Do jakéhokoliv motocyklu pod 500 ccm a 25kW nemá cenu cokoliv investovat, neb úpravy nutné k nahnání +10% výkonu by převýšily tržní hodnotu stroje několikanásobně. navíc to za pár let stejně prodáš a úpravy ti nikdo nezaplatí.
strkej korunky do prasete (nemyslím paroubka ) a za pár let se ti budou sakra hodit
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy a vychytávky
potomecek1>Děkuju všem, ale čekal jsem jiné rady. např.: kup vzduchovej filtr cca300kč, ladák cca500kč, apod.
Tak jo.
Kup vzduchovej filtr - 1500,
kup laďák - 5-15 000,
kup big bore kit aspoň na 80 ccm - 5000 (+?)
nech zbrousit hlavu - 500,
odlehči kliku a ojnici, nech to vyvážit - 2000
přetryskuj karburátor - 500
nech si vypálit hliníkový řetězový kola - 1000
když už budeš v tom, tak jistě najdeš spoustu dílů který budou zralý na výměnu, např. ložiska (včetně těch v kolech) apod, ty můžeš taky vyměnit...
Mno a odměnou ti bude nejnadupanější babete jakou svět viděl, místo 40km/h se bude umět řítit 45, nebo dokonce 47km/h
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ktm 50 nejde do otáček KTM 50 Duo Hobby | kreematornik | 1 | 27.10.2017 v 21:11 lpepsi |
KTM okey 50ccm KTM 50 Duo Hobby | FunnyUW | 2 | 24.7.2014 v 23:14 FunnyUW |
KTM hobby KTM 50 Duo Hobby | Husky6110 | 4 | 26.9.2013 v 18:56 Husky6110 |