globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Technická kontrola
 
6.7.2009 v 10:58
Co myslíte projde moje honda TK? Foto mám v motodatabázi. Jde mi o to že tam jsou jinná světla, řidítka a olejovej chladič je tatkto na předních vydicich jinak je vše ok apon doufám. Co myslíte má vubec cenu tam s tím jezdit nebo si to zařídit jinak?
Předchozí
1 2
Následující

Technická kontrola

6.7.2009 v 11:08 | Nahoru | #1
Tak já bych tam s tím teda nejel, zbytečně vyhozený peníze.

Technická kontrola

6.7.2009 v 11:13 | Nahoru | #2
pruser muze byt to svetlo a potom to, ze motorka asi bude mit v technicaku napsanou kapotaz. riditka muzes mit jaky chces a na chladici nevidim nic spatnyho.

Technická kontrola

6.7.2009 v 11:22 | Nahoru | #3
skarpenstreet

pokud mas to svetlo homologovany, tak by to nemusel byt pruser

Technická kontrola

6.7.2009 v 11:25 | Nahoru | #4
tak světla jsou homologovaný, ty by snad měly projít, ale jde mi o ten chladič, mužou to třeba brát že kdybych s tím nedejbože nikoho nabral tak by to asi nebylo příjemné, jde mi o to jestly ho mám raději už přestavět dolu už k chladiči aby to nebylo tak na oko nebo se na to vyprdnout.

Technická kontrola

6.7.2009 v 11:31 | Nahoru | #5
to svetlo je fakt homologovany? tak to je potom v pohode. davej si bacha na takovy ty klasicky veci, na ktery te muzou udelat.
1)!!!gumy!!! - spravnej rozmer, vzorek, zadny poskozeni, homologace
2) lekarnicka
3) nahradni zarovicky, povinna vybava

a potom ten technicak a kapotaz...

Technická kontrola

6.7.2009 v 11:44 | Nahoru | #6
motorka je homologovaná , tak jak ji vyrobil výrobce a v tom stavu by měla jít na stk
myslim že ten chladič na vidlicích asi neuhraješ

1 reakcí na tento příspěvek Technická kontrola

6.7.2009 v 11:49 | Nahoru | #7
Tak ten chladič je tam origo Ale má tam ještě být kapotáž kterou nemám. A co kdybych ho na chvíly sundal? jen na tu technickou a pak ho tam zase nandal, musím to před nima startovat nebo ne?

(reakce na) Technická kontrola

6.7.2009 v 11:52 | Nahoru | #8
ricci9> musíš předvést brzdy a to bez motoru nejde

Technická kontrola

6.7.2009 v 12:00 | Nahoru | #9
jj to jsem si myslel tak to maličko poupravím a chladič pujde níž

1 reakcí na tento příspěvek Technická kontrola

6.7.2009 v 12:12 | Nahoru | #10
predvest brzdy?

ja byl na stk v sobotu.
cislo ramu, barva, rozmer pneumatik, zkouska co mi vsechno sviti, by voko desticky, sestelovani hlavniho svetlometu. hotovo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická kontrola

6.7.2009 v 12:27 | Nahoru | #11
Mně vždycky jenom mrknou na čísla a jestli svítí všechno, co má svítit.. (vyndaný osvětlení SPZ neřešili..)

ricci9> ten chladič je hustej.. ..teoreticky by mohli prudit skrz ostrý hrany, těžko říct, já jsem vždycky zažil normální lidi na STK, kde neřešili kokotiny..

rich.puzzle> ..?? Jak nejde? Brzdy brzdí nezávisle na motoru.. (teda pokud nemáš na cebru nabastlenej posilovač brzd.. )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická kontrola

6.7.2009 v 12:43 | Nahoru | #12
Rod> abys mohl předvést brzdy, tak se musíš rozjet a pak zabrzdit, většina lidí se rozjede pomocí motoru, jestli místo motoru používáš Číkuse jako tažnou sílu tak prosim, proti gustu....

Naposledy editováno 06.07.2009 12:47:00

(reakce na) Technická kontrola

6.7.2009 v 12:48 | Nahoru | #13
Po mně párkrát chtěli, ať jim nechám kvůli kontrole brzd motorku projet. Pokaždé jsem odmítnul a pokud už trvali na kontrole, tak to akorát provedli na místě. Beztak jim jde jen o to se svézt

(reakce na) Technická kontrola

6.7.2009 v 12:56 | Nahoru | #14
rich.puzzle> jo takhle.. mno, už to bude nějakej ten rok zpátky - jednou jedinkrát po mně chtěli, abych jim ukázal jestli to brzdí, tak jsem zabrzdil předek a na místě se zhoupnul ve vidlích, ani mě nenapadlo, že bych tam s tím měl někde popojíždět..

Technická kontrola

6.7.2009 v 12:56 | Nahoru | #15
Tak to já jsem zažil jen pohodové STK, nikdy žádné brzdy nekontrolovaly jen čísla, světla, a rozměr pneumatik.

Technická kontrola

6.7.2009 v 13:29 | Nahoru | #16
Tak co o to mě to brzdí v pohodě i bez motoru, na většině stk mají už válcové zkušebny. Ale raději ten chladič dám dolů přece jenom to bude celkově vypadat i lépe než takto.

Technická kontrola

6.7.2009 v 13:31 | Nahoru | #17
.. a nesmíte narazit na barvoslepého vola který se hádá kvůli barvě jak se to stalo mě

Technická kontrola

6.7.2009 v 13:39 | Nahoru | #18
No ratbike jak sviň. Za to bych se styděl. Ale v STK když tě budou chtít vyhnat, tak tě s tímhle vyženou. Minimálně máš větší sklon RZ než max. povolenejch 15°. Ten chladič bude mít ostré hrany a to by taky nemuselo projít. Z pod sundaných kapot by taky mohly najít ostrou hranu. Připravil bych se na to, že bude na všem osvětlení hledat éčka, rozměry pneu..

Naposledy editováno 06.07.2009 13:39:37

Technická kontrola

6.7.2009 v 13:45 | Nahoru | #19
Asi jak kde. Se streetem sem prosel jen s lehkou zavadou 'budka' - kapotaz. Jinde sem neprosel kvuli parkovacce na ZX9 v orig stavu. Dneska mam na ZX10 xenon, nosic, modry parkovacky a na STK bych s tim takto nejel.

Technická kontrola

6.7.2009 v 14:03 | Nahoru | #20
Doporučuju STK Nymburk Zálabí (tam na nic tek moc nekoukaj) a zaroven varuju pred New STK Lysá nad Labem byl jsem tam jenom na oveření před přihlášením a myslel jsem že to normálně neudělam. Zkontroloval snad i čísla šroubů a matek a hned nadával co ten vyfuk kde je original

Naposledy editováno 06.07.2009 14:04:19

1 reakcí na tento příspěvek Technická kontrola

6.7.2009 v 15:17 | Nahoru | #21
Zufa: Ted jsi mě dal brouka do hlavy že bych to zkusil v tom Nymbuce..

Technická kontrola

6.7.2009 v 15:19 | Nahoru | #22
chlapi žádné komentáře k té motorce, nekde se přeci začím musí Hlavně že to dobře jede, brzdí a zatáčí, na vzhledu už se pracuje, ale žádnou R1 z toho neudělám

Technická kontrola

6.7.2009 v 15:25 | Nahoru | #23
kapotaz bych neresil, ja ji taky vicemene nemam a v klidu, svetlo homologovany mas tak klid, ale jinak jak jde a taky mam zkusenost ze : kamos na svoji original moto kontrolovali jenom cisla a vybavu, prijel podruhe se streetem (škarpa tuning) a tam kontrovali snad uplne vsecko co slo

Technická kontrola

6.7.2009 v 16:23 | Nahoru | #24
Mne na evidencce resili krome VINka, barvu, kola, vyfuk (jedina zmena - ladeny ale homologovany i s cislem homologace, nicmene nedoslo na mereni hlucnosti, jen bu-bu-bu), svetla a zrcatka... a to uz jsem zacinal varit... Moto prakticky netcena, temer jak v roce 1999 vyjela z fabriky.

Technická kontrola

6.7.2009 v 17:28 | Nahoru | #25
hmm, ted jsem se koknul na ty fotky a radši si tu technickou zaplať a hlavně ať tu mottorku neviděj....

Technická kontrola

6.7.2009 v 18:13 | Nahoru | #26
asi jo čím dál víc nad tím přemýšlím a čím víc koukám na tu svoji motorku, tak vsadím na jistoutu a udělám raději stkkamo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická kontrola

6.7.2009 v 19:15 | Nahoru | #27

ricci9>Zufa: Ted jsi mě dal brouka do hlavy že bych to zkusil v tom Nymbuce..

Kamoš tam byl s autem, za chvili ho volal technik pod auto a měl celej motor tezce od oleje (auto uz je slusnej vrak) zeptal se co s tim a on ze fakt netusi technik vzal hadr motor utrel a jako by tam nic nebylo

Technická kontrola

6.7.2009 v 20:30 | Nahoru | #28
Když bys tam jel tak jak to máš na fotkách mněl bych hodně strach ta motorka na mě působí dojmem že je to bouračka která dlouho někde stála a kterou někdou už rozebíral a teď ji někdo vytáhl a dál tam obyč masku a jede takže to bude budit hodně negativní pozornosti

(reakce na) Technická kontrola

6.7.2009 v 20:33 | Nahoru | #29
Zufa>Prošlo to protože v předpisech je že z vozidla můžou unikat provozní kapaliny ale !!!nesmí kapat na zem!!!

(reakce na) Technická kontrola

6.7.2009 v 20:37 | Nahoru | #30

Zufa>ricci9>Zufa: Ted jsi mě dal brouka do hlavy že bych to zkusil v tom Nymbuce..Kamoš tam byl s autem, za chvili ho volal technik pod auto a měl celej motor tezce od oleje (auto uz je slusnej vrak) zeptal se co s tim a on ze fakt netusi technik vzal hadr motor utrel a jako by tam nic nebylo


Gratujuji, touhle reklamou tady tej STK krásně pomáháš. Jestli si to přečte někdo a podá nějaký podnět na správné místo, tak si na tu technickou pěkně posvítěj. Ty už tam technickou asi rozhodně nikdy neuděláš. Respektive nikdo s černým SV. Ale díky že zlepšuješ kvalitu technických kontrol v ČR. Jen tak dál. Aspoň tu po silnicích nebudou jezdit vraky co do provozu nepatří
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist