1 reakcí na tento příspěvek Laďak na GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďak na GS
Jo jinak ladak nemam, dela to zbytecnej bordel, pouze KN filtr ne zlepseni prubehu od nizsich otacek ... staci to *yes*
Zvuk super,krouťák subjektivně lepší.Max výkon-zase suběktivně nepoklesl ani nenarostl,ale já to dělal hlavně kvůli těm svodum a pak to s origo výfukem hodně střílí do výfuku a jsou to pecky jak z děla.Tak jsem tam dal ten otevřenej a je pokoj.Jo a taky to líp vypadá-zase suběktivně. :lol:
Na Varaderu se mi hrozne libi Leo Vince, na GS vychazi koncovka na cca 10k.
Rozhodne maj Leo Vince vyndavaci vlozky, coz je super, kdyz chces jet dal a nemit z toho 2x takovou hlavu, zasroubujes tlumici vlozku a je ticho.
Hodne nad nim premyslim, ale potreboval bych ho slyset...
edit. a ma homologaci...
1 reakcí na tento příspěvek Laďak na GS
1 reakcí na tento příspěvek Laďak na GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďak na GS
zeptej se tech kdo u r1200gs vymenili svody, vyfuk a filtr.
pokud vymenis jen jednotlive dily narust vykonu nebude tak razantni, pravdepodobne to nepoznas, co je ale dobry, ze pokud se zbavis katu, tak muzes tankovat jakykoli benzin i olovnaty, coz by s katem neslo
pokud te zajimaji podrobnosti, tak mi klidne zavolej
milda 777109904
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďak na GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďak na GS
1 reakcí na tento příspěvek Laďak na GS
Mam na 1150GSA kompletni sadu - tj. KN-filtr, rozsirene natrubky sani BMW, Y-svod a koncovku Remus Titanium od TT. Motorka ma vyrazne lepsi zatah odspodu, hladsi prubeh vykonove krivky a take oproti puvodnimu seriovemu stavu o ca 0,5-0,7 litru nizsi spotrebu. Samozrejme zvuk je taky o necem jinem - nechavam dokonce v koncovce trvale dB-killer, jinak je to pro spolujezdce vzadu az neprijemne.
Ale ma to cenu jen komplet... jednotlive dily takovy prinos nemaji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďak na GS
Ne o tom bych nežertoval.
Firma Zach mezi výfuckama je něco jako Rollex mezi hodinkama.
Dělaj výborný výfuky,krásný designy, v A1* provedení, když dáš laďák,tak motoru pomůžeš...je to záruka a nádhera. Slintám nad ním už dlouho,ale je mi líto do něj sypat peníze - nepatří k nejlevnějším. Ale od té doby,co jsem ho spatřil, už bych jinej na BMW nevěšel. Buď origo nebo Zach. :shy:
Tady je můžeš obdivovat nebo zakoupit:
http://www.zachauspuff.de/
Samozřejmě jsem viděl i mnoho jiných variant od nich,které lze asi taky sehnat nebo objednat a nejsou na jejich stránkách... hlavně varianty bez katu.