globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák & seřízení směsi
 
8.12.2006 v 12:42
Plánuju pořídit na svého miláčka FZS 600 laďák SLK. Je potřeba po výměně orig. koncovky nějak seřizovat směs? Četl a slyšel jsem na tohle téma dost názorů a každej říká něco jinýho. Je jasný, že se výměnou orig. koncovky za laďák změní tlaky.

Pokud někdo máte zkušenosti přímo s Fazerem tak by to bylo supr. Samozřejmě uvítám i odborný názor ostatních :)

Například v RP tuning mi řekli, že přímo seřízení karbeců není nutný, ale doporučili mi diagnostiku na motorové brzdě. Jenže...takhle diagnostika stojí mezi 1500 - 2 litry, coz se mi zda trosku jako draha sranda. Zvlášť když mi pak třeba řeknou, že je to v poho a nic není potřeba měnit :/

(reakce na) Laďák & seřízení směsi

8.12.2006 v 14:12 | Nahoru | #1
Hawk>No já doufám, že to už by pak rovnou i seřídili. Proto se tam ta cena pohybuje od 1500 do 2000. Myslím, že ty 2k za to vylepíš když do toho musí i nějak vrtat..

1 reakcí na tento příspěvek Laďák & seřízení směsi

8.12.2006 v 14:20 | Nahoru | #2
Myslim ze nejjednodussi a nejlevnejsi cesta, samozrejme i co nejmene problematicka, nechat to jak to je. Osobne bych mel radeji na svy masine original vyfuky. Ladak nic uzasneho neprinese...Nak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák & seřízení směsi

8.12.2006 v 14:24 | Nahoru | #3
Nak>Tak přinese nepřinese... Za nějakým koníkama se nehoním. Mě jde hlavně o brutalni zvuk :cool:

(reakce na) Laďák & seřízení směsi

8.12.2006 v 14:27 | Nahoru | #4
Had FZS 600>Ja zvuk brutalni mam...neni to nic na co bych byl pysnej...Nak

2 reakcí na tento příspěvek Laďák & seřízení směsi

9.12.2006 v 07:24 | Nahoru | #5
Naopak, laďák motce sluší. Př. originál zvuk na té moji, to bylo jak elektromotor. *no* Přidá i pár koní a u kubatůry 600-750 to je znát *yes* .
Každopádně seřídit směs v každém případě (poloha jehly + trysky + povolit pilot screw (bohatost na volnoběh)). Téměř určitě ti laďáky ochudí směs a výkonová křivka motoru bude mít propady. Navíc se každá motorka chová trochu jinak a jejich ročníky jakbysmet, alespoň tak to bylo u mě. Takže někdo na mém typu tvrdí dal jsem laďák a OK a já bych bez "opravy nastavení" hořce zaplakal. Bylo to drsně chudý, navíc to bylo chudý i v origo nastavení s originál koncovkou a to do toho nikdo nehrabal!! Svíčky jsem měl vždy téměř bílý.
Na brzdě Ti po dohodě i seštelují karburátory.
Holt každá sranda něco stojí :D

(reakce na) Laďák & seřízení směsi

9.12.2006 v 17:22 | Nahoru | #6
martingsx>Přesně jak píšeš,každá motorka chce trochu něco jiného a proto mohu brzdu každému jen a jen doporučit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák & seřízení směsi

11.12.2006 v 11:07 | Nahoru | #7
martingsx>Máš recht. Laďák motorce sluší a udělá z ní ještě lepší stroj :thmubup: . Už mám doma SLK, takže pokud bude ještě hezky tak ho namontuju a vyzkouším. Týpek co jsem ho od něj kupoval mi říkal, že po instalaci laďáku nic neseřizoval, ale že pak cítil úbytek výkonu, takže to asi bude zapotřebí.. No uvidíme..

1 reakcí na tento příspěvek Laďák & seřízení směsi

29.5.2007 v 10:07 | Nahoru | #8
Právě také uvažuju o SLK na svýho Fazera :) Výrobce SLK mi psal, že pokud se nehoním za výkonem, tak nemusím nic seřizovat, že samotná koncovka přidá asi 2k, takže by to snad mělo být nastejno s originál, pokud mluví pravdu. Bojím se úbytku zátahu v nízkých otáčkách, přeci jen i tak ho tam ta 600 moc nemá.

(reakce na) Laďák & seřízení směsi

29.5.2007 v 10:15 | Nahoru | #9
Had FZS 600>>
:lol:

no to jsou ty lazáky , buď seřídit nebo se na to vysrat (některý stříkačky s lambdou to dokáží ještě nějak ukočírovat , pokud maj dostatečnej rozsah)

(reakce na) Laďák & seřízení směsi

29.5.2007 v 10:15 | Nahoru | #10
avess>>
výrobce musí říct něco co se líbí zákazníkům :D

Laďák & seřízení směsi

29.5.2007 v 13:03 | Nahoru | #11
Mám dotaz. Mám laďáky a teď jsem namontoval KN filtr do airboxu. Směs byla bohatá dost. Jak jsem předpokládal-žádná změna v výkonu ani chodu motoru. Když bych to ale chtěl dát na brzdu naladit - musím si ještě koupit karburátorovej kit??? Asi jo ne - k seřízení směsi potřebuju asi sadu trysek. Nebo si je můžu koupit někde sólo? A neutrácet za kit?

A když už jsem u toho - kde si mám ten kit nejlépe pořídit? Jakou zančku a kde nejlevněji.

Moudra tipu nehrab se v tom si prosím nechte. Kdybych měl 100koňovou mašinu tak nehrabu...

Laďák & seřízení směsi

29.5.2007 v 17:18 | Nahoru | #12
nidko mi neporadí? :( No nic. Budu si muset založit své vlastní téma. :D

Laďák & seřízení směsi

29.5.2007 v 17:46 | Nahoru | #13
le corbusier: doporucuju se zaptat tam kde si to chces nechat ladit.... karburatorovej kit je sada trysek,jehel, pruzinek a kdovi ceho jeste ... a on kazdeho potrebujes vetsinou po jednom kousku.... ale ladi se to proto ze predem nevis kterej ten kousek to je..... takze nemuzes koupit jen jednu treba mensi tryku (na kazdej karbec samo) .....

v dilne kde ti to budou ladit muzou mit tech trysek a hafo a nauctujou ti jen tu co tam nakonec daj nebo tak neco.... pokud mas jen u nekoho brzdu a budes to ladit sam nezbyva nez koupit kit.....

nevim kolik vyrobcu to dela.... ale dynojet tam cpe kazdej tak muzes zkusit treba ten...

Laďák & seřízení směsi

30.5.2007 v 11:05 | Nahoru | #14
Přesně to jsem chtěl vědět. Sám nic ladit určitě nebudu:)

dík Marek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist