Potrebuju trochu poradit. Dneska se mi stala takova vec, snad nekdo bude vedet jak postupovat. Koupil jsem pred nedavnem FZR 600 bez palivovyho cerpadla (motorka normalne jela, startovala...) tak jsem si sehnal cerpadylko s nejake jine udajne Yamahy, je trosku vetsi, ale vleze se Dnes jsem ho namontoval, vse zjevne fungovalo jak ma, ALE...
Ujel jsem par KM a najednou to nechtelo startovat, ani teple, ani studene, vytahl jsem svicky (NGK CR9E) a byly cely mokry, koukal jsem na jiskru a hazely to misto do urceneho mista jakoby do zavitu. Tak jsem je vycistil, dal odtrh 0.6 mm, otestoval (zase hazely jiskru kde maji) a nasrouboval je zpet. Motorka chytla temer hned, jenze jsem zase ujel par KM a co zastaveni, to horsi start az se zase uchcaly a situace se opakovala...
Otazka zni, kde je zakopany pes, kdyz pred montazi cerpadla to nedelalo, myslel jsem, ze do toho to cerpadlo tlaci moc benzinu a karburator si nezastavi pritok, tak jsem skousel profouknout hadicku a nesla, takze pri plnym karburatoru to zjevne tesni dobre, taky jsem skousel odpojit elektrinu od cerpadla at netlaci a taky nic.
Budu vdecnej za kazdou radu, popripade nejake tipy na serizeni smesi, jeste jsem to nedelal, ale tak ucim se rychle, musim, na servis neni Jinak uvazuju o vymene svicek za Brisky A10S...
Jsem zvedavy na Vase tipy a rady, zatim diky vsem panove a damy
Odpočítej si kolik mají otáček šroubky volnoběžné směsi a porovnej to z manuálem.
Taky zkontroluj výšku hladin, jo a taky zkontroluj funkci sytiče, zda nezůstává nějak nedovřený. Hodně štěstí
Naposledy editováno 18.07.2009 08:49:14
CR9E mají mít ideální odtrh 0,7 -0,8 mm
Pokud to bude dělat stále, hledal bych holt něco v karbcích... repase-vyčištění (ale to bych udělal stejně už, když budou venku), tim to ale nejspíš nebude. Máš vekšeré hadice správně napojeny? Nevim,zda tahle motorka má podtlakový kohout... prostě bych pak hledal dál,ale zkus nejdřív filtr - bohatost - kontrola.
Jinak se jedna o moto Yamaha FZR 600 rv. 1991 cca. 70KW
Co se tyce toho filtru, kluk od kteryho jsem to kupoval tam mel na kazdym karburatoru zvlast filtr, zjevne po domacku delanej, ale snazil se. Byl papirovy konstrukce, jakoby zvetsenej palivovej filtr. Ja jsem tam dal original tudiz me napada, zda nahodou i netryskoval karbce, snad ne... Zajimave, ze to dela od montaze toho cerpadla.
Jinak jak se da zkontrolovat bohatost smesi jak pises MM-art? Ohledne te smesi bych to potreboval trochu vice tady s vama rozebrat, do dob Yamahy jsem se hrabal tak v Jawe 350/640 Nechtel bych neco spatne nastavit at neupalim pisty, nebo podobne blbosti, nahradni by byly, ale kdo to bude zase rozebirat a hlavne se nechci zabit kluci
Stacil by nejakej navod na netu, nebo par tipu od Vas, zbytek budu cerpat ze servisni prirucky co se tyce nastaveni apod., ale hodi se par rad a tipu k ulehceni prace a hlavne kvuli bezpecnosti finalniho dila
Zatim diky moc vsem za uvedene rady. Jednostopym zdar, at vam jezdi bez nehod
Bohatost: vyndat baterii karburátorů celou a někde zespod blíže k motoru bude na každém karbci zapuštěný malý šroubek.... nasaď odpovídající šroubovák a začni ZAŠROUBOVÁVAT (to je doprava), přičemž důkladně počítej otáčky ( po půlotáčce třeba) ... dostaneš se na nějaké číslo, třeba 2,0 nebo 2,5 2,75 ... prostě každá čtvrt otáčka je důležitá.. Pak si otevři tedy manual a stejnym způsobem začni povolovat - VYŠROUBOVÁVAT na danou hodnotu v manualu.
Dělej si poznámky, kolik tam bylo původně. Když je už budeš mít venku, tak je vyčisti a zkontorluj , zda se v tom nehrabyli i ohledně trysek - zda jsou tam original. Pokud nebudou, nic víc doma nevymyslíš. Bohužel. ... leda koupit originál vše,co se tam měnilo...a doufat,že to pojede,jak má...
Zkusim na netu vyhrabat nejakej obrazek tech karbecu a hodim sem odkaz, jestli to je teda ten sroubecek... Zatim
Co z toho jsou ty spravne sroubky? Ty zakrouzkovane, nebo ty vedle do vedou do plovakovky jakoby ze sikma?
Jinak pokud dobre chapu postup, zasroubovat co pujde a pak na vsech povolit podle hodnoty udane v servisnim manualu pak uz jen skusit nastartovat a projet to, pokud to zase bude kuckat a nebude chytat, opet treba ochudit smes, je tak pane? Jinak pro jistotu, pritahovanim sroubku ubiram benal, nebo vzduch?
Je to proste divny, jen co budou nejaky penizky, koupim ty Brisky a uvidime, jinak to zacnu resit trochu vice, kamarad ma budiky na podtlaky a na tlaky snad taky od strejcka sezenu...
Ja si myslim, ze budou pricpany trysky, ale divne ze volnobeh drzi vcelku pekne, no kdyby mel jeste nekdo nejake napady, jen piste, doufam, ze se tento topic bude jeste nekomu hodit, je to tady docela pekne rozepsany
Tak jo, zatim tedy diky vsem...
Tedy karburatory jsem seridil na 2,75 otacky kazdy (tovarni nastaveni 3 otacky) a NGK jsem uplne odrovnal, vycistil jsem je, chytlo to hned, ale co start, tim horsi... Po desatym startu uz nechytla a sotva sla roztlacit a pak uz ani to ne... Do kopce katastrova, musel jsem ji tocit nad 3000 RPM, jinak strasne skubala a asi vynechavala
Koupi jsem ty nove svicky Brisk A10S a hodil je tam, stala 14 dni a chytla okamzite na 3/4 sytice... Snad prvni otoceni, ALE asi se uchcava porad, protoze to dela to co pred tim, hure chyta, co start, to delsi toceni, ale chytne, takze alepon tak...
Otazka zni, mam jeste ubrat smesi? Uvazuju jestli jeste nevymenim filtr, mam doma jeste jeden a ten ma jinou konstrukci, je takovy jednoduseji udelany... Nevim kterej tam ma byt original
Diky za navrhy panove, hezkej den...
1 reakcí na tento příspěvek Nejede a nepojede Rady na seřízení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede a nepojede Rady na seřízení...
Dnes jsem tedy zustal viset, tak svicky byly mokre a spinave... cerne... pripadaly mi jakoby mastne, karbon... Tezko popsat, pro predstavu... Jinak olej nezere, alespon to nejak nepozoruju.
Cerpadlo... Jeho parametry nevim, kazdopadne uz od pohledu ma vetsi telo, hlavne cast kde je membrana, privody do nej jsou take vetsi, cili podle me dava vice. Ten borec co mi to prodal tvrdil, ze to je z Yamahy R6, ja ho vyfotim a dnes vecer ho tady dam, alespon jak vypada namontovane, zitra pujde pod nuz, tak ho sem hodim cely...
Co se tyce toho zbytku, airbox je uz original, smes jsem snizil na 2.75 otacky (tovar 3 otacky) a v karburatorech jsem jeste nebyl... Jiz predem se chci zeptat radsi kde a kolik by me vysly trysky...
Takze zatim takhle pane Snazim se byt konkretni i pro ostatni, snad nekdo take vyuzije nas rozhovor
Naposledy editováno 12.08.2009 19:18:25
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Manuál FZR 600 R 1994-1995 Yamaha FZR 600 | Ostravak1111 | 4 | 16.2.2022 v 18:06 Ostravak1111 |
Broušení brzdových kotoučů Yamaha FZR 600 | Tikov | 15 | 3.5.2021 v 07:13 SvakoDc |
Fzr 600 na 25kw Yamaha FZR 600 | reNqy | 9 | 14.4.2020 v 19:25 klov |
Budíky originální za digitální Yamaha FZR 600 | Ride1 | 11 | 29.3.2020 v 11:26 Jarrinn |
Nestartuje:proč? Yamaha FZR 600 | SEZAK | 16 | 21.3.2020 v 17:46 zdenysrx6 |