1 reakcí na tento příspěvek Prosím rychlou radu!!!!! Směs.
2 reakcí na tento příspěvek Prosím rychlou radu!!!!! Směs.
Ghost.33>Origo filtr nemám a dynojet tqaky ne potřebuju jen to provizorně nastavit abych jezdil a nestál prosím
vem vrtak a vrtni trisky
edit: a me muzes verit, ne jako tady tem tunerum co videli motorku jenom ve fotoromanu a bravicku
Naposledy editováno 20.06.2009 11:02:11
1 reakcí na tento příspěvek Prosím rychlou radu!!!!! Směs.
Bez úpravy bohatosti směsi si zaděláváš na průser se zadřením
Naposledy editováno 20.06.2009 11:20:40
V případě zadření však na mě nechoď, že jsem ti to poradil
edit: A netočit pak motor na nejvyšší točky, jelikož hlavní tryska by to pak neukrmila
Naposledy editováno 20.06.2009 11:30:14
1 reakcí na tento příspěvek Prosím rychlou radu!!!!! Směs.
2 reakcí na tento příspěvek Prosím rychlou radu!!!!! Směs.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím rychlou radu!!!!! Směs.
docent>Věř tomu, co psali vážení předřečníci Když změníš typ filtru (s menším odporem), tak musíš i přetryskovat a nastavit nebo vyměnit jehlu, protože větší přívod vzdruchu znamená pochopitelně chudší směs.
Bez úpravy bohatosti směsi si zaděláváš na průser se zadřením
Jen poupravím, že ani ne tak o průser se zadřením (i když v důsledku by se to stát také mohlo (upadlá část ventilu či pístu)) ale o vážný průser upálení výfukových ventilů nebo propálení či upálení pístu-ů. Je jedno pravidlo lidí co ladí motory a to začínát na směsi bohaté (rozumně bohaté) a tu postupně dle měření (A/F,EGT,detonace,...) ochuzovat na max výkon.
Ghost33> Vím, že to stojí peníze, ale nejlepší by bylo zajít na brzdu, kde mají s Dynojetem a laděním vůbec zkušenosti. Doma to uděláš těžko a s pochybnými výsledky.
V Praze to dělají v D&K Racing, ale to máš trochu z ruky.
Naposledy editováno 20.06.2009 13:02:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím rychlou radu!!!!! Směs.
Honzek>Když všichni dávate ty průchozí filtry tak si taky uvědomte co to může mít za následek. Nedávno jsem se pěkně pobavil, poptával jsem se po vzduchovým filtru na horneta 6ku na kolik kde zhruba vyjde, v jednom motoshopu tady nedaleko mi jeden "hrozně" chytrej pán tvrdil ať si koupim "pipercros" jak mi to radidně zvedne výkon a nebudu muset dělat nic jinýho (karbce, výfuk atd) dokonce mi zezadu na krabici ukazoval výkonovou řivku, nárůst byl myslim cca 15 koní. Tak jsem se pousmál řekl nashledanou a musel jsem jít pryč nebo bych chytl záchvat smíchu. Ještě dodám že tenhle pán má i motoservis a za seřízení podtlaků na již odstrojený H6 chtěl 2500,-
pipercross mam, na krabici jsou grafy a nejvic je tam narust asi 2-3kone u ZX10 :)
1 reakcí na tento příspěvek Prosím rychlou radu!!!!! Směs.
Ghost.33>Tak a rozbor dopadnul tak že všechny svičky vlivem tepla házejí jisrku jako fechtl a staré funkční mám jen 2 a ty hazejí pořádně. Jdu asi obědnat Dynojet a svičky... Nevěděl sem že to takhle ovlivni motor protože sem četl den předtim na jinych forech že se vubec nic nestane že rozdil ve vykonu nebude a že to ani nepotřebuje doladit.. takže tak
poprat se s tím dokáže jen stříkačka...a ještě ne zcela 100%
1 reakcí na tento příspěvek Prosím rychlou radu!!!!! Směs.
Zaprvé máš (ak sa nemýlim) stříkačku a to ne ledajakou, takže ta si s tím díky spoustě čidel více méně poradí.
Zadruhé u takhle přemotorovaného autobusu (nic ve zlém - mám podobný) posun o pár koní těžko poznáš.
Zatřetí mám dojem (ale to opravdu nevím jistě), že K&N nedělají jen závodní filtry, ale i ekvivalenty originálů, takže tam předtím otevřený filtr vůbec nemusel být.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |