bud si to nechas opravit treba v autorizovanem servise na fakturu a neuvidis ani korunu nebo
si to nechas udelat odpoctem,coz znamena,ze likvidator ti odhadne skodu,(dle odhadovanych hodin v aut.servise+mater.+lak)penize ti poslou na ucet a muzes si to opravit sam,s tim,ze to co usetris muzes investovat treba benzinu,hader...
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda Studenka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda Studenka
Jestli pojišťovákovi řekneš, že si to uděláš v servisu, tak do pojišťovny pouze servis odešle faktury a přes tebe nepůjde ani koruna. Zbavíš se možnosti něco ušetřit, pokud máš kamaráda se svářečkou a kleštěma.
EDIT: Koukám že jsem napsal to samý co ZuLa
Naposledy editováno 14.07.2009 12:41:54
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda Studenka
Jinak bacha ještě na jednu věc, a to jsou díly. Jestli máš moto např. 10 let starý a nový vidle budou stát, plácnu 5000,-, tak ti za ně nedaj víc jak 1500,-, páč ty tvoje byly 10 let starý.
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda Studenka
2 reakcí na tento příspěvek Nehoda Studenka
1) vyzdimes pojistovnu, nechas to opravit u kutila v garazi, neco z toho mozna vytriskas a budes mit doma zhuntovanou jebku
2) das to do Hondy, nechas vsechno opravit, vymenit (i poskrabany svetlo) a budes mit motorku zase jako novou
Alda>V podstate mas jen 2 moznosti.
1) vyzdimes pojistovnu, nechas to opravit u kutila v garazi, neco z toho mozna vytriskas a budes mit doma zhuntovanou jebku
2) das to do Hondy, nechas vsechno opravit, vymenit (i poskrabany svetlo) a budes mit motorku zase jako novou
LOL
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda Studenka
1. není to likvidace odpočtem,ale rozpočtem a likvidátor respektive technik pojišťovny to nedělá odhadem,ale podle údajů výrobce zjistí normohodiny,co jak dlouho trvá udělat. Můžeš na tom něco vydělat,když to dáš klepálovi z Horní Dolní,ale já bych radši měl motorku ve 100%ním stavu a ne žádný rovnaný vidle,ale to je každýho věc,jestli mu to za to stojí. Servis by měl postupovat podle zápisu technika pojišťovny. A poškozený díl,který jde na výměnu za nový ti zabaví,abys s tím dál nekšeftoval.
2.Pokud motorka spadne do amortizace,jako že na 99% tvoje ne,tak může být 30 a 50%,takže výpočty Xlukeho jsou úplně mimo.
3.to, jak odhadne škodu Policie nemá na nic vliv,důležitá je prohlídka technika a skutečná výše škody
4.pokud to nebude totální škoda,zjisti si smluvní servis pojišťovny,která ti to bude platit,pokud tedy má smluvního opravce na motorky.Pokud nemá,doporučuju autorizovaný servis,jak již bylo řečeno.
5.Jestli na to nemáš peníze,podepiš servisu plnou moc,pojišťovna pak pošle peníze přímo na servis,ale motorku ti zpravidla dřív nevydají,než dostanou potvrzení od pojišťovny,že to zaplatí tzv. krycí dopis,takže si zjisti,jak vypadá stav likvidace.
6.Motorka samozřejmě nesmí být opravována dokud ji neprohlídne pověřený člověk z pojišťovny
Tak hodně štěstí a pošli pojišťovně podklady hned,ať si letos ještě stihneš zajezdit
možná bych si tak popravil motorku kterou chcu najisto mít i dál, ne li na furt, a šlo by to (uměl bych to). ale cbr125 nemá nikdo nafurt, tudíž autorizovaný servis, jediná rozumná volba.
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda Studenka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda Studenka
....ale podle toho jak mi to vysvětlila přítelkyně (dávala první pomoc) tak jsem si nebyl tak jistý..... mimochodem nemáš náhodou její obal od spacáku co na něm ležel zraněný? nějak ho tam asi někde nechala....
Naposledy editováno 15.07.2009 15:56:06
2 reakcí na tento příspěvek Nehoda Studenka
Co měla ta ženská za pojišťovnu?