globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
 
17.6.2009 v 18:33
Ahoj,

tak v návaznosti na popis reklamace u MCH píši i popis reklamace v BikersCrownu. Už se nedivim že se tomu říká motorkářský Lidl, i když to bych firmě Lidl křivdil.

Kalhoty BikersCrown Praha Braník
Během 15 minut si mě nikdo ani nevšiml. Maňánismus, kecárna s babama… Po 20 minutách procházení regály se mi začal věnovat prodejce. Docela poradil. Koupil jsem Nazran Fighter II. A teď k porovnání. Při svlékání jsem si všiml utrženého “ stahování pasu” a to po 14ti dnech . Je to oproti Fighter I řešeno plastovým páskem a sponou. Jsem blbec, že jsem tomu věřil. Prostě to držet nemůže a ani na nových , co jsem si v BC prohlížel, to není moc pevné. Vyrazil jsem reklamovat ještě ten den. Přijel do BC a první co jsem slyšel bylo, že to trvá vždycky měsíc. No co nadělám , řekl jsem si. Vynutil jsem si , že chci zapsat do protokolu žádost o nové kalhoty i když na to prý nemám nárok a oni rozhodnou. Po 14ti dnech jsem se v BC stavil. Prodavač se podíval do počítače a řekl, že reklamaci zatím v Chlumci ani neřeší ( trochu rozpor s : Obchodník musí reklamaci řešit bez zbytečného odkladu ). Poté mi bylo řečeno, že nemám nárok na výběr řešení reklamace ( v OZ je toto jasně napsáno ). Pokud bude zájem, tak mohu dopsat jak jsem dopadl. Nehodlám to vzdát. V případě neuznání jdu z znalcem v oboru textilních materiálů. Všude čtu, jak v BC s reklamacemi lidi válčí,tak uvidím.

Tak už vííím...

Dnes mi přišla po 23 dnech SMS že mam reklamaci k vyzvednutí. Vyrazil jsem tam. Místo požadovaného nového zboží zde byly mé kalhoty, opravené. Oprava znamenala znovunanýtování přezky. Materiál byl pod nýt nastrkán a nedržel vůbec. Dle reklamačního protokolu došlo k výměně spony,ale spona byla původní ( poškrábaná, opotřebovaná ). Chtěl jsem vysvětlení,ale prý není na prodejně nikdo,kdo by byl za reklamace zodpovědný ( první nezákonost ).jen jsem dostal číslo kamsi do Chlumce ať si to tam vyřešim,že s tím nemají nic společného ( další chyba lávky prodejce ). Volal jsem na Sdružení obrany spotřebytele a mohu požadovat vrácení peněz. Prodejce se o tom nehodlá bavit. Dnes jsem proto poslal žádost na Hospodářskou komoru o mimosoudní řešení sporu. Prý jsem v právu a budou to se mnou a prodejce řešit. Zítra,pokud se z BC nikdo neozve s řešením, posílám celou dokumentaci na ČOI. Ty už jim pokutku rádi daj.

Pro názornost přikládám fotky jak vypadají opravené kalhoty by BikersCrown. Od dnešní reklamace jsem je nepoužil. Je to jak jsem je dostal. Je vidět že se to trhá.

[URL= jsou hodně v detailu,tak si to otevřete. Chvilku to trvá,než se otevřou ( cca 2MB/obrázek )

doplnění...

dnes mi přišla odpověď na stížnost do BC

Dobrý den,
ohledně Vaší stížnosti nebylo z naší strany učiněno nic protizákonného. Vámi reklamovaná vada byla odstraněna a věci nebrání nic dalšímu užívání.
Z Vaší stížnosti není patrné co požadujete, pokud nejste spokojen s vyřízením Vaší reklamace máte možnost vrátit reklamované zboží zpět přímo do reklamačního oddělení firmy Bikers Crown k opětovnému posouzení a nebo postupovat dle zákonných možností.

S pozdravem

Iva Bráborcová
Bikers Crown s.r.o.
V Lipkách 78/II
503 51 Chlumec nad Cidlinou

Tel.:+420 495 484 255
Fax.:+420 495 484 256
Mob.:+420 604 255 414

Krásné....

BTW: Proč asi mají na dveřích zákaz pořizování audio a video záznamu na prodejnách?


Naposledy editováno 30.06.2009 17:23:52
Anketa: Jak jste na tom v BC Vy?
Reklamace na výbornou
5%
5
Reklamace vyřizují dle zákona
2%
2
Nikdy více BC
92%
84

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

30.6.2009 v 21:09 | Nahoru | #61
jahha> no před cca 2roky byl a od tý reklamace sem tam už nic nekoupil

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

1.7.2009 v 01:06 | Nahoru | #62
My s přítelkyní loni rukavice, krásné červené za 1000,- (aby ladily ke zbytku) a po první vyjížďce červené ruce, které nešly umýt. A podotýkým, že nepršelo, ani nebylo extra vedro, že by to pustilo potem. Koupili jsme je v Praze, reklamovali v Liberci a po 30 dnech jsme si mohli jít pro penízky. Uznali, zaplatili.

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

1.7.2009 v 02:17 | Nahoru | #63
...

Naposledy editováno 13.07.2009 11:36:04

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

7.7.2009 v 20:05 | Nahoru | #64
BC je podlě mě hroznej obchod...v Mostě řekneš, že chceš parkovačky do světla a ona ti jde ukazovat blinkry tak si to přeberte jak chcete

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

8.7.2009 v 16:07 | Nahoru | #65
obávám se, že je to jako se vším. Už několik testú různých výrobků ukázalo, že nejdražší rozhodně neznamená nejlepší. Jako začátešník jsem loni vyrazil do Vídně do Louise. A to je teprve Lidl. Z katalogu tam mají tak 5%, ostatní na objednávku. Popis velikostí jsem nějak nepochopil, asi čím více X, tím víc motorkář. Koupil jsem si nakonec jen helmu ke který jsem nedostal ani krabici nebo vak. S výběrem mi pomáhal jeden kupující z Čech a ne proto, že se neumím domluvit. V BC jsem pak našel stejnou helmu o 500 levněji. Volal jsem tenkrát do BC v Praze, jestli maji helmu pro drahou polovičku a rukavice. Vše mi dal prodavač stranou a odpoledne jsem si to vyzvedl a ještě mi dal zdarma vak na druhou helmu. Pak se přestěhovali nahoru a se zbožím to byla bída. Pro boty jsem jel do Chlumce a naprostá spokojenost. Před měsícem jsem tam byl znovu pro bundu a nové plexi. Personál se hned ptal, co potřebuju a protože nemám rád, když se někdo vnucuje, šel jsem vybírat. Přišel asi za půl hodinky a pomohl s výběrem. Plexi mi dal ten pokérovanej týpek dole a podle přízvuku jsem ho poznal. On mi zařizoval tenkrát tu rezervaci zboží. Co jsem pak koukal na ceny na netu, tak nemám pocit, že jsou nejdražší. To je ale věc každého a nakupovat tam nikdo nemusí. Jiný shop jsem neviděl. Ale představa objednání věcí po netu by skončíla velice špatně a asi bych jezdil v něčem, co mi nesedí. Reklamaci jsem zatím neřešil, ale zajímá mě výsledek

2 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

9.7.2009 v 11:57 | Nahoru | #66
Hurtasek : sory, ale tohle mě rozesmálo. Kdyby mi někdo řek, že chce parkovačky do světla, tak si myslim, že je magor Tak si to přeber

MM-Art : a proč ty máš teda v avataru fotku před BC v Písku? sory jen rejpu. Kdy mi nastříkáš tu helmu? Už mi leží doma pěkně dlouho

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

9.7.2009 v 19:59 | Nahoru | #67
Mám zkušenost s BC pouze z Jihlavy a to hned po otevření.Nakoupil jsem tam komplet kůži pro sebe i pro svoji manželku.Obsluha na jedničku a co se rozpadlo po ročním používání a nebylo toho málo jsem si prostě opravil sám.Otvírají nový obchod v Brně tak uvidíme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

9.7.2009 v 20:56 | Nahoru | #68
dorado> nová pobočka kvalitu výrobků nezlepší

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

9.7.2009 v 20:57 | Nahoru | #69
jinak v novém čísle Motohousu je rozhovor se zakladatelem a majitelem BC....

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

9.7.2009 v 22:07 | Nahoru | #70
Delta> To je svatá pravda,ale má tam být i posezení pro motorkáře takže uvidíme.Možná se pochlapí,dám jim šanci.

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

12.7.2009 v 14:07 | Nahoru | #71
Gal> hihi.... kdy chceš... stačí dovézt a říct,co na ní chceš

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

29.7.2009 v 16:21 | Nahoru | #72
Gal> no trošku jsi mimo mísu, pointa byla někde jinde, tak si aspoň pobavil

Naposledy editováno 29.07.2009 16:28:47

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

30.7.2009 v 20:32 | Nahoru | #73
Jo to jsem taky zapomněl jak jsem v Jihlavě očumoval zboží, koupili jsme helmu a koukali dál. pak přišla jedna z personálu a že jestli ještě něco chceme že kolegyně je nervozní že jsme tam už půl hodiny Co má na to člověk říct? Narval jsem si kapsy kuklama a ozdobnejma ventilkama?

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

30.8.2009 v 18:18 | Nahoru | #74
Taky se musim podělit o svojí zkušenost s BC

Našel jsem na jejich webu výhodnou nabídku na dámskou motokombi biker s 60% slevou Měli tam všechny velikosti Protože je to přesně to. co mááti schání, tak jsme se rozhodli tam zavolat, pak se děly věci...

V Liberecké prodejně mají Bundu vel. 38, kalhoty vel. 38 mají až v Písku. Samozřejmě že přesuny zboží mezi provozovbnami nejsou možné a na centrálním skladě nejsou možné. U velikosti 36 Mají kalhoty pouze v Praze a bundu nemají vůbec, což odporuje informacím na internetu. Při jejich přístupu k zákazníkovi již dnes vím, že ať budu shánět něco sebevíc, tak k ním rozhodně nepůjdu. Tyhle jejich slevy mají akorát nalákat zákazníky, protože přecew není možné si jet pro každý díl kombinézy na jiné míszto, kor ještě na vzdálené přes 250 km od sebe...

nedoporučuji!!!

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

2.9.2009 v 00:18 | Nahoru | #75
NOoo.Koupil jsem si tam ted helmu Caberg a ve vyších rychlostech na jedné straně píská dovnitř.Neustále musím kroutit hlavou abych našel polohu bez píštaly.Tak musím reklamovat.A jak to čtu ..........................

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

2.9.2009 v 13:54 | Nahoru | #76
Já můžu klidně říct, že u nás v Mostě v BC jsem nikdy problém neměl. Kupoval jsemsi tam přilbu Caberg. Po dvou letech žádný problém. Je fakt , že jsem komunikativní tip a tak proč bych měl s jinak nevyužitými prodavačkami mít konflikt. A na Karlovarské jsem párkrát taky zašel. Prodačky byly normální i s úsměvem. Asi to je často tím oboustranným přístupem.

Ale většinu věcí na sebe jsem kupoval v POLU v Drážďanech.Kombinéza v kůži dvoudílná FLM stála 8.000,- Tady\ byly a tuším ještě stále jsou docela drazí.

Naposledy editováno 02.09.2009 14:08:10

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

3.9.2009 v 20:19 | Nahoru | #77
Zdarec Lidi!Mám dotázek ohledně BC,jak překvapující ?Koupil sem si konečně botky(po tom co sem poprvé pořádně položil motku a odnesl to i kotník ) Motorrad u jednoho týpka co mi ladil motorku a má taky obchůdek..Pak sem si kupoval přilbu už v jiném obchodě a tam prodavač koukal co to mám za botky a co pej stály.Tak sem mu"pochlubil" a on že sou prej od BC a že s nima budu asi mít problémy .Zatím mi na jedné jen něco semtam trochu"vrže"tak to snad nebude taková hrůza ale už při koupi mi první říkal:není to čína a když došly,co tam asi bylo ?Ne všecko dělaj špatně to určo,ale na druhou stranu,ted je podpoříme tím že koupíme od nich a za chvíli budem možná dělat mi pro ně !Ještě dodatek:Nešetřete za každou cenu s "Čínou"někdy stačí líp koukat nebo chvíli počkat pokud nechcete"žhavé novinky" .

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

3.9.2009 v 21:30 | Nahoru | #78
Byl jsem 2x v Pisku a pohoda,pak jsem byl ve Vrbovce a neveril jsem vlastnim usim,jaky tam delaj paka,ktery nemaj sajnu o tom co maji a co vubec prodavaji,holt Praha no...

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

3.9.2009 v 21:51 | Nahoru | #79
Po 10 měsících kalhoty praskaj ve švech a z botek mi asi po 2 mesicích začal vylejzat molitan páč to také neudržel šev.Jinak v Moste fajn obsluha ,ale ta kvalita věcí stojí za hovno.

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

4.9.2009 v 01:01 | Nahoru | #80
Jak jsem už psal. Většinu věcí mám z Pola. Boty mě loni vyšli 120eur. Taky trochu vržou. Ale jsou FLM. Polský,či co. Ta dvoudilná kombinéza je taky od té značky, tam teď za 200eur. Kalhoty od ní už nám. Kvalita. Štve mě že teď nemám na tu bundu.

Naposledy editováno 04.09.2009 01:09:51

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

4.9.2009 v 13:16 | Nahoru | #81
No jak je na minulé stránce ten sáhodlouhý popis o reklamaci, myslím tím to vyjádření reklamačního oddělení Bikerscrown, tak dle mého názoru nemají pravdu. Dopis na pohled působí profesionálně, ale přesvědčuje spotřebitele o tom, že má více povinností, než které má skutečně zákonem a jeho výkladem dané. Jinými slovy, oni naznačují, že na něco zákazník neměl nárok a oni mu i přes jeho chyby vyšli vtříc, aby vypadali dobře, ale pravdou dle mého názoru je, že to byla víceméně jejich povinnost.
Nicméně důležitý je výsledek a ten se dostavil.

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

3.11.2009 v 22:38 | Nahoru | #82
Tak já se tedy přidám, potřeboval jsem fajfku na svíčku.
"Pro srovnání"
-BC vrbovka- ten týpek se koukl do katalogu a když už to našel tak mi řek že to nemaj, když
sem se
zeptal jestli tam nepůjde jiná tak mi řekl, že tam jiná nejde, že od toho je
to v tom katalogu podle typu motorky (bylo vidět že je celkem nasranej že se
vůbec ptám)
Udělal ale jednu chybu, a to že mi poradil jeden obchod poblíž kde by to mohli
mít jmenuje se yacomi

-Yacomi- řekl sem co potřebuju a co se stalo... prodavač nevytáhl žádnej katalog,
zeptal se mně jak jí chci zahnutou, sem si vybral a on hned vytáhnul nějakou
fajfku že je prej dobrá jinak že má od ngk a ty sou dražší ať si vyberu.
Na dotaz jestli je mezi nima nějakej rozdíl mi řek že tam můžu dát co chci že de
jenom o to aby se tam vešla.
V ochotě se svámi bavit byl značný rozdíl

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

3.11.2009 v 22:45 | Nahoru | #83
Nějaký čas před tím sem byl v BC koupit svíčku a to sem to taky vyhrál
Byla tam zrovna nějaký dvě holky u pokladny, jedna se mnou šla k pultu kde maj ty svíčky. Vytáhla katalog (bylo jasně vidět že nemá ani šajn o co jde), chvíli sem jí nechal ať si v tom listuje a pak sem jí to v tom katalogu ukázal, protože ona by to tam asi nenašla.
No co říct....: SE DO TOHO SAKRA ŽENSKÝ NESERTE KDYŽ TOMU NEROZUMÍTE!!!!!!!!!

Naposledy editováno 03.11.2009 22:46:08

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

11.11.2009 v 13:58 | Nahoru | #84
ac nejsem fanouskem BC tak musim napsat pochvalu na mostecky obchod teto firmy a zrejme i na reklamacni oddeleni BC.mam z tohoto obchodu pouze boty SPYKE a po cca trictvrte roce pouzivani povolil cca 1cm svu na zipu a na obou botach se prodrela od slideru kuze na boku cca 1 cm .nevadilo to funkcnosti ale proste zavada to byla.reklamace absolutne bez problemu,po 21 dnech prisly fungl novy boty takze max.spokojenost a mile prekvapeni....

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

20.11.2010 v 10:53 | Nahoru | #85
Zrovna před hodinou jsem obdržel balík z bikers....v objednávce chyběly rukavice objednával jsem dvoje...naučtovany byly...mikinu poslali ale jinou velikost...tohle jsem ještě nikdy nazažil POsílám jim to zpět.....jsem zvědavej jak dopadnu...když to tady čtu

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

3.5.2013 v 22:11 | Nahoru | #86
Boty koupené v Bikers Crown vydržely rok (a to jsem ani moc nejezdil) a u pravý boty se propadla celá podrážka tak, že když jdu tak cítím každý kamínek. Po návratu z reklamace mi bylo sděleno, že boty jsou mechanicky poškozené tudíž se reklamace neuznává. No to je jasné že když se propadne podrážka tak po mechanické stránce boty nejsou v pořádku. Tak nevím přátelé co by se těm botičkám muselo stát aby reklamace byla uznána?
Ale vím jedno...Bikers Crown je plnej šmejdského zboží co nic nevydrží. Jednou jsem tam koupil i zrcátka jemž se při utahování ihned strhaly oba závity, a u jiných se zase ulomila kulatina nad závitem (meteriál jak bláto).

NEDOPORUČUJI!!! Nikdy více.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

6.5.2013 v 21:38 | Nahoru | #87
říkám to všem a porád dokola ... Nazran - logo u pakistánců, kde ušijou za par šupů cokoliv v mizerný kvalitě, kde na to nedohlíží z té dané firmy a něco do čech prostě přijde, nejlevnější šmejd za pár šup a zde se to prodává pod nadpruměrnou značkou za nemalý prachy.

Značkový věci jak helmy, boty, kombi nejsou jen kvuli logu, ale kvalita tomu tak většinou odpovídá - sem v oboru 7 let

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

6.5.2013 v 21:47 | Nahoru | #88

RadisPCE píše: říkám to všem a porád dokola ... Nazran - logo u pakistánců, kde ušijou za par šupů cokoliv v mizerný kvalitě, kde na to nedohlíží z té dané firmy a něco do čech prostě přijde, nejlevnější šmejd za pár šup a zde se to prodává pod nadpruměrnou značkou za nemalý prachy.

Značkový věci jak helmy, boty, kombi nejsou jen kvuli logu, ale kvalita tomu tak většinou odpovídá - sem v oboru 7 let

myslíš že ani ty Helmy SHOEI co prodávaji nejsou Japonský? To je totiž ta jediná věc kterou bych si od nich koupil kdyby nebylo jinak, ale u tebe jsou levnější

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

6.5.2013 v 22:33 | Nahoru | #89
Třeba to není tolik o BC,ale o výrobci a lidech co nakupují,já tam taky občas kupuju něco co si předem vyberu a zjistím,že to v BC maji.Když hodně lidí vyhledává laciné zboží,tak proč by jim to neprodali.Třeba Nazdar bych si nikdy nekoupil.

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

7.5.2013 v 10:48 | Nahoru | #90

Průserář píše: myslíš že ani ty Helmy SHOEI co prodávaji nejsou Japonský? To je totiž ta jediná věc kterou bych si od nich koupil kdyby nebylo jinak, ale u tebe jsou levnější



Jasně, Shoei tam mají, ty zaručeně japonský a většinou bez problémů budou, ale otázkou je, kolik lidí si tam tu Shoeiku koupí Jinak díky :o)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist