globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...
5.5.2009 v 19:29
problém: po výměně trysek a šoupátek, nelze nastartovat se sytičem-zdechne to, místo aby po zapnutí sytiče otáčky stouply na 3000,tak se to zadusí. Pokud ale odpojím nádrž a nechám to jet pouze na benzín co je ještě v hadičkách, tak to funguje a drží 2800-3000 ot/min. V čem je chyba? Mohl by na to mít vliv palivový kohout-je ovládán podtlakem,(myšleno ten pod sedlem) ale nevím co s ním.... nebo napište přesné nastavení karbeců , ale to bych měl mít dobře. Díky moc za všechny poznatky, celkem to rychle potřebuju, včera bylo pozdě! Díky Mesány.

2 reakcí na tento příspěvek GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...

5.5.2009 v 19:49 | Nahoru | #1
Podle mě si přehodil trysky Pokud ne, tak co odvětrání nádrže, není ucpané? Jak je tem ale přesně řešené nevím, zkus pohledat...

(reakce na) GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...

5.5.2009 v 20:06 | Nahoru | #2
JyrkaFM>Dikec.. Trysky nejsou nijak přehozený, jsou zašroubovaný do správných otvorů a pokud na rážíš na to, že starší GSa měly na jednom karbci menší trysku, tak tenhle model už má obě stejný. Jinak jsem už prošel nejen tohle forum ale nic.. Kdo dál? Další nápad? Díky!

1 reakcí na tento příspěvek GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...

5.5.2009 v 20:08 | Nahoru | #3
podtlakovou hadicku asi zacpes ze? a kdyz tam nasadis treba trychtyr a nastartujes je to taky ok? trysky jsi daval origo nebo nejaky vetsi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...

5.5.2009 v 20:09 | Nahoru | #4
JyrkaFM> a odvětrání na to nemá vliv, páč i s otevřenou nádrží se nic nemění Písněte přesný nastavení karbců, pro srovnání... Jinak nic se s tim nedělalo, pouze se rozdělaly karbce, vyměnily šoupátka a pak trysky... klasické odškrcení, nikde nic nefouká, nesyčí-žádná netěsnost

GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...

5.5.2009 v 20:13 | Nahoru | #5
a ja sem vzduch?

(reakce na) GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...

5.5.2009 v 20:13 | Nahoru | #6
milion> s trychtýřem to drží 2800-3000...což je jen o doladění, jináč se to zadusí. Je to jedinný problém, protože jede pěkně, žádná výkonová díra,nic. Točí kolik točit má, jede max kolik má po odškrcení. Trysky jsou klasický fabrický-serie..33kW ..šlo pouze o zpětné odškrcení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...

5.5.2009 v 20:19 | Nahoru | #7
Mesány> no o tom že by každý karb byl jinak otryskovaný nevím, ale to je jedno. Spíš jde o to, jestli jsi třeba nevyměnil omylem jiné trysky. Já mám třeba tři trysky- Main, Mid-main a pilot. Omylem jsem se já blbec nepodíval, a přetryskoval midmainy v domění, že se jedná o hlavní trysky. Potom to dělalo přesně to, co popisuješ- sytič prostě nefungoval. Tvůj ročník má ale jiné karby, takže přesnou konfiguraci trysek neznám. Ale kouknu do wiki...

(reakce na) GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...

5.5.2009 v 20:24 | Nahoru | #8
JyrkaFM> u starších GS to tak bylo, jeden válec jel s chudší směsí, protože(nevim jakto) se víc hřál...

Pokud by to bylo jen tím, že jsem se přehlídl jako ty, tak by to bylo super...i mistr tesař se utne. ....vyřešila by to něaká fotka s popiskem main jet, mid-main jet a pilot jet... ale nikde jsem nenašel. Nemá někdo?

1 reakcí na tento příspěvek GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...

5.5.2009 v 20:27 | Nahoru | #9
to je jednoduché, hlavní-main je uložena v šestihranném "holderu", nejde se splést. Já jsem si to ale nezjistil a vyměnil ty midmainy a rázem byl problém. Aby ne, když místo 60 jsem tam měl 130tku

Jinak tvoje konfigurace by měla být : Pilot 17.5, Mid Main 60, Main 130

GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...

5.5.2009 v 20:32 | Nahoru | #10
tady je obrázek: karb

Hlavní tryska je pod číslem 16, ten holder je 15, midmain je 27

Teďka koukám že u tvého karbu se už midmain značí jenom jako main 60, ale rozdíl v tom nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...

5.5.2009 v 20:33 | Nahoru | #11
JyrkaFM> tak tak konfigurace sedí

bohužel si už nepamatuju kam jsem to šrouboval-od tý doby mi zas pár moto prošlo ručkama, ale necham si ji přivest a mrknu na to, řikáš že to dělalo to samé, tak by to mohlo být ono a za 20 minut není co řešit Doufám, že máš recht! Dikec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...

5.5.2009 v 20:44 | Nahoru | #12
Mesány> tak snad Pak dej vědět, jak to dopadlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...

9.5.2009 v 18:44 | Nahoru | #13
JyrkaFM> Čau, je to v suchu Moja blbost.

Díky moc!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...

9.5.2009 v 18:56 | Nahoru | #14
Mesány> takže to bylo tím? Pokud jsem poradil, jsem jenom rád

(reakce na) GS 500, 2007,po odškrcení, nefunkční sytič ...

15.5.2009 v 14:41 | Nahoru | #15
JyrkaFM> jojo bylo, taky jsem rád že to bylo jen tímle...
Dikec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust


TOPlist