globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím rychlou radu!!!!! Směs.
20.6.2009 v 10:25
Ahoj včera sem dal KN filtr do cbr a dneska mi po 15km začala vynechávat. Postupně odcházely všechny válce až pak upe zdechla.. po chvili jak vychladlka tak se s ni zase dalo kousek jet.. Je tam chudá směs a vlivem tepla odpojuje svice no ted to mám rozdělany a potřebuju vědět jakym šroubkem a kolik mám přidat tu směs potřebuju to rychle pře jedu za chvili na sraz moc dííky a obrázek by byl super čau
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 10:28 | Nahoru | #1
Rychle tam vrať origo filtr a jeď na sraz Seřiď si to po srazu.

Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 10:29 | Nahoru | #2
Tak tam honem rychle vrať originální filtr a nemáš co řešit

(reakce na) Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 10:29 | Nahoru | #3
dewwil> byl si rychlejší

Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 10:33 | Nahoru | #4
navic sroubek to obohati jen volnobeh... bohatost v celem spektru se ovlivnuje tryskama,jehlama, nastavenim jehel .... sada ruznejch trysek a jehel pro spravne nastaveni se prodava jako dynojet kit a jejich spravne nastaveni od oka..nebo radou po intrenetu neni uplne jednoduche....

2 reakcí na tento příspěvek Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 10:39 | Nahoru | #5
Origo filtr nemám a dynojet tqaky ne potřebuju jen to provizorně nastavit abych jezdil a nestál prosím

(reakce na) Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 10:48 | Nahoru | #6

Ghost.33>Origo filtr nemám a dynojet tqaky ne potřebuju jen to provizorně nastavit abych jezdil a nestál prosím


vem vrtak a vrtni trisky

edit: a me muzes verit, ne jako tady tem tunerum co videli motorku jenom ve fotoromanu a bravicku

Naposledy editováno 20.06.2009 11:02:11

1 reakcí na tento příspěvek Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 11:18 | Nahoru | #7
Věř tomu, co psali vážení předřečníci Když změníš typ filtru (s menším odporem), tak musíš i přetryskovat a nastavit nebo vyměnit jehlu, protože větší přívod vzdruchu znamená pochopitelně chudší směs.
Bez úpravy bohatosti směsi si zaděláváš na průser se zadřením

Naposledy editováno 20.06.2009 11:20:40

Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 11:27 | Nahoru | #8
A jak mám nastavit stávajici trysky teda ty jehly??

Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 11:28 | Nahoru | #9
Nouzově můžeš zkusit zvednout jehlu co to jde a šroubek volnoběhu úplně dotáhnout. Tedy pokud šroubek volnoběhu reguluje množství vzduchu, což bývá nejčastěji. V opačném případě úplně povolit.
V případě zadření však na mě nechoď, že jsem ti to poradil

edit: A netočit pak motor na nejvyšší točky, jelikož hlavní tryska by to pak neukrmila

Naposledy editováno 20.06.2009 11:30:14

Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 11:47 | Nahoru | #10
Ok zkusim to

Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 11:52 | Nahoru | #11
to je taky napad..ty vis ze pojedes pryc a narves tam filtr u ktereho chodi vetsi mnozstvi vzdcuhu do karburatoru..tos nemoh pockat a udelat to po tom srazu?

1 reakcí na tento příspěvek Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 11:58 | Nahoru | #12
Když všichni dávate ty průchozí filtry tak si taky uvědomte co to může mít za následek. Nedávno jsem se pěkně pobavil, poptával jsem se po vzduchovým filtru na horneta 6ku na kolik kde zhruba vyjde, v jednom motoshopu tady nedaleko mi jeden "hrozně" chytrej pán tvrdil ať si koupim "pipercros" jak mi to radidně zvedne výkon a nebudu muset dělat nic jinýho (karbce, výfuk atd) dokonce mi zezadu na krabici ukazoval výkonovou řivku, nárůst byl myslim cca 15 koní. Tak jsem se pousmál řekl nashledanou a musel jsem jít pryč nebo bych chytl záchvat smíchu. Ještě dodám že tenhle pán má i motoservis a za seřízení podtlaků na již odstrojený H6 chtěl 2500,-

2 reakcí na tento příspěvek Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 12:30 | Nahoru | #13
Tak a rozbor dopadnul tak že všechny svičky vlivem tepla házejí jisrku jako fechtl a staré funkční mám jen 2 a ty hazejí pořádně. Jdu asi obědnat Dynojet a svičky... Nevěděl sem že to takhle ovlivni motor protože sem četl den předtim na jinych forech že se vubec nic nestane že rozdil ve vykonu nebude a že to ani nepotřebuje doladit.. takže tak

Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 12:40 | Nahoru | #14
Jestli dojedeš na sraz, tak se tam dozvíš ještě asi stovku věcí, cos měl udělat a co bys měl udělat teď Tam bude zkušených mechaniků - ó jéééé

Ale jinak ti držím palce Hlavně aby sis neposral motor.

Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 12:42 | Nahoru | #15
nobij už jezdit nebudu do té doby než to dám všechno dohromady.. ale nevim jestli to zvládnu sám nainstalovat dynojet ale jak řikáš poptám se na sraze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 12:48 | Nahoru | #16

docent>Věř tomu, co psali vážení předřečníci Když změníš typ filtru (s menším odporem), tak musíš i přetryskovat a nastavit nebo vyměnit jehlu, protože větší přívod vzdruchu znamená pochopitelně chudší směs.
Bez úpravy bohatosti směsi si zaděláváš na průser se zadřením



Jen poupravím, že ani ne tak o průser se zadřením (i když v důsledku by se to stát také mohlo (upadlá část ventilu či pístu)) ale o vážný průser upálení výfukových ventilů nebo propálení či upálení pístu-ů. Je jedno pravidlo lidí co ladí motory a to začínát na směsi bohaté (rozumně bohaté) a tu postupně dle měření (A/F,EGT,detonace,...) ochuzovat na max výkon.

Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 12:56 | Nahoru | #17
Taky si myslím že je lepši trošku bohatši směs než chudá ale asi by to stejně stálo zaprd kdybych tam ten dynojet nedal..

Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 12:59 | Nahoru | #18
Jo ještě ted sem zapomel kde sem ho viděl na netu.. Nevite kde se dá pořidit?

(reakce na) Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 13:00 | Nahoru | #19
Fugo> Tak, tak. Tím "zadřením" jsem to myslel šířeji - tak jak píšeš.
Ghost33> Vím, že to stojí peníze, ale nejlepší by bylo zajít na brzdu, kde mají s Dynojetem a laděním vůbec zkušenosti. Doma to uděláš těžko a s pochybnými výsledky.

V Praze to dělají v D&K Racing, ale to máš trochu z ruky.

Naposledy editováno 20.06.2009 13:02:02

(reakce na) Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 13:01 | Nahoru | #20
Ghost.33> tak si to vem logicky pokud se v tom trochu pohybujes.. Vis ze k tomu aby motor fungoval je potreba smes benzinu se vzduchem v urcitem pomeru. Motorka uz je od vyrobce sesatvena s normalnim,neotevrenym vzduchovym filtrem ktery propousti tolik vzdchu kolik je potreba na vstriknuti urciteho mnozstvi benzinu. Ty si jako normalni clovek koupis vzduchovy filtr ktery prpousti mnohem vic vzduchu nez seriovy filtr. To znamena ze pokud jde vic vzduchu na stejne mnozstvi paliva je nemozne aby pripravena smes palila tak dobre jako smes predchozi,tudiz vyplyva ze motorka bude cukat,nebo vubec nepojede.Kazdy motor a karburator je nastaven na normalni michani smesi vzduchu a benzinu a nejake vrtani v tom ma vetsinou spatny nasledek. Toto se nemusi tolik resit u vstrikovani jelikoz si ridici jednotka nastavi zda li ma jit vic vzduchu nebo benzinu. Pro tebe to znamena ze kdyz se do neceho pustis trochu nad tim zapremejslej jestli by ti to nahodou nemohlo neco udelat.

Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 13:09 | Nahoru | #21
Já sem s tim i počital ale nevěděl sem že to bude mit takovej následek jako že to odrovná svice.. Princip chápu ale prostě sem si myslel že když ho koupim tak budu mit max chudou směs a za tyden to jedu seřidit ale ono se s tym jet nedá tak jak řikáš když už sem tam vrazil KN tak tam dám to co k tomu aptři... Jo a duvod KN nebyl zlepšeni vykonu to vubec ale to že filtr Hilfo filtro co sem tam měl se normálně rozpadal po 1 sezoně.. Vypadalo to tak že siťka pod papirovou harmonikou je jakoby přinytovana 6 nytkama z umělé hmoty a 3 z nich mi upadly a normálně šli přimo do motoru tak proto už takovej šmejd nekoupim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 13:22 | Nahoru | #22

Honzek>Když všichni dávate ty průchozí filtry tak si taky uvědomte co to může mít za následek. Nedávno jsem se pěkně pobavil, poptával jsem se po vzduchovým filtru na horneta 6ku na kolik kde zhruba vyjde, v jednom motoshopu tady nedaleko mi jeden "hrozně" chytrej pán tvrdil ať si koupim "pipercros" jak mi to radidně zvedne výkon a nebudu muset dělat nic jinýho (karbce, výfuk atd) dokonce mi zezadu na krabici ukazoval výkonovou řivku, nárůst byl myslim cca 15 koní. Tak jsem se pousmál řekl nashledanou a musel jsem jít pryč nebo bych chytl záchvat smíchu. Ještě dodám že tenhle pán má i motoservis a za seřízení podtlaků na již odstrojený H6 chtěl 2500,-



pipercross mam, na krabici jsou grafy a nejvic je tam narust asi 2-3kone u ZX10 :)

1 reakcí na tento příspěvek Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 13:23 | Nahoru | #23
ghost, taky muzes to KN vic naolejovat ... tim zabijes tu vetsi pruchodnost a ses na tom jako u origa...

Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 13:44 | Nahoru | #24
a něják ho zakrejt?

Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 13:44 | Nahoru | #25
edit:2x

Naposledy editováno 20.06.2009 13:45:18

(reakce na) Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 15:57 | Nahoru | #26

Ghost.33>Origo filtr nemám a dynojet tqaky ne potřebuju jen to provizorně nastavit abych jezdil a nestál prosím



(reakce na) Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 15:59 | Nahoru | #27

Ghost.33>Tak a rozbor dopadnul tak že všechny svičky vlivem tepla házejí jisrku jako fechtl a staré funkční mám jen 2 a ty hazejí pořádně. Jdu asi obědnat Dynojet a svičky... Nevěděl sem že to takhle ovlivni motor protože sem četl den předtim na jinych forech že se vubec nic nestane že rozdil ve vykonu nebude a že to ani nepotřebuje doladit.. takže tak



poprat se s tím dokáže jen stříkačka...a ještě ne zcela 100%

(reakce na) Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 16:04 | Nahoru | #28

assassin>ghost, taky muzes to KN vic naolejovat ... tim zabijes tu vetsi pruchodnost a ses na tom jako u origa...



nesázel bych, že člověk, který udělá takovouhle ptákovinu, má olej na vzduchové filtry

1 reakcí na tento příspěvek Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 17:17 | Nahoru | #29
jaktoze kdyz jsem ted vynemil KN filtr za normalni tak to jezdi uplne stejne????prosim jen normalni odpovedi diky

(reakce na) Prosím rychlou radu!!!!! Směs.

20.6.2009 v 17:50 | Nahoru | #30
ACE1981>
Zaprvé máš (ak sa nemýlim) stříkačku a to ne ledajakou, takže ta si s tím díky spoustě čidel více méně poradí.
Zadruhé u takhle přemotorovaného autobusu (nic ve zlém - mám podobný) posun o pár koní těžko poznáš.
Zatřetí mám dojem (ale to opravdu nevím jistě), že K&N nedělají jen závodní filtry, ale i ekvivalenty originálů, takže tam předtím otevřený filtr vůbec nemusel být.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist