![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr půllitru(a)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr půllitru(a)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
2 reakcí na tento příspěvek Výběr půllitru(a)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr půllitru(a)
CarDiac>Perda> určo hambáče/naháče/ - co tam není to se nerozbije
Moje řeč. Zdravím Tě. Já měl to CBFko a vybíral jsem podle vzhledu a výkonu. Mě se CBF mezi 1/2 líbila nejvíc a měla největší výkon. Výška sedla 770 mm, tedy pro prcky. Jela jako vzteklá ( z pohledu obsahu a počtu válců), dech ji dochází až přes 180 km/h a samo že je znát spolujezdec. Nech si referovat od Che, ten ji sedlá.
Ten sice říká, že ji má aby se nezabil, ale tudle jsem ho v Sosnový ne a ne předjet.
Naposledy editováno 04.06.2009 11:21:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr půllitru(a)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr půllitru(a)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr půllitru(a)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr půllitru(a)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr půllitru(a)
ale za mne (ja si timhle vyberem prochazel loni v zime a na jare) doporucuju ER-5
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr půllitru(a)
jetam>ty motorky sou defakto "stejný" ani u jedný neuděláš chybu...
s tim ze ani s jednou neudela chybu souhlasim.... ale s tim ze jsou defakto stejny rozhodne ne... mozna tak ze jsou podobne.. alespon na pohled... ale kdyz si sednes a projedes je jednu po druhe (coz je podle mne nejlepsi srovnani, ja jsem ho takhle absolvoval), tak uvidis ze tam rozdily jsou a ne zrovna male
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
to je jako kdybys porovnaval R6,CBR600RR, ZX6R a GSXR600... taky by clovek rekl ze jsou defakto stejne.. a pritom je kazda jina...
Peacemaker>zeny se rozhoduji pro ER5 a tak me napada - zjisti si, jestli se ji libi hranaty nebo kulaty vicko
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr půllitru(a)
Moc nízká spotřeba - 3.6 single/ 4.2 duo a téměř plně naložená při pohodový jízdě..
Olej každějch 6000 km...
Gumy už třetí sezonu a skoro v řiti... na začátku čtvrtý výměna... řetězovka a řetěz taky ( najeto jen zatím 15000...
co dál. Je to karbec, má to strašně nemoderní kulatý budíky a světlo..., hnusná dlouhá roura vejfuku, taky nemoderní....
Trutnovacek>Kawu ER5 NEBRAT!!!
Moc nízká spotřeba - 3.6 single/ 4.2 duo a téměř plně naložená při pohodový jízdě..
Olej každějch 6000 km...
Gumy už třetí sezonu a skoro v řiti... na začátku čtvrtý výměna... řetězovka a řetěz taky ( najeto jen zatím 15000...
co dál. Je to karbec, má to strašně nemoderní kulatý budíky a světlo..., hnusná dlouhá roura vejfuku, taky nemoderní....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Cosmogagy>mno, pokud je dulezita velikost a nizka hmotnost, tak bych vyloucil prave to spoustou lidi CBcko... je totiz tech tri nejvetsi, sedlo ma nejvys a pocitove je nejtezsi... vybiral bych z GS500 a ER-5... GS je z tech tri nejmensi.. ERka je o fous vetsi a vyssi... na GS jsem najezdil asi 5km, takze nemuzu hodnotit... ale na ER-5 mam 10tkm a naprosta spokojenost.. modernejsi motor nez GS (vodnik x vzduchac), a celkove asi modernejsi koncept stroje (i kdyz je fakt ze GS ma zadni central a kapku lepsi brzdy)... pocitove lehounka, sedacka nizko, lehce ovladatelna, takova hratelna, na nauceni skvela.. CB je oproti tomu traktorovita, neni tak hrava, po presednuti z ERky na CB mi prisla hodne tezkopadna.. ale zase je asi o fous pohodlnejsi, a pri vyssich rychlostech stabilnejsi.. nehlede na o fous lepsi brzdy...
ale za mne (ja si timhle vyberem prochazel loni v zime a na jare) doporucuju ER-5
s tím co píšeš o GSu souhlasím, hlavní přednosti jsou že je nejlevnější, nejnižší a nejlehčí takže pro ženskou ideální
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr půllitru(a)
Peacemaker>zeny se rozhoduji pro ER5 a tak me napada - zjisti si, jestli se ji libi hranaty nebo kulaty vicko
Já mám pindíka a taky sedlám ER-5tku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Jinak souhlas s tím, co psal Cosmogagy.
Pokud bych to shrnul
ER-5tka - 499 ccm, 37 Kw při 9000, 44(někde se píše 45) Nm při 8000
vepředu kotoučovka, vzadu buben
vodní chlazení
CB 500
499 cc,, 42 KW, krouťák +/- stejnej
vepředu kotoučovka, od r.v. 1997 kotoučovka i vzadu
"vodník"
GS 500E
487ccm , zbytek údajů s nepamatuju, ale jednoznačně nejslabší
vzducháč
Všechny motorky jsou karburátory, ještě s "klasickema" zadníma tlumičema
CBFka maj centrál, jinak to samý, jako CB 500
ER-5tka je řádově o 10-15 000 levnější jak CBčko (pokud se bavíme s stejném roku výroby a zhurba stejném technickém stavu). Vzhledově největší a i nejvyšší je CB/CBF 500, nejmenší je zase GS 500E.
Všechny motorky maj 6ti stupňovou převodovku. Nejlepší je ženu na všechny posadit a ať si sama řekne, co jí sedí nejvíc a to pak koupit. Problém ovšem je, že pokud doposud na ničem podobným neseděla, tak toho stejně moc nepozná a místo rozumem bude vybírat spíš srdcem. Každá motorka je user friendly, ae zase nesouhlasím, že to jsou čistě motorky pro ženský. Zabít se natom dá stejně tak dobře, jako na každý jiný motorce, babettě, či kole. Je třeba připravit ženu na to, že to chce častejc řadit (pokud teda nechce jezdit v obci na jedničku, mimo obec na trojku a na dálnici na 4 v maximálních otáčkách). Já sedlám ER-5tku, takže o té si dovolím něco napsat- nevím, zda je to standartní výbava, ale mám jak hlavní stojánek, tak i bočák. Na hlavní stojan to jde líp, jak o 40 kg lehčí ČZ 180. Motoru se moc nelíbějí otáčky pod 3000. N svojí motorce jsem vypozoroval, že vyšším vyšší zarazená rychlost,tím vyšší to chce "minimální" otáčky, aby si to motor ještě nechal líbit, ale to bych nebral jako dogma, asi záleží na stavu konkrétního motoru, i když teda papírově by ten můj neměl bejt vylítanej, ale záleží na tom, kdo to předeou sedlal atd, to nemá cenu dl rozvádět. Věc číslo dvě- při podřazování na nižší kvalt při vysokejch otáčkách se blokuje zadní kolo, to budou dělat asi všechny tyhle dvouválcový půllitry. Věc číslo tři- do 120 m/h motorka sedí jako přikovaná, pak je to jak jízda na anakondě (při 150 km/h motorka citelně plave, při vjezdu na příčnou nerovnost na dálnici se mi rozkmitaly řidítka).
1 reakcí na tento příspěvek Výběr půllitru(a)
Mrzout>Proc opomijite ctyrstovky? A nejde jen o VFRku, ale treba ZXR, a v podstae kazdy vyrobce ma v nabidce (sice skoro historicke - ale porad lepsi nez dnesni 500) ctyrkilo...
ty se opomijej hlavne proto ze jsou jednak vetsinou kapotovany (snad az na Bandita 400), tim padem pro zacatecniky min vhodny, pac je tam toho daleko vic na rozbiti... navic se k nam prakticky vubec nedovazely, jsou to vetsinou individualni dovozy... nejsou na to jete nahradni dily.. navic jsou starsiho data vyroby, vysokootackove ctyrvalce, ktere byvaji uz vylitane... takze asi tak
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr půllitru(a)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |