globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 950S nebo HP2?
 
2.1.2008 v 15:39
Toz mam trochu dilema?
Předchozí
1 2 3 4
Následující

KTM 950S nebo HP2?

2.1.2008 v 16:01 | Nahoru | #1
pod 950S myslis superenduro?

KTM 950S nebo HP2?

2.1.2008 v 16:04 | Nahoru | #2
Jestli ty nejsi moc zmlsaneee :P

KTM 950S nebo HP2?

2.1.2008 v 16:07 | Nahoru | #3
Franto,ty jsi dnes v tom tescu snědl uzenku nevalné kvality? :lol: <strong></strong>Kup si XR... :thmubup:

KTM 950S nebo HP2?

2.1.2008 v 16:11 | Nahoru | #4
osobne bych sel do toho KTM, kdybych vybiral mezi temito stroji.

Ale vim, ze by mi to bylo na houbeles, protoze budu rad, kdyz se neco naucim s nejakou ostrejsi 250 4T

KTM 950S nebo HP2?

2.1.2008 v 16:20 | Nahoru | #5
.. mne by se libila HaPina na motardech :P

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

2.1.2008 v 16:40 | Nahoru | #6
Fanos Rusicka>Jel jsem obe ale pouze skusebne ;) . Na BMW dnech v Ga-Pa jsem trochu pojezdil HPecko na jejich trati a dojem nicmoc :( . Predni kolo je strasne "daleko", zadni vzduchac obcas necekane kopnul :( plus stihla skoro krosova stavba a valce dostran ...Ja ale jezdim LC4 Adv. a tak mi prijde LC8 mnohem ovladatelnejsi(oproti Bmw) , jako majitel 1150ky muzes mit zcela opacny pocity ;) .
Projed obe a uvidis. Rozhodne 950S Adv. je vice cestak , primy konkurent HPka je ( jak pise Matus) SuperEnduro . Jinak je to docela prijemne rozhodovani :lol: :lol:

KTM 950S nebo HP2?

2.1.2008 v 16:59 | Nahoru | #7
Takže nakonec přestavba GéeSa nebude? :)

2 reakcí na tento příspěvek KTM 950S nebo HP2?

2.1.2008 v 22:08 | Nahoru | #8
Prestavba vyjde na moc.Radsi jeste vyzkousim neco jinyho nez 1150GS a pak se uvidi.Zatim jsenm spis pro HP2 i kdyz to kolo je fakt dost vepredu a ten vzduchac vzadu taky nic moc :rolleyes: .Oproti tomu zase 950 ADV.S je opravdu nadherna,ale zase moc vztekla a na 990 nebude.A taky u 950 me strasi problemy ktery se na nich vyskytujou.Letos jsem se rozhodl,ze to vymenim tak neco z toho asi bude.A kdyz ne tak k 1150 se muzu vratit vzdycky.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 950S nebo HP2?

2.1.2008 v 22:17 | Nahoru | #9
ja sledujem ktm fora dost intenzivne a tych problemov s 950 nieje az tak vela a vsetky su v podstate jednoducho riesitelne. Najzranitelnejsie a najbeznejsie poruchy su palivova pumpa a clutch slave cylinder (bohuzial neviem co to je :) ), obe suciastky su male a vela ludi ich vozi so sebou.

Viac info tu: http://www.ktm950.i.../ktm_950_issues.html

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

2.1.2008 v 22:30 | Nahoru | #10
Fanos Rusicka>já nevím kdo to pořád rozšiřuje že lc8 je samá závada..to jen já a mí kamarádi měli jako štěstí na bezporuchové? :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

2.1.2008 v 22:32 | Nahoru | #11
matuS> Doslova je to "Pracovní válec spojky" teda asi jim odchází něco na hydraulickým ovládání spojky...pístek,...asi.
Každopádně pokud jde víc ojízdu v terénu tak bych šel do KTM :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek KTM 950S nebo HP2?

2.1.2008 v 22:41 | Nahoru | #12
Tomik, bude to nieco take... problem je, ze ked to prdne, resp ta palivova pumpa, tak moto dalej nejde...

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

2.1.2008 v 22:50 | Nahoru | #13
matuS>no mě stačí u čerpadla propojit hadičky,natankovat plnou a ještě kus ujedu..

1 reakcí na tento příspěvek KTM 950S nebo HP2?

2.1.2008 v 23:22 | Nahoru | #14
to je vyhoda "klasickej" konstrukcie.
Inak, uprimne, nechapem ako nedokazali za tie roky takyto problem vyriesit. Uz su aj 2007 990tky s pokazenou palivovou pumpou...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 08:40 | Nahoru | #15
Fanos Rusicka> je jasný, že obě tyto motorky budou oproti GS citelně lepší, to je bez debaty. Ale otázka je proč chceš měnit..... Jestli chceš jezdit víc a ostřejší terén a méně silnici než jsi jezdil doposud, tak proč jdeš zase do takové obludy? Je to velký, je to těžký....
Nebo si jen chceš zkusit něco jiného s tím, že se chceš příjemně svézt i na asfaltu? To pak jo.
Každopádně z těch dvou bych volila GS 800 :thmubup: Koní akorát, krouťák akorát, luxusní zdvihy, pohádkový servisní interval a přijatelná cena. Nebo aspoň se mi tak jeví...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 09:09 | Nahoru | #16
Klasika> GS 800 je sice teď asi nejpoužitelnější motorka na trhu,ale zase nemá charisma stroje pro bohatý :lol: *yes*

Šel bych do KTM, líbí se mi prostě víc a když motorku na blbnutí,tak ať tam nic jako válce nepřekáží. *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 09:16 | Nahoru | #17
Hrabě X> on taky Fanoš nemá charisma boháče :lol: :lol: :lol: :lol:

Nevím, já osobně jsem proti 950 jako proti hračce do terénu zaujatá :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 13:44 | Nahoru | #18
tomik.xtz> pokud mám info od majitelů tak odejde O-kroužek a spojka se stává tím pádem nefunkční. Tedy součástka v hodnotě haléřů

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 14:17 | Nahoru | #19

matuS píše: to je vyhoda "klasickej" konstrukcie.
Inak, uprimne, nechapem ako nedokazali za tie roky takyto problem vyriesit. Uz su aj 2007 990tky s pokazenou palivovou pumpou...


pumpa je japonská a tu samou používá Varadero..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 14:24 | Nahoru | #20
PetrAT>>
to je pravda.. ale spojka je funkční jen rychleji uniká kapalina.u ktm tedy speciální olej.nefunkční je až po té když se únik neuhlídá a zavzdušní se.v praxi to funguje tak že tam třeba nachčím a někam ještě dojedu..

KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 14:53 | Nahoru | #21
Klasika-charisma bohace nemam,ale bohatej jsem dost!!!Uz mam nasetreny aspon 4 tisice :lol: :lol: :lol: :lol: !!GS 800 bude za 270tis a to nesezenu.A nechci vylozene radit imrvere v terenu,ale taky cestovat.Me totiz nebavi lehky motorky fakt mam pod sebou radsi takovou obludu.Jezdil jsem na vsem moznym,ale chci jezdit v terenu s velkou motorkou.Qwerte nevim jak jsi na tom s poruchama ty,ale ja znam asi 5 lidi co maji oranzovou a sere se tam porad neco viz. ty spojky,brzdy,cerpadla,ale to jsou jen takovy prkotiny.Uz jsem videl,ze 950S se da koupit do 200tis.tak to asi vyhraje.Jeste uvidime do jara co se naskytne.Zmenit to potom muzu vzdycky.Kazdopadne Diky za reakce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 14:54 | Nahoru | #22

Klasika píše: Hrabě X> on taky Fanoš nemá charisma boháče :lol: :lol: :lol: :lol:

Nevím, já osobně jsem proti 950 jako proti hračce do terénu zaujatá :rolleyes:


a co tohle?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 14:55 | Nahoru | #23
qwert>>
to je pravda.. ale spojka je funkční jen rychleji uniká kapalina.u ktm tedy speciální olej.nefunkční je až po té když se únik neuhlídá a zavzdušní se.v praxi to funguje tak že tam třeba nachčím a někam ještě dojedu.. [/quote]
...jo jasne dolejes mineral a spojka dal vesel spojkuje, asi tak 10 zmacknuti nez spojkovat prestane :/ Takze zase takova sranda to neni. Nestaci vymenit jen 0 kouzek, ale musi se vymenit komplet, protoze to pozdro je vydreny. Zadana tragedie to neni, je to resitelne, ale nezlehcoval bych to jako ze tam nachciju a jedu dal :cool: Clovek precejen radeji jede nez opravuje :thmubup: Jinak KTM fandim ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 14:59 | Nahoru | #24
Johny/GS1150>spojková pumpa bohužel není rakouská ale od firmy MAGURA.není to náhodou italské?

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 15:06 | Nahoru | #25
qwert> pekna zadni guma :lol:

hodne pekne videjko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 15:55 | Nahoru | #26
qwert> dneska jsem tak nějak celej den strávila na Youtube a našla jsem tam opravdu pěkný videjka. A zjistila jsem, že když je v názvu BMW, bude to legrace, když KTM, bude to inspirace :rolleyes: :lol:
Sám uznáš, že takhle řádit s 950/990 umí jen velmi málo lidí....

2 reakcí na tento příspěvek KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 16:40 | Nahoru | #27
Kamarád má LC8 2004 nyní s cca 90tkm. Znám ji od začátku a soupis závad už pravda není právě malý. Opakovaně ložiska v řízení a čerpadlo, palivoměr, klasicky ovládání spojky, uvaření zadní brzdy, policajt, přední ráfek, x-krát vychcaná voda z expanzky ikdyž teploměr neukázal přehřátí a jako třešinka se v 80tkm zjistilo, že má prsklé pístní kroužky. Nejspíše z důvodu uhřívání se motoru, to je moje spekulace. A nejspíš i proto si v 80tkm motor bral poctivé 2dcl oleje na 1000km. LC8 má spoustu skvělých vlastností, ale poměr Cena/spolehlivosti *no* Bohužel konkurence z japan spí, Africa stárne a GS800 , no uvidíme ...

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 17:36 | Nahoru | #28

Klasika píše: qwert> dneska jsem tak nějak celej den strávila na Youtube a našla jsem tam opravdu pěkný videjka. A zjistila jsem, že když je v názvu BMW, bude to legrace, když KTM, bude to inspirace :rolleyes: :lol:
Sám uznáš, že takhle řádit s 950/990 umí jen velmi málo lidí....


ale to není problém lc8 ale těch lidí.. ;)

1 reakcí na tento příspěvek KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 17:40 | Nahoru | #29
qwert> musím souhlasit s Klasikou ... je to hodně o tom borcovi co to řídí, holt umí

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 17:50 | Nahoru | #30
PetrAT>vím o které mluvíš.když někdo jezdí na nevhodný benzín,nemůže se divit že mu popraskají kroužky(pouze ty vrchní).a 2dc oleje na 1000km při 80000km u velkého dvouválce?můj alp v 80tkm bral 4 dc..je zajímavé že tady haní lc8 jen ten kdo ji nikdy neměl..
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist