1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrytá vada....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrytá vada....
Mexican>Laďa.s> Aha,já jsem tak vzteklej Jen neznam tolik grázlů kupujících jako prodávajících,proto jsem uvedl příklad z vlastní praxe
Tak to v tom případě doporučuji půlroční praxi v prodávání čehokoli a poznáš, s jakou verbeží a pacientama se potkáš.
1 reakcí na tento příspěvek Skrytá vada....
P.S.: tu vadu jsem si vycucal z prstu. Protože chci motorku taky prodat a nerad bych, aby se tu někdo chytnul něčeho konkrétního...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrytá vada....
Trutnovacek>Jak jsem to tady četl, znamená to, že když třeba řeknu že u mé ER-5ky nejde zařadit zpátečka, jsem ze skryté vady takříkajíc z obliga? A buda záležet na mě a kupujícím, jak se k tomu postavíme?
P.S.: tu vadu jsem si vycucal z prstu. Protože chci motorku taky prodat a nerad bych, aby se tu někdo chytnul něčeho konkrétního...
Další Ďábel.v.kravatě?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrytá vada....
rancher>Další Ďábel.v.kravatě?
ne nadarmo se říká: "Podle sebe soudím tebe.."
Víš o mě hovno....
A pak... docvaklo ti, že po prodeji se z prodávajícího stane kupující?
Naposledy editováno 17.08.2009 17:04:12
Jen jednou se mi stalo, že kupující tvrdil, že motorka hned po prodeji začala špatně startovat.. Což mi bylo strašně zvláštní, byl to "nový" starší motor ve výborném stavu, komplet rozebraný, překontrolovaný, nové těsnění, nové podtlakové membrány v karbcích, zabroušené ventily, nový rozvoďák, napínák, pak jsem s tím odjezdil celou sezonu, motor chytal na brnk, vše vyměněné, i gumy mezi motorem/karbcy/airboxem. Jen ty stály 9tis , prostě jsme s itu motorku fakt vymazlil. Prodal jsem to jen proto, že jsem už měl VFR, do které jsem se zamiloval na první pohled. Pak jsem stejně prodeje litoval, obzvláště, když jsem ji prodal za pár korun, jen abych nemusel platit pojistku, byl jsem blbý. Navíc to kupoval o 10let starší chlap, který o tom neměl ani páru a nikdy motorku neměl, bylo mi to fakt líto.. Pán inženýr podnikatel.
No a k jádru věci, prvně jen zavolal cca 2 týdny po prodeji a ptal se jak startuje atd.. Tak říkám standardní postup, ale on že ne, že to jen škytá, ale nechytá.. Tak mu říkám, ať to zkusí přes kabely, že to musí normálně chytnout. Pak se 6 týdnů neozval, pak volal, že pořád nestartuje a že by ji chtěl vrátit. Říkám mu, že je nesmysl aby nestartovala, startér po repasi, tlaky super.. Tak mu říkám, že se k němu přijedu na to podívat, ale on pořád že ne, že ji nechce, že mu v servise řekli že je v háji motor, že pořád protíká voda a teče na svíčky. Tak se divím, co dělá v servise a proč by netěsnily trubky, jestli měl dole ventilové víko (trubka jse skrz víko) a proč ho měl dole? A už to z něho lezlo.. Nabral oymlem special a jelo to nějak blbě, tak mu známý doporučil vypustit vše i karbce. Jenže do karbců lezl horem a potrhal dvě membrány, jednu propíchl šroubovákem, když ji chtěl dostat do drážky a druhou přiskřípl pod víčko, které při dotáhování nakřivo navíc prasklo. Pak to už nestartovalo.. Tak to dal ke známému do autoservisu, kde komplet rozhodili motor (neřekl jim o karbcích, protože to nepokládal za důležité) a po složení (které jim trvalo měsíc) "nedokáži" utěsnit jednu trubku, ale těsnění (gumový kroužek) je vyměnit nenapadlo.. Takže jsem mu doporučil kde ten kroužek za 5Kč koupit, ještě jsem mu znova nabídl, že se na to přijedu podívat, ale to odmítl. Pak se už neozval.. No český národ, nerozumí tomu, zmrví to, zatají to a pak to chce vrátit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrytá vada....
Ale na druhou stranu mám zase plno jiných kamarádů z motorkářskýho okruhu (hlavně čopráky) a když jich přijede před jeho barák takovejch zhruba 50 vyholenejch hlav a fousáčů, tak by mohl povolit a pustit nějakou tu kačku
1 reakcí na tento příspěvek Skrytá vada....
c.j. píše: Chtít záruku na motorku, která má najeto 37tis km ? To je u 4T 250ky už na kompletní GO.. S tím při koupi musíš počítat, něco jiného by bylo, kdyby to mělo najeto 3tis km..
Tak to s tebou nesouhlasim. Já to nekupoval jako špatný stroj, ale plně funkční a tomu tak nebylo. U 4taktu počítám, že bude daleko větší výdrž, klidně 100tis. km u jednoválce. Samozřejmě taky záleží jak kdo na tom a jak jezdí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N | zero1724 | 2 | 23.10.2023 v 08:31 zero1724 |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |
Nádrž Yamaha FZ6 N | RTSbike | 10 | 30.7.2023 v 08:15 RTSbike |
Oprava moto [1, 2] Yamaha FZ6 N | RTSbike | 52 | 24.7.2023 v 14:43 smap |
Držák SPZ Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | Sicco | 16 | 1.7.2023 v 20:42 Střapoč |