globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: FZ6 S 2005 neprijemne turbolence
 
31.5.2009 v 15:00
Zdravim vsechny,
zajimalo by me jestli ste taky meli probleme s vetrem pri rychlosti nad 100kmh. S helmou mi to hazelo do stran a tlak do ramen narusoval jizdni vlastnosti(a vitr nefoukal skoro vubec). Az se vratite z dnesni vyjizdky,tak mi prosim strucne napiste jak ste to resili. Jestli stacilo prodlouzene plexi jaky typ nebo treba Double bubble. Jo a merim neco kolem 180cm, dik moc

FZ6 S 2005 neprijemne turbolence

31.5.2009 v 15:02 | Nahoru | #1
tak se zkus projet na naháči a poznáš co to je vítr

1 reakcí na tento příspěvek FZ6 S 2005 neprijemne turbolence

31.5.2009 v 15:14 | Nahoru | #2
hmm to asi jo, ale to co rikas neni reseni. Vim ze to bude vzdycky foukat ale byl bych vdecnej a muj batuzek taky, kdybych to mohl alespon trochu zredukovat ......

FZ6 S 2005 neprijemne turbolence

31.5.2009 v 15:17 | Nahoru | #3
tak jedině cestovní plexi, víc s tím nenaděláš a pokud jezdíš ve dvou tak je to naprd, protoze se tam nějak točí ten vzduch a tobě se hýba hlava jak kdybys chtěl říkat nene nene nene nene

FZ6 S 2005 neprijemne turbolence

31.5.2009 v 15:17 | Nahoru | #4
ja bych zkusil auto ,tam to tolik nefouka

FZ6 S 2005 neprijemne turbolence

31.5.2009 v 16:14 | Nahoru | #5
to je divný, lehce nad kilo se mnou nic nemlátilo ani na naháči a to mám hrubě přes 190

já to vyřešil koupí supersportu

kup vyšší plexi a mělo by se to zlepšit svez se nejdřív na nějakým jiným fejzrovi s lepším plexi a uvidíš jestli je to pro tebe rozdíl

(reakce na) FZ6 S 2005 neprijemne turbolence

31.5.2009 v 16:35 | Nahoru | #6

Z.I.P>hmm to asi jo, ale to co rikas neni reseni. Vim ze to bude vzdycky foukat ale byl bych vdecnej a muj batuzek taky, kdybych to mohl alespon trochu zredukovat ......



Nazdárek....

mám taky FZ6 a s větrem žádný problém za to větry ( to je horší)

Jak to popisuješ... tak mi to dělalo když jsem neměl hadry a za druhé baťoh na zádech...

ten dokáže házet...

FZ6 S 2005 neprijemne turbolence

31.5.2009 v 16:37 | Nahoru | #7
Běžně jezdím bez zalehnutí do 140km/h. Je to trošku nepříjemné,ale dá se to v pohodě ustát.Chyba může být v přilbě. Jestli je to nějaký noname,tak bych se nedivil, kdyby jsi měl nedobré pocity. Ale já měřím 171cm, a tak to možná bude lepší. Zkoušej různé polohy a měl bys cítit,jak se turbulence mění.

FZ6 S 2005 neprijemne turbolence

31.5.2009 v 17:44 | Nahoru | #8
Jo jo přilbu potvrzuji ta dělá celkem dost!

FZ6 S 2005 neprijemne turbolence

31.5.2009 v 17:55 | Nahoru | #9
sice nemam fz6s ale vitr tak nejak pocituju kolem tech 160kmh a zalehavat zacinam spis 180+
a to mam stock plexi

FZ6 S 2005 neprijemne turbolence

31.5.2009 v 18:36 | Nahoru | #10
Tak prilbu mam AGV Airtech tak nevim jestli je to nakej shit, ale zase zadna Lidlacka to neni. No a pritelkyne ma to samy a oba dva mame textylni hadry od Dainese. Kdyz to tak ctu tak zalezi opravdu na vsem. Taky me napadlo jestli to nemuze delat Tankvak, ten z Lidlu je Bohuzel nemam moznost se projet na jinem FZ6 s vyssim plexi

FZ6 S 2005 neprijemne turbolence

31.5.2009 v 18:59 | Nahoru | #11
záleží jak si velkej..ale třeba když sem jel za kámošem jak batoh tak to kde mám hlavu já dost ovlivnovalo i hlavu jezdce..pač jak sem vykoukl tak mu začala lítat hlava ze strany na stranu ale to byli rychlosti 160+ vyšší plexi to může vyřešit ale nemusí

FZ6 S 2005 neprijemne turbolence

31.5.2009 v 21:25 | Nahoru | #12
Rychlost 100 km/h mi prijde dost malo. S origo plexi se dalo jezdit tak 130-140 naprosto bez problemu bez nutnosti nejak zalehat. Po vymene za puig double bouble se ta hranice posunula tak o +30 navrch.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist