globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servis & Vysoke otacky
 
14.4.2007 v 13:36
Cau, motku mam GSX1100F 1993 a do 5000 otacek to slape jak po masle, ale od 5000 vejs to neni vono nechce se tomu moc do otacek (de to tak 2x mozna 3x pomalejs), prijde mi ze to vibruje a ma to rozhodne horsi zvuk (motor) Motka ma uz dost najeto 90k km a lehce prolina tesneni (vsecky). Tak jestli nekdo netusite cim by to mohlo cca bejt? Byl bych vdecnej za rady. Chcu to hodit do servisu na pretesneni a postelovani, doufam ze to tuhle neduhu odstrani.

Dal bych se chtel zeptat jestli nekdo muzete doporucit nakej servis v okoli Brna, premejslim o ISSA v Brne, pripadne motoman, je to tam OK?

1 reakcí na tento příspěvek Servis & Vysoke otacky

14.4.2007 v 13:38 | Nahoru | #1
ISSA nebrat jsou to fušeři *no*

1 reakcí na tento příspěvek Servis & Vysoke otacky

14.4.2007 v 21:33 | Nahoru | #2
NIc proti ISŠA ale kamarádovi vrátili motor po dvou měsících s tim, že na to nemaj čas.

1 reakcí na tento příspěvek Servis & Vysoke otacky

14.4.2007 v 21:49 | Nahoru | #3
Drakkisath>V jakém stavu máš vzducháč? Kolik to bere?

Radek Frank - Holubice. Ale asi toho bude mít taky dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis & Vysoke otacky

15.4.2007 v 08:41 | Nahoru | #4

Dolík .... píše: Drakkisath>V jakém stavu máš vzducháč? Kolik to bere?

Radek Frank - Holubice. Ale asi toho bude mít taky dost.


Bere to tak normalne bych rekl... Olej vubec (relativne) a benžo asi 6-7 na 100km, ale ten vzduchac je dobrej napad ten sem mel ted v planu vymenit, bo je po predchozim majiteli Dik za rady pripisuju si to do svyho seznamku nez na to zas zapomenu. :thmubup:

(reakce na) Servis & Vysoke otacky

15.4.2007 v 08:59 | Nahoru | #5

Drakkisath píše: [quote=Dolík ....]Drakkisath>V jakém stavu máš vzducháč? Kolik to bere?

Radek Frank - Holubice. Ale asi toho bude mít taky dost.


Bere to tak normalne bych rekl... Olej vubec (relativne) a benžo asi 6-7 na 100km, ale ten vzduchac je dobrej napad ten sem mel ted v planu vymenit, bo je po predchozim majiteli Dik za rady pripisuju si to do svyho seznamku nez na to zas zapomenu. :thmubup: [/quote]
Jamam sice trosku jinou motorku ale taky jsem se divil ze mi to poradne nejelo a tak jsem zkontroloval takove zakladni veci jako vzduchac kterej mel misto 3kkm nalitano asi 13kkm a ted to zas lita jak z praku ;) tak treba to bude tim ;)

(reakce na) Servis & Vysoke otacky

15.4.2007 v 11:35 | Nahoru | #6
JohnnyGSX> mně slovutný mistr Rollinger odmítl repasovat tlumič že se na mě může vysrat. Minulý majitel mé motorky tam servisoval a když jsem ji pak měl rozebranou nestačil jsem se divit.
Nemáme těsnění pod koncovku hadice? Ne? Tak to dorveme na krev až se koncovka zdeformuje až se to třeba ucpe.
Nemáme guferko do vidlice? Tak to celý vyplníme silikonem a popiči.
atd...

Jo a Verči (Suzuki.verus) ten umělec "opravil" při generálce na Gé-eSu motor takovým způsobem, že je neopravitelný.

ISŠA nebrat *no*

1 reakcí na tento příspěvek Servis & Vysoke otacky

15.4.2007 v 11:47 | Nahoru | #7
Drakkisath>podle toho co popisuješ to tipuju, že ti to od daných otáček nejde na všechny válce, ale jen na tři. Chová se to tak, že zvuk jakoby zhrubne, přestane to táhnout a nerozjedeš to na víc než polovinu až dvě třetiny maximálky. Jestli se to chová takhle, tak bych začal kontrolou svíček. Jedna z nich bude pravděpodobně silně zanesená - víc než ostatní. v tom případě bych ji zkusil vyměnit. Pokud to pomůže, máš vyhráno. Pokud to nezabere, tak bych hledal chybu v karburátorech. Prasklou membránu třeba, váznoucí sytič na tomto válci atd atd.
může to být deset různých věcí, takhle na dálku těžko říct, ale to, jak jsi to popsal mi jednoznačně ukázalo na tenhle problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis & Vysoke otacky

15.4.2007 v 11:48 | Nahoru | #8
Rod jménem Číkuse> v ISSA pracuje jeden z nejlepších mechaniků co znám., ale osobní zkušenost s nima nemám.

(reakce na) Servis & Vysoke otacky

15.4.2007 v 12:04 | Nahoru | #9
RUTAN>>
Sám velký Rollinger? Nebo někdo jiný?

...dost lidí si je (ho) chválí, já jsem rád že jsem mu tehdy nesvěřil motorku.

(reakce na) Servis & Vysoke otacky

15.4.2007 v 12:45 | Nahoru | #10
RUTAN>To je taky dost mozny, vysvetlovalo by to to proc mi odesli minulou sezonu predcasne svicky.

Servis & Vysoke otacky

15.4.2007 v 21:22 | Nahoru | #11
Svicky vypadaj vpoho... Ale ten filtr tam byl asi trosku dyl :shy:
Kazdopadne me trosku zaskocilo ze ten filtr ma okolo zeleznou sitku - vypada jako ten co se maci v oleji, ale nikde sem o tom necet ze by se to na tyhle motorce delalo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist