jaký čas se dá zajet na seriové 6tce a litru v Mostě a Brně
V Brně si tak jistý nejsem, odhadem bych to viděl na něco kolem 2:13 pokud pojedeš fakt kudlu.
Litr bude o něco málo rychlejší - v Mostě o moc ne - tak o vteřinu až dvě, v Brně to pár vteřin bude.
Ale bavíme se o tom, že na tu motorku sedne někdo jako Ondra Ježek, který hodí v Brně na stockovém litru rovných 2:04! Ne nějaký krajinkář jako já.
Ale jinak si mylsím že to danR1 s těmi časy trfil naprosto přesně! Jsem téhož názoru
3 reakcí na tento příspěvek Jaký čas se dá zajet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký čas se dá zajet
1 reakcí na tento příspěvek Jaký čas se dá zajet
2 reakcí na tento příspěvek Jaký čas se dá zajet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký čas se dá zajet
Bateria>Tak já nadhodim, třeba mojí, Kawasaki ZX10R, 2007, gumy Dunlop Qualifer. Slyšel jsem že pokud nezajedeš Brno za 2.20 tak ani nemá cenu tam rvát nějaký úpravy, co je na tom pravdy?
Hlavně co nejdřív vyhoď ty gumy Nejsem žádnej střelec ale i tak mi loni na stejný motorce při stejnejch gumách po 4 kolech začala motorka v zatáčce klouzat a když jsem si na to zvykl tak uklouzl zadek na tolik že jsem ji zvedal ze země Pokud na okruh tak v první řadě jiný gumy
RiCi96>gorkin> Jinak na UPLNE seriovce s gumama do provozu dojedes tak do 3ti zatacky a nebo to obkrouzis za 3min apod. Myslim ze s uplnou serivkou tak jede jen blazen a pokud to chces na zavody, tak se seriovkou stejne jezdit nebudes...
To je blbost na entou,kamarádi na seriových motorkách s gumama do provozu zajíždí Brno za 2:30, na 15 let starém VFR za 2:35 je to jen rukama.
Bateria>Slyšel jsem že pokud nezajedeš Brno za 2.20 tak ani nemá cenu tam rvát nějaký úpravy, co je na tom pravdy?
Asi tak nějak
1 reakcí na tento příspěvek Jaký čas se dá zajet
Ale takových co jezdí 2:40 a vymlouvají se na motorku je určitě hodně.
Bateria>Tak já nadhodim, třeba mojí, Kawasaki ZX10R, 2007, gumy Dunlop Qualifer. Slyšel jsem že pokud nezajedeš Brno za 2.20 tak ani nemá cenu tam rvát nějaký úpravy, co je na tom pravdy?
To bych si dovolil nesouhlasit. 2:20 není sice buhvíco, ale taky to není úplně pomalu. A pokud na to máš prachy, tak 2:20 na kvalitním (a správně nastaveným) závodním podvozku včetně brzd bude určitě minimálně bezpečnější, než na sériovém. Pri tomto času nemá cenu sahat na motor - to je fakt. A okruhové gumy jsou samozřejmost.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký čas se dá zajet
gorkin>RiCi96> Spíš mi jde o to kolik umí seriovka jako taková
nějaký kuba smrž na seriové 848 cca 2:08 v brně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký čas se dá zajet
Naposledy editováno 12.07.2009 23:15:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký čas se dá zajet
jirik83>gorkin>RiCi96> Spíš mi jde o to kolik umí seriovka jako taková
nějaký kuba smrž na seriové 848 cca 2:08 v brně
RiCi98>tak už si umývej ruce,mužeš Kubíkovi pogratulovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký čas se dá zajet
Jinak jestli 3:00 a nebo 2:35 je vcelku jedno, oboji spada do stejny kategorie .
David_ZX-10R>Bateria>Tak já nadhodim, třeba mojí, Kawasaki ZX10R, 2007, gumy Dunlop Qualifer. Slyšel jsem že pokud nezajedeš Brno za 2.20 tak ani nemá cenu tam rvát nějaký úpravy, co je na tom pravdy?
Hlavně co nejdřív vyhoď ty gumy Nejsem žádnej střelec ale i tak mi loni na stejný motorce při stejnejch gumách po 4 kolech začala motorka v zatáčce klouzat a když jsem si na to zvykl tak uklouzl zadek na tolik že jsem ji zvedal ze země Pokud na okruh tak v první řadě jiný gumy
Tento týden na motoškole se vedla debata o tom jaká sériová guma klouže a jaká ne. ( za předpokladu, že neni 4 roky stará a špatně skladovaná). Konečný verdikt zněl, že pokud jezdíš Brno třeba časy 2. 20 - 2.25 tak neklouže žádná guma, (no házeli tam i časy o dost menší třeba takovýho Ondry Ježka atd., ale to je někde jinde) a když se to stane, tak je to jen a jen chyba jezdce a jeho špatnym stylem jízdy. Když jsem pak jel za Sršněm na dráze, tak jsem poznal, že má určitě pravdu, jelikož tak čistou stopu a jízdu co jel, no prostě paráda (třeba se k tomu taky někdy dopracuju )
1 reakcí na tento příspěvek Jaký čas se dá zajet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký čas se dá zajet
_dfy>Bubrak ZX10R> Bube, pokud jedes 2:30 a na stadion mas 50m zablokovanej predek, tak to nebude chyba gumy. To se uz muzes rovnou divit, ze ti uklouznul slick v desti... Stejne tak je to s tou hranici motorky. To ze v zatacce prebrzdis predek a vyletis do kacera neznamena, ze jsi se dostal na hranici motorky. Teda pokud jedes 2:30. Znamena to jenom to, ze jeste nemas cit pro motorku a stopu, protoze kdyby ses v tu chvili zachoval jinak, nejspis by ta motorka tu situaci zvladla bez ztraty kvetinky.
Dyk o tom pisu. Clovek jede 2:30, ale to je prumer na cele kolo. Nekde v tom kole jede clovek dobre (treba na rovince kdyz drzi plnej a tam je na hranici te motorky) a nekde ztraci (kdyz najizdi do zatacky zbytecne pomalu, nebo kdyz vyjizdi zbytecne pomalu), ale jsou momenty, kdy se k hranici te motorky proste priblizi a prekroci ji. A samozrejme je to tim, ze nema clovek cit pro motorku. Stejne tak padaj v MotoGP proto, ze to prezenou a nemaj cit pro motorku. Akorat tam to prezenou jen o kousek, citliveji, nez ja.
Ale vim co ubrzdim na ZX10 se Supercorsou a vim jak rychle sel predek u R6 s cestovni gumou do smyku. Je blbost ze s 2:30 nemuzes v nejakym momente jit za hranu toho co ta guma udrzi. A ze ta hrana je s cestovni gumou jinde nez se sportovni je snad jasny.