globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cena celolaku
 
9.2.2007 v 20:01
Zdar,kolik může stát celolak (černá perleť +polepy pod lak) ?

(reakce na) Cena celolaku

9.2.2007 v 23:23 | Nahoru | #1
čoud>7000

Cena celolaku

10.2.2007 v 08:01 | Nahoru | #2
Známy si dal loni stříkat sv 650N a cena byla 6000Kč.
Ale verze S by těch sedm stála. ;)

Cena celolaku

10.2.2007 v 08:54 | Nahoru | #3
Já jsem děal GSXR a nedelal jsem nádrž a dostal jsem se na 7000,- a to jsem to dělal u známyho a prej klasika 10 až 16 tis

Cena celolaku

10.2.2007 v 09:44 | Nahoru | #4
Mě to tady v okolí nabízí jeden člověk za 12 tis. (proto se ptám)
Chtělo by to sehnat něco levnějšího. :/

1 reakcí na tento příspěvek Cena celolaku

10.2.2007 v 12:56 | Nahoru | #5
čoud>> Strašně moc záleží na tom, jakou barvu na to budeš dávat - jde-li o perleť, kolik vrstev, jestli bude podkladová barva... - a pak záleží také na tom, jak moc se budou muset kapoty "připravit" na lak - broušení, plnič... Samotné stříkání nebývá drahé, barva je na tom nejdražší.

(reakce na) Cena celolaku

10.2.2007 v 13:48 | Nahoru | #6
Lim> nemas pravdu s tim, ze barva je z celyho strikani nejdrazsi, dela to max. 40% ceny pri pouziti znackovejch materialu
...ta cena je rozdilna hlavne cenou prace (rozdilnou cenou hlavne pri strikani v lakovne v kabine versus v garazi)

Cena celolaku

10.2.2007 v 13:49 | Nahoru | #7
U známýho mě to vyjde na 7000 s nálepkana. Barva černá perleť.

Cena celolaku

10.2.2007 v 13:50 | Nahoru | #8
neřek bych že barva je drahá.. je to skoro zanedbatelná položka

Cena celolaku

10.2.2007 v 17:36 | Nahoru | #9
nablejt (nastříkat) finální barvu je jenom součást mozaiky která tvoří cenu u lakýrníka. Spousta klasickejch autařskejch lakýrníků vám řekne že raději udělají tři auta než jednu motorku. Motorky - obzvlášť jejich plastový kapoty jsou tvarově velice rozdílný a náročný na přípravu. U spoustu dílů musí nastoupit ruční práce místo strojové a pokud to má bejt opravdu pěknej lak (a málokdo chce škaredej) - tak se to holt musí dělat pečlivě a pořádně. Taková práce chce holt čas a čas jsou peníze. Nedílnou součástí je taky grif a zkušenosti lakýrníka.
Asi nejhorší práce je když je to po bouračce a je tam spousta míst kde to bylo prasklý a je to svařený, odřený, promáčklý. Aby se neobjevily podbroušený místa nebo tvarové nesymetrie chce to precizní práci. Když už je to připravený a ve šprickytu se ukáže povrch jako gut může nastoupit fáze lakovací. Zde je trocha laborace s tím že je hodně výrobců barev a každá má trošku jiný vlastnosti, nedejbože metalíza s hustou perletí která se prostě musí umět stříkat jinak to vypadá divně flekatý.
I v amatérskejch garážovejch podmínkách se dá udělat dobrej lak ale je to kus od kusu. Viděl sem už kousky kde byly vidět stečence, podbrusy, mapy a celkově měl lak vzhled pomerančové kůry a sem tam v laku hrudka, kamínek nebo chlupy od domácího zvířectva.
Taky už sem ale viděl garážovou práci za kterou by se určitě nestyděla kterákoliv lakovna . Pokud najdeš někoho kdo ti nabídne že ti to nastříká "zalevno" zkus si ošéfovat co komu už dělal (fotky nebo přímo motorky) a v jaké dílně (garáži) a za jakejch podmínek pracuje. Já jednoho našel a byl jsem velice spokojen. Kalkulaci mi udělal přímo na místě - papírek a tužka -kytování, broušení, šprickyt, základní barva, vrchní barva, krycí lak, leštění + materiál = výsledná částka.
Pro cenovou orientaci uvedu nabídka z autolakovny na celolak yamaha thundercat 600 - měly by sme se vejít do 14t, suzuki dr big 800 - měly by sme se vejít do 12t. Od kámoše cena thundercat 9.300, cena dr big 8.500 (u obou ještě samolepky pod krycím lakem)
Termín dodání byl dva tejdny a výsledek naprostá spokojenost.
Šikulů co udělají dobrej lak za pár korun je však čím dál míň, peníze holt hýbou světem a tak kámoš co nám to dělal už to nedělá. Našel si lakovnu kde ho dobře finančně ocenily a tudíž už nemá potřebu si doma přivydělávat . Byl sem se za ním mrknout když na tom pracoval a jako mazec - obě motorky měly po pár havárkách takže ručního kytování a broušení tam bylo jako fakt hodně a i když sem trpělivej tak mazlit se třeba čtyři večery s jedním bočním plastem jako mazec.
Každá práce chce holt svoje.
Pozor na podezřele levný nabídky - levně koupený = dvakrát placený.

Cena celolaku

10.2.2007 v 18:46 | Nahoru | #10
Je to pravda.Před rokem jsem stříkal podsedlovku.Co to dalo práce vykytovat a vyhladit aby to bylo fakt super.
O tomhle člověku co to mám domluvený vím ,že dělá špičkovou práci (viděl jsem jeho díla).Raději zaplatím víc než riskovat že to nebude ono.

1 reakcí na tento příspěvek Cena celolaku

11.2.2007 v 14:09 | Nahoru | #11
osiris>>Vycházím z vlastní zkušenosti a ze zkušeností známých v mém okolí. Vždy jsme chtěli origo odstín. Když mi lakovna nedávno stříkala červenou perleť s bílým podkladovým lakem (+ bezbarv. lak), tak barva tvořila z celkové částky největší položku.

(reakce na) Cena celolaku

11.2.2007 v 14:21 | Nahoru | #12
Lim>je to nesmysl, protoze to tak opravdu neni, ver mi, delam v tom

Cena celolaku

11.2.2007 v 17:32 | Nahoru | #13
lak-600kč, ředidlo -100kč =700kč :D , ale musím uznat, že i když na fotce ro sice není moc znát, určitý chybky tam jsou (holt prostě musí bejt dobrá technika a né starej kompresor, kterej bohužel dělal bordel)

Cena celolaku

11.2.2007 v 20:35 | Nahoru | #14
to škepa46 - tak tak.. :) sjem na tom uplne stejne, jen cena barvy vyzsi u me(barva, redidlo, tuzidlo)
jinak je fakt ze brousit vareny plasty je fakt lahoda :puke: kousek plastu je fakt na vecer
pivko k tomu a jede se :)

repasovany rusky kompresor, serizena pištole a uz se jede..
nekdy mam pocit ze se v te garazi udusim, kdyz vylezu jsu jak zfetovany :D :D
at ziji respiratory...

1 reakcí na tento příspěvek Cena celolaku

12.2.2007 v 17:01 | Nahoru | #15
mam dotaz - na kolik by vyslo pouze nalakování. Mam na mysli nadrz, podsedlak a polokapotu. Mám to vikitovany, vybroušený...jde mi jen ciste o lak, nechci aby do toho lakos uz zasahoval. Mam to nachystany od kluka kterej delal driv lakyrnika, takze nachystany je to slušně. Takze by me zajimalo kolik za to lakoš může chtít :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek Cena celolaku

12.2.2007 v 18:54 | Nahoru | #16
Já si taky teď nechával lakovat motorku, koupil jsem to padený (určo ze stojánku), tzn. promáčklá nádrž, vařenej blatník + podsedlák (v poho). Bratránci maj autoopravnu a doporučili mě jijich lakýrníka, se všim všudy (=kit, plnič, barva, polepy pod lak, práce a nevim co ještě) si řekl předběžně 3000kč, jsem zvědavej na kolik se to vyšplhá ale cena je zatim fajn. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena celolaku

12.2.2007 v 19:07 | Nahoru | #17
JohnnyGSX>nechci ti brat iluze, ale 3tis ti nestacej ani na material - teda ovsem kvalitni znackovej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena celolaku

12.2.2007 v 20:02 | Nahoru | #18
osiris>žádný mě nebereš, já totiž žádný nemám, ta cena je proklatě nízko... ale nahodil ji sám. Na druhou starnu to mám přes bratrance co u něj maj mrak zakázek poměrně levně a kvalitně. Třeba chlápek překvapí.... (nemyslim s 10ti tisícema :) )

(reakce na) Cena celolaku

12.2.2007 v 20:25 | Nahoru | #19
JohnnyGSX>myslel jsem jen to, aby jsi pak v budoucnu nebyl zklamanej tim, ze jsi radsi nezaplatil za kvalitni material (na praci bych setril, na materialu uz tolik ne)

Cena celolaku

13.2.2007 v 00:16 | Nahoru | #20
Jj 7 tisíc je cena za kterou se dá motorka nastříkat.Hodně záleží na stříkané ploše.Už to tady určitě někdo psal,že je rozdíl mezi stříkáním Horneta a třeba GSXeRa.
Já si nechal dělat celolak na R1(modrá perleť) s vařením boční kapoty,přední masky,podsedlovky,kytem,broušením,plničem,prostě komplet za 77OO,-
Jo a promáčklá nádrž : vrtání,vyklepání,vaření,komplet chystačka na lak za 900,-

(reakce na) Cena celolaku

13.2.2007 v 08:11 | Nahoru | #21
Lada.s>když to máš přichystané tak ta nejlepší barva i s lakem tě vyjde cca2000 4dcl což by ti melo stačit a za práci max 2000 víc bych nedal :thmubup:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist