Pokud někdo máte zkušenosti přímo s Fazerem tak by to bylo supr. Samozřejmě uvítám i odborný názor ostatních :)
Například v RP tuning mi řekli, že přímo seřízení karbeců není nutný, ale doporučili mi diagnostiku na motorové brzdě. Jenže...takhle diagnostika stojí mezi 1500 - 2 litry, coz se mi zda trosku jako draha sranda. Zvlášť když mi pak třeba řeknou, že je to v poho a nic není potřeba měnit :/
1 reakcí na tento příspěvek Laďák & seřízení směsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák & seřízení směsi
2 reakcí na tento příspěvek Laďák & seřízení směsi
Každopádně seřídit směs v každém případě (poloha jehly + trysky + povolit pilot screw (bohatost na volnoběh)). Téměř určitě ti laďáky ochudí směs a výkonová křivka motoru bude mít propady. Navíc se každá motorka chová trochu jinak a jejich ročníky jakbysmet, alespoň tak to bylo u mě. Takže někdo na mém typu tvrdí dal jsem laďák a OK a já bych bez "opravy nastavení" hořce zaplakal. Bylo to drsně chudý, navíc to bylo chudý i v origo nastavení s originál koncovkou a to do toho nikdo nehrabal!! Svíčky jsem měl vždy téměř bílý.
Na brzdě Ti po dohodě i seštelují karburátory.
Holt každá sranda něco stojí :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák & seřízení směsi
1 reakcí na tento příspěvek Laďák & seřízení směsi
A když už jsem u toho - kde si mám ten kit nejlépe pořídit? Jakou zančku a kde nejlevněji.
Moudra tipu nehrab se v tom si prosím nechte. Kdybych měl 100koňovou mašinu tak nehrabu...
v dilne kde ti to budou ladit muzou mit tech trysek a hafo a nauctujou ti jen tu co tam nakonec daj nebo tak neco.... pokud mas jen u nekoho brzdu a budes to ladit sam nezbyva nez koupit kit.....
nevim kolik vyrobcu to dela.... ale dynojet tam cpe kazdej tak muzes zkusit treba ten...