O údržbu a cenu náhradních dílů se moc nezajímej, pže jí stejně za chvíli vyměníš za silnější jinak na GS jsem kupoval-přední desky EBC 560,zadní stojí stejně, vzduchovej filtr 480, olejovej filtr 130, zadni guma 2500 Michelin Pilot Active(seženeš i levnejsi), řetězovku seženeš kolem 3000...jinak nic jinýho se nemění je to spolehlivá motorka...Dá se jezdit od 4,5-7 l, já jezdím kolem 5, nejsem žádnej divočák, ještě teda olej, ale ten je pro všechny stejnej....do GSa se vlezou 3l což tě výjde asi na +/- 700 záleží na značce oleje a mění se po 6000km já měním po každé sezóně i když najedu míň. Co se týče seřizování ventily 12000,ale vydrží i víc, stačí je proměřit, podtlaky taky dávám seřídit po nebo před sezonou...Nejlepší by byl asi nějaký kompromis těchhle motorek motor CB ale vzducháč(to by pak ale neměl takový výkon), podvozek a brzdy GS vzhled ER...