Téma: Spolehlivost....250 2T
 
17.5.2009 v 16:28
Zdravím...jen bych se chtěl zeptat spíše někoho kdo dělá z motorkama v servisu ale né specializovaným na jednu značku ale tak všeobecně...Jaká 250 2T je podle vás tak na dobré cestě...sice vím že taky záleží na tom v jakým je stavu atd. ale tak s čím se dá dobře vycházet když se o to budu starat a pravidelně dělat prohlídky...?Jestli třeba nějaká CRF nebo KX,SX...mám KTM servis dá se říct skoro za rohem a za hodinu práce chcou 200,- a v KAWASAKI chcou za hodinu 400,-...a honda servis se přes celý Brno.Nebo teda ještě BRUMLA mě příjde takovej poctivej...
Dík...
Předchozí
1 2
Následující

Spolehlivost....250 2T

17.5.2009 v 16:43 | Nahoru | #1
CRF není 2T, ale 4T..Podle dalších značek co píšeš usuzuju, že chceš asi motokros..Co mě přijde, tak na MX 250 2T nemusíš řešit kolik stojí servis, jelikož tam v podstatě všechno (pokud se ti teda nevysere celý motor) zvládneš doma na ponku..Jinak kdybych měl porovnávat co se výdrže motoru týče, bral bych asi Yamahu

Spolehlivost....250 2T

17.5.2009 v 16:52 | Nahoru | #2
CRF je 4T!2T má označení CR250R! Vybíral bych mezi Hondou,Kawasaki a Yamahou. Jaký rok výroby si asi tak představuješ?

Spolehlivost....250 2T

17.5.2009 v 17:28 | Nahoru | #3
když koupíš KTM 250 sxs,tak budeš spokojenej

Spolehlivost....250 2T

17.5.2009 v 17:53 | Nahoru | #4
Je to všechno stejné podle tohoho jaká je motorka ve stavu a jak se kdo o ní staral.Honda CR250 bez problémů.Pokud máš cr125 tak kup cr250 a je to

2 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost....250 2T

17.5.2009 v 18:35 | Nahoru | #5
To sem právě nevěděl jestli je CRF250 4T Ale láká mě skusit to KTM...A ten rok výroby asi 04-05...

(reakce na) Spolehlivost....250 2T

17.5.2009 v 18:44 | Nahoru | #6

Aťa1-FOX>To sem právě nevěděl jestli je CRF250 4T Ale láká mě skusit to KTM...A ten rok výroby asi 04-05...


06 motor má příznivější průběh a přepracovanou zadni vidlici
07 jsou zcela jiné motorky

Spolehlivost....250 2T

17.5.2009 v 18:55 | Nahoru | #7
ladiktm : Jo no ale já asi na 06 a už vůbec né na 07 mít nebudu...:D...ale uvidím jak bude vypadat situace v říjnu...Mám možnost si nechat dotáhnout nějaký moto z anglije přez jednoho známího a levně,prej sežene všechno...ale ten dovoz by asi nebyl zrovna moc levnej...

(reakce na) Spolehlivost....250 2T

17.5.2009 v 19:52 | Nahoru | #8
Aťa1-FOX> v KTM 200 kč za práci to slyším poprvé

jinak spolehlivost je veliká uhonit 250 se jen tak někomu nepodaří narozdíl od 125 .

taková SX250 od 07

Naposledy editováno 17.05.2009 19:53:48

Spolehlivost....250 2T

19.5.2009 v 21:29 | Nahoru | #9
Jo no ale kde na to má člověk pořád brat jako... 07 to už je pro mě moc...mám 01 na začatek v docela dost dobrým stavu ale už mám docela problém sehnat 6 500,- na opravu pístu a nicasilu...a ještě abych si kupoval 07... Jo no v HADLEROVI v Brně stojí servis za hoďku do nějákých 250,-.....mám pocit že jen 200,- ale nejsem si jist....

1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost....250 2T

19.5.2009 v 22:47 | Nahoru | #10
Jestli mas Hondu, tak si nic jinyho nekupuj!! KTM, kdyz bude vic jak 2 roky stara, bude volitanej pelech, jsou to mozna dobry stroje, ale oproti japoncum hrozne rychle starnou.. Nejsem zadnej letec, ale nez mi moji CR 250 nakej kripl ukrad, tak 100 hodin na jeden pist a jeste bych ho povozil

Spolehlivost....250 2T

20.5.2009 v 00:41 | Nahoru | #11
KTM ... Každej Trenink Mechanik

Nekamenujte mě říkál jeden známej co jí má

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost....250 2T

20.5.2009 v 07:33 | Nahoru | #12

milhauf>... KTM... jsou to mozna dobry stroje, ale oproti japoncum hrozne rychle starnou.. Nejsem zadnej letec, ale nez mi moji CR 250 nakej kripl ukrad, tak 100 hodin na jeden pist a jeste bych ho povozil


musím potvrdit, třístovka EXC co jsem ji kupoval v roce 2005 taky hrozně zestárla, prakticky vše na ní má dnes už skoro čtyři roky - všechno je původní a stále funguje
ty čtyři roky má už i ojnice, spojka, převody a vůbec všechny součástky v motoru, všechno je původní a o.k.

jediné co tolik nezestárlo je píst, při 300mth jsem ho už musel vyměnit takže je mladší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost....250 2T

20.5.2009 v 10:49 | Nahoru | #13
Vana666> a byl ses zeptat v KTM čím to že vydržel jen 300MTH

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost....250 2T

20.5.2009 v 15:32 | Nahoru | #14
Wario> nebyl, a asi jsem se s výměnou unáhlil
kámošovi na úplně stejné motorce totiž vydržel píst ještě o rok dýl, počítám že měl k čtyřem stovkám mth. Ale výkon už tam přece jen trochu chyběl

1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost....250 2T

20.5.2009 v 17:03 | Nahoru | #15
muzu se poptat jakou to melo vuli? jen pro info:)

Spolehlivost....250 2T

20.5.2009 v 17:19 | Nahoru | #16
No cross hlavně z důvěryhodného zdroje kde můžeš aspoň trochu věřit kolik to má zrovna nalítané.
Nechat si nějaký (obzvlášt cross) dovézt anglie to je teda loterie.
Tak leda s doklady o totální Generálce motoru někde ze zančkového servisu kde si to přes e-mail ověříš.

(reakce na) Spolehlivost....250 2T

20.5.2009 v 19:32 | Nahoru | #17

Miras87>muzu se poptat jakou to melo vuli? jen pro info:)


netuším
hádám nejmíň tři milimetry

Spolehlivost....250 2T

20.5.2009 v 20:30 | Nahoru | #18
to uz by byl pist venku ne?:) tak to je jedno ja myslel pro ilustraci:) zase se budu bat se svejma 75mth:) skoda ze mi zas budou rezat prst. si rikam ze za 20let prodam svoje RMZ jako skoro nejeteho veterana se 120mth:(((

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost....250 2T

20.5.2009 v 20:31 | Nahoru | #19

Vana666>Wario> nebyl, a asi jsem se s výměnou unáhlil
kámošovi na úplně stejné motorce totiž vydržel píst ještě o rok dýl, počítám že měl k čtyřem stovkám mth. Ale výkon už tam přece jen trochu chyběl



Hergot to snad není ani k uvěření

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost....250 2T

20.5.2009 v 22:02 | Nahoru | #20
Laďa.s> no asi tolik mth na jeden píst stejně moc ke chlubení není, může to nakonec odskákat válec

já jen chtěl trošku umírnit milhaufovo nadšení z hondy co mu vydržela 100 mth
až takový zázrak to není

(reakce na) Spolehlivost....250 2T

20.5.2009 v 22:13 | Nahoru | #21

Vana666>Laďa.s> no asi tolik mth na jeden píst stejně moc ke chlubení není, může to nakonec odskákat válec


kolega měnil na starý hq WR360 prvně píst po 9 letech provozu kdy už motorka silně ztrácela kompresi. Bohužel jak jsi správě podotk odnesl to válec.... nasledná GO už bylo poslední pomazání pro tudle moto

Spolehlivost....250 2T

21.5.2009 v 13:14 | Nahoru | #22
No když sem tu četl že píst měl vůli kolem 3mm a jelo to,tak čím to je že já mám na 125ccm hondě rok 01 vůli kolem 1 nebo 1,5mm a nechce to jet...tak tím to si nebude co...? Karbec sem vyčistil nádrž taky a když sem oddělal koleno párkrát to skusil nakopnout a pak šáhl do válcu tak tam bylo vlhko ale nechytlo to...a svíčka je totál nová za 3kila... Chápete to někdo...? Není to tím že když je tam ta vůle že uniká tlak a nechce to chtnout...?

Spolehlivost....250 2T

21.5.2009 v 14:45 | Nahoru | #23
Bože Bopže, tady se někdy člověk dočte věci....jestliže výrobce udává u 125 kritický opotřebení pístu 0,1 mm, tak se asi není čemu divit že ten píst s vůlej 1,5 mm nefunguje....spíš se divím že se ještě nerozpadl. A pak si po těch "údržbářích" co na moto tři roky nešáhnou tu motorku kupte....za dobrej peníz se vám na ní náhle vysere úplně všechno...i když podle inzerátu byla udržovaná, jetá hobby.....

1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost....250 2T

21.5.2009 v 15:48 | Nahoru | #24
PetrTM : no jelikož sem začátečník a ten co sem to od něho kupoval tak byl velice slušněj a když se mě na tom vysrala nějaká maličkost a já mu to napsal tak mě byl schopnej sám zavolat 10x zpět jen aby mě řekl čím to může být...ale nikdo mě neřekl kolik má mít píst vůli,akorád mě ten borec řekl ať ho po nějaké době skontroluju...a když sem si všiml že jezdili i 3mm vůlí a jelo tak mě vrtá hlavou proč mě to nejede když mám vůli sotva poloviční...

Spolehlivost....250 2T

21.5.2009 v 17:57 | Nahoru | #25
Taky máš objem sotva poloviční...

Spolehlivost....250 2T

21.5.2009 v 19:19 | Nahoru | #26
no 250 2T na trati taky jenom tak šimráš oproti 125 . ta výdrž tam je min . dvojnásobná

(reakce na) Spolehlivost....250 2T

21.5.2009 v 22:07 | Nahoru | #27
Aťa1-FOX> Nesmis jim verit kazdou blbost :D uvazuj hlavu kdyby tam mel takovu vuli by protekl dolu secek benzin nez by to svicka stihla zapalit...

Naposledy editováno 21.05.2009 22:09:14

1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost....250 2T

22.5.2009 v 14:26 | Nahoru | #28
chora: no to mě právě vrtalo hlavou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost....250 2T

22.5.2009 v 14:56 | Nahoru | #29

Aťa1-FOX>chora: no to mě právě vrtalo hlavou...



Od Váni to byl vtip a ani ty nemůžeš mít vůli 1-1,5mm to je nesmysl hádám že by ti praskl píst tak u hodnoty 0,3 nebo by to alespon vydávalo takový zvuk že by to vyměnil snad každý. Jestli pak ty si píst nepleteš s něčím jiným nebo si nepleteš desetinou čárku ve vůli.

1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost....250 2T

22.5.2009 v 15:06 | Nahoru | #30
a co čínskej pitbike??
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist