Téma: Pozor na vrtulnik na Dube!!!

24.5.2009 v 22:56
Jedu si takle v nedeli po obede na Dubou, odbocim z dalnice na sjezdu na Melnik ( ta posledni odbocka jak je tam siroka nova rovna silnice ) radostne se rozjedu z kopce a vezmu dve auta pres plnou..pro ty co to tam neznaji siroka rovna silnice bez odbocek viditelnost nekolik km mirne klesani..
Po chvili kdyz se uz blizim k Melniku na me vsichni blikaj. Protoze tudy jezdim casto znam uz i mista kde se tradicne schovava modra ochcava s radarem popr. kluci policejni s rucnim radarem. Taky ze jo tak sem jim jenom zamaval jako vzdy. Hlidka co kasiruje taky na tom samym miste jako vzdy..rikam si nic novyho. Prede mnou jede auto, ukazuji na nej nebo na me at zastavim? Vedel sem ze sem nikde neprekrocil rychlost tak co muzou chtit..nebudu to protahovat proste me nakonec stopli a nestacil sem zirat, meli tam nahore vrtulnik co sledoval vsechny prestupky motorek a rovnou jim to hlasil do vysilacek..
Tak sem o litr chudsi.. nemam k tomu vyhrad proste pres dvojitou se nepredjizdi. Ale jde mi spis o jinou vec. Kdo jste tam dneska a vcera byl vite kolik tam vsude bylo policajtu.. ja napocital celkem 16 policejnich aut 8 motorek 1 vrtulnik, nespocet civilistu s radary. Kolik asi muze takova akce stat a jakej ma efekt? Ten policajt co me kasiroval mi rek ze je to na popud mistnich lidi co bydli ve vesnicich kolem znamy trasy Libchov - Duba. Pochopitelne sou nastvany kdyz tam par debilu jezdi 150 pres vesnice, ale jak rikam jenom par. Kvuli nim tyhle akce pak sou. Ja ze dneska nic nemel, radsi sem to jel pres Kokorinsko nez aby me jeste x krat staveli. Pritom by stacilo do vesnic opravdu dobre schovat radary ( nemam na mysli takovy "nenapadny" o kterych vsichni vedi z blikani protijedoucich 15 minut prdem )a z kazde strany jednu hlidku co by vybirala.. holt to pro polici znamena trosku vystrcit zadky z aut schovat se a prubezne premistovat, ale je to zda se velkej orisek. Dyt sedet v aute a merit 2 hodiny na jednom miste je o tolik jednodussi.
A o kolik by to bylo levnejsi a efektivnejsi je snad kazdymu jasny. Tahle velka akce je financne dlouhodobe neusna to vsichni vedi takze jeji dopad je podle me temer nulovy.
Co si o tom myslite vy. Prosim jenom prispevky k veci...
A jestli ste nekdo jeste dneska platil napiste za co..
1 2 3 4

24.5.2009 v 23:00 | Nahoru | #1
tohle mi vyhovuje na 100%, jedna silnička stáhne policajty z celého okolí a pak si po zbytku okresu možu lítat jak chci

24.5.2009 v 23:04 | Nahoru | #2
já ještě neviděl ani jednu policejní motorku !!! na náš kraj serou

24.5.2009 v 23:07 | Nahoru | #3

Navrc>já ještě neviděl ani jednu policejní motorku !!! na náš kraj serou

já tuhle sezónu potkal 2 hlídky, jinak nic...

nevim, kde pořád sou, vždyť mají nové motorky, nová auta, ale chytat je nikde nevidim...

24.5.2009 v 23:13 | Nahoru | #4
Já bydlím někde u té dlouhé rovné silnice od D8 a ten vrtulník a ten kravál vždycky když se točil ve vzduchu ani v neděli nebyl klid .

PS: i když pojedou "střelci" 50km/h přes vesnice Liběchov-Dubá, stejnak budou místní remcat oni nerozeznávají rychlost, ale hluk motorek vytočená jednička a nebo trojka jim splývá civilistům pojébzním...

24.5.2009 v 23:14 | Nahoru | #5
KrikriCBR: Kdyby radar schovali do křoví a o kus dál vybírali, tak a) stejně budou všichni blikat, že tam někde staví hlídka a b) bude tady kdekdo psát "kurvy policajtské, schovávat se za bukem jim jde, kdyby raději férově měřili označeným autem", takže nemají na vybranou. Navíc, pokud by stavěla vždycky jen jedna hlídka, tak většina motorek prostě ujede, takže připravili megavelký zátah.
A ta dnešní akce byla zjevně demonstrativní, natáčela tam snad každá televize své reportáže a šlo o to, dostat to do zpráv a vzbudit nejistotu, kdy, kde a jak často se to bude opakovat.

24.5.2009 v 23:14 | Nahoru | #6
jj uplne stejna akce byla na trase brno - cervena voda (pres Svitavy, Lanskroun, Stity) snad sest policejnich hlidek - auta, motorky, vrtulnik tam lital, ale jestli policejni?? sama trojnozka a to jeste vtipalci normalne uzavreli (ZATARASILY) celou cestu a nechaly oba smery projizdet pres nejaky rozbity odpocivadlo - asi kdyby nas napadlo ujizdet
jeli jsme s kamosem - auta na nas blikala jak diva - strasne nudna cesta - tak me zapesti uz dlouho nebolelo
by me zajimalo co to bylo za manevry - tolik policajtu jsem naposled videl kdyz utekl kajinek

24.5.2009 v 23:31 | Nahoru | #7
1100Virago> O tom zadna ze to bylo demonstrativni..
S tim autem co meri za jizdy to by asi fungovalo, ale nejlip by fungovalo kdyby se ti co meri presouvali a to ze meri ze krovi sice nekoho rozladi ale snad vesnice lze 50kou vydrzet. Mohla by bejt klidne jste zachytna hlidka kdyby chtel nekdo ujet. Furt by to vyslo levneji. Spis mi prijde zbytecna buzerace merit na rovny prehledny silnici 90ku jako sem videl dneska na x mistech. Tam se sice vic vybere ale z hlediska bezpecnosti provozu a prevence na nic..

24.5.2009 v 23:32 | Nahoru | #8

24.5.2009 v 23:34 | Nahoru | #9
sakra, včera když jsem vezl autem kamoša 7km na vlak tak jsem napočítal jenom na tom kousku 5 aut a dvě masiny. neska jsem na mašině najel 300km a nezahlídl jsem ani jedno projíždějící auto, takže žádný zpestření nebylo.... :\
asi byli po včeréšku unavení

24.5.2009 v 23:35 | Nahoru | #10

Ze oni tady nekde maji hnizdo :\

24.5.2009 v 23:36 | Nahoru | #11
Co ten vrtulnik, zastavili kvuli nemu jeste nekoho?

24.5.2009 v 23:36 | Nahoru | #12

a ve zbytku okresu nebylo po policajtovi ani vidu ani slechu

24.5.2009 v 23:37 | Nahoru | #13
Policie, kde? zaltý silnice III. třídy a nebo jet dom večer kdy není žádný provoz

24.5.2009 v 23:39 | Nahoru | #14

rich.puzzle>han>já byl dnes v Buchlákách a tam jich taky bylo mraky. Radary z obou stran a mimo to ještě uprostřed stavěli všechny motorky co projížděli, i když jeli všichni pomalu. Kontrlolovali chlast, doklady, lékárničky, žárovky.... no buzerace nehorázná. By mě zajímalo co to zase bylo za šaškiádu. Tj zase aby vykázali nějakou aktivitu. Stálo tam 5 policejních aut, nějaký motorky a asi 30 fízlů... i nějaký z vyššíma frčkama. No komedie

a ve zbytku okresu nebylo po policajtovi ani vidu ani slechu

24.5.2009 v 23:41 | Nahoru | #15

zx6rmichal>han>já byl dnes v Buchlákách a tam jich taky bylo mraky. Radary z obou stran a mimo to ještě uprostřed stavěli všechny motorky co projížděli, i když jeli všichni pomalu. Kontrlolovali chlast, doklady, lékárničky, žárovky.... no buzerace nehorázná. By mě zajímalo co to zase bylo za šaškiádu. Tj zase aby vykázali nějakou aktivitu. Stálo tam 5 policejních aut, nějaký motorky a asi 30 fízlů... i nějaký z vyššíma frčkama. No komedie

Ze oni tady nekde maji hnizdo :\

asi jo čeče. Ale aspoň se potvrdilo, že policistu lze počít pouze análním stykem Vubec se se mnou nechtěli bavit, když jsem se jich na něco zeptal, jenom na mě čuměli a mlčeli. Ocasi

24.5.2009 v 23:41 | Nahoru | #16
na náš okres taky kašlou, v našem okrese sem potkal naposled poliše minulý léto ale tento rok sem vyděl asi 5 aut 20 polišu okolo poděbrat na té rovince kde je 90km/h a asi měly slušnej výdělek protože tam nikdo 90 nejezdí

24.5.2009 v 23:46 | Nahoru | #17
pravda. Jel jsem z tama pryč a výborně jsem si zajezdil na zatáčkovitým úseku u Čejče na Kyjovsku co jsem tam objevil... bomba [/quote]

jj znam cejc - karlin - nasedlovice hlavne ta 180ka je dost divoka ale lepsi je to z druheho smeru

24.5.2009 v 23:49 | Nahoru | #18

no já si to vždycky užil do kopce, z kopce mě to tak nebavilo. 180 je krutá, zvlášť když jsem tam při jedné jízdě potkal autobus Podle čar na asfaltu se tam jezdí i nějaký závody... Jo a jestli tohle čte borec na GSX-R s batužkem za zády (jako že na 99% ne ) tak: máš můj respekt.

Naposledy editováno 24.05.2009 23:50:04

24.5.2009 v 23:58 | Nahoru | #19

han>zx6rmichal>pravda. Jel jsem z tama pryč a výborně jsem si zajezdil na zatáčkovitým úseku u Čejče na Kyjovsku co jsem tam objevil... bomba

25.5.2009 v 00:00 | Nahoru | #20
O ekonomicnosti takove akce stejne nema cenu premyslet. Ti policajti jsou ve sluzbe tak jak tak a ti v tom vrtulniku musi stejne nalitat hodiny a jestli budou litat nad D1 a sledovat provoz a nebo hlasit z vysky prestupky .... naklady se moc nezmeni.

25.5.2009 v 00:13 | Nahoru | #21
jj do kopce je to lepsi ... v brne jezdim kohoutovice - taky do kopce - nebo na blansko [/quote]
já jel včera plumlov - boskovice, tam je to taky fajn

25.5.2009 v 00:15 | Nahoru | #22
Jo jo dnes po obede
mne stavi v Chudolazech ze jim vrtulnik hlasi dve cerne motorky pres plnou,tak se ty policajtky ptam jestli je barvoslepa ze mam motorku modrou a ona tak to asi nejste vy.
Tak nevim nevim mit cernou tak jsem asi v pici aniz jsem cokoli udelal

25.5.2009 v 00:19 | Nahoru | #23
kerimfz> máš se zeptat, zda mají důkaz s SPZ či RZ, na to že dají echo zastav červenou motku, na to by jim měl srát bílej tesák

25.5.2009 v 00:36 | Nahoru | #24
nezda se mi, ze kontrola, jestli jedes vozralej je zrovna buzerace

25.5.2009 v 01:11 | Nahoru | #25

selkie>nezda se mi, ze kontrola, jestli jedes vozralej je zrovna buzerace

mi se nezdá, že by lékárnička a žárovky nějak dramaticky ovlivnily nehodovost na silnicích ČR...

25.5.2009 v 06:52 | Nahoru | #26
Svitavy-Lanškroun-Štíty jsem jel v neděli cca ve tři a nikde žádnej policajt nebyl.

25.5.2009 v 06:59 | Nahoru | #27
Myslim si, že tyhlety akce neznikaj moc kvůli obyvatelům, ale spíš kvůli (v poslední době) čím ál tím trahičtějším statistikám dopravních nehod Možná tyhle velký akce jsou drahý, ale na druho ustranu je logická rovnice: víc policistů + víc techniky = víc pokut, z čehož plyne že náklady se celkem slušně smáznou, naopak si myslím, že ještě vydělaji S vrtulníkem tady nikdo nepočítá, takže ten si na sebe vydělá na 100%

25.5.2009 v 07:47 | Nahoru | #28
ty jsi dostal za přejetí dvojplné jenom litr? dyť to je snad za 7 bodů nebo za kolik ne?

25.5.2009 v 08:04 | Nahoru | #29
Buzerovali strašně, v Kyjově stáli u odbočky na Bukovany na tý 80ce a brali každou motorku. Zajímala je hlavně povinná výbava, kokoti mi odigelitovali lékárničku prej že můžou být prošlý obvazy i když je byl na igelitu štítek že končí až v roce 2011.A prej sem neměl oranžovou vestu umístěnou tak abych na ni dosáhl ze sedadla řidiče.

Jo a že budou na Buchlákách bylo jasný když tam někdo minulý týden skočil z meze.