na doupov,enduro tratě ale i motokrosové tratě a tady by mohlo být s novou 660 zle,ale jak psal Fido doplňky by mohly být v tomto řešením.Svody jsou nepraktické ale dekl bud origo nebo touratech to spraví Sice snížíš svět.výšku ale po plechu se po kořenech svezeš.Doba jde kupředu takže digitální budík už je i na ostrém enduru WR 450.Chladič a pumpa jsou blbě chráněný to ano *no* ,ale chladič člověk musí brát člověk jako + a ne jako -,mě osobně v létě v náročném terénu starý XT při přehřátí chcípá,nechce naskočit atd.,atd.Životnost a spolehlivost se teprve ukáže ale já osobně neznám ani jsem se zatím nikde nedočetl že by tahle motorka někomu někdy někde vypověděla službu.
jako jsi psal ty je to jen můj názor a nevnucu ju ho jen se bavím jestli jít do nového XT660R a nebo zůstat u prověřeného XT a čekat na nějakou novinku od Yamahy....................Jean
www.drzaci.websnadno.cz

1 reakcí na tento příspěvek Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

27.12.2006 v 20:27 | Nahoru | #22
jeste bych doplnil z vlastnich zkusenostiu - stary XT ma mekky platy ktery se ohnou , ja to mam sedreny jak svine a krome jedny (2cm) praskliny to vydrzelo , novy Xt ma plasty tvrdy ktery se hned lamou
novy XT nema oproti starymu -
-placacky na rukou
-otackomer
-ohejbaci radicku
-ohejbaci brzdu
-ochrana spodku motoru -ta sice na mojim nic moc ale aspon neco a neprekazej tam svody
-vypicenou pumpu a spoustu hadic kolem
-stojanek z materialu co se ohejba - viz www.anuch.com - 2005 druha ukrajina
-gumovy stupacky -neco na zpusob cestaku
-mozna si jeste na neco vzpomenu
-sice to sou veci ktery se daj dokoupit ale uz sou to zase oproti starymu penize navic ,takze kdyz se to napocita (jen kryt po motor chtej pres 3000) tak to zase tak levny neni .
S tim eze je to osizeny sem myslel to ze se tam setrilo dost na materialech , stary a novy XT sou stejne tezky podle tabulek +- asi 2kg , a kdyz se kouknu tak novy ma navic chladic ,vodni pumpu, trochu vetsi motor a jeden vejfuk navic nekde to museli vzit , mozna prave na tom stojanku a podobne , jeste sem si vsimnul ze treba drzak stupacek je z polovicniho materialu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

27.12.2006 v 20:35 | Nahoru | #23
jeste sem treba zapomel u toho novy sou treba hezci zrcatka ale nevydrzej , ja mam levy seskrabany -pad sem na nej asi 20x z toho 2x ve 50km rychlosti a porad drzi , u toho novyho je z tvrdyho marialu a jinak tvarovany tak se ulomilo hned pri prvnim padu.


jeankonig ... s tim prehrivanim nevim , zatim se me to jeste nestalo ,pokazdy motorka vydrzela vic nez ja , nez sem ji stacil prehrat tak sem byl unavenej a musel sem zastavit
s tou rychlosti se me to taky nezda , kdyz sem mel jeste 07 a jezdil bez kufru tak sem to testoval a vlnilo se to az tak pri 150 km/h , vetsi problem byl v naporu vzduchu kterej me rval z motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

27.12.2006 v 21:23 | Nahoru | #24
HTB>Napsal jsi spoustu těch detailů který mně zajímaj a nad kterýma je potřeba se zamyslet,jsou to prkotiny ale jak říkáš něco stojej zadara nejsou.To vlnění no co k tomu říct.Máš najeto o hodně více než já tak asi posoudíš lépe,nebo i kluci co tyhle motorky maj,můj subjektivní pocit je že se to od cca 110 začíná polehku vlnět a při 130 zlehka tancuje(porovnovám pouze z motorkama na kterejch jsem jezdil nebo se svezl)Jde dost o gumy ted jezdím TKC 80 vzadu 130!!! nebo mitas 09,ale jak říkám je to mé třetí XT a tomuto pocitu se neubráním.Jsem taky unavenější než moje motorka v terénu,možná v ní je něco špatně,ale jak mile dám tři kola na trati zastavim tak na volnoběh chcípne,pak dlouho točí a ze standartních 1300-1500 otáček drkotá okolo 1000.a zase chcípne.Jak jedu tak je vše OK.
Jinak nediskutuju tady že bych tuto motorku hanil,ba naopak beru ji jako motorku která mě oslovila ze všech motorek nejvíce a že jsem jich neměl málo,jen přichází čas výmněny tak hledám,hledám,hledám............XT 660 R je moje další volba (možná ale po pár diskuzích nebude)Jean

(reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

27.12.2006 v 21:58 | Nahoru | #25
jeankonig>
hezká a upřímná reakce... *yes* třeba nakonec půjdeš do 2, nebo 4válu :shy:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

28.12.2006 v 11:30 | Nahoru | #26
Pánové co tady popisujete to vlnění u starých dobrých XTček při rychlostech nad 120km, tak z toho jsem měl také hrůzu. Hlavně při předjíždění nákladáků, kde navíc ještě působí boční vítr. Opravdu nezapomenutelné zážitky. V takové chvíli jsem se vždy těšil na čerstvé voňavé kafe a modlil se k pánu bohu abych to přežil.
Toto vlnění je převážně u všech jednoválcových endur. Hodně si na to stěžují i u KTM.
Po výměně předního řetězového kolečka, dal jsem o zub míň, se vše změnilo. Těď už se nebojím jezdit na plný plyn. Vlnění z 90% ustálo a na kafe při jízdě si už ani nevzpomenu. Prostě si tu rychlost užívám. I když mě nějaká nerovnost na vozovce rozhodí, bez ubrání plynu se to samo srovná.
Proto se domnívám, že tohle nepříjemné vlnění vychází z motoru.
Jednoválcový motor a otáčky motoru, budou mít na toto vlnění velký vliv.
Je to jako u dostihového koně, když běží a najednou začne skákat.
Tak tohle je má zkušenost za kterou bych dal ruku do ohně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

28.12.2006 v 11:46 | Nahoru | #27
Ládínek.>
Pod zmiňované vlnění kolem 120ti se tady podepíšu...když se přidá boční vítr při 140ti...mám staženej zadek jak špendlíkovou hlavičku

(reakce na) Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

28.12.2006 v 11:57 | Nahoru | #28
fido>já si myslím, že staženou mají všichni enduráci. Ale někteří se nepřiznaj.

1 reakcí na tento příspěvek Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

28.12.2006 v 12:15 | Nahoru | #29
no , ja tam mam ted 09 ,vepredu o zub mensi kolecko a kdyz tam hodim kufry tak mam maximalku na 90km_h , pri stovce se to roztancuje jak koza - ale me to nevadi, jezdim pomalu protoze mam casu dost :lol:

a detaily sou dulezity - protoze dokonalost se sklada z detailu

Polozeni XT600E a XT660R - porovnani

28.12.2006 v 12:19 | Nahoru | #30
HTB> ZNC...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist