Téma: Důchodkyně na vyjížďky

26.6.2009 v 16:53
Zdar baby kterým není už /dlouho/ dvacet.Jezdím většinou sama,ale někdy-třeba zrovna dnes bych uvítala parťačku.Tak nejste na tom některá stejně? P.S. V našem věku aspoň nikdo nebude chtít abychom ukázali kozy

Uzavřeno 18.01.2012 v 09:50 uživatelem v4o

Naposledy editováno 26.06.2009 16:57:33

27.1.2010 v 22:59 | Nahoru | #151
Jirka.M>
tak to má už teď dcera dobrý, když dostala motorku. My jsme dceři dali pod stromeček slíbenku na motorku na jaro. Asi určitě to bude Ducna. Už se moc těší, protože si musela pořád motorky od někoho půjčovat a znáš to, taky je to problém, kdyby se něco stalo s motorkou. Tak bude mít svůj první dopravní prostředek a nebude muset dělat partnerovi baťůžek, protože jí to nebaví. Ale jízda na motorce, když sedí za řídítkama sama, to je člověk happy.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důchodkyně na vyjížďky

27.1.2010 v 23:36 | Nahoru | #152

Rendypie>Jirka.M>

To mi reknete, jak se to dela, ze takhle deti dostanou od rodicu motorky a auta za 100 tacu v podstate jen tak ...z mojich vrstevniku znam jen jednoho takovyho, kterej byl dost nadprumerne situovanej ...ale co ted koukam na profily "mladejch" tak se to hemzi funglovkama s popisem "dostal jsem od rodicu" ...treba ja jsem na motorky dostal maximalne preklenovaci pujcku, nebo zanedbatelnej obnos vzhledem k tomu jak krute levny motorky jsem vzdycky mel a to si myslim, ze si spatne nezijem ....asi jsem se spatne narodil

Naposledy editováno 27.01.2010 23:37:16

28.1.2010 v 00:09 | Nahoru | #153

Já jsem dřív také kupoval motorky 10 let staré, rok jsem je dával dohromady, každou korunu jsem obracel ..., Posledních 18 let jsem se věnoval hlavně práci soboty, neděle, dovolenou jsem měl všehovšudy 5 týdnů za celou tuto dobu. Trpěla tím rodina a nechápu, že moje drahá žena to se mnou vydržela.

Jsem rád, že doba průměrnosti skončila a kdo chce, tak může něco dokázat. Je fakt, že v našem státě to jde obtížně, ale proč nejet do zahraničí a prostě se nevzdat.

28.1.2010 v 04:55 | Nahoru | #154
Jindra650> Tak to ti fakt neřeknu , ale na druhou stranu musím říct, že i těm, kteří se na motorku nepředřou to přeju, ať si ji ve zdraví užijou.
Mně by rodiče nekoupili ani babetu, ne kvůli penězům, ale protože by jim to nepřišlo normální, ale kolo jsem měla - skládačku - hroznej šmejd, ale ve svý době moc IN.
Moji stříbrnou lásku mi koupil manžel z naší společný hromády a to po pěknejch letech spolu, protože nám taky přišlo normální nejdřív si zajistit bydlení, zajistit rodinu a až potom pouštět chlup do vlastních koníčků. Sám je na tom podobně, nebo dřív dělal věci, který tolika nestály

28.1.2010 v 07:34 | Nahoru | #155
Avelina> naprostý souhlas, vše je o nastavení priorit, taky bych býval rád celých těch 18 let závodil, ale prostě to nešlo a konečně až nyní to jde. Ono rodina se 3 dětmi, manželkou 10 let na mateřské (určitě ne dovolené) dá zabrat.

28.1.2010 v 18:10 | Nahoru | #156
Tak jsem si pořídil první novou motku až an starý kolena,páč první byla rodina a priority byly jiný.Teď už jsou děti z hnízda a zaopatřený a rozvedl jsem se,tak mi nemá kdo do toho kecat.

28.1.2010 v 23:10 | Nahoru | #157

Jirka.M>Jindra650> Motorka je na úvěr, dcera po ní touží už od 10 let. Chodí na brigády, nemá PC ani notebook a šetřila si na oblečení, neúčastní se školních "pitek".

Tak asi jsi to vzal trochu osobneji, takhle to je normalni postup. Ja se jen zamyslel nad tim, jak to ty deti delaj ze jen tak dostavaj bez vlastniho pricineni Ne ze bych jim to nepral, jen mam takovej dojem, ze z vychovneho hlediska to asi neni uplne faajn ...ale jsem zaujata dlouholeta zavistiva socka

Naposledy editováno 28.01.2010 23:12:23

28.1.2010 v 23:34 | Nahoru | #158
Jindra650>

My nekupujeme běžně dětem auta apod. Ale co jsem se s manželem zbláznila díky dceřinýmu příteli do motorek ( on má taky moto Ducnu Multistradu ), já jsem si koupila motorku, pak manžel a dcera nemá na čem jezdit a nechce být baťůžkem. Počítala jsem s tím již před půl rokem, tak trochu šetřím, ale nejsme žádný miliardáři ani milionáři a na všechno si vydělám vlastní prací, takže i Vánoce byly skromnější. Ona se na motorku moc těší. Nekupujeme pro ni nic nového, ale ojetého, max. do 80-ti tis. Taky nejsem z rodiny, která by mi kupovala auta apod.. Na to jsem nebyla nikdy zvyklá a ani bych to po rodičích nechtěla. Je to první větší radost pro ní, pro studentku ČVUT, v 25-ti letech, tak aby se na něčem vyjezdila. Dnes pro motorku a pro vyjížďku udělám cokoliv. Bude mi 50 a manželovi 55 let, takže nejsme už rodiče s malými dětmi a investujeme do surfování ( tomu se věnujeme 25 let ), je to taky drahej koníček a rádi jezdíme do Holandska na lodě po kanálech. Je to super výlet s partou a motorkama. Někdo jede lodí, jiní jedou na motorkách do stejnného cíle a střídáme se . Taky bych Vám to doporučila a není to tak drahý.

28.1.2010 v 23:46 | Nahoru | #159

1 reakcí na tento příspěvek Důchodkyně na vyjížďky

28.1.2010 v 23:46 | Nahoru | #160

28.1.2010 v 23:47 | Nahoru | #161

1 reakcí na tento příspěvek Důchodkyně na vyjížďky

28.1.2010 v 23:48 | Nahoru | #162
Holandsko - Frisko

29.1.2010 v 07:19 | Nahoru | #163
Jindra650> Asi reakce nebyla přiměřená, ale v okolí mojí dcery jsem se setkal jen se závistí a poznámkami "kde na to vzala" proto asi ta reakce. Vekou vyjíku tvoří skupina bláznů do trialu, kde jí všichni popřáli: "Ať ti ti jezdí!" a pozvali ji na společné tréniky.

Opravdu to u nás není tak, že by dcera ukázala a motorku a táta ji honem běžel koupit. Na motorku ukazuje už několik let a pořád slyšela: "Promiň, ale teď na to nemáme"

29.1.2010 v 07:20 | Nahoru | #164
Rendypie> Krásné fotky, určitě skvělá dovolená.

29.1.2010 v 10:23 | Nahoru | #165
Rendypie> no, nase rodiny jsou na tom nakonec podobne, letos jsem v 5taku CVUT, rodice 50/55 taky, od roku 90 taky rok co rok s privesem na dovoleny, jen tu lasku k motorkam mam jen ja ...asi jsem fakt zaujatej pred pul rokem mojeho kamarada malem zabil takovej 18letej klucik s fungl novym GSXR600 vohaknutej ve funglnovym obleceni(jak ze zavodnik ze zurnalu ), co mu zkrizil cestu nerespektujic zakladni navyky jezdeni jakymkoli vozidlem a jen diky jeho zkusenostem se mu nastesti vyhnul.

Naposledy editováno 29.01.2010 10:24:34

29.1.2010 v 21:04 | Nahoru | #166
Jindra650> a jakou fakultu ČVUT děláš ? Dcera s přítelem jsou na stavební.

29.1.2010 v 21:49 | Nahoru | #167
Rendypie> Strojar, zarytej strojar ...akorat teda holku jsem na strojarne nesehnal ....oni tu prakticky nejsou

7.2.2010 v 20:18 | Nahoru | #168
Jindra650>
Tak dcera v pátek udělala poslední zkoušku na stavárně a v červnu už bude jen obhajovat bakalářku. To jsem si oddychla. Zase jsme přelezli další zeď. Tak to se jí bude bezstarostněji jezdit na motorce. ještě magister. studium 1,5 roku a bube klid. Ale co pak, nějaká ta práce se snad sežene.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důchodkyně na vyjížďky

8.2.2010 v 13:33 | Nahoru | #169
Rendypie> Bakalarky neni se proc bat, staci mit dobre zpracovany tema, obhajit si ho(coz pri vlastnim vyplodu tezky neni) a pak teda statnicovy predmety, ja mel 3 a slo to. Horsi mi prijde tedka prvni rocnik navazujiciho magisterskyho, nedam jednu zkousku a normalne me muzou vylejt jak prvnacka, jen kvuli poctu kreditu a zadny ze si dodelam zkousku v letnim ...tomu rikam teda vdek po odkroucenych 4,5 letech na skole ....jinak tech stavaru dneska je to je hruza z moji tridy minimalne 6 a strojar jsem jedinej pritom tu delame takovy pekny veci

8.2.2010 v 21:01 | Nahoru | #170
Jindra650>
to je pěkný. Stavařů je sice dost, ale ona dělá silnice a chce dělat silnice, takže si myslím, že si práci najde, protože nejde o klasiku a silnice mají budoucnost. V bakalářce se zabývá druhy asfaltových směsí, takže to nebyla žádná textová práce, ale přímo laboratorní elaborát. Na ČVUT byla soutěž v zimním semestru na téma pohledový beton a když jsem byla v Itálii na motorce na Gardě, tak v Rivě je celý betonový kostel a já jsem to nafotila - byl to pohledový beton s barevným sklem a moje snímky, které tam poslala se dostaly do výběru nejlepších z 30-ti. Jsem chodila po kostele a okolo v motorkářskym s helmou v ruce. A Stálo to za to. I ty vyjížďky.

8.2.2010 v 21:06 | Nahoru | #171
Jindra650>

nejdou obrázky tak jsem je ještě více zmenšila.

8.2.2010 v 21:06 | Nahoru | #172

a z motorky

8.2.2010 v 23:18 | Nahoru | #173
Rendypie> Tak jestli je to tak, tak se nemas proc obavat o študium svoji dcery, da to s prstem v p*****. Dneska jsem si podobne dosel pro prijemnou znamku z reseni projektu vedouciho k ing. diplomce. Ono se beztak okolo tehle zkousek udela tolik humbuku a nakonec to daji stejne skoro vsem jen tem nejvetsim lemplum ne. Ziskat Bc. je hlavne o tom vydrzet a pretrpet nektery nastrahy ne az tak vyuky jako spis veci s ni spojenych.
Jinak rajem pohledoveho betonu kdyz uz jsme u toho, je ted budova NTK v Dejvicich, ktera na fotce naseho rudyho zihadla dela pozadi. Me se teda libi, nevim jestli jsi ji videla ale dcera urcite do podrobna.

8.2.2010 v 23:35 | Nahoru | #174
[quote]Rendypie>surf

[img] severní okraj, podle kamínků dole, to tipuju na Torbole...
Tam je pěkně i bez surfu

9.2.2010 v 21:08 | Nahoru | #175
hondacbf1000>

jo, Garda sever. Je tam pěkně na motóru, na surfu i jen tak. Hlavně je tam teplo.

9.2.2010 v 21:11 | Nahoru | #176
Jindra650>
Jo, znám NTK. Dcera úplně detailně, byla tam fotit.. Ale předpokládali jsme, že fotky knihovny tam bude zkoušet každý.

27.2.2010 v 15:04 | Nahoru | #177
v4o:: Člověk je tak stary jak se citi tak že na věku nezaleži

27.2.2010 v 18:21 | Nahoru | #178
klekipetra> Nezdá se mi, že by se na nás dneska moc lidí koukalo nějak divně, neřkuli obdivně. Mám dojem, že bab už jezdí skoro tolik, co chlapů. Ale pamatuji, že před takovými 15ti lety se chodili lidi na benzínce fakt dívat, jak se rozjedu . Tehdy jsem fakt moc motorkářek neznala.

27.2.2010 v 20:29 | Nahoru | #179
BarčaXJR>
Já si nemyslím, že by jezdilo skoro tolik bab, jako chlapů.

4 reakcí na tento příspěvek Důchodkyně na vyjížďky

27.2.2010 v 20:36 | Nahoru | #180
Dnes bylo krásně, tak se připravujeme na sezónu. Ty motorkářský věci mi dost překážejí na věšáku s běžnými věcmi, a helmy se pořád někde válí. Tak jsem to musela řešit.
Objednala jsem si přes internet věšák, kde se dají uložit jen motorkářský věci v sezóně, takže jsou pořád po ruce. Doporučuji. Taky jsem při čištění zvedala motorku, tak jsem měla asi 1/4 roku objednaný zvedák, než ho přivezli lodí v kontejneru. Ono se zase ochladí, ale člověk má dobrý pocit, že něco pro motór dělá.
Toto je věšák pro 2 motorkáře. Dělají i pro jednoho.