globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kde hledat příčinu problému s motorem?
 
29.3.2007 v 13:59
Jako laik kutil bych se chtěl poradit na základě popsání chování mého motoru, kde by mohl být problém. Mám osmistovku dvouválec - Suzuki VX800, který začal dělat problémy a já přemýšlím čím to je. Toto jsou příznaky:
1) Startuje studený se sytičem na jeden válec, poblafává, po chvíli se druhý vždy na chvíli přidá, pak zase ne a zase jo, občas blafne do výfuku. Jak se zahřeje, tak už šlape vyrovnaně, bez sytiče volnoběh klidný.
2) Mám pocit, jakoby se blok motoru více zahříval, ale kontrolka teploty nic, ventilátor funguje normálně, asi jen subjektivní pocit na ruku.
3) Ale hlavně - šla mi nahoru spotřeba o 2 litry a motor jakoby měl výkonové okno ve středu otáček oproti dřívějšku a nejhorší, že občas při zátahu naplno jako zabere, roztáhne to ale pak jakoby se zakuckal nebo přestal pálit, úplně ztratí výkon, potřebuje chvíli bez plynu se "vydejchat" a zase chvíli docela v pohodě.

Vůbec mě nenapadá po čem jít. Svíčky asi leda vadou, jsou v půlce životnosti po očištění, vzducháče mají 5tis km, čerstvě zkontrolovány vůle ventilů. Změna nastala docela skokově, takže ani postupné rozhašení karburátorů se mi nezdá, nevím.

Koho něco napadá, poraďte prosím. Díky.
Benedikt

PS: Měnil jsem hadičku benzínu a nevím jak by se chovala nějaká nečistota (šupina) z nádrže v karbecích.

Kde hledat příčinu problému s motorem?

29.3.2007 v 14:05 | Nahoru | #1
opět se budu opakovat- nebádej,a dej to do servisu.Může to být blbost,ale taky nemusí.A navíc- i profesionální opravář ti neporadí po netu,bo příčin může být více.Budeš je všechny zkoušet? K čemu? Laickou opravou více pojebeš,než opravíš...

Kde hledat příčinu problému s motorem?

29.3.2007 v 14:50 | Nahoru | #2
Jak říká autor-zajet' do servisu a tam ti rádi poraděj a jestli to chceš dělat dom a sám a laboruj a možná tě to vyjde mnohem dráž.Jinak já bych to viděl na svíčky-popřípadě fajfky.To že jsou v půlce životnosti neznamená,že nemůžou být k.o. *no*

Kde hledat příčinu problému s motorem?

29.3.2007 v 14:52 | Nahoru | #3
neni problem uchlastat i novy svicky.. a jako laik kutil bych asi taky popremyslel o servise.. (na tvym miste)

Kde hledat příčinu problému s motorem?

29.3.2007 v 15:03 | Nahoru | #4
jj,ale ty benzinovy hadicky bych prosel, pokud se na nic jinyho nesahalo..
a doufat, ze svice a filtry sou ok..

1 reakcí na tento příspěvek Kde hledat příčinu problému s motorem?

29.3.2007 v 18:23 | Nahoru | #5
Vykašli se na servis. Tam tě akorát oberou. :D Jestli jsi laik kutil tak dáváním do servisu budeš laik kutil pořád ;) Nejvíc se toho naučíš tim že si to vyzkoušíš sám. A takový ty kecy že něco zkurvíš to říkaj jen ty co něco zkurvili :D Jinak nevim čim by to mohlo bejt, ale každopádně bych vyměnil ty svíce a možná kablíky co to udělá. Zase tak drahý tadle zkouška nebude ne? ;) nebo si je někde pujč.

(reakce na) Kde hledat příčinu problému s motorem?

29.3.2007 v 18:26 | Nahoru | #6
simisim> :lol: to je ono!!! Tak by se to mělo dělat... *yes*

(reakce na) Kde hledat příčinu problému s motorem?

29.3.2007 v 18:50 | Nahoru | #7
Zkus změřit tlaky ve válcích,pokud jsou velké rozdíly tak máš problém ,pokud ne tak je to svíčka nebo benzin.............

Kde hledat příčinu problému s motorem?

29.3.2007 v 20:58 | Nahoru | #8
jestli to chceš dělat doma musíš začít od jedny strany a skončit druhou, dávat nové veci a tím vylučovat možnosti já sem vždy začal tak že sem vyhodil karbce , došroubku rozdělal, vypucoval sprejem profoukal , nastavil do základu a mohl sem říct jo karbcema to tedka nebude chápeš?????

Kde hledat příčinu problému s motorem?

30.3.2007 v 17:21 | Nahoru | #9
Sám jsem se do tedka trápil se zanesenenýma karburátorama. Po celkevém vyčištění / no na ultrazvuk sem je nedával a ani nevyvařoval/ benzín na svíce šel a ty i dokonce celkem pálili. A furt šel jeden nebo druhej válec. Srovnal jsem hladiny co nejpečlivěji a nastal problém s NGK které po nechytnutí se hned ulili a těžko je vyčistit. Nakonec sem dal novej filtr protože ten stávající byl celej od oleje od minulejch pokusů nastavil vzduchovej šroub na 3 1/2 ot a ok.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist