1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat HQ TE410 bo XR 400???
A můj názor plně vyjádřil Dave 81.
prackarr>bo je protože,a ne nebo! Tak si ten slang oprav.
Bože jak já to "bo" nesnášim. Je ještě víc nesnašim lidi co ho používaj, aby byli zajímaví...
Jinak já taky souhlasim s Dawe81. A Ani bych se nebránil třeba Husqvarně WR 250 (2T)
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat HQ TE410 bo XR 400???
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat HQ TE410 bo XR 400???
Jeli jsme to celé po ose,a v Rumunsku si úmyslně vybírali ty nejhorší silnice/cesty,co se podobají našim polňačkám. Cestovní rychlost po asfaltu byla 100-120,na těch šotolinách 70-90. Naleji jsme cca 3400km.Vůbec nebyl problém,že jela afrika a XR. Všichni projeli vše,jak je vidět z fotek. Spotřeba na XR byla 4 - 4,5 l/100,takže se tankovalo cca každých 150-200km. Každý měl ještě na bagáži PETku s benzínem,pro případ nouze. NA XR650R by jsi to po výšezmíněných úpravách dal taky.
MartinXR>prackarr> čoveče tak sem ti kontroloval fotky na www, a to posledni rumunsko me teda zaujalo:)to ste jeli po ose z čr? kolik ste najeli celkem? A hlavne ta skladba motore: Afrika a XR 400. Ja mam 650R a cesta po ceste by pro me byla asi horor!! Jak často ste tankovali? a jakou ste meli tak cestovni rychlost? Toho bych se taky chtel nekdy zucastnit, jen nemam s kym:(
... no hezkej výlet, nebolela trošku prdel na DR-Z po takovejch kilometrech? I když sedlo je řádně cestovatelsky "vytuněno".
Úžasně zachycena atmosféra rumunského venkova(jako bych tam byl taky,to se člověku hned oživí vzpomínky).Parádní fotky.
A co ten urvanej brzdič na DR-Z? Co to tam bylo za past, schovanou ve sněhu? A co ten sníh tam nahoře v horách, já mám od místních zprávy, že do našeho příjezdu tj. 16.5 bude sníh dole - to tam muselo bejt minulej tejden teda pěkný horko asi ... nebo si z nás dělaj prdel.
[img][url= jsem poměrně zvyklej.Po cestě střídáš 4-5 poloh posezu a ujedeš celý den napohodu.
V tom sněhu byl kámen.S tím sněhem dole to moc reálně nevidím,ale Fagaraš průjezdný na motorce už asi bude.
Takže jestli chceš jezdit na výlety jak Pračkař tak na 2T zapomeň.
Provozně taky nejsou vyloženě levný, životnost pístu bývá cca 100 mth, což je 3-4000 km v terénu.
Zase jsou ale v terénu extrémně lehký, obratný, sice ne rychlejší, ale jízda je taková bezstarostná a lehká - narozdíl od těžkýho a silnýho 4T.
Naposledy editováno 15.05.2009 12:10:10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 | Tomek1 | 15 | 14.4.2024 v 09:04 assassin |
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 | Tomek1 | 11 | 10.4.2024 v 12:18 Tomek1 |
xr 400 nakopávání-jiskra Honda XR 400 | Petan.vut | 7 | 7.10.2023 v 06:33 krokoš |
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 | AndyEnd5 | 4 | 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842 |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |