1 reakcí na tento příspěvek Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
1 reakcí na tento příspěvek Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
1 reakcí na tento příspěvek Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
Na tech cross chrchlach musi vydrzet veky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
Dawe02>Jezdim Al Supersprox na K6 a funguje.
Na tech cross chrchlach musi vydrzet veky
haha,Dawe by ses divil co sní a s řetězem dokáže udělat Husaberg 550 vydrží mnohem mín než na okruhovce!na okruhu se nejezdí v blátě a tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
2 reakcí na tento příspěvek Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
já doporučuji tuto , když teda ocel.vydrží opravdu hodně . nebo hliník za půlku záleží jak za to taháš .
Naposledy editováno 02.06.2009 22:32:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
Joraell>supersprox stealth nic jineho uz nejedu :)
na tyhle rozety pozor
životnost mají dobrou
ale výrobce má problémy s dodržením rozměrů - nepasuje vnitřní průměr na náboj kola (má vůli a není jednoduché ho při montáži vystředit) a u některých kusů i při správném vystředění ocelový věnec radiálně háže
oboje má za následek nerovnoměrné napnutí řetězu, a to dost výrazně
měl jsem jich několik a dostatečně přesná nebyla ani jedna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
Vana666>Joraell>supersprox stealth nic jineho uz nejedu :)
na tyhle rozety pozor
životnost mají dobrou
ale výrobce má problémy s dodržením rozměrů - nepasuje vnitřní průměr na náboj kola (má vůli a není jednoduché ho při montáži vystředit) a u některých kusů i při správném vystředění ocelový věnec radiálně háže
oboje má za následek nerovnoměrné napnutí řetězu, a to dost výrazně
měl jsem jich několik a dostatečně přesná nebyla ani jedna
Vim psal jsi to uz drive, ale popravde ja jich mel uz cca 5 na ruznejch motorkach a nikdy se mi nic z toho co popisujes nestalo jsem s nima opravdu 100% spokojenej.
Ocel toho snese mnohem vic. Ja bych nad tim nepremyslel a sel do ocelove.
Proste o duralove bych premyslel jedine na nejakou silnicni zavodni motorku.
když vezmu "originál" KTM hliníkovou rozetu (ať už ji vyrábí kdokoliv), tak na náboji sedí natěsno a zcela přesně
Ze superproxů co jsem kdy měl neseděla ani jedna, kvedlaly se s vůlí okolo 0,2-0,3 mm a to už je docela poznat
kromě toho věnec u jedné házel oproti středu cca 0,5 mm !!, u druhé 0,4 mm a až ty další byly trochu lepší
tím nechci říct že jsou úplně špatné, ale asi mají dost velký výrobní rozptyl, takže bacha
1 reakcí na tento příspěvek Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
Mě teda na náboj pokaždé sedly tak akorát, nemusl jsem potom nijak bouchat abych to tam dostal ale že by tam zapadla uplně zlehka to teda ne, prostě se tam vždy pěkně "zacvakla" A nekoupil jsi třeba všechny v jednu dobu ? Že by to byla nějaká vadna serie ?
2 reakcí na tento příspěvek Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
Monix>Poznáte někdo v praxi při jízdě rozdíl (jak se projeví) mezi hliníkem a železem? Mě se to ještě nepodařilo
To nemyslis vazne, ze?
1 reakcí na tento příspěvek Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
Jen bych podotknul ze urcujicim parametrem z hlediska prinosu k jizdnim vlastnostem neni hmotnost ale moment setrvacnosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
tomXX>Monix>Poznáte někdo v praxi při jízdě rozdíl (jak se projeví) mezi hliníkem a železem? Mě se to ještě nepodařilo
To nemyslis vazne, ze?
Naprosto smrtelně:) - když vyměním řetězovku a dám ocel. rozetu místo orig. AL, tak při svém hobby ježdění nepoznám rozdíl - proto se rád poučím. Teorie o neodpružených rotujících hmotách je mi celkem jasná, ale spíš mě zajímá praxe typu jsem na kolo rychlejší, protože se "něco" chová výrazně jinak apod.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
Monix>tomXX>Monix>Poznáte někdo v praxi při jízdě rozdíl (jak se projeví) mezi hliníkem a železem? Mě se to ještě nepodařilo
To nemyslis vazne, ze?
Naprosto smrtelně:) - když vyměním řetězovku a dám ocel. rozetu místo orig. AL, tak při svém hobby ježdění nepoznám rozdíl - proto se rád poučím. Teorie o neodpružených rotujících hmotách je mi celkem jasná, ale spíš mě zajímá praxe typu jsem na kolo rychlejší, protože se "něco" chová výrazně jinak apod.
pokud nemeris casy (jako dawe02 na okruhu) tak si myslim ze rozdil nepoznas...
ja si rozety kreslim v CADu a nechavam vyrezat laserem z nerezu... a vypada to ze OK...
assassin>Monix>tomXX>Monix>Poznáte někdo v praxi při jízdě rozdíl (jak se projeví) mezi hliníkem a železem? Mě se to ještě nepodařilo
To nemyslis vazne, ze?
Naprosto smrtelně:) - když vyměním řetězovku a dám ocel. rozetu místo orig. AL, tak při svém hobby ježdění nepoznám rozdíl - proto se rád poučím. Teorie o neodpružených rotujících hmotách je mi celkem jasná, ale spíš mě zajímá praxe typu jsem na kolo rychlejší, protože se "něco" chová výrazně jinak apod.
pokud nemeris casy (jako dawe02 na okruhu) tak si myslim ze rozdil nepoznas...
ja si rozety kreslim v CADu a nechavam vyrezat laserem z nerezu... a vypada to ze OK...
Měřený čas je asi nej, ale většinou trénujeme s cca stejně rychlými letci, takže každá změna k lepšímu/horšímu se na trati projeví třeba ve výjezdu ze zatáčky, na roletě apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál ¨rozeta na teréní moto alu nebo ocel ?
V cem to kreslis? Nepredpokladam,ze to delas rucne,ale ze das " roztec valecku, prumer valecku"+ pocet zubu?
Ja na to zadny modul nemam...nebo nevim,jestli to Catie umi.